Wat een eng, doodziek land is Duitsland toch. Ronduit smerig.quote:Adult toys, oral & anal sex part of German school education program targeting homophobia
Anal sex practices, sadomasochism and adult sex toys should become known to German pupils through “theatrical performance,” lectures or workshops, according to teaching materials promoted by a state-supported anti-homophobia project.
Fourteen-year-olds in North Rhine-Westphalia (NRW), the most-populous state in Germany, may come across school classes making them aware of anal sex, sadomasochism and the use of sex toys, including dildos, as early as in the next school year, according to Die Welt newspaper.
It all comes as part of an offbeat project called ‘School of Diversity’, jointly run by the regional education ministry and a number of LGBT advocacy groups to “reflect on tabooed, but very relevant themes [for teenagers],” as well as to promote diversity and tolerance in German society.
Proposed for school children in Year 7, the project seeks to introduce classes dealing with things like “premature ejaculation”, “orgasms”, sadomasochism and even “dark rooms” – places usually found in nightclubs, gay bathhouses or sex clubs where group intercourse between different or same sexes can take place.
The ‘School of Diversity’ lectures and workshops would also give pupils a chance to explore “different identity possibilities” as well as taste “new experience” – particularly by mimicking oral sex and using dildos or vagina simulators in “theatrical performances.”
Teaching materials describing the controversial activities are offered under fairly decent titles, such as ‘Playful examination of love and sexuality’ or ‘Terms related to love, sexuality and partnership’, according to Die Welt.
“Young people need support to stand for their sexual orientation,” reads the project’s official page at NRW education ministry’s website. “Acceptance of lesbians and gays has to turn into self-confidence … And diversity of the society has positive impact on democratic process.”
At the same time, the project is criticized by some politicians, including those, who campaign for the rights of sexual minorities.
Respect towards sexual minorities must not come at the expense of “the sense of shame” natural to teens, Yvonne Gebauer, who herself leads an anti-homophobia project in Cologne city council told Die Welt. “Twelve-year-olds must not be allowed to play orgasms or dark rooms in classes” in order to promote tolerance, she argued.
Read more
Screenshot from Ruptly video Clashes with police as sex education protesters attacked in Germany (VIDEO)
Gebauer was supported by the German federal government commissioner on child abuse, Johannes-Wilhelm Roerig, who denounced the use of some teaching materials promoted by the ‘School of Diversity’ as “going beyond all reason” and “unacceptable.”
“Boys and girls, who got used to overstepping the limits and are thus desensitized” could fall an easy prey for child abusers, Roerig warned.
Similar projects which also claim promoting respect towards minorities have been met with stark opposition from the community.
In February this year, some 4,500 people took to the streets of Stuttgart to protest a new curriculum set to emphasize sexual diversity. The rally has been met by a counter-demonstration and resulted in violent clashes with local police. Last year, dozens of Hamburg residents staged a protest under a slogan “Stay away from our children” to oppose “early sexualization” in German schools.
In 2014, more than 80,000 people in southern Germany signed an online petition against a plan to teach children about LGBT lifestyles in school – an initiative put forward to promote tolerance towards sexual minorities.
In Germany, sex education is compulsory for pupils aged eight upwards, and opting out on religious or cultural grounds is generally prohibited.
https://www.rt.com/news/347530-germany-sex-education-homophobia/
Les geven volgens de bijbel.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:51 schreef berko13 het volgende:
[..]
Wat een eng, doodziek land is Duitsland toch. Ronduit smerig.
Indien berko13 aan het hoofd van het onderwijs stond zou ik de nadruk leggen op:
- Duurzame en heteroseksuele relaties zijn de basis van een beschaving
- Orale seks leidt tot keelkanker. Afraden.
- Anale seks is verboden in de Bijbel. Bovendien leidt het tot nare en enge ziektes zoals aids, syfilis. Niet doen.
Maar ja, het zijn 'moderne' tijden, nietwaar?![]()
Hopelijk wordt Duitsland snel Germanistan.
verdiende loon voor die witte femi bèta cucks.
quote:particularly by mimicking oral sex and using dildos or vagina simulators in “theatrical performances.”
En dit jaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:02 schreef Toefjes het volgende:
Orale seksspeeltjes vind ik wat lastig te begrijpen.
Gewoon komkommers en wortels, dan geef je de kinderen meteen gezond voedsel, twee vliegen in één klap.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:02 schreef Toefjes het volgende:
Orale seksspeeltjes vind ik wat lastig te begrijpen.
Dat heb ik wel gedaan. Ik zag een foto van een vrouwenpop met een soort van bal in haar mond. Wel handig als vrouwen veel praten, niet echt opwindend verder. En ik zie het verband met homo seks niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:07 schreef Karina het volgende:
Bedoelen ze met year 7 groep 8?
Dan vind ik dit ietwat gewaagd eigenlijk
[..]
[..]
En dit jaIk durf het niet te googelen.
Kruistocht tegen homo's? RT bericht gewoon genuanceerd over dit onderwerp, ik zie geen berichten waarin homo's worden zwartgemaakt.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:02 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom nou weet Russia Today? Hebben we ook nog een bron die geen kruistocht voert tegen homo's?
Dat is meer een SM dingetje toch? Niet echt per se homo inderdaad.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gedaan. Ik zag een foto van een vrouwenpop met een soort van bal in haar mond. Wel handig als vrouwen veel praten, niet echt opwindend verder. En ik zie het verband met homo seks niet.
Ik wacht in spanning op het antwoord van TS. Ik neem aan dat hij wel weet wat hij post. Komt goedquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is meer een SM dingetje toch? Niet echt per se homo inderdaad.
Hopelijk niet met plaatjes danquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wacht in spanning op het antwoord van TS. Ik neem aan dat hij wel weet wat hij post. Komt goed
RT is een verlengstuk van de Russische overheid en daarom niet te vertrouwen als nieuwsmedium. Ik geef de voorkeur aan westerse bronnen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:10 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Kruistocht tegen homo's? RT bericht gewoon genuanceerd over dit onderwerp, ik zie geen berichten waarin homo's worden zwartgemaakt.
Het is bij RT altijd even extra opletten, maar de Russische overheid is niet homofober dan de Amerikaanse overheid. Uit de berichten van RT blijkt geen enkele haat jegens homoseksuelen, er wordt zelfs regelmatig bericht over het aanpakken van homofobe extremisten.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
RT is een verlengstuk van de Russische overheid en daarom niet te vertrouwen als nieuwsmedium. Ik geef de voorkeur aan westerse bronnen.
Dat is gewoonweg niet waar anno 2016.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:18 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
maar de Russische overheid is niet homofober dan de Amerikaanse overheid.
want die zijn niet net zo besmetquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
RT is een verlengstuk van de Russische overheid en daarom niet te vertrouwen als nieuwsmedium. Ik geef de voorkeur aan westerse bronnen.
Ik had geen zin al die Engelse meuk te lezen. Aan de TT en TS kun je doorgaans een redelijke inschatting maken of het een flauwekul topic wordt ja of nee. Wilde alleen weten wat orale seksspeeltjes zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:21 schreef Kosmoproleet het volgende:
Waarom valt niemand over de OP trouwens? TS is duidelijk een extremist.
Nee, dan de NOS. Staatspropaganda pur sang.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Russische overheid is niet homofoob? Maak je nou een geintje?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:18 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Het is bij RT altijd even extra opletten, maar de Russische overheid is niet homofober dan de Amerikaanse overheid. Uit de berichten van RT blijkt geen enkele haat jegens homoseksuelen, er wordt zelfs regelmatig bericht over het aanpakken van homofobe extremisten.
Neuh.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:28 schreef Grems het volgende:
[..]
Nee, dan de NOS. Staatspropaganda pur sang.
Even gauw elke niet-hetero als onbeschaafd neerzetten, en dan Duitsland "eng, doodziek" noemen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:51 schreef berko13 het volgende:
Indien berko13 aan het hoofd van het onderwijs stond zou ik de nadruk leggen op:
Nee:quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:07 schreef Karina het volgende:
Bedoelen ze met year 7 groep 8?
Dan vind ik dit ietwat gewaagd eigenlijk
quote:Fourteen-year-olds in North Rhine-Westphalia (NRW), the most-populous state in Germany, may come across school classes making them aware of anal sex, sadomasochism and the use of sex toys, including dildos, as early as in the next school year, according to Die Welt newspaper.
Ik snap het niet zo goed meer, we zijn toch ook boos op moslims omdat ze niks van homo's moeten hebben? Maar kinderen voorlichten is dan wel weer een onderdeel van het tolerantiecircus en dus niet positief?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:54 schreef Grems het volgende:
Is allemaal onderdeel van de volgende fase van het tolerantiecircus.
Ah 14, overheen gelezen. Dan nog eigenlijk zou ik het een beetje gek vinden als veertienjarigen tijdens een toneelstukje elkaar zogenaamd oraal staan/liggen te bevredigen al zwaaiend met vibrators en dildo's.quote:
het valt allemaal binnen de white genocide plannen. Witten worden homo, domme woestijnlanders worden geïmporteerd, profitquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:36 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik snap het niet zo goed meer, we zijn toch ook boos op moslims omdat ze niks van homo's moeten hebben? Maar kinderen voorlichten is dan wel weer een onderdeel van het tolerantiecircus en dus niet positief?
Voorlichten is natuurlijk belangrijk, prima idee dit. Blij dat berko niet de leidiwng heeft.
Ik had even gezocht, maar kon niks vinden. Zal wel weer enorm uit het verband zijn gerukt.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Aldus RT.comIemand anders al de moeite genomen om de Duitse bronnen te bekijken? Zo nee: doen en dan pas oordelen.
Nog 1 post over witte genocide en je hebt een hattrick.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:37 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
het valt allemaal binnen de white genocide plannen. Witten worden homo, domme woestijnlanders worden geïmporteerd, profit
Wat is dan precies de profit?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:37 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
het valt allemaal binnen de white genocide plannen. Witten worden homo, domme woestijnlanders worden geïmporteerd, profit
goedprater cq wegkijker gespotquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nog 1 post over witte genocide en je hebt een hattrick.
Hoe word je homo gemaakt?quote:
je herkent iets begrijp ik?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
Dingflofbips spreekt natuurlijk uit ervaring.
nee sorryquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet goed op de hoogte. Kun je het uitleggen?
Jij bent hier degene die bang is dat witmensen homo worden door een beetje voorlichting op school.quote:
Werkt dat niet zo dan?!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die bang is dat witmensen homo worden door een beetje voorlichting op school.
dit 'een beetje voorlichting' noemenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die bang is dat witmensen homo worden door een beetje voorlichting op school.
reductio ad absurdum gaat je niet helpenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:50 schreef Toefjes het volgende:
Genocide door middel van anale seksspeeltjes. Elke dag denk ik dat het niet gekker kan hier.
Oh. Van kennis over iets op te doen, word je datgene ook?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:50 schreef Dingflofbips het volgende:
Door op jonge leeftijd homoseksualiteit te promoten, bijvoorbeeld
Homoseksualiteit is aangeboren, sorry.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:50 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Jij kunt iemand homo maken, ja? Iemand die zich aangetrokken voelt tot vrouwen kun je op andere gedachten brengen?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:50 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Geloven dat je kinderen in een bepaalde seksualiteit kunt indoctrineren. Via voorlichtingquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh. Van reclame maken over iets op te doen, word je datgene ook?
Oké.
Dingflofbips is natuurlijk ook gelijk christen of moslim geworden na een paar lesjes godsdienst.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh. Van kennis over iets op te doen, word je datgene ook?
Oké.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:37 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
waarom zou het niet kunnen? Omdat het niet in jouw hoofd past?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij kunt iemand homo maken, ja? Iemand die zich aangetrokken voelt tot vrouwen kun je op andere gedachten brengen?
Beetje de omgekeerde versie van 'pray the gay away' dit.
die moeten grotendeels nog geïmporteerd wordenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Wat getinte kindertjes gaan niet naar school in Duitsland?
We kunnen ook anale seksspeeltjes naar Afrika doneren. Iedereen wordt dan homo natuurlijk binnen een paar jaar, overbevolking opgelost.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:54 schreef Copycat het volgende:
Iedereen homo en dan allemaal kindertjes uit Afrika adopteren. Jongenskindertjes.
In sommige staten mag je weigeren homoseksuelen te bedienen en laatst heb je nog die transgenderwet gehad over wc-gebruik. In de VS wordt er alleen harder tegen geageerd en heb je een rechterlijke macht die enigszins bescherming biedt.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat is gewoonweg niet waar anno 2016.
Dat staat er niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:29 schreef KoosVogels het volgende:
Russische overheid is niet homofoob? Maak je nou een geintje?
Omdat je ofwel aangetrokken voelt tot vrouwen of tot mannen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:55 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
waarom zou het niet kunnen? Omdat het niet in jouw hoofd past?
Maar degenen die er nu al zijn worden dus ook homo?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:55 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
die moeten grotendeels nog geïmporteerd worden
het is vooral raar omdat jij te beperkt kijkt. Geïndoctrineerd door jouw westerse mediaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dingflofbips is natuurlijk ook gelijk christen of moslim geworden na een paar lesjes godsdienst.
Dat zou z'n rare ideeën over homo's wel weer verklaren.
Want dat kun je leren?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:15 schreef Dingflofbips het volgende:
Het via school aanmoedigen om homo te worden![]()
![]()
![]()
white genocide confirmed
beperkte denkers zijn beperktquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat je ofwel aangetrokken voelt tot vrouwen of tot mannen.
Of je valt op beide geslachten. Die figuren heb je ook nog.
Gelukkig ben jij zeer eloquent.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:26 schreef Dingflofbips het volgende:
Geslacht: man. Gaat een succes worden met al die flikkers hier
Het homohuwelijk is in veel staten gewoon ingevoerd hoor. Daarnaast werkt de rechtstaat in de VS behoorlijk. Als een staat dwars ligt wat betreft het accepteren van federale wetten dan kan de gang worden gemaakt naar het Hooggerechtshof. De blauwe staten is het gewoon toegestaan huwelijk met iemand van hetzelfde geslacht. De Turk praat squatch. Het is vermakelijk om hem hier te zien ageren tegen 'rechtsmensen'. De kwaad van de wereld moet bestreden worden. Gewoon laten gaan en genieten.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:56 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
In sommige staten mag je weigeren homoseksuelen te bedienen en laatst heb je nog die transgenderwet gehad over wc-gebruik. In de VS wordt er alleen harder tegen geageerd en heb je een rechtstaat die enigszins bescherming biedt.
[..]
Dat staat er niet.
Door een uitspraak van het Supreme Court is het homohuwelijk nu in heel de VS toegestaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:00 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
Het homohuwelijk is in veel staten gewoon ingevoerd hoor.
Oh, dat is nieuw voor mij. Goed nieuws.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:02 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Door een uitspraak van het Supreme Court is het homohuwelijk nu in heel de VS toegestaan.
wat zeer relevant is inderdaadquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij zeer eloquent.
[..]
Ben je bang dat je bips gedingfloft wordtquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:55 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Rusland vervolgt inderdaad geen homo's om hun geaardheid.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:56 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
In sommige staten mag je weigeren homoseksuelen te bedienen en laatst heb je nog die transgenderwet gehad over wc-gebruik. In de VS wordt er alleen harder tegen geageerd en heb je een rechterlijke macht die enigszins bescherming biedt.
hihihihiquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:04 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ben je bang dat je bips gedingfloft wordt
http://www.welt.de/region(...)-Schule-spielen.htmlquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Aldus RT.comIemand anders al de moeite genomen om de Duitse bronnen te bekijken? Zo nee: doen en dan pas oordelen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij zeer eloquent.
[..]
Omdat het onzinnig is.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:55 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
ik ben geen 12 dus die vergelijking gaat niet opquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:28 schreef erodome het volgende:
[..]
Omdat het onzinnig is.
Als ik jou het aankomende jaar onderdompel in de homo scene en allerlei info geef daarover. Echt veel het aankomende jaar.... Ga jij dan homo worden, of blijf je gewoon hetero?
He, het is aan te leren of niet. Als het aan te leren is moet dat ook kunnen bij volwassen mensen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:38 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
ik ben geen 12 dus die vergelijking gaat niet op
Daarbij komt de uitleg van het meest omstreden onderdeel volgens die Welt niet eens in de buurt van wat RT suggereert:quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:12 schreef Igen het volgende:
[..]
http://www.welt.de/region(...)-Schule-spielen.html
Twaalfjarigen blijkbaar.
Het gaat blijkbaar om lesmateriaal in één deelstaat, wat door een particuliere partij wordt aangeboden, maar met subsidie van de overheid, maar waarbij elke leraar de vrijheid heeft om het wel of niet te gebruiken.
De rood-groene deelstaatregering wil zich er niet mee bemoeien maar de rechts-conservatieve partijen (vooral uit andere deelstaten) vinden dat de regering zulk lesmateriaal niet moet steunen.
Oftewel: het meest omstreden onderdeel is een raadspel waarbij begrippen als 'orgasme', 'darkroom' of 'te snel klaarkomen' moeten worden uitgebeeld.quote:Begriffe sollen pantomimisch dargestellt werden
Umstritten ist insbesondere ein Projekt, das für Schüler ab der siebten Klasse empfohlen wird, also für Kinder ab 12 oder 13 Jahren. Unter dem Titel "Spielerische Auseinandersetzung mit dem Thema Liebe und Sexualität" werden "Begriffe aus dem Bereich Liebe, Sexualität und Partnerschaft" aufgelistet, die von Schülern in der Klasse "pantomimisch dargestellt werden" sollen. Den Wert dieses Projekts sehen die Autoren darin, dass Schüler wichtige Begriffe "reflektieren und sprachfähig werden zu einem tabuisierten, jedoch sie selbst stark betreffenden Thema". Als solche Themen, die Zwölfjährige "stark betreffen", werden unter anderem genannt: "zu früh kommen", "Darkroom", "Orgasmus" oder "SM" – das ist die Abkürzung für Sadomasochismus.
Wat een onzin, iedereen weet dat de belangrijkste en meest principiële ontwikkelingen juist in de jongere jaren plaatsvindt.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:42 schreef erodome het volgende:
[..]
He, het is aan te leren of niet. Als het aan te leren is moet dat ook kunnen bij volwassen mensen.
Geen onzin, iedereen weet dat wat aan te leren/af te leren is het hele leven toegepast kan worden. Dat het meer moeite kost als het patroon ingesleten is maakt dat niet minder waar.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:44 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Wat een onzin, iedereen weet dat de belangrijkste en meest principiële ontwikkelingen juist in de jongere jaren plaatsvindt.
Ik sluit inderdaad zeker niet uit dat dergelijk gedrag gewoon aan te leren is als je maar vroeg genoeg begint met 'voorlichten'.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus iemand kan jou aanleren om homoseksueel te zijn?
oke erodomequote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:46 schreef erodome het volgende:
[..]
Geen onzin, iedereen weet dat wat aan te leren/af te leren is het hele leven toegepast kan worden. Dat het meer moeite kost als het patroon ingesleten is maakt dat niet minder waar.
Tja, zo maak je je er lekker makkelijk vanaf...quote:
Dat die "kleurlingen" daar dezelfde lessen zullen krijgen zijn ze dan ook maar snel vergeten...quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:51 schreef KoosVogels het volgende:
Ik weet nou niet wat ik debieler moet vinden. Het idee dat homoseksualiteit kan worden aangeleerd of de gedachte dat westerse regeringen witmensen om willen vormen tot homo's zodat kleurlingen straks de meerderheid zijn met 'profit' als gevolg.
Het is al met al weer een bijzondere topic.
Er is ook verder nooit uitleg waarom de regeringen dat zouden willen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:51 schreef KoosVogels het volgende:
Ik weet nou niet wat ik debieler moet vinden. Het idee dat homoseksualiteit kan worden aangeleerd of de gedachte dat westerse regeringen witmensen om willen vormen tot homo's zodat kleurlingen straks de meerderheid zijn met 'profit' als gevolg.
Iets niet uit kunnen sluiten. Overtuigende onderbouwing van je genocide verhaaltje.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:50 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Ik sluit inderdaad zeker niet uit dat dergelijk gedrag gewoon aan te leren is als je maar vroeg genoeg begint met 'voorlichten'.
De gedachte dat witte genocide leidt tot winst intrigeert mij trouwens ook.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Er is ook verder nooit uitleg waarom de regeringen dat zouden willen.
Stormfront heeft duidelijk niet hun beste mensen erop uit gestuurd om de rest van het internet over te nemen.
ik geloof niet dat ik jou ergens van moet overtuigenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iets niet uit kunnen sluiten. Overtuigende onderbouwing van je genocide verhaaltje.
waarom zou ik dat doen. Je wil er overduidelijk niet aan. Vertel alle borderliners maar eens hoe onbelangrijk ontwikkeling is in de jeugdjaren voor later functioneren en dat het gewoon allemaal af te leren valtquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:51 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja, zo maak je je er lekker makkelijk vanaf...
Noem mij eens 1 vb van aangeleerd gedrag wat niet afgeleerd kan worden? En dan niet homo zijn zeggen, want daar is 0 bewijs voor, iets noemen wat je ook kan aantonen...
Omdat ik geen enkel iets ken dat aangeleerd is en dat niet afgeleerd kan worden. Als jij kan aantonen dat ik ongelijk heb (mijn kennis is natuurlijk maar beperkt) dan zou jouw bewering meer kracht hebben.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:59 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
waarom zou ik dat doen. Je wil er overduidelijk niet aan. Vertel alle borderliners maar eens hoe onbelangrijk ontwikkeling is in de jeugdjaren voor later functioneren en dat het gewoon allemaal af te leren valt
Dat is een beetje het hele idee achter fora. Discussiëren en met argumenten anderen proberen te overtuigen van jouw gelijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:59 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
waarom zou ik dat doen. Je wil er overduidelijk niet aan. Vertel alle borderliners maar eens hoe onbelangrijk ontwikkeling is in de jeugdjaren voor later functioneren en dat het gewoon allemaal af te leren valt
"Het is zo, want ik kan het niet uitsluiten" is wel revolutionair wat dat betreft.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is een beetje het hele idee achter fora. Discussiëren en met argumenten anderen proberen te overtuigen van jouw gelijk.
Een ware meester van het debat, die jongen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
"Het is zo, want ik kan het niet uitsluiten" is wel revolutionair wat dat betreft.
Het HIV virus en de bacterie treponema palladium lijden respectievelijk tot aids en syfilis, niet anale sex.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:51 schreef berko13 het volgende:
- Anale seks is verboden in de Bijbel. Bovendien leidt het tot nare en enge ziektes zoals aids, syfilis. Niet doen.
het is schijnbaar jouw idee van een forum. Nog zo'n teken van single mindedquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is een beetje het hele idee achter fora. Discussiëren en met argumenten anderen proberen te overtuigen van jouw gelijk.
Berko4presidentquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:51 schreef berko13 het volgende:
Klinkt niet als een waterdicht plan. Gaan ze bij een klasgenootje die ook handig is met computers kijken. Nieuwsgierigheid hou je niet tegen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 19:14 schreef User8472 het volgende:
Ik zou het helemaal niet willen niet dat mijn kinderen zulke seksuele voorlichting krijgen. Gewoon puur biologisch en wetenschappelijk en wat ze er dan zelf van maken moeten ze zelf weten en kan ik ook toch niets aan veranderen. Van mij zullen ze ook alleen de biologische kant te horen krijgen en natuurlijk alle gevaren zoals zwangerschappen, ziektes (wat ik vooral grafisch zal uitleggen) en mensen die anderen lokken over bv. internet voor chantage of beroving, hoe sex minder belangrijk is dan iemands karakter. En ik ben dan handig met computers en zorg dat ze enkel bij geselecteerde sites kunnen tot ze het huis uit gaan.
Hoe onwetend ben je als je dit zegt en dan ook nog eens datgene wat je zegt zonder zelfreflectie de wereld in werpt...quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:50 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Ik sluit inderdaad zeker niet uit dat dergelijk gedrag gewoon aan te leren is als je maar vroeg genoeg begint met 'voorlichten'.
prove me wrongquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Hoe onwetend ben je als je dit zegt en dan ook nog eens datgene wat je zegt zonder zelfreflectie de wereld in werpt...
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:12 schreef Igen het volgende:
[..]
http://www.welt.de/region(...)-Schule-spielen.html
Twaalfjarigen blijkbaar.
Het gaat blijkbaar om lesmateriaal in één deelstaat, wat door een particuliere partij wordt aangeboden, maar met subsidie van de overheid, maar waarbij elke leraar de vrijheid heeft om het wel of niet te gebruiken.
De rood-groene deelstaatregering wil zich er niet mee bemoeien maar de rechts-conservatieve partijen (vooral uit andere deelstaten) vinden dat de regering zulk lesmateriaal niet moet steunen.
Ik was net als jullie ook maar even in de bron van RT gedoken en wat zij doen voorkomen als absolute waarheid blijkt volgens Die Welt toch heel wat minder en genuanceerder zijn, maar die moeite heeft zo te lezen maar een enkele Fok!ker genomenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Daarbij komt de uitleg van het meest omstreden onderdeel volgens die Welt niet eens in de buurt van wat RT suggereert:
Oftewel: het meest omstreden onderdeel is een raadspel waarbij begrippen als 'orgasme', 'darkroom' of 'te snel klaarkomen' moeten worden uitgebeeld.
Daar kun je best iets van vinden maar wat RT daar van gemaakt heeft slaat helemaal nergens op.
Leer de community kennen, ga eens mee en je zou versteld staan hoeveel voorbeelden je wrong provenquote:
Helemaal geen seks, is het beste berko.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:51 schreef berko13 het volgende:
[..]
Wat een eng, doodziek land is Duitsland toch. Ronduit smerig.
Maar ja, het zijn 'moderne' tijden, nietwaar?![]()
Hopelijk wordt Duitsland snel Germanistan.
verdiende loon voor die witte femi bèta cucks.
Orale seks is onlangs goedgekeurd door de paus, meen ik me te herinneren.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:20 schreef Tja..1986 het volgende:
Als orale seks tot keelkanker leidt heb ik dat risico er graag voor over.
De gedachte dat homoseksualiteit kan worden aangeleerd, is helemaal niet zo raar.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:51 schreef KoosVogels het volgende:
Kan iemand mij de Bijbelplaatsen even noemen waarin dat verboden wordt? Ik betwijfel het namelijk.quote:Anale seks is verboden in de Bijbel.
WIe eist bewijst.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:44 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
De gedachte dat homoseksualiteit kan worden aangeleerd, is helemaal niet zo raar.
Is daar tegenbewijs voor dan?
Ik meen mij te herinneren dat er in het verhaal over Sodom en Gomorra een passage bestaat waarin een groep mannen twee Engelen proberen te verkrachten welke de gedaante van mannen aangenomen hebben. Daaruit zou je kunnen afleiden, doch met enige omslachtigheid, dat men anale seks met de 'mannen' wilde hebben. Gezien Sodom en Gomorra en diens inwoners er niet goed vanaf kwamen zou je dit als punt kunnen aanhalen dat anale seks zondig is.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:47 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Kan iemand mij de Bijbelplaatsen even noemen waarin dat verboden wordt? Ik betwijfel het namelijk.
Volgens mij zijn er genoeg gedocumenteerde gevallen bekend van mannen die in gevangenschap of door andere oorzaak afgescheiden van vrouwen, op enig moment overgaan tot homoseksualiteit.quote:
Homoseksualiteit is een combinatie van talloze (epi)genetische en sociaal-culturele factoren inderdaad waarin wat meer of minder invloed heeft soms per onderzoek lijkt te variëren. Ook binnen meer recent neurologisch onderzoek bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:44 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
De gedachte dat homoseksualiteit kan worden aangeleerd, is helemaal niet zo raar.
Is daar tegenbewijs voor dan?
Bedankt, maar dat is me te vaag. Ik wil het graag precies weten. Boek, hoofdstuk, vers. In welke vertaling dan ook.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:50 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat er in het verhaal over Sodom en Gomorra een passage bestaat waarin een groep mannen twee Engelen proberen te verkrachten welke de gedaante van mannen aangenomen hebben. Daaruit zou je kunnen afleiden, doch met enige omslachtigheid, dat men anale seks met de 'mannen' wilde hebben. Gezien Sodom en Gomorra en diens inwoners er niet goed vanaf kwamen zou je dit als punt kunnen aanhalen dat anale seks zondig is.
Oftewel: het kan dus aangeleerd worden.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:51 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Homoseksualiteit is een combinatie van talloze (epi)genetische en sociaal-culturele factoren inderdaad waarin wat meer of minder invloed heeft soms per onderzoek lijkt te variëren. Ook binnen meer recent neurologisch onderzoek bijvoorbeeld.
Genesis 19:1–38 | English Standard Version | http://biblia.com/bible/esv/Gen%2019quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:52 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Bedankt, maar dat is me te vaag. Ik wil het graag precies weten. Boek, hoofdstuk, vers. In welke vertaling dan ook.
Dat iemand homoseks heeft, maakt iemand nog geen homo. Dat kan ook zijn om stoom af te blazen. Dolfijnen in gevangenschap worden door hun verzorgers afgetrokken omdat ze apart zitten van de vrouwtjes, dat betekent niet dat die dolfijnen nu op mensen vallen, zelfs al genieten ze van het aftrekken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:51 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er genoeg gedocumenteerde gevallen bekend van mannen die in gevangenschap of door andere oorzaak afgescheiden van vrouwen, op enig moment overgaan tot homoseksualiteit.
Ah, je hebt het over de daad en niet over de oriëntatie. Dat maakt het een ander verhaal.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:51 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er genoeg gedocumenteerde gevallen bekend van mannen die in gevangenschap of door andere oorzaak afgescheiden van vrouwen, op enig moment overgaan tot homoseksualiteit.
Aldus Wikipedia:quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:53 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Oftewel: het kan dus aangeleerd worden.
Nee, hoor, dat is geen ander verhaal. De stelling was dat homoseksualiteit, oftewel seks tussen personen van hetzelfde geslacht, kon worden aangeleerd. Daarvoor is voldoende bewijs.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:55 schreef Igen het volgende:
[..]
Ah, je hebt het over de daad en niet over de oriëntatie. Dat maakt het een ander verhaal.
En iemand die fietst is zeker nog geen fietser?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:54 schreef Childofthe90s het volgende:
Dat iemand homoseks heeft, maakt iemand nog geen homo.
Wat een beperkte visie. Dus als jij nu een geit neukt, voel je je seksueel aangetrokken tot evenhoevigen?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:57 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Nee, hoor, dat is geen ander verhaal. De stelling was dat homoseksualiteit, oftewel seks tussen personen van hetzelfde geslacht, kon worden aangeleerd. Daarvoor is voldoende bewijs.
Oriëntatie is een mooi woord voor scrabble, maar heeft geen praktische betekenis.
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:58 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Wat een beperkte visie. Dus als jij nu een geit neukt, voel je je seksueel aangetrokken tot evenhoevigen?
Iemand die fietst is een fietser, maar een man die vrouwenkleren draagt is niet opeens een vrouw.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:58 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
En iemand die fietst is zeker nog geen fietser?
Ook als je daartoe wordt gedwongen?quote:
"Men" heeft afgesproken om homofilie en homoseksualiteit beide "homoseksualiteit" te noemen. Homo-emancipatie gaat erom dat je je oriëntatie kan uitleven en van het woord "homofilie" wordt geloof ik gezegd dat het suggereert dat het heel redelijk zou zijn om niet-praktiserend homofiel te zijn, maar dat wordt in de emancipatie als onwenselijk gezien.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:57 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Nee, hoor, dat is geen ander verhaal. De stelling was dat homoseksualiteit, oftewel seks tussen personen van hetzelfde geslacht, kon worden aangeleerd. Daarvoor is voldoende bewijs.
Oriëntatie is een mooi woord voor scrabble, maar heeft geen praktische betekenis.
Daarom zijn die anti-homo's zo geweldadig, ze denken dat wanneer ze eenmaal een keer van achteren zijn genomen, ze nooit meer een vrouw kunnen doen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:57 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Pfff, nou ik het dat hele (mij bekende) hoofdstuk nog eens woord voor woord doorgelezen, maar er staat helemaal niet dat anale seks verboden is of verwerpelijk of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:54 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Genesis 19:1–38 | English Standard Version | http://biblia.com/bible/esv/Gen%2019
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |