Leer de community kennen, ga eens mee en je zou versteld staan hoeveel voorbeelden je wrong provenquote:
Helemaal geen seks, is het beste berko.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:51 schreef berko13 het volgende:
[..]
Wat een eng, doodziek land is Duitsland toch. Ronduit smerig.
Indien berko13 aan het hoofd van het onderwijs stond zou ik de nadruk leggen op:
- Duurzame en heteroseksuele relaties zijn de basis van een beschaving
- Orale seks leidt tot keelkanker. Afraden.
- Anale seks is verboden in de Bijbel. Bovendien leidt het tot nare en enge ziektes zoals aids, syfilis. Niet doen.
Maar ja, het zijn 'moderne' tijden, nietwaar?![]()
Hopelijk wordt Duitsland snel Germanistan.
verdiende loon voor die witte femi bèta cucks.
Orale seks is onlangs goedgekeurd door de paus, meen ik me te herinneren.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:20 schreef Tja..1986 het volgende:
Als orale seks tot keelkanker leidt heb ik dat risico er graag voor over.
De gedachte dat homoseksualiteit kan worden aangeleerd, is helemaal niet zo raar.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:51 schreef KoosVogels het volgende:
Ik weet nou niet wat ik debieler moet vinden. Het idee dat homoseksualiteit kan worden aangeleerd of de gedachte dat westerse regeringen witmensen om willen vormen tot homo's zodat kleurlingen straks de meerderheid zijn met 'profit' als gevolg.
Het is al met al weer een bijzondere topic.
Kan iemand mij de Bijbelplaatsen even noemen waarin dat verboden wordt? Ik betwijfel het namelijk.quote:Anale seks is verboden in de Bijbel.
WIe eist bewijst.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:44 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
De gedachte dat homoseksualiteit kan worden aangeleerd, is helemaal niet zo raar.
Is daar tegenbewijs voor dan?
Ik meen mij te herinneren dat er in het verhaal over Sodom en Gomorra een passage bestaat waarin een groep mannen twee Engelen proberen te verkrachten welke de gedaante van mannen aangenomen hebben. Daaruit zou je kunnen afleiden, doch met enige omslachtigheid, dat men anale seks met de 'mannen' wilde hebben. Gezien Sodom en Gomorra en diens inwoners er niet goed vanaf kwamen zou je dit als punt kunnen aanhalen dat anale seks zondig is.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:47 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Kan iemand mij de Bijbelplaatsen even noemen waarin dat verboden wordt? Ik betwijfel het namelijk.
Volgens mij zijn er genoeg gedocumenteerde gevallen bekend van mannen die in gevangenschap of door andere oorzaak afgescheiden van vrouwen, op enig moment overgaan tot homoseksualiteit.quote:
Homoseksualiteit is een combinatie van talloze (epi)genetische en sociaal-culturele factoren inderdaad waarin wat meer of minder invloed heeft soms per onderzoek lijkt te variëren. Ook binnen meer recent neurologisch onderzoek bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:44 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
De gedachte dat homoseksualiteit kan worden aangeleerd, is helemaal niet zo raar.
Is daar tegenbewijs voor dan?
Bedankt, maar dat is me te vaag. Ik wil het graag precies weten. Boek, hoofdstuk, vers. In welke vertaling dan ook.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:50 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat er in het verhaal over Sodom en Gomorra een passage bestaat waarin een groep mannen twee Engelen proberen te verkrachten welke de gedaante van mannen aangenomen hebben. Daaruit zou je kunnen afleiden, doch met enige omslachtigheid, dat men anale seks met de 'mannen' wilde hebben. Gezien Sodom en Gomorra en diens inwoners er niet goed vanaf kwamen zou je dit als punt kunnen aanhalen dat anale seks zondig is.
Oftewel: het kan dus aangeleerd worden.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:51 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Homoseksualiteit is een combinatie van talloze (epi)genetische en sociaal-culturele factoren inderdaad waarin wat meer of minder invloed heeft soms per onderzoek lijkt te variëren. Ook binnen meer recent neurologisch onderzoek bijvoorbeeld.
Genesis 19:1–38 | English Standard Version | http://biblia.com/bible/esv/Gen%2019quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:52 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Bedankt, maar dat is me te vaag. Ik wil het graag precies weten. Boek, hoofdstuk, vers. In welke vertaling dan ook.
Dat iemand homoseks heeft, maakt iemand nog geen homo. Dat kan ook zijn om stoom af te blazen. Dolfijnen in gevangenschap worden door hun verzorgers afgetrokken omdat ze apart zitten van de vrouwtjes, dat betekent niet dat die dolfijnen nu op mensen vallen, zelfs al genieten ze van het aftrekken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:51 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er genoeg gedocumenteerde gevallen bekend van mannen die in gevangenschap of door andere oorzaak afgescheiden van vrouwen, op enig moment overgaan tot homoseksualiteit.
Ah, je hebt het over de daad en niet over de oriëntatie. Dat maakt het een ander verhaal.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:51 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er genoeg gedocumenteerde gevallen bekend van mannen die in gevangenschap of door andere oorzaak afgescheiden van vrouwen, op enig moment overgaan tot homoseksualiteit.
Aldus Wikipedia:quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:53 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Oftewel: het kan dus aangeleerd worden.
Nee, hoor, dat is geen ander verhaal. De stelling was dat homoseksualiteit, oftewel seks tussen personen van hetzelfde geslacht, kon worden aangeleerd. Daarvoor is voldoende bewijs.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:55 schreef Igen het volgende:
[..]
Ah, je hebt het over de daad en niet over de oriëntatie. Dat maakt het een ander verhaal.
En iemand die fietst is zeker nog geen fietser?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:54 schreef Childofthe90s het volgende:
Dat iemand homoseks heeft, maakt iemand nog geen homo.
Wat een beperkte visie. Dus als jij nu een geit neukt, voel je je seksueel aangetrokken tot evenhoevigen?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:57 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Nee, hoor, dat is geen ander verhaal. De stelling was dat homoseksualiteit, oftewel seks tussen personen van hetzelfde geslacht, kon worden aangeleerd. Daarvoor is voldoende bewijs.
Oriëntatie is een mooi woord voor scrabble, maar heeft geen praktische betekenis.
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:58 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Wat een beperkte visie. Dus als jij nu een geit neukt, voel je je seksueel aangetrokken tot evenhoevigen?
Iemand die fietst is een fietser, maar een man die vrouwenkleren draagt is niet opeens een vrouw.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:58 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
En iemand die fietst is zeker nog geen fietser?
Ook als je daartoe wordt gedwongen?quote:
"Men" heeft afgesproken om homofilie en homoseksualiteit beide "homoseksualiteit" te noemen. Homo-emancipatie gaat erom dat je je oriëntatie kan uitleven en van het woord "homofilie" wordt geloof ik gezegd dat het suggereert dat het heel redelijk zou zijn om niet-praktiserend homofiel te zijn, maar dat wordt in de emancipatie als onwenselijk gezien.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:57 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Nee, hoor, dat is geen ander verhaal. De stelling was dat homoseksualiteit, oftewel seks tussen personen van hetzelfde geslacht, kon worden aangeleerd. Daarvoor is voldoende bewijs.
Oriëntatie is een mooi woord voor scrabble, maar heeft geen praktische betekenis.
Daarom zijn die anti-homo's zo geweldadig, ze denken dat wanneer ze eenmaal een keer van achteren zijn genomen, ze nooit meer een vrouw kunnen doen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:57 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |