Dat is gewoonweg niet waar anno 2016.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:18 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
maar de Russische overheid is niet homofober dan de Amerikaanse overheid.
want die zijn niet net zo besmetquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
RT is een verlengstuk van de Russische overheid en daarom niet te vertrouwen als nieuwsmedium. Ik geef de voorkeur aan westerse bronnen.
Ik had geen zin al die Engelse meuk te lezen. Aan de TT en TS kun je doorgaans een redelijke inschatting maken of het een flauwekul topic wordt ja of nee. Wilde alleen weten wat orale seksspeeltjes zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:21 schreef Kosmoproleet het volgende:
Waarom valt niemand over de OP trouwens? TS is duidelijk een extremist.
Nee, dan de NOS. Staatspropaganda pur sang.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
RT is een verlengstuk van de Russische overheid en daarom niet te vertrouwen als nieuwsmedium. Ik geef de voorkeur aan westerse bronnen.
Russische overheid is niet homofoob? Maak je nou een geintje?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:18 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Het is bij RT altijd even extra opletten, maar de Russische overheid is niet homofober dan de Amerikaanse overheid. Uit de berichten van RT blijkt geen enkele haat jegens homoseksuelen, er wordt zelfs regelmatig bericht over het aanpakken van homofobe extremisten.
Neuh.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:28 schreef Grems het volgende:
[..]
Nee, dan de NOS. Staatspropaganda pur sang.
Even gauw elke niet-hetero als onbeschaafd neerzetten, en dan Duitsland "eng, doodziek" noemen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:51 schreef berko13 het volgende:
Indien berko13 aan het hoofd van het onderwijs stond zou ik de nadruk leggen op:
- Duurzame en heteroseksuele relaties zijn de basis van een beschaving
Nee:quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:07 schreef Karina het volgende:
Bedoelen ze met year 7 groep 8?
Dan vind ik dit ietwat gewaagd eigenlijk
quote:Fourteen-year-olds in North Rhine-Westphalia (NRW), the most-populous state in Germany, may come across school classes making them aware of anal sex, sadomasochism and the use of sex toys, including dildos, as early as in the next school year, according to Die Welt newspaper.
Ik snap het niet zo goed meer, we zijn toch ook boos op moslims omdat ze niks van homo's moeten hebben? Maar kinderen voorlichten is dan wel weer een onderdeel van het tolerantiecircus en dus niet positief?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:54 schreef Grems het volgende:
Is allemaal onderdeel van de volgende fase van het tolerantiecircus.
Ah 14, overheen gelezen. Dan nog eigenlijk zou ik het een beetje gek vinden als veertienjarigen tijdens een toneelstukje elkaar zogenaamd oraal staan/liggen te bevredigen al zwaaiend met vibrators en dildo's.quote:
het valt allemaal binnen de white genocide plannen. Witten worden homo, domme woestijnlanders worden geïmporteerd, profitquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:36 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik snap het niet zo goed meer, we zijn toch ook boos op moslims omdat ze niks van homo's moeten hebben? Maar kinderen voorlichten is dan wel weer een onderdeel van het tolerantiecircus en dus niet positief?
Voorlichten is natuurlijk belangrijk, prima idee dit. Blij dat berko niet de leidiwng heeft.
Ik had even gezocht, maar kon niks vinden. Zal wel weer enorm uit het verband zijn gerukt.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Aldus RT.comIemand anders al de moeite genomen om de Duitse bronnen te bekijken? Zo nee: doen en dan pas oordelen.
Nog 1 post over witte genocide en je hebt een hattrick.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:37 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
het valt allemaal binnen de white genocide plannen. Witten worden homo, domme woestijnlanders worden geïmporteerd, profit
Wat is dan precies de profit?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:37 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
het valt allemaal binnen de white genocide plannen. Witten worden homo, domme woestijnlanders worden geïmporteerd, profit
goedprater cq wegkijker gespotquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nog 1 post over witte genocide en je hebt een hattrick.
Hoe word je homo gemaakt?quote:
je herkent iets begrijp ik?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
Dingflofbips spreekt natuurlijk uit ervaring.
nee sorryquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet goed op de hoogte. Kun je het uitleggen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |