abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 juni 2016 @ 17:46:42 #101
37769 erodome
Zweefteef
pi_163191634
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 17:44 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Wat een onzin, iedereen weet dat de belangrijkste en meest principiële ontwikkelingen juist in de jongere jaren plaatsvindt.
Geen onzin, iedereen weet dat wat aan te leren/af te leren is het hele leven toegepast kan worden. Dat het meer moeite kost als het patroon ingesleten is maakt dat niet minder waar.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_163191732
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 17:45 schreef mootie het volgende:

[..]

Dus iemand kan jou aanleren om homoseksueel te zijn?
Ik sluit inderdaad zeker niet uit dat dergelijk gedrag gewoon aan te leren is als je maar vroeg genoeg begint met 'voorlichten'.
pi_163191743
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 17:46 schreef erodome het volgende:

[..]

Geen onzin, iedereen weet dat wat aan te leren/af te leren is het hele leven toegepast kan worden. Dat het meer moeite kost als het patroon ingesleten is maakt dat niet minder waar.
oke erodome
pi_163191770
Ik weet nou niet wat ik debieler moet vinden. Het idee dat homoseksualiteit kan worden aangeleerd of de gedachte dat westerse regeringen witmensen om willen vormen tot homo's zodat kleurlingen straks de meerderheid zijn met 'profit' als gevolg.

Het is al met al weer een bijzondere topic.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 21 juni 2016 @ 17:51:23 #105
37769 erodome
Zweefteef
pi_163191777
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 17:50 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

oke erodome
Tja, zo maak je je er lekker makkelijk vanaf...

Noem mij eens 1 vb van aangeleerd gedrag wat niet afgeleerd kan worden? En dan niet homo zijn zeggen, want daar is 0 bewijs voor, iets noemen wat je ook kan aantonen...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 17:51:56 #106
37769 erodome
Zweefteef
pi_163191799
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 17:51 schreef KoosVogels het volgende:
Ik weet nou niet wat ik debieler moet vinden. Het idee dat homoseksualiteit kan worden aangeleerd of de gedachte dat westerse regeringen witmensen om willen vormen tot homo's zodat kleurlingen straks de meerderheid zijn met 'profit' als gevolg.

Dat die "kleurlingen" daar dezelfde lessen zullen krijgen zijn ze dan ook maar snel vergeten...
pi_163191821
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 17:51 schreef KoosVogels het volgende:

Er is ook verder nooit uitleg waarom de regeringen dat zouden willen.

Stormfront heeft duidelijk niet hun beste mensen erop uit gestuurd om de rest van het internet over te nemen.
pi_163191838
quote:

[..]

Ik sluit inderdaad zeker niet uit dat dergelijk gedrag gewoon aan te leren is als je maar vroeg genoeg begint met 'voorlichten'.
Iets niet uit kunnen sluiten. Overtuigende onderbouwing van je genocide verhaaltje.
pi_163191945
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 17:52 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Er is ook verder nooit uitleg waarom de regeringen dat zouden willen.

Stormfront heeft duidelijk niet hun beste mensen erop uit gestuurd om de rest van het internet over te nemen.
De gedachte dat witte genocide leidt tot winst intrigeert mij trouwens ook.

Beetje underwear gnomes-economics.
pi_163191978
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 17:53 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Iets niet uit kunnen sluiten. Overtuigende onderbouwing van je genocide verhaaltje.
ik geloof niet dat ik jou ergens van moet overtuigen :')
pi_163191981
BNW en NWS kunnen volgens mij trouwens makkelijk samen
pi_163192017
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 17:51 schreef erodome het volgende:

[..]

Tja, zo maak je je er lekker makkelijk vanaf...

Noem mij eens 1 vb van aangeleerd gedrag wat niet afgeleerd kan worden? En dan niet homo zijn zeggen, want daar is 0 bewijs voor, iets noemen wat je ook kan aantonen...
waarom zou ik dat doen. Je wil er overduidelijk niet aan. Vertel alle borderliners maar eens hoe onbelangrijk ontwikkeling is in de jeugdjaren voor later functioneren en dat het gewoon allemaal af te leren valt _O-
  dinsdag 21 juni 2016 @ 18:07:29 #113
37769 erodome
Zweefteef
pi_163192293
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 17:59 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

waarom zou ik dat doen. Je wil er overduidelijk niet aan. Vertel alle borderliners maar eens hoe onbelangrijk ontwikkeling is in de jeugdjaren voor later functioneren en dat het gewoon allemaal af te leren valt _O-
Omdat ik geen enkel iets ken dat aangeleerd is en dat niet afgeleerd kan worden. Als jij kan aantonen dat ik ongelijk heb (mijn kennis is natuurlijk maar beperkt) dan zou jouw bewering meer kracht hebben.

Je borderline vb is geen goed vb. Borderline is aangeboren en wordt versterkt door omgevingsinvloeden. Hoe kleiner die aangeboren "neiging", hoe makkelijker de patient ermee om kan leren gaan, het "af" kan leren zeg maar.
Makkelijk is simpel gezegd, langdurige patronen zijn niet zomaar weg, maar onmogelijk is het dan niet. Maar omdat borderline een aangeboren factor kent zal het gaan om ermee leren leven, eromheen leven.

Belangrijkste, zonder de aangeboren factor geen borderline. Wel kan het zijn dat iemand symptomen van toont, maar daar valt wel degelijk wat aan te doen als het niet die aangeboren factor kent.
pi_163192321
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 17:59 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Dat is een beetje het hele idee achter fora. Discussiëren en met argumenten anderen proberen te overtuigen van jouw gelijk.
pi_163192491
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 18:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat is een beetje het hele idee achter fora. Discussiëren en met argumenten anderen proberen te overtuigen van jouw gelijk.
"Het is zo, want ik kan het niet uitsluiten" is wel revolutionair wat dat betreft.
pi_163192577
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 18:13 schreef Toefjes het volgende:

[..]

"Het is zo, want ik kan het niet uitsluiten" is wel revolutionair wat dat betreft.
Een ware meester van het debat, die jongen.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 18:24:10 #117
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_163192826
Hé berko, lekker pijpbekkie hep je in je avatar ^O^
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 18:56:04 #118
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_163193972
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 15:51 schreef berko13 het volgende:

- Anale seks is verboden in de Bijbel. Bovendien leidt het tot nare en enge ziektes zoals aids, syfilis. Niet doen.
Het HIV virus en de bacterie treponema palladium lijden respectievelijk tot aids en syfilis, niet anale sex.

Achterlijke :')
pi_163194645
Ik zou het helemaal niet willen niet dat mijn kinderen zulke seksuele voorlichting krijgen. Gewoon puur biologisch en wetenschappelijk en wat ze er dan zelf van maken moeten ze zelf weten en kan ik ook toch niets aan veranderen. Van mij zullen ze ook alleen de biologische kant te horen krijgen en natuurlijk alle gevaren zoals zwangerschappen, ziektes (wat ik vooral grafisch zal uitleggen) en mensen die anderen lokken over bv. internet voor chantage of beroving, hoe sex minder belangrijk is dan iemands karakter. En ik ben dan handig met computers en zorg dat ze enkel bij geselecteerde sites kunnen tot ze het huis uit gaan.
pi_163194670
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 18:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

het is schijnbaar jouw idee van een forum. Nog zo'n teken van single minded
pi_163197128
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 15:51 schreef berko13 het volgende:
Indien berko13 aan het hoofd van het onderwijs stond zou ik de nadruk leggen op:
- Orale seks leidt tot keelkanker. Afraden.
Berko4president
pi_163197593
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 19:14 schreef User8472 het volgende:
Ik zou het helemaal niet willen niet dat mijn kinderen zulke seksuele voorlichting krijgen. Gewoon puur biologisch en wetenschappelijk en wat ze er dan zelf van maken moeten ze zelf weten en kan ik ook toch niets aan veranderen. Van mij zullen ze ook alleen de biologische kant te horen krijgen en natuurlijk alle gevaren zoals zwangerschappen, ziektes (wat ik vooral grafisch zal uitleggen) en mensen die anderen lokken over bv. internet voor chantage of beroving, hoe sex minder belangrijk is dan iemands karakter. En ik ben dan handig met computers en zorg dat ze enkel bij geselecteerde sites kunnen tot ze het huis uit gaan.
Klinkt niet als een waterdicht plan. Gaan ze bij een klasgenootje die ook handig is met computers kijken. Nieuwsgierigheid hou je niet tegen.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 21:25:19 #123
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_163199503
quote:

[..]

Hoe onwetend ben je als je dit zegt en dan ook nog eens datgene wat je zegt zonder zelfreflectie de wereld in werpt...
put
your
clothes
on!
pi_163199686
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 21:25 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Hoe onwetend ben je als je dit zegt en dan ook nog eens datgene wat je zegt zonder zelfreflectie de wereld in werpt...
prove me wrong
  dinsdag 21 juni 2016 @ 23:19:59 #125
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_163204085
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 17:12 schreef Igen het volgende:

[..]

http://www.welt.de/region(...)-Schule-spielen.html

Twaalfjarigen blijkbaar.

Het gaat blijkbaar om lesmateriaal in één deelstaat, wat door een particuliere partij wordt aangeboden, maar met subsidie van de overheid, maar waarbij elke leraar de vrijheid heeft om het wel of niet te gebruiken.

De rood-groene deelstaatregering wil zich er niet mee bemoeien maar de rechts-conservatieve partijen (vooral uit andere deelstaten) vinden dat de regering zulk lesmateriaal niet moet steunen.
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 17:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:

Daarbij komt de uitleg van het meest omstreden onderdeel volgens die Welt niet eens in de buurt van wat RT suggereert:

Oftewel: het meest omstreden onderdeel is een raadspel waarbij begrippen als 'orgasme', 'darkroom' of 'te snel klaarkomen' moeten worden uitgebeeld.

Daar kun je best iets van vinden maar wat RT daar van gemaakt heeft slaat helemaal nergens op.
Ik was net als jullie ook maar even in de bron van RT gedoken en wat zij doen voorkomen als absolute waarheid blijkt volgens Die Welt toch heel wat minder en genuanceerder zijn, maar die moeite heeft zo te lezen maar een enkele Fok!ker genomen :')
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')