Dat wisten we allemaal al denk ik.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik probeer altijd zo min mogelijk verplichtingen te hebben.
Die is er weer hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
volgens mij mis je BlauweTijger gewoon
Je kliekje is net zo sterk als jij.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je bent slechts zo sterk als je kliekje.
- TARDIS., 2016
Niets mis met raw en early.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:50 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
dat is bijna hetzelfde alleen iets gayer
sommige shit is wel chill, maar te langzaam vaak :squote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:50 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
dat is bijna hetzelfde alleen iets gayer
quote:
Ik ben eigenlijk heel erg vrij atm, maar gewoon een luie dag. HOE GA IK HIERMEE OM :$quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik probeer altijd zo min mogelijk verplichtingen te hebben.
laterssquote:
Jou mag ik wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:51 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
Je kliekje is net zo sterk als jij.
- Leo, 2016
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:52 schreef Le_Professeur het volgende:
hardstyle zit vaak veel meer emotie
ha gayquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:52 schreef Le_Professeur het volgende:
Ja, een boel gejammer en gehuil. Mijn god wat een troep.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:52 schreef Le_Professeur het volgende:
Diepe teksten altijd jaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:52 schreef Le_Professeur het volgende:
Jou wil ik wel.quote:
daar zitten niet van die gayass vocalen en zo inquote:
Jou ook wel hoor.quote:
Pics in dm.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:57 schreef Germano het volgende:
Niemand die vraagt wie Kim is. Was zo'n chick die mij net belde om te overleggen over iets.
Wie is Kim?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:57 schreef Germano het volgende:
Niemand die vraagt wie Kim is. Was zo'n chick die mij net belde om te overleggen over iets.
picsquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:57 schreef Germano het volgende:
Zijn we al officieel exclusief? Damn, nice.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:57 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
chlo is van mij ik ga op je springen nu
Nee laat maar, wil alleen haas.quote:
carequote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:57 schreef Germano het volgende:
pax is hier helemaal nietquote:
Je moest eens weten hoe hard ik in m'n broek ben.quote:
Oh ja nou ik niet hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe hard ik in m'n broek ben.
oh je loopt weer eens een paar delen achterquote:
Zou voelenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe hard ik in m'n broek ben.
Jaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zijn we al officieel exclusief? Damn, nice.
Vind het geil als je gaat flirten met ze en daarna zegt dat het allemaal een grap is en je van mij bentquote:
Zou ook beetje raar zijn, je bent aan het werk ;ssquote:
Alsof 7 cm opvalt. :squote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou ook beetje raar zijn, je bent aan het werk ;ss
Zou iedereens hart breken voor jou.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:01 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja
[..]
Vind het geil als je gaat flirten met ze en daarna zegt dat het allemaal een grap is en je van mij bent
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou iedereens hart breken voor jou.
Oké ik ga wel wegquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Sorry is echt niet voldoende op dit moment.
Is dat dezelfde als van: TINDEJJRRR, INSTGHJRAMM EN FACEBOOK IK BEN ERJRJRJRBIJJJJJ TWENTYFOURSEVUN!!!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:07 schreef Chloroform het volgende:
Kennen jullie die reclame van hollands nieuwe waarbij zo'n trol zegt "I like that!"
Wil haar echt doodsteken
Hahaha jaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:07 schreef Chloroform het volgende:
Kennen jullie die reclame van hollands nieuwe waarbij zo'n trol zegt "I like that!"
Wil haar echt doodsteken
Ja die.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dat dezelfde als van: TINDEJJRRR, INSTGHJRAMM EN FACEBOOK IK BEN ERJRJRJRBIJJJJJ TWENTYFOURSEVUN!!!
Walgelijk iddquote:
Ja, zou onvoldoende geven voor mondelingquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hahaha ja
Echt zo gênant slecht uitgesproken ook
haha bradleyquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:13 schreef BozeHaas het volgende:
zocht het op maar kwam dit tegen
wat een aids
Ja hij moet ook kapot, wie smst nou nogquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:13 schreef BozeHaas het volgende:
zocht het op maar kwam dit tegen
wat een aids
Oké sorry kan ik het goedmaken met een tosti?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee blijf maar. Het kwaad is geschied.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké sorry kan ik het goedmaken met een tosti?
Ik ben interieurverzorgster bij een horeca gelegenheid te A4.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:15 schreef Vermon het volgende:
[..]
Wat heb je de pallets snel gesorteerd!
Wat doe je eigenlijk?
Oké leuk ik heb wel eens een Tim gedaanquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:16 schreef Kurovski het volgende:
Het waren eigenlijk twee Kimmen en ook vrij vaak.
Over waarde toevoegen aan de maatschappij gesprokenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben interieurverzorgster bij een horeca gelegenheid te A4.
Waren mannelijke Aziaten zekerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:16 schreef Kurovski het volgende:
Het waren eigenlijk twee Kimmen en ook vrij vaak.
Niets voegt meer waarde toe dan de pisvlekken weg te vegen van werkend Nederland.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:17 schreef Vermon het volgende:
[..]
Over waarde toevoegen aan de maatschappij gesproken
Iemand zei dat je Lt. hot vindt.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hahaha ja
Echt zo gênant slecht uitgesproken ook
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niets voegt meer waarde toe dan de pisvlekken weg te vegen van werkend Nederland.
Je hebt hem wel snel stil met die onzinquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niets voegt meer waarde toe dan de pisvlekken weg te vegen van werkend Nederland.
Ik kan ook lezenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hebt hem wel snel stil met die onzin
stil. trotsquote:
Tja, domme man krijgt domme reactie.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hebt hem wel snel stil met die onzin
Snap ik. Terecht.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tja, domme man krijgt domme reactie.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tja, domme man krijgt domme reactie.
quote:
Wie ben jijquote:
Ik een Kim.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké leuk ik heb wel eens een Tim gedaan
Ik doe niet kortaf.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom doe je zo wijs ineens joh? ff dimmen he
Alleen een tosti van een wit bolletje.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké sorry kan ik het goedmaken met een tosti?
Nou die tweede vergeet ik niet zo snel meer. Die kwam met de vraag of ik een medische ingreep bij haar wilde betalen (geen boobjob ofzo, gewoon voor gezondheid) toen ik al weer terug was in Europa. 900 EUR zoiets. Ik dacht dat ze me oplichtte, maar een maand erna was ik er toch weer. Aan een betrouwbare vriendin lokaal gevraagd of zij kon optreden als tussenpersoon om te kijken of het echt zo was. Via Western Union geld overgemaakt, maar er bij gezegd dat ik het kwam checken een maand later. Bleek te kloppen. Kan nu gewoon naar zo'n dorp zonder geld uit te geven. De dorpsoudste is me persoonlijk komen bedanken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké leuk ik heb wel eens een Tim gedaan
Hey de niewe novelle van Niels.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nou die tweede vergeet ik niet zo snel meer. Die kwam met de vraag of ik een medische ingreep bij haar wilde betalen (geen boobjob ofzo, gewoon voor gezondheid) toen ik al weer terug was in Europa. 900 EUR zoiets. Ik dacht dat ze me oplichtte, maar een maand erna was ik er toch weer. Aan een betrouwbare vriendin lokaal gevraagd of zij kon optreden als tussenpersoon om te kijken of het echt zo was. Via Western Union geld overgemaakt, maar er bij gezegd dat ik het kwam checken een maand later. Bleek te kloppen. Kan nu gewoon naar zo'n dorp zonder geld uit te geven. De dorpsoudste is me persoonlijk komen bedanken.
Eh. Niels z'n reizen in de jungle.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké hoop dat je ongeneeslijk ziek wordt
Dat kan ik toch helemaal niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:26 schreef Germano het volgende:
[..]
STUUR ME NAAR VENUS! STUUR ME NAAR MARS!
wie ben jij nou weerquote:
Is gewoon weer WCH hoorquote:
Dank je, wanneer is je verjaardag? Ik heb notenallergie dus daar graag rekening mee houden. Verder hou ik van abdijbier, dat goedkope pils schenk je maar aan de rest van je vrienden.quote:
Wat een vervelende UI, wil je hier aub wat vaker posten? Misschien kom ik dan wat minder vaak.quote:
Dood gaan we allemaal, hoop alleen dat er bij jou een flinke lijdensweg aan voorafgaat.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:25 schreef Vermon het volgende:
[..]
TR gemacht, indirecte doodsverwensing, minimaal 1 weekje ban
Echt wat is ditquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dood gaan we allemaal, hoop alleen dat er bij jou een flinke lijdensweg aan voorafgaat.
ohquote:
Venus is af te raden. Je wordt tegelijkertijd gebraden, vergiftigd en verpletterd.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:26 schreef Germano het volgende:
[..]
STUUR ME NAAR VENUS! STUUR ME NAAR MARS!
Beter dan voor de trein gooien.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Venus is af te raden. Je wordt tegelijkertijd gebraden, vergiftigd en verpletterd.
quote:
Hou jij het nou maar bij Duitsland. Veel toffe mensen daar.quote:
Ja leuk hoor Totoquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:30 schreef bromkat het volgende:
Wij waren Unicornflakes. Maar de zanger is er uit gestapt na 1,5 jaar en wij zijn ons nu gaan richten op wat meer gevarieerde covers én wat meer eigen werk.
Ook zijn wij bezig met gastzangers, en hebben wij de rollen ietwat omgedraaid.
Zo is onze toetsenist nu ook gitarist en is onze bassiste er zo nu en dan ook om de vocals voor haar rekening te nemen als onze eerste gast zanger, Adriaan, niet kan.
We zijn nu officieel 3 weken samen:
(Er zit gedurende de eerste 3 minuten een vervelend sluiter geluid in het rechter kanaal, excuses hiervoor, foutje van de software)
(Dit filmpje is daar vrij van en laat ook wat meer eigen materiaal horen, in stukjes)
ey braddiequote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:30 schreef bromkat het volgende:
Wij waren Unicornflakes. Maar de zanger is er uit gestapt na 1,5 jaar en wij zijn ons nu gaan richten op wat meer gevarieerde covers én wat meer eigen werk.
Zo is onze toetsenist nu ook gitarist en is onze bassiste er zo nu en dan ook om de vocals voor haar rekening te nemen als onze eerste gast zanger, Adriaan, niet kan.
(Er zit gedurende de eerste 3 minuten een vervelend sluiter geluid in het rechter kanaal, excuses hiervoor, foutje van de software)
(Dit filmpje is daar vrij van en laat ook wat meer eigen materiaal horen, in stukjes)
Eerlijkheid duurt het langst.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Heh doe's niet Zosk. Het ging net zo goed.
Oké sorry.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Heh doe's niet Zosk. Het ging net zo goed.
Zie hem er nog echt voor aan ookquote:
Dima, ze wil je niet. Als ze interesse had had ze wel wat meer laten blijken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:31 schreef Dimachaerus het volgende:
ik hoop dat ze vrijdag ook herkansing heeft![]()
![]()
Ik wil gewoon ergens een ridder zijn, maar kom daar wel eerlijk voor uit.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:32 schreef Vermon het volgende:
[..]
Wat een toetsenbordridders hier
Vooral die wijfen
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:32 schreef remievandezande het volgende:
Maar het is wel super gezellig hier merk ik al
Nu jij er bent wel ineens inderdaad haha xDquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:32 schreef remievandezande het volgende:
Maar het is wel super gezellig hier merk ik al
ze heeft al zovaak wat laten blijkenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dima, ze wil je niet. Als ze interesse had had ze wel wat meer laten blijken.
Hahaha.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:31 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)k_loop_weg_hoor.html
Heeft deze wijf geen emotie ofzo
Ey DPquote:
Hoef jij je niet zo terminaal te gedragen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:32 schreef Vermon het volgende:
[..]
Wat een toetsenbordridders hier
Vooral die wijfen
Ik ga nog 'ns een hele grote afrikaanse/surinaamse prostituee op je afsturen heh. Zijn we tenminste van het gezeur af.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:31 schreef Dimachaerus het volgende:
ik hoop dat ze vrijdag ook herkansing heeft![]()
![]()
Wie ben jij dan? De FOK! politie?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Hoef jij je niet zo terminaal te gedragen.
Kom dat in m'n gezicht zeggen, ik breek jequote:
Oh okéquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:33 schreef bromkat het volgende:
[..]
Ey DP
For the record, ik kom hier niet meer om mee te ouwehoeren over van alles, ben hier puur om het bandje waar ik in speel te pluggen als er wat nieuws isWe leven tenslotte toch in een tijd waarin Social Media behoorlijk centraal staat en dan is het zeker belangrijk om hier ook wat mee te doen.
Dus vandaar deze registratie.
Wij staan ook uiteraard open voor suggesties voor liedjes dus mocht je een idee hebben, laat dat even weten, en wie weet doen wij er iets mee.
Als een vrouw echt wil is ze duiidelijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze heeft al zovaak wat laten blijken
maar ik gaf niet toe aan haar
tuurlijkquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:33 schreef bromkat het volgende:
[..]
Ey DP
For the record, ik kom hier niet meer om mee te ouwehoeren over van alles, ben hier puur om het bandje waar ik in speel te pluggen als er wat nieuws isWe leven tenslotte toch in een tijd waarin Social Media behoorlijk centraal staat en dan is het zeker belangrijk om hier ook wat mee te doen.
Wij staan ook uiteraard open voor suggesties voor liedjes dus mocht je een idee hebben, laat dat even weten, en wie weet doen wij er iets mee.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:33 schreef bromkat het volgende:
[..]
Ey DP
Braddie nobody cares. Je wordt niet gemist, niemand vraagt naar je en het enige wat jammer is is dat je je vlogs mist en we je niet meer kunnen uitlachen om hoe mongool je bent als je een tosti gaat maken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:33 schreef bromkat het volgende:
[..]
Ey DP
Zozo nounou poehpoeh gutgutquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dood gaan we allemaal, hoop alleen dat er bij jou een flinke lijdensweg aan voorafgaat.
Oké doei.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:35 schreef Vermon het volgende:
Jullie zijn stuk voor stuk allemaal idioten, tot ziens!
Wat een misère.
Oké doei.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:35 schreef Vermon het volgende:
Wat een misère.
Toetoe achach komkom zegzeg jajaquote:
Kusjequote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:35 schreef Vermon het volgende:
Wat een misère.
Veel plezier in Singabore.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:35 schreef Vermon het volgende:
Wat een misère.
Erg jammer hoe jij over onze toetsenist praat, groeten Marco.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Braddie nobody cares. Je wordt niet gemist, niemand vraagt naar je en het enige wat jammer is is dat je je vlogs mist en we je niet meer kunnen uitlachen om hoe mongool je bent als je een tosti gaat maken.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:36 schreef bromkat het volgende:
[..]
Erg jammer hoe jij over onze toetsenist praat, groeten Marco.
Marco, jij bent ook een mongool.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:36 schreef bromkat het volgende:
[..]
Erg jammer hoe jij over onze toetsenist praat, groeten Marco.
lolquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké hoop dat je ongeneeslijk ziek wordt
ok totoquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:33 schreef bromkat het volgende:
[..]
Ey DP
Echt, ga gewoon wegquote:
En wie de neuq ben jij dan eigenlijk? Kap daar 'ns mee wch.quote:
En wie de neuk ben jij dan eigenlijk? Ouwe lul met zijn vieze shag en gore mondgeur. (Dat zei Chloro althans)quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
En wie de neuq ben jij dan eigenlijk? Kap daar 'ns mee wch.
Giggityquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
En wie de neuq ben jij dan eigenlijk? Kap daar 'ns mee wch.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:30 schreef bromkat het volgende:
Zal ik even beginnen? Vinden ze leuk hier wat fittie. Gun ik ze niet en jou zeker niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En wie de neuk ben jij dan eigenlijk? Ouwe lul met zijn vieze shag en gore mondgeur. (Dat zei Chloro althans)
Goedzo,quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zal ik even beginnen? Vinden ze leuk hier wat fittie. Gun ik ze niet.
Nobody cares bro. Je bent 45 ofzo. Niemand boeit verhalen over die Thaise hoeren die je betaalt om te neuken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zal ik even beginnen? Vinden ze leuk hier wat fittie. Gun ik ze niet.
Ik wel hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nobody cares bro. Je bent 45 ofzo. Niemand boeit verhalen over die Thaise hoeren die je betaalt om te neuken.
Ik ben 33 en al te oud hiervoor. GA WEG.
te oud om te neuken? hahaaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nobody cares bro. Je bent 45 ofzo. Niemand boeit verhalen over die Thaise hoeren die je betaalt om te neuken.
Men kent me anders goed genoeg. Vaak genoeg uit de hand gelopen hier. Moet jij weten.quote:
33 wat.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
nee van de zomer ga ikquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben jij nou nog bij die prostituee geweest?
Sowquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:44 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe lelijk en zielig ben je dan als je betaalt om te neuken. Snap dat echt niet gewoon.
2nutz jij vast wel
Weet niet zoveel als jij denkt.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:43 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Men kent me anders goed genoeg. Vaak genoeg uit de hand gelopen hier. Moet jij weten.
Net als jijquote:
Ohquote:
Vind het gewoon interessant al die dingen die ik zelf nooit gedaan hebquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, jij verveelt je gewoon heel erg.
Serieus nog nooit gedaan. Indirect misschien door dingetjes te kopen voor haar maar verder niet. Stelt me een beetje teleur dit beeld van mij die jij hebt.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:44 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe lelijk en zielig ben je dan als je betaalt om te neuken. Snap dat echt niet gewoon.
2nutz jij vast wel
Bijnaquote:
Kan toch gewoon op straat eentje zwaffelen als het regent :squote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:48 schreef Stimorol- het volgende:
Arme Dima, zal nooit ervaren hoe het is om met zijn stijve lul een natte poesje te nemen.
Jij ook niet hahaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:48 schreef Stimorol- het volgende:
Arme Dima, zal nooit ervaren hoe het is om met zijn stijve lul een natte poesje te nemen.
welquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:48 schreef Stimorol- het volgende:
Gvd manquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ja nu weet ik waarom je dit zegt.
Ben traag van begrip vandaag.
Kutwijf.
okquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
nee.
Je moet kappen met dit gekut want het blijft hetzelfde met jou
Neujquote:
Doe ik ieder weekendquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:54 schreef Chloroform het volgende:
Wil in bed gaan liggen en er twee dagen niet meer uit komen
Wil ik ook ripquote:
Komt wel goed uiteindelijk mag ik hopen.quote:
Wil ik ook wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:54 schreef Chloroform het volgende:
Wil in bed gaan liggen en er twee dagen niet meer uit komen
Heb ook nog even snel een TR gezet voor die opmerking.quote:
omdat je hele kies niet meer bestaat?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:04 schreef Amarantha het volgende:
Sinds vulling weer uit mijn kies is gevallen heb ik geen kiespijn meer gehadHmpf
Bedankt dat je me tegen mezelf beschermt.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ook nog even snel een TR gezet voor die opmerking.
Ik heb een deel van mijn kies nog.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat je hele kies niet meer bestaat?
Twee werkdagen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:05 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb gisteren kip gekookt. Werd laat dus dat en het bouillon in de koelkast geflikkerd, hoelang kan ik dat bewaren?
Oh ik sta altijd op offline weergeven. Heb gister nog alle burchten vrijgespeeld in Syndicate.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie je bijna nooit meer op PSN, ben je aan het minderen
oh netjesquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh ik sta altijd op offline weergeven. Heb gister nog alle burchten vrijgespeeld in Syndicate.
Precies. Daarom altijd aan het einde van de week maken, zodat je in het weekend er ook van kan eten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |