Iets persoonlijks op mijn rug. Wel mooiquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:38 schreef Harvest89 het volgende:
Ik wil ooit een Germaanse tattoo laten zetten.
Beetje zoals mijn usericon, of de Eik van Donar.
Wat heb jij laten zetten TS?
Is het een piemel?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:39 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Iets persoonlijks op mijn rug. Wel mooi
. Ah dan moet het wel een geschoren mannen anus zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:39 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Iets persoonlijks op mijn rug. Wel mooi
Chloor ook niet. Na een week of vier zal het wel kunnen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:48 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, factor 50 sowieso maar ik kan helaas niet het zeewater in
Wanneer ik op vakantie ben zal hij er 5/6 weken opstaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Chloor ook niet. Na een week of vier zal het wel kunnen.
Kan volgens mij wel, na een week of twee is het in elk geval dicht. Dat moet je je tatoeëerder verder vragen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:52 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wanneer ik op vakantie ben zal hij er 5/6 weken opstaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'De mens leert uit de geschiedenis dat de mens niets leert uit de geschiedenis.'
'Geboren worden is een nodeloos storende episode in de gelukzalige rust van het niets.'
TR gezet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:06 schreef TARDIS. het volgende:
Ik hoop dat je heel tevreden bent met je tattoo TS. Lijkt me echt fijn voor je joh.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:01 schreef MisterMaster het volgende:
Je moet hem in je nek laten zetten voor een gegarandeerde uitkering voor de rest van je leven.Of vrachtwagenchauffeur worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of bouwvakker.
Of uitsmijter.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |