Ik wel hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nobody cares bro. Je bent 45 ofzo. Niemand boeit verhalen over die Thaise hoeren die je betaalt om te neuken.
Ik ben 33 en al te oud hiervoor. GA WEG.
te oud om te neuken? hahaaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nobody cares bro. Je bent 45 ofzo. Niemand boeit verhalen over die Thaise hoeren die je betaalt om te neuken.
Men kent me anders goed genoeg. Vaak genoeg uit de hand gelopen hier. Moet jij weten.quote:
33 wat.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
nee van de zomer ga ikquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben jij nou nog bij die prostituee geweest?
Sowquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:44 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe lelijk en zielig ben je dan als je betaalt om te neuken. Snap dat echt niet gewoon.
2nutz jij vast wel
Weet niet zoveel als jij denkt.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:43 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Men kent me anders goed genoeg. Vaak genoeg uit de hand gelopen hier. Moet jij weten.
Net als jijquote:
Ohquote:
Vind het gewoon interessant al die dingen die ik zelf nooit gedaan hebquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, jij verveelt je gewoon heel erg.
Serieus nog nooit gedaan. Indirect misschien door dingetjes te kopen voor haar maar verder niet. Stelt me een beetje teleur dit beeld van mij die jij hebt.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:44 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe lelijk en zielig ben je dan als je betaalt om te neuken. Snap dat echt niet gewoon.
2nutz jij vast wel
Bijnaquote:
Kan toch gewoon op straat eentje zwaffelen als het regent :squote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:48 schreef Stimorol- het volgende:
Arme Dima, zal nooit ervaren hoe het is om met zijn stijve lul een natte poesje te nemen.
Jij ook niet hahaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:48 schreef Stimorol- het volgende:
Arme Dima, zal nooit ervaren hoe het is om met zijn stijve lul een natte poesje te nemen.
welquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:48 schreef Stimorol- het volgende:
Gvd manquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ja nu weet ik waarom je dit zegt.
Ben traag van begrip vandaag.
Kutwijf.
okquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
nee.
Je moet kappen met dit gekut want het blijft hetzelfde met jou
Neujquote:
Doe ik ieder weekendquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:54 schreef Chloroform het volgende:
Wil in bed gaan liggen en er twee dagen niet meer uit komen
Wil ik ook ripquote:
Komt wel goed uiteindelijk mag ik hopen.quote:
Wil ik ook wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:54 schreef Chloroform het volgende:
Wil in bed gaan liggen en er twee dagen niet meer uit komen
Heb ook nog even snel een TR gezet voor die opmerking.quote:
omdat je hele kies niet meer bestaat?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:04 schreef Amarantha het volgende:
Sinds vulling weer uit mijn kies is gevallen heb ik geen kiespijn meer gehadHmpf
Bedankt dat je me tegen mezelf beschermt.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ook nog even snel een TR gezet voor die opmerking.
Ik heb een deel van mijn kies nog.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat je hele kies niet meer bestaat?
Twee werkdagen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:05 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb gisteren kip gekookt. Werd laat dus dat en het bouillon in de koelkast geflikkerd, hoelang kan ik dat bewaren?
Oh ik sta altijd op offline weergeven. Heb gister nog alle burchten vrijgespeeld in Syndicate.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie je bijna nooit meer op PSN, ben je aan het minderen
oh netjesquote:Op dinsdag 21 juni 2016 16:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh ik sta altijd op offline weergeven. Heb gister nog alle burchten vrijgespeeld in Syndicate.
Precies. Daarom altijd aan het einde van de week maken, zodat je in het weekend er ook van kan eten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |