Ik wil gewoon ergens een ridder zijn, maar kom daar wel eerlijk voor uit.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:32 schreef Vermon het volgende:
[..]
Wat een toetsenbordridders hier
Vooral die wijfen
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:32 schreef remievandezande het volgende:
Maar het is wel super gezellig hier merk ik al
Nu jij er bent wel ineens inderdaad haha xDquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:32 schreef remievandezande het volgende:
Maar het is wel super gezellig hier merk ik al
ze heeft al zovaak wat laten blijkenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dima, ze wil je niet. Als ze interesse had had ze wel wat meer laten blijken.
Hahaha.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:31 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)k_loop_weg_hoor.html
Heeft deze wijf geen emotie ofzo
Ey DPquote:
Hoef jij je niet zo terminaal te gedragen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:32 schreef Vermon het volgende:
[..]
Wat een toetsenbordridders hier
Vooral die wijfen
Ik ga nog 'ns een hele grote afrikaanse/surinaamse prostituee op je afsturen heh. Zijn we tenminste van het gezeur af.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:31 schreef Dimachaerus het volgende:
ik hoop dat ze vrijdag ook herkansing heeft![]()
![]()
Wie ben jij dan? De FOK! politie?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Hoef jij je niet zo terminaal te gedragen.
Kom dat in m'n gezicht zeggen, ik breek jequote:
Oh okéquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:33 schreef bromkat het volgende:
[..]
Ey DP
For the record, ik kom hier niet meer om mee te ouwehoeren over van alles, ben hier puur om het bandje waar ik in speel te pluggen als er wat nieuws isWe leven tenslotte toch in een tijd waarin Social Media behoorlijk centraal staat en dan is het zeker belangrijk om hier ook wat mee te doen.
Dus vandaar deze registratie.
Wij staan ook uiteraard open voor suggesties voor liedjes dus mocht je een idee hebben, laat dat even weten, en wie weet doen wij er iets mee.
Als een vrouw echt wil is ze duiidelijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze heeft al zovaak wat laten blijken
maar ik gaf niet toe aan haar
tuurlijkquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:33 schreef bromkat het volgende:
[..]
Ey DP
For the record, ik kom hier niet meer om mee te ouwehoeren over van alles, ben hier puur om het bandje waar ik in speel te pluggen als er wat nieuws isWe leven tenslotte toch in een tijd waarin Social Media behoorlijk centraal staat en dan is het zeker belangrijk om hier ook wat mee te doen.
Wij staan ook uiteraard open voor suggesties voor liedjes dus mocht je een idee hebben, laat dat even weten, en wie weet doen wij er iets mee.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:33 schreef bromkat het volgende:
[..]
Ey DP
Braddie nobody cares. Je wordt niet gemist, niemand vraagt naar je en het enige wat jammer is is dat je je vlogs mist en we je niet meer kunnen uitlachen om hoe mongool je bent als je een tosti gaat maken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:33 schreef bromkat het volgende:
[..]
Ey DP
Zozo nounou poehpoeh gutgutquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dood gaan we allemaal, hoop alleen dat er bij jou een flinke lijdensweg aan voorafgaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |