Ik doe niet kortaf.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom doe je zo wijs ineens joh? ff dimmen he
Alleen een tosti van een wit bolletje.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké sorry kan ik het goedmaken met een tosti?
Nou die tweede vergeet ik niet zo snel meer. Die kwam met de vraag of ik een medische ingreep bij haar wilde betalen (geen boobjob ofzo, gewoon voor gezondheid) toen ik al weer terug was in Europa. 900 EUR zoiets. Ik dacht dat ze me oplichtte, maar een maand erna was ik er toch weer. Aan een betrouwbare vriendin lokaal gevraagd of zij kon optreden als tussenpersoon om te kijken of het echt zo was. Via Western Union geld overgemaakt, maar er bij gezegd dat ik het kwam checken een maand later. Bleek te kloppen. Kan nu gewoon naar zo'n dorp zonder geld uit te geven. De dorpsoudste is me persoonlijk komen bedanken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké leuk ik heb wel eens een Tim gedaan
Hey de niewe novelle van Niels.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nou die tweede vergeet ik niet zo snel meer. Die kwam met de vraag of ik een medische ingreep bij haar wilde betalen (geen boobjob ofzo, gewoon voor gezondheid) toen ik al weer terug was in Europa. 900 EUR zoiets. Ik dacht dat ze me oplichtte, maar een maand erna was ik er toch weer. Aan een betrouwbare vriendin lokaal gevraagd of zij kon optreden als tussenpersoon om te kijken of het echt zo was. Via Western Union geld overgemaakt, maar er bij gezegd dat ik het kwam checken een maand later. Bleek te kloppen. Kan nu gewoon naar zo'n dorp zonder geld uit te geven. De dorpsoudste is me persoonlijk komen bedanken.
Eh. Niels z'n reizen in de jungle.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké hoop dat je ongeneeslijk ziek wordt
Dat kan ik toch helemaal niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:26 schreef Germano het volgende:
[..]
STUUR ME NAAR VENUS! STUUR ME NAAR MARS!
wie ben jij nou weerquote:
Is gewoon weer WCH hoorquote:
Dank je, wanneer is je verjaardag? Ik heb notenallergie dus daar graag rekening mee houden. Verder hou ik van abdijbier, dat goedkope pils schenk je maar aan de rest van je vrienden.quote:
Wat een vervelende UI, wil je hier aub wat vaker posten? Misschien kom ik dan wat minder vaak.quote:
Dood gaan we allemaal, hoop alleen dat er bij jou een flinke lijdensweg aan voorafgaat.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:25 schreef Vermon het volgende:
[..]
TR gemacht, indirecte doodsverwensing, minimaal 1 weekje ban
Echt wat is ditquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dood gaan we allemaal, hoop alleen dat er bij jou een flinke lijdensweg aan voorafgaat.
ohquote:
Venus is af te raden. Je wordt tegelijkertijd gebraden, vergiftigd en verpletterd.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:26 schreef Germano het volgende:
[..]
STUUR ME NAAR VENUS! STUUR ME NAAR MARS!
Beter dan voor de trein gooien.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Venus is af te raden. Je wordt tegelijkertijd gebraden, vergiftigd en verpletterd.
quote:
Hou jij het nou maar bij Duitsland. Veel toffe mensen daar.quote:
Ja leuk hoor Totoquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:30 schreef bromkat het volgende:
Wij waren Unicornflakes. Maar de zanger is er uit gestapt na 1,5 jaar en wij zijn ons nu gaan richten op wat meer gevarieerde covers én wat meer eigen werk.
Ook zijn wij bezig met gastzangers, en hebben wij de rollen ietwat omgedraaid.
Zo is onze toetsenist nu ook gitarist en is onze bassiste er zo nu en dan ook om de vocals voor haar rekening te nemen als onze eerste gast zanger, Adriaan, niet kan.
We zijn nu officieel 3 weken samen:
(Er zit gedurende de eerste 3 minuten een vervelend sluiter geluid in het rechter kanaal, excuses hiervoor, foutje van de software)
(Dit filmpje is daar vrij van en laat ook wat meer eigen materiaal horen, in stukjes)
ey braddiequote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:30 schreef bromkat het volgende:
Wij waren Unicornflakes. Maar de zanger is er uit gestapt na 1,5 jaar en wij zijn ons nu gaan richten op wat meer gevarieerde covers én wat meer eigen werk.
Zo is onze toetsenist nu ook gitarist en is onze bassiste er zo nu en dan ook om de vocals voor haar rekening te nemen als onze eerste gast zanger, Adriaan, niet kan.
(Er zit gedurende de eerste 3 minuten een vervelend sluiter geluid in het rechter kanaal, excuses hiervoor, foutje van de software)
(Dit filmpje is daar vrij van en laat ook wat meer eigen materiaal horen, in stukjes)
Eerlijkheid duurt het langst.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Heh doe's niet Zosk. Het ging net zo goed.
Oké sorry.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Heh doe's niet Zosk. Het ging net zo goed.
Zie hem er nog echt voor aan ookquote:
Dima, ze wil je niet. Als ze interesse had had ze wel wat meer laten blijken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:31 schreef Dimachaerus het volgende:
ik hoop dat ze vrijdag ook herkansing heeft![]()
![]()
Ik wil gewoon ergens een ridder zijn, maar kom daar wel eerlijk voor uit.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:32 schreef Vermon het volgende:
[..]
Wat een toetsenbordridders hier
Vooral die wijfen
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:32 schreef remievandezande het volgende:
Maar het is wel super gezellig hier merk ik al
Nu jij er bent wel ineens inderdaad haha xDquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:32 schreef remievandezande het volgende:
Maar het is wel super gezellig hier merk ik al
ze heeft al zovaak wat laten blijkenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dima, ze wil je niet. Als ze interesse had had ze wel wat meer laten blijken.
Hahaha.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:31 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)k_loop_weg_hoor.html
Heeft deze wijf geen emotie ofzo
Ey DPquote:
Hoef jij je niet zo terminaal te gedragen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:32 schreef Vermon het volgende:
[..]
Wat een toetsenbordridders hier
Vooral die wijfen
Ik ga nog 'ns een hele grote afrikaanse/surinaamse prostituee op je afsturen heh. Zijn we tenminste van het gezeur af.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:31 schreef Dimachaerus het volgende:
ik hoop dat ze vrijdag ook herkansing heeft![]()
![]()
Wie ben jij dan? De FOK! politie?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Hoef jij je niet zo terminaal te gedragen.
Kom dat in m'n gezicht zeggen, ik breek jequote:
Oh okéquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:33 schreef bromkat het volgende:
[..]
Ey DP
For the record, ik kom hier niet meer om mee te ouwehoeren over van alles, ben hier puur om het bandje waar ik in speel te pluggen als er wat nieuws isWe leven tenslotte toch in een tijd waarin Social Media behoorlijk centraal staat en dan is het zeker belangrijk om hier ook wat mee te doen.
Dus vandaar deze registratie.
Wij staan ook uiteraard open voor suggesties voor liedjes dus mocht je een idee hebben, laat dat even weten, en wie weet doen wij er iets mee.
Als een vrouw echt wil is ze duiidelijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze heeft al zovaak wat laten blijken
maar ik gaf niet toe aan haar
tuurlijkquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:33 schreef bromkat het volgende:
[..]
Ey DP
For the record, ik kom hier niet meer om mee te ouwehoeren over van alles, ben hier puur om het bandje waar ik in speel te pluggen als er wat nieuws isWe leven tenslotte toch in een tijd waarin Social Media behoorlijk centraal staat en dan is het zeker belangrijk om hier ook wat mee te doen.
Wij staan ook uiteraard open voor suggesties voor liedjes dus mocht je een idee hebben, laat dat even weten, en wie weet doen wij er iets mee.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:33 schreef bromkat het volgende:
[..]
Ey DP
Braddie nobody cares. Je wordt niet gemist, niemand vraagt naar je en het enige wat jammer is is dat je je vlogs mist en we je niet meer kunnen uitlachen om hoe mongool je bent als je een tosti gaat maken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:33 schreef bromkat het volgende:
[..]
Ey DP
Zozo nounou poehpoeh gutgutquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dood gaan we allemaal, hoop alleen dat er bij jou een flinke lijdensweg aan voorafgaat.
Oké doei.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:35 schreef Vermon het volgende:
Jullie zijn stuk voor stuk allemaal idioten, tot ziens!
Wat een misère.
Oké doei.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:35 schreef Vermon het volgende:
Wat een misère.
Toetoe achach komkom zegzeg jajaquote:
Kusjequote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:35 schreef Vermon het volgende:
Wat een misère.
Veel plezier in Singabore.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:35 schreef Vermon het volgende:
Wat een misère.
Erg jammer hoe jij over onze toetsenist praat, groeten Marco.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Braddie nobody cares. Je wordt niet gemist, niemand vraagt naar je en het enige wat jammer is is dat je je vlogs mist en we je niet meer kunnen uitlachen om hoe mongool je bent als je een tosti gaat maken.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:36 schreef bromkat het volgende:
[..]
Erg jammer hoe jij over onze toetsenist praat, groeten Marco.
Marco, jij bent ook een mongool.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:36 schreef bromkat het volgende:
[..]
Erg jammer hoe jij over onze toetsenist praat, groeten Marco.
lolquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké hoop dat je ongeneeslijk ziek wordt
ok totoquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:33 schreef bromkat het volgende:
[..]
Ey DP
Echt, ga gewoon wegquote:
En wie de neuq ben jij dan eigenlijk? Kap daar 'ns mee wch.quote:
En wie de neuk ben jij dan eigenlijk? Ouwe lul met zijn vieze shag en gore mondgeur. (Dat zei Chloro althans)quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
En wie de neuq ben jij dan eigenlijk? Kap daar 'ns mee wch.
Giggityquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
En wie de neuq ben jij dan eigenlijk? Kap daar 'ns mee wch.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:30 schreef bromkat het volgende:
Zal ik even beginnen? Vinden ze leuk hier wat fittie. Gun ik ze niet en jou zeker niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En wie de neuk ben jij dan eigenlijk? Ouwe lul met zijn vieze shag en gore mondgeur. (Dat zei Chloro althans)
Goedzo,quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zal ik even beginnen? Vinden ze leuk hier wat fittie. Gun ik ze niet.
Nobody cares bro. Je bent 45 ofzo. Niemand boeit verhalen over die Thaise hoeren die je betaalt om te neuken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zal ik even beginnen? Vinden ze leuk hier wat fittie. Gun ik ze niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |