Oké doei.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:35 schreef Vermon het volgende:
Jullie zijn stuk voor stuk allemaal idioten, tot ziens!
Wat een misère.
Oké doei.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:35 schreef Vermon het volgende:
Wat een misère.
Toetoe achach komkom zegzeg jajaquote:
Kusjequote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:35 schreef Vermon het volgende:
Wat een misère.
Veel plezier in Singabore.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:35 schreef Vermon het volgende:
Wat een misère.
Erg jammer hoe jij over onze toetsenist praat, groeten Marco.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Braddie nobody cares. Je wordt niet gemist, niemand vraagt naar je en het enige wat jammer is is dat je je vlogs mist en we je niet meer kunnen uitlachen om hoe mongool je bent als je een tosti gaat maken.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:36 schreef bromkat het volgende:
[..]
Erg jammer hoe jij over onze toetsenist praat, groeten Marco.
Marco, jij bent ook een mongool.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:36 schreef bromkat het volgende:
[..]
Erg jammer hoe jij over onze toetsenist praat, groeten Marco.
lolquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké hoop dat je ongeneeslijk ziek wordt
ok totoquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:33 schreef bromkat het volgende:
[..]
Ey DP
For the record, ik kom hier niet meer om mee te ouwehoeren over van alles, ben hier puur om het bandje waar ik in speel te pluggen als er wat nieuws isWe leven tenslotte toch in een tijd waarin Social Media behoorlijk centraal staat en dan is het zeker belangrijk om hier ook wat mee te doen.
Dus vandaar deze registratie.
Wij staan ook uiteraard open voor suggesties voor liedjes dus mocht je een idee hebben, laat dat even weten, en wie weet doen wij er iets mee.
Echt, ga gewoon wegquote:
En wie de neuq ben jij dan eigenlijk? Kap daar 'ns mee wch.quote:
En wie de neuk ben jij dan eigenlijk? Ouwe lul met zijn vieze shag en gore mondgeur. (Dat zei Chloro althans)quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
En wie de neuq ben jij dan eigenlijk? Kap daar 'ns mee wch.
Giggityquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
En wie de neuq ben jij dan eigenlijk? Kap daar 'ns mee wch.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:30 schreef bromkat het volgende:
Wij waren Unicornflakes. Maar de zanger is er uit gestapt na 1,5 jaar en wij zijn ons nu gaan richten op wat meer gevarieerde covers én wat meer eigen werk.
Ook zijn wij bezig met gastzangers, en hebben wij de rollen ietwat omgedraaid.
Zo is onze toetsenist nu ook gitarist en is onze bassiste er zo nu en dan ook om de vocals voor haar rekening te nemen als onze eerste gast zanger, Adriaan, niet kan.
We zijn nu officieel 3 weken samen:
(Er zit gedurende de eerste 3 minuten een vervelend sluiter geluid in het rechter kanaal, excuses hiervoor, foutje van de software)
(Dit filmpje is daar vrij van en laat ook wat meer eigen materiaal horen, in stukjes)
Zal ik even beginnen? Vinden ze leuk hier wat fittie. Gun ik ze niet en jou zeker niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En wie de neuk ben jij dan eigenlijk? Ouwe lul met zijn vieze shag en gore mondgeur. (Dat zei Chloro althans)
Goedzo,quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zal ik even beginnen? Vinden ze leuk hier wat fittie. Gun ik ze niet.
Nobody cares bro. Je bent 45 ofzo. Niemand boeit verhalen over die Thaise hoeren die je betaalt om te neuken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zal ik even beginnen? Vinden ze leuk hier wat fittie. Gun ik ze niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |