Ik doe niet kortaf.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom doe je zo wijs ineens joh? ff dimmen he
Alleen een tosti van een wit bolletje.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké sorry kan ik het goedmaken met een tosti?
Nou die tweede vergeet ik niet zo snel meer. Die kwam met de vraag of ik een medische ingreep bij haar wilde betalen (geen boobjob ofzo, gewoon voor gezondheid) toen ik al weer terug was in Europa. 900 EUR zoiets. Ik dacht dat ze me oplichtte, maar een maand erna was ik er toch weer. Aan een betrouwbare vriendin lokaal gevraagd of zij kon optreden als tussenpersoon om te kijken of het echt zo was. Via Western Union geld overgemaakt, maar er bij gezegd dat ik het kwam checken een maand later. Bleek te kloppen. Kan nu gewoon naar zo'n dorp zonder geld uit te geven. De dorpsoudste is me persoonlijk komen bedanken.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké leuk ik heb wel eens een Tim gedaan
Hey de niewe novelle van Niels.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nou die tweede vergeet ik niet zo snel meer. Die kwam met de vraag of ik een medische ingreep bij haar wilde betalen (geen boobjob ofzo, gewoon voor gezondheid) toen ik al weer terug was in Europa. 900 EUR zoiets. Ik dacht dat ze me oplichtte, maar een maand erna was ik er toch weer. Aan een betrouwbare vriendin lokaal gevraagd of zij kon optreden als tussenpersoon om te kijken of het echt zo was. Via Western Union geld overgemaakt, maar er bij gezegd dat ik het kwam checken een maand later. Bleek te kloppen. Kan nu gewoon naar zo'n dorp zonder geld uit te geven. De dorpsoudste is me persoonlijk komen bedanken.
Eh. Niels z'n reizen in de jungle.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké hoop dat je ongeneeslijk ziek wordt
Dat kan ik toch helemaal niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:26 schreef Germano het volgende:
[..]
STUUR ME NAAR VENUS! STUUR ME NAAR MARS!
wie ben jij nou weerquote:
Is gewoon weer WCH hoorquote:
Dank je, wanneer is je verjaardag? Ik heb notenallergie dus daar graag rekening mee houden. Verder hou ik van abdijbier, dat goedkope pils schenk je maar aan de rest van je vrienden.quote:
Wat een vervelende UI, wil je hier aub wat vaker posten? Misschien kom ik dan wat minder vaak.quote:
Dood gaan we allemaal, hoop alleen dat er bij jou een flinke lijdensweg aan voorafgaat.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:25 schreef Vermon het volgende:
[..]
TR gemacht, indirecte doodsverwensing, minimaal 1 weekje ban
Echt wat is ditquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dood gaan we allemaal, hoop alleen dat er bij jou een flinke lijdensweg aan voorafgaat.
ohquote:
Venus is af te raden. Je wordt tegelijkertijd gebraden, vergiftigd en verpletterd.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:26 schreef Germano het volgende:
[..]
STUUR ME NAAR VENUS! STUUR ME NAAR MARS!
Beter dan voor de trein gooien.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Venus is af te raden. Je wordt tegelijkertijd gebraden, vergiftigd en verpletterd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |