Zo enorm veel lopen die peilingen nou ook weer niet op elkaar uit.quote:
Was idd niet mijn bedoeling.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ook echt een punt erachter, heb ik zo'n hekel aan.
Gvdkkquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was idd niet mijn bedoeling.
Wel plaatje van Stimo in de bus in de OP gezet.
Is dat niet meer een beetje wishful thinking van je?quote:
Verschillen met ipsosquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zo enorm veel lopen die peilingen nou ook weer niet op elkaar uit.
Wel goed trucje voor dima toch, maar dan met zijn bulge.quote:
Sow. Deze moet er wel in hakken bij hem.quote:
en zijn nichtjequote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel goed trucje voor dima toch, maar dan met zijn bulge.
Ze zit wel in de metro, dus het zou kunnen. Je kan natuurlijk ook gewoon vallen en dan zo met je hoofd tussen haar benenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel goed trucje voor dima toch, maar dan met zijn bulge.
wel goed mikken, want dat kan je een paar tanden kosten als je faaltquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze zit wel in de metro, dus het zou kunnen. Je kan natuurlijk ook gewoon vallen en dan zo met je hoofd tussen haar benen
Dat zou mijn eerste keus ook zijn hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze zit wel in de metro, dus het zou kunnen. Je kan natuurlijk ook gewoon vallen en dan zo met je hoofd tussen haar benen
quote:
Neuh, wel over nagedacht. Een brexit, en als de gevolgen voor UK meevallen, zou wel helpen. Misschien dat Denemarken dan de volgende is. Die hebben er ook niet zo veel zin meer in. Nooit gehad trouwens. verdrag van Maastricht werd door hen verworpen. Ze wilden oa eigen grenscontroles en eigen geld houden. Dat hebben ze ook afgedwongen. Ook al is de Deense Kroon gekoppeld aan de Euro. Er uit stappen maakt het wel makkelijker als je al een eigen valuta in omloop hebt.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is dat niet meer een beetje wishful thinking van je?
Ik zie het idd, stuk meer dan ik verwacht had.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Verschillen met ipsos
PvdA+D66+GL= +5
VVD+CDA+D66= +13
Er zullen wel weer wat zeteltje bij de PVV zijn blijven hangen.
Maar wat is dan het voordeel van eruit stappen? Hetgeen wat iedereen zat is, dat blijft grotendeels gewoon, alleen verlies je de inspraak erop.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Neuh, wel over nagedacht. Een brexit, en als de gevolgen voor UK meevallen, zou wel helpen. Misschien dat Denemarken dan de volgende is. Die hebben er ook niet zo veel zin meer in. Nooit gehad trouwens. verdrag van Maastricht werd door hen verworpen. Ze wilden oa eigen grenscontroles en eigen geld houden. Dat hebben ze ook afgedwongen. Ook al is de Deense Kroon gekoppeld aan de Euro. Er uit stappen maakt het wel makkelijker als je al een eigen valuta in omloop hebt.
En gedoe met wisselen valt ook allemaal wel mee. Je steekt gewoon je pasje in de muur en trekt lokaal geld. Niks moeilijks aan.
Nee maakt niet heel veel uit, maar ben eigenlijk sws tegen peilingen. Iig rond verkiezingstijd.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zie het idd, stuk meer dan ik verwacht had.
Maar om enigszins in te schatten welke partijen een meerderheid zullen halen maken die verschillen tussen peilingen toch weinig uit?
Hmm oké. Nou ja, laten we iig eerst de brexit shit maar eens afwachten.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Neuh, wel over nagedacht. Een brexit, en als de gevolgen voor UK meevallen, zou wel helpen. Misschien dat Denemarken dan de volgende is. Die hebben er ook niet zo veel zin meer in. Nooit gehad trouwens. verdrag van Maastricht werd door hen verworpen. Ze wilden oa eigen grenscontroles en eigen geld houden. Dat hebben ze ook afgedwongen. Ook al is de Deense Kroon gekoppeld aan de Euro. Er uit stappen maakt het wel makkelijker als je al een eigen valuta in omloop hebt.
En gedoe met wisselen valt ook allemaal wel mee. Je steekt gewoon je pasje in de muur en trekt lokaal geld. Niks moeilijks aan.
dima niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:56 schreef gianni61 het volgende:
ook als het lukt trouwens, maar dat is een ander verhaal
Kost wat hoor dat Brussel. Hoeven ze dan niet meer te betalen. Dat geld kunnen ze prima in eigen land spenderen. Ik weet de bedragen trouwens niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar wat is dan het voordeel van eruit stappen? Hetgeen wat iedereen zat is, dat blijft grotendeels gewoon, alleen verlies je de inspraak erop.
Ja eens wel, het voegt in principe weinig toe behalve dat mensen sneller geneigd zijn om strategisch te gaan stemmen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee maakt niet heel veel uit, maar ben eigenlijk sws tegen peilingen. Iig rond verkiezingstijd.
Ging het even narekenen voor de leuk.
Zeg nooit nooit. Vooral bij Braddie niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:05 schreef TARDIS. het volgende:
Dat Braddie echt nooit meer teruggekomen is.
heeft hij wel nog gevlogt?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:05 schreef TARDIS. het volgende:
Je maakt er een opsessie van man. Geen wonder dat je niet scoort.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:05 schreef Dimachaerus het volgende:
Ze stapte 1 halte eerder uit!!!!!!!!!!! :| Z-!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
zo misselijk nu
Duizelig ook
Zeker naar dr vriendje gaat ze jezus hejjjjj
Ze deed ook expres uitstappen zeker bij de deur waar ik stond
Lekker erin wrijven cker-!!!!
heb je snel aan haar haar geroken toen ze je volledig negeerde en langs je naar haar neukdate liep?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:05 schreef Dimachaerus het volgende:
![]()
![]()
![]()
zo misselijk nu
Duizelig ook
Geen meerwaarde en het kan misbruikt worden als een soort propaganda.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja eens wel, het voegt in principe weinig toe behalve dat mensen sneller geneigd zijn om strategisch te gaan stemmen.
sowdehenkiequote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je snel aan haar haar geroken toen ze je volledig negeerde en langs je naar haar neukdate liep?
ja ik deed ook naar grond starenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je snel aan haar haar geroken toen ze je volledig negeerde en langs je naar haar neukdate liep?
Hoi cachetquote:
Lan malmisin lan?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:05 schreef Dimachaerus het volgende:
![]()
![]()
![]()
zo misselijk nu
Duizelig ook
Vrouwen gaan voorquote:
Kan toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:11 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd ik wil beetje achteroverleunend in m'n stoel beetje fokken
Ik weet nou niet goed wat ik van je PI-gebruik moet vinden, maar iddquote:
Met vlagenquote:
Braddie is allang weer terugquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:05 schreef TARDIS. het volgende:
Vond het ook verwarrend hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik weet nou niet goed wat ik van je PI-gebruik moet vinden, maar idd
Haha iddquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh, verkeerdequote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik voel me gesteund, dank je wel :$quote:
Kquote:
Kan de beste overkomen.quote:
Ik duim voor je.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja maar nog niks gehoord. Is nu net 2 weken op vakantie_!!!!!
echt hèquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Twijfel af en toe of jij niet gewoon issues hebt hoor.
Denk dat ze bevestiging zoekt.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Hey, geef anderen ook een eerlijke kansquote:
We hebben allemaal issues op FOK! Zosk.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Ik niet alleen op fok hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
We hebben allemaal issues op FOK! Zosk.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:17 schreef xcachet het volgende:
xcachet TARDIS., lekkerste wijf van FOK!.
Ynuhh.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:19 schreef Germano het volgende:
Ik denk dat Breathtaking, Wolvendagen, Ynuhh en Lot sowieso tot de knapste behoren.
Waarmee?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Housesquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:20 schreef Zosk het volgende:
wd en veer zijn sowieso de lekkerste overigens.
mag dat ook al niet meer?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:20 schreef Dqod het volgende:
Zie die mannen stoer doen eh, maar ondertussen zitten ze te huilen tijdens het fappen
zij is wel knap hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk, but at least be honest about itquote:
BT hoertjequote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:19 schreef Germano het volgende:
Ik denk dat Breathtaking, Wolvendagen, Ynuhh en Lot sowieso tot de knapste behoren.
Nee, dat is ook zoquote:
Nee, Veer niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:20 schreef Zosk het volgende:
wd en veer zijn sowieso de lekkerste overigens.
Moet je ff Chai lokken, die weet dat wel.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
BT hoertjewd
![]()
Ynuhh was neppe kloon en Lot
[..]
Nee, dat is ook zo
Hoeren kunnen ook knap zijn. Wat is er mis met Lot? Zou haar wel doen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
BT hoertjewd
![]()
Ynuhh was neppe kloon en Lot
Ja, was zoquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Moet je ff Chai lokken, die weet dat wel.
Ik dacht van wel maar kan het mis hebben.
Jezusquote:
Ze geeft geen enkele neuk om je, ze denkt er waarschijnlijk niet eens aanquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:05 schreef Dimachaerus het volgende:
![]()
![]()
![]()
zo misselijk nu
Duizelig ook
Echt? vond haar niks bijzonders. Maar had ook pic gezien toen ze zwanger was.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Hoeren kunnen ook knap zijn. Wat is er mis met Lot? Zou haar wel doen.
Gvd.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt? vond haar niks bijzonders. Maar had ook pic gezien toen ze zwanger was.
Smaken verschillen toch.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Raakbaar, maar niet fucking knap hoor.
hehehehehehequote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt? vond haar niks bijzonders. Maar had ook pic gezien toen ze zwanger was.
Bedoelt deze user jou, Zosk?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:22 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
Hoho niet zo op je pikkie getrapt, dadelijk word je nog boos.
Weet ik veel, zoveel dacht ik niet aan jequote:
boeien toen je in die duitse club was en die 10/10 zina in je broekje wou deed je er toch niks meequote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:05 schreef Dimachaerus het volgende:
![]()
![]()
![]()
zo misselijk nu
Duizelig ook
Ik ook niet aan jou hoor, maar ik heb dat gedeelte gemist.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weet ik veel, zoveel dacht ik niet aan je
Apart dan dat je lot boven veer verkiestquote:
Raakbaar is good enough for me.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Raakbaar, maar niet fucking knap hoor.
Schandalig, dat laatste dan :$quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ook niet aan jou hoor, maar ik heb dat gedeelte gemist.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Apart dan dat je lot boven veer verkiestmaar ja smaken verschillen.
Maar wel apartquote:
Je bent slechts zo sterk als je kliekje.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:25 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]kom je nou je matties uit de SC als versterking halen...
Kijk uit het is hier eng.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:25 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]kom je nou je matties uit de SC als versterking halen...
quote:
Nou ja, schandaal. Vooral triest wanneer je het nodig acht iemand anders zijn/haar identiteit aan te nemen :$quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:26 schreef Germano het volgende:
[..]
Een schandaal was het inderdaad zo te merken.
inb4 wat is shotgunquote:
Heb ook eens een vrouwelijke kloon gehad hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou ja, schandaal. Vooral triest wanneer je het nodig acht iemand anders zijn/haar identiteit aan te nemen :$
Goed dat je het even meldt. Mensen zouden eens anders gaan denkenquote:
Is goed.quote:
Echt he. Gewoon jellyquote:
Wat is het probleem dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja wel slank inderdaad, maar wel lekker.
Ik ben blij dat ik het heb kunnen verhelderen, ik hoop dat niemand deze fout ooit zal begaanquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goed dat je het even meldt. Mensen zouden eens anders gaan denken
lolquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Omdat de helft kankernoob is. Heb mezelf uit de lokquote laten halen.
wowquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik vind er nog wel enig verschil in zitten wanneer je dat tijdelijk ff voor de lol doet en er verder niemand bewust mee tegen de schenen gaat trappen of wanneer je stelselmatig de hele shitload voor de gek houdt en blijft houdenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb ook eens een vrouwelijke kloon gehad hoor.
Ze denken met een half tamme te maken te hebben, maar wat een illusie moet dat voor ze zijn straksquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:29 schreef Kurovski het volgende:
ff bier halen. Die mail van m'n agent zit me echt dwars. Het is pure corruptie en ik teken het dus ook niet.
Ze zetten zichzelf alleen maar meer klem zo. Kan het dan nooit op een normale manier geregeld worden?
Ik praat niet over jou hoor, maar denk aan mensen als GGMM, Chevy en die übernoob waarvan ik de naam ben vergeten.quote:
Welkom op het internet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind er nog wel enig verschil in zitten wanneer je dat tijdelijk ff voor de lol doet en er verder niemand bewust mee tegen de schenen gaat trappen of wanneer je stelselmatig de hele shitload voor de gek houdt en blijft houden
Zo is het maar net, dqod.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind er nog wel enig verschil in zitten wanneer je dat tijdelijk ff voor de lol doet en er verder niemand bewust mee tegen de schenen gaat trappen of wanneer je stelselmatig de hele shitload voor de gek houdt en blijft houden
Ik ben inderdaad een lone wolf.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Probeer gewoon de gedachten van een alpha te begrijpen denk ik.
Jellyquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:31 schreef NoelGallagher het volgende:
jullie hebben echt geen sociaal leven hee tfoeeeee
Is niet vulgair.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sorry he, dat ik die vulgaire praat niet ken :s
ga roken ofzoquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:31 schreef NoelGallagher het volgende:
jullie hebben echt geen sociaal leven hee tfoeeeee
is heul nie vulgair :squote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sorry he, dat ik die vulgaire praat niet ken :s
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:32 schreef xcachet het volgende:
Dat is het 9/10 keer als ik het niet ken.
Ja, alsof dat enig verschil maakt met de ernst van de zaakquote:
Maar ik back je toch al een hele tijd :squote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Fuck jou dan ik penetreer jouw kliekje wel.
ben je nu boosquote:
DIBS IS AANGEVEN DAT JIJ ER ALS EERSTE RECHT OP HEBT ZEG MAARquote:
Dibs is het claimen van. Altijd lachen wanneer mensen dat denken te kunnen bereikenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:32 schreef xcachet het volgende:
Dat is het 9/10 keer als ik het niet ken.
dibs op dqod.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dibs is het claimen van. Altijd lachen wanneer mensen dat denken te kunnen bereiken
Ja back me eens evenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar ik back je toch al een hele tijd :s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zosk had het mij al haar fijn uitgelegdquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
DIBS IS AANGEVEN DAT JIJ ER ALS EERSTE RECHT OP HEBT ZEG MAAR
Ik bereik dat altijd.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dibs is het claimen van. Altijd lachen wanneer mensen dat denken te kunnen bereiken
haarfijn*quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zosk had het mij al haar fijn uitgelegd
dol fijnquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zosk had het mij al haar fijn uitgelegd
Vrouwen hebben niets te willen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Was al haar fijn uitgelegd hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:35 schreef TARDIS. het volgende:
Dibs is je ontegenzeggelijke eigendomsrecht uitspreken over iets of iemand.
Toto?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik praat niet over jou hoor, maar denk aan mensen als GGMM, Chevy en die übernoob waarvan ik de naam ben vergeten.
het is swekkerquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:36 schreef xcachet het volgende:
Waarom gebruiken jullie die termen eigenlijk? Wat is dat voor swaggertaal?
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:36 schreef xcachet het volgende:
Even aldoor reageren en laten merken dat je boos bent.quote:
Hoef je niet zo para te reageren.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:36 schreef xcachet het volgende:
Wilde het negeren, maar lukte niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Even aldoor reageren en laten merken dat je boos bent.
Schaakmat bitchquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wilde het negeren, maar lukte niet.
Dan krijg ik later weer zo'n post dat ik je niet durf te quoten.
Sneue hond die je ook bent
gvdquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wilde het negeren, maar lukte niet.
Dan krijg ik later weer zo'n post dat ik je niet durf te quoten.
Sneue hond die je ook bent
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja back me eens evenviezerikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuken die slet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
Maar idd, je kan beter zeggen tegen je mattie van
ik heb ontegenzeggelijke eigendomsrecht op de aangewezen persoon. En dan wijzen naar een vrouw. Ipv dibs op die slet
Het is zelfs een beetje ouderwetse kneuzentaal.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:36 schreef xcachet het volgende:
Hou op he, anders ga ik zo tekeer tegen iemandquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:38 schreef xcachet het volgende:
Echt lang geleden dat er een fittie uitbrak in de sc
Eigenlijk ben ik dat niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is zelfs een beetje ouderwetse kneuzentaal.
Verdorie man, je kan niet met techniek omgaan, je beheerst geen jeugdig jargon, waaruit blijkt nou dat je een twintiger bent Cachet? WAAR BLIJKT DAT UIT?!
ja, mmgay is nog steeds geband hequote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:38 schreef xcachet het volgende:
Is eerder een soort van elitair dialect als ik het gebruik.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Verdorie man, je kan niet met techniek omgaan, je beheerst geen jeugdig jargon, waaruit blijkt nou dat je een twintiger bent Cachet? WAAR BLIJKT DAT UIT?!
En daarbij het zuurgehalte en de aanhoudende boosheid ook nog he, dat vergeet je even.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hou op he, anders ga ik zo tekeer tegen iemand
arrested developmentquote:
Pics van je ontlastingquote:
Alle fittiezoekers zijn weg. MMGYMCMB, hoink, Montelly, Che_.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:38 schreef xcachet het volgende:
Ze weet niets van pH.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En daarbij het zuurgehalte en de aanhoudende boosheid ook nog he, dat vergeet je even.
Mijn zaad is pH 7quote:
Banshee en Peaky Blinders zijn goede series. Triple 9 en London Has Fallen wel redelijke films, alleen jammer van de overload aan actie.quote:
Serieus wel jammer van MMG. Was mooi altijd, hij legt echt passie in fittiesquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Alle fittiezoekers zijn weg. MMGYMCMB, hoink, Montelly, Che_.
hahaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is neutraal toch?quote:
xcachet is kloon van wch confirmedquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
yes, hoezo?quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:43 schreef Dqod het volgende:
LAAT CACHET MET RUST!
Ze gaat het al zwaar genoeg krijgen wanneer ze de 30 ingaat
Ja dat was ik in de consternatie even vergeten.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En daarbij het zuurgehalte en de aanhoudende boosheid ook nog he, dat vergeet je even.
Iets teveel passies. Als je kinderen met de dood gaat bedreigen gaat je passie wel wat ver.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Serieus wel jammer van MMG. Was mooi altijd, hij legt echt passie in fitties
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Snoeiharde plaatjes uit de set van Miss K8 gehaald.
Geen idee, ik projecteerquote:
Dat was wel even een gepasseerde grens, ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Iets teveel passies. Als je kinderen met de dood gaat bedreigen gaat je passie wel wat ver.
Kan gebeuren natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja dat was ik in de consternatie even vergeten.
Hahaha, ik vandaag wel nog een keertje.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:45 schreef deadprez het volgende:
[..]nice
heb de set sinds gister sws al 3 keer geluisterd :$ echt fucking vet
Had gisteren nog fittie met Drugquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Alle fittiezoekers zijn weg. MMGYMCMB, hoink, Montelly, Che_.
huh sinds wanneer luister jij dit soort muziek? mijn autisme kan dit echt niet meer handelenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:45 schreef deadprez het volgende:
[..]nice
heb de set sinds gister sws al 3 keer geluisterd :$ echt fucking vet
echt al heel erg langquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:46 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
huh sinds wanneer luister jij dit soort muziek? mijn autisme kan dit echt niet meer handelen
Ik ook, maar ik moet zoveelquote:
Terechte kaart, godverdomme windjes op voetbalveld stinken echt teringhardquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:46 schreef Germano het volgende:
Scheidsrechters tonen voetballers meestal een gele kaart vanwege zaken als overtredingen of handsballen, maar in de Zweedse zevende klasse liep het onlangs net even helemaal anders. Adam Lindin Ljungkvist kreeg in de slotfase van de wedstrijd tussen Pershagen SK en het tweede elftal van Järna SK namelijk zijn tweede gele prent vanwege het laten van een wind en hij kon meteen gaan douchen.
“Ik had last van mijn maag en in de laatste minuut van de wedstrijd liet ik een windje”, vertelt Ljungkvist zelf over het incident aan Aftonbladet. “De scheidsrechter kwam toen naar me toe en gaf me een gele kaart, en toen een rode kaart. Het was mijn tweede waarschuwing, alhoewel ik de eerste compleet vergeten was.”
“Ik was wel een beetje boos op de scheids en kon niet geloven wat er gebeurde. Ik neem aan dat de scheidrechter dacht dat ik een wind liet op een tegenstander, maar om nou iemand te provoceren met een windje lijkt me niet echt slim of normaal. Ik liet dus een wind en kreeg een rode kaart, de scheids zei dat het onsportief gedrag was”, sluit hij zijn relaas af.
van haar heb ik nu toevallig set opstaan van defqonquote:
Kan me niet voorstellen met zo'n gebruiker (lol) dat het fittiewaardig isquote:
die luistert toch alleen hardstylequote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
volgens mij mis je BlauweTijger gewoon
Valt wel mee, alleen jammer dat de meeste platen van haar zo soft zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
van haar heb ik nu toevallig set opstaan van defqon
dacht altijd dat zij enorm slecht was, maar dat blijkt helemaal niet zo te zijn
Ik probeer altijd zo min mogelijk verplichtingen te hebben.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik moet zoveel
#kanniehandele
Kalme kneus of teveel caren. Het is niet snel goed bij jou.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen met zo'n gebruiker (lol) dat het fittiewaardig isbeetje een kalme kneus.
Zal ze noteren bedankt.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Banshee en Peaky Blinders zijn goede series. Triple 9 en London Has Fallen wel redelijke films, alleen jammer van de overload aan actie.
Ben wel kritisch idd.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Kalme kneus of teveel caren. Het is niet snel goed bij jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |