inb4 wat is shotgunquote:
Heb ook eens een vrouwelijke kloon gehad hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou ja, schandaal. Vooral triest wanneer je het nodig acht iemand anders zijn/haar identiteit aan te nemen :$
Goed dat je het even meldt. Mensen zouden eens anders gaan denkenquote:
Is goed.quote:
Echt he. Gewoon jellyquote:
Wat is het probleem dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja wel slank inderdaad, maar wel lekker.
Ik ben blij dat ik het heb kunnen verhelderen, ik hoop dat niemand deze fout ooit zal begaanquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goed dat je het even meldt. Mensen zouden eens anders gaan denken
lolquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Omdat de helft kankernoob is. Heb mezelf uit de lokquote laten halen.
wowquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Omdat de helft kankernoob is. Heb mezelf uit de lokquote laten halen.
Ik vind er nog wel enig verschil in zitten wanneer je dat tijdelijk ff voor de lol doet en er verder niemand bewust mee tegen de schenen gaat trappen of wanneer je stelselmatig de hele shitload voor de gek houdt en blijft houdenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb ook eens een vrouwelijke kloon gehad hoor.
Ze denken met een half tamme te maken te hebben, maar wat een illusie moet dat voor ze zijn straksquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:29 schreef Kurovski het volgende:
ff bier halen. Die mail van m'n agent zit me echt dwars. Het is pure corruptie en ik teken het dus ook niet.
Ze zetten zichzelf alleen maar meer klem zo. Kan het dan nooit op een normale manier geregeld worden?
Ik praat niet over jou hoor, maar denk aan mensen als GGMM, Chevy en die übernoob waarvan ik de naam ben vergeten.quote:
Welkom op het internet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind er nog wel enig verschil in zitten wanneer je dat tijdelijk ff voor de lol doet en er verder niemand bewust mee tegen de schenen gaat trappen of wanneer je stelselmatig de hele shitload voor de gek houdt en blijft houden
Zo is het maar net, dqod.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind er nog wel enig verschil in zitten wanneer je dat tijdelijk ff voor de lol doet en er verder niemand bewust mee tegen de schenen gaat trappen of wanneer je stelselmatig de hele shitload voor de gek houdt en blijft houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |