hahaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is zelfs een beetje ouderwetse kneuzentaal.
Verdorie man, je kan niet met techniek omgaan, je beheerst geen jeugdig jargon, waaruit blijkt nou dat je een twintiger bent Cachet? WAAR BLIJKT DAT UIT?!
Is neutraal toch?quote:
xcachet is kloon van wch confirmedquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is zelfs een beetje ouderwetse kneuzentaal.
Verdorie man, je kan niet met techniek omgaan, je beheerst geen jeugdig jargon, waaruit blijkt nou dat je een twintiger bent Cachet? WAAR BLIJKT DAT UIT?!
yes, hoezo?quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:43 schreef Dqod het volgende:
LAAT CACHET MET RUST!
Ze gaat het al zwaar genoeg krijgen wanneer ze de 30 ingaat
Ja dat was ik in de consternatie even vergeten.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En daarbij het zuurgehalte en de aanhoudende boosheid ook nog he, dat vergeet je even.
Iets teveel passies. Als je kinderen met de dood gaat bedreigen gaat je passie wel wat ver.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Serieus wel jammer van MMG. Was mooi altijd, hij legt echt passie in fitties
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Snoeiharde plaatjes uit de set van Miss K8 gehaald.
Geen idee, ik projecteerquote:
Dat was wel even een gepasseerde grens, ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Iets teveel passies. Als je kinderen met de dood gaat bedreigen gaat je passie wel wat ver.
Kan gebeuren natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja dat was ik in de consternatie even vergeten.
Hahaha, ik vandaag wel nog een keertje.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:45 schreef deadprez het volgende:
[..]nice
heb de set sinds gister sws al 3 keer geluisterd :$ echt fucking vet
Had gisteren nog fittie met Drugquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Alle fittiezoekers zijn weg. MMGYMCMB, hoink, Montelly, Che_.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |