Neuken die slet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
Maar idd, je kan beter zeggen tegen je mattie van
ik heb ontegenzeggelijke eigendomsrecht op de aangewezen persoon. En dan wijzen naar een vrouw. Ipv dibs op die slet
Het is zelfs een beetje ouderwetse kneuzentaal.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:36 schreef xcachet het volgende:
Waarom gebruiken jullie die termen eigenlijk? Wat is dat voor swaggertaal?
Hou op he, anders ga ik zo tekeer tegen iemandquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:38 schreef xcachet het volgende:
Echt lang geleden dat er een fittie uitbrak in de sc
Eigenlijk ben ik dat niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is zelfs een beetje ouderwetse kneuzentaal.
Verdorie man, je kan niet met techniek omgaan, je beheerst geen jeugdig jargon, waaruit blijkt nou dat je een twintiger bent Cachet? WAAR BLIJKT DAT UIT?!
ja, mmgay is nog steeds geband hequote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:38 schreef xcachet het volgende:
Is eerder een soort van elitair dialect als ik het gebruik.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Verdorie man, je kan niet met techniek omgaan, je beheerst geen jeugdig jargon, waaruit blijkt nou dat je een twintiger bent Cachet? WAAR BLIJKT DAT UIT?!
En daarbij het zuurgehalte en de aanhoudende boosheid ook nog he, dat vergeet je even.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hou op he, anders ga ik zo tekeer tegen iemand
arrested developmentquote:
Pics van je ontlastingquote:
Alle fittiezoekers zijn weg. MMGYMCMB, hoink, Montelly, Che_.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:38 schreef xcachet het volgende:
Ze weet niets van pH.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En daarbij het zuurgehalte en de aanhoudende boosheid ook nog he, dat vergeet je even.
Mijn zaad is pH 7quote:
Banshee en Peaky Blinders zijn goede series. Triple 9 en London Has Fallen wel redelijke films, alleen jammer van de overload aan actie.quote:
Serieus wel jammer van MMG. Was mooi altijd, hij legt echt passie in fittiesquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Alle fittiezoekers zijn weg. MMGYMCMB, hoink, Montelly, Che_.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |