BT hoertjequote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:19 schreef Germano het volgende:
Ik denk dat Breathtaking, Wolvendagen, Ynuhh en Lot sowieso tot de knapste behoren.
Nee, dat is ook zoquote:
Nee, Veer niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:20 schreef Zosk het volgende:
wd en veer zijn sowieso de lekkerste overigens.
Moet je ff Chai lokken, die weet dat wel.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
BT hoertjewd
![]()
Ynuhh was neppe kloon en Lot
[..]
Nee, dat is ook zo
Hoeren kunnen ook knap zijn. Wat is er mis met Lot? Zou haar wel doen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
BT hoertjewd
![]()
Ynuhh was neppe kloon en Lot
Ja, was zoquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Moet je ff Chai lokken, die weet dat wel.
Ik dacht van wel maar kan het mis hebben.
Jezusquote:
Ze geeft geen enkele neuk om je, ze denkt er waarschijnlijk niet eens aanquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:05 schreef Dimachaerus het volgende:
Ze stapte 1 halte eerder uit!!!!!!!!!!! :| Z-!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
zo misselijk nu
Duizelig ook
Zeker naar dr vriendje gaat ze jezus hejjjjj
Ze deed ook expres uitstappen zeker bij de deur waar ik stond
Lekker erin wrijven cker-!!!!
Echt? vond haar niks bijzonders. Maar had ook pic gezien toen ze zwanger was.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Hoeren kunnen ook knap zijn. Wat is er mis met Lot? Zou haar wel doen.
Gvd.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt? vond haar niks bijzonders. Maar had ook pic gezien toen ze zwanger was.
Smaken verschillen toch.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Raakbaar, maar niet fucking knap hoor.
hehehehehehequote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt? vond haar niks bijzonders. Maar had ook pic gezien toen ze zwanger was.
Bedoelt deze user jou, Zosk?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:22 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
Hoho niet zo op je pikkie getrapt, dadelijk word je nog boos.
Weet ik veel, zoveel dacht ik niet aan jequote:
boeien toen je in die duitse club was en die 10/10 zina in je broekje wou deed je er toch niks meequote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:05 schreef Dimachaerus het volgende:
Ze stapte 1 halte eerder uit!!!!!!!!!!! :| Z-!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
zo misselijk nu
Duizelig ook
Zeker naar dr vriendje gaat ze jezus hejjjjj
Ze deed ook expres uitstappen zeker bij de deur waar ik stond
Lekker erin wrijven cker-!!!!
Ik ook niet aan jou hoor, maar ik heb dat gedeelte gemist.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weet ik veel, zoveel dacht ik niet aan je
Apart dan dat je lot boven veer verkiestquote:
Raakbaar is good enough for me.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Raakbaar, maar niet fucking knap hoor.
Schandalig, dat laatste dan :$quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ook niet aan jou hoor, maar ik heb dat gedeelte gemist.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Apart dan dat je lot boven veer verkiestmaar ja smaken verschillen.
Maar wel apartquote:
Je bent slechts zo sterk als je kliekje.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:25 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]kom je nou je matties uit de SC als versterking halen...
Kijk uit het is hier eng.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:25 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]kom je nou je matties uit de SC als versterking halen...
quote:
Nou ja, schandaal. Vooral triest wanneer je het nodig acht iemand anders zijn/haar identiteit aan te nemen :$quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:26 schreef Germano het volgende:
[..]
Een schandaal was het inderdaad zo te merken.
inb4 wat is shotgunquote:
Heb ook eens een vrouwelijke kloon gehad hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou ja, schandaal. Vooral triest wanneer je het nodig acht iemand anders zijn/haar identiteit aan te nemen :$
Goed dat je het even meldt. Mensen zouden eens anders gaan denkenquote:
Is goed.quote:
Echt he. Gewoon jellyquote:
Wat is het probleem dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja wel slank inderdaad, maar wel lekker.
Ik ben blij dat ik het heb kunnen verhelderen, ik hoop dat niemand deze fout ooit zal begaanquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goed dat je het even meldt. Mensen zouden eens anders gaan denken
lolquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Omdat de helft kankernoob is. Heb mezelf uit de lokquote laten halen.
wowquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik vind er nog wel enig verschil in zitten wanneer je dat tijdelijk ff voor de lol doet en er verder niemand bewust mee tegen de schenen gaat trappen of wanneer je stelselmatig de hele shitload voor de gek houdt en blijft houdenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb ook eens een vrouwelijke kloon gehad hoor.
Ze denken met een half tamme te maken te hebben, maar wat een illusie moet dat voor ze zijn straksquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:29 schreef Kurovski het volgende:
ff bier halen. Die mail van m'n agent zit me echt dwars. Het is pure corruptie en ik teken het dus ook niet.
Ze zetten zichzelf alleen maar meer klem zo. Kan het dan nooit op een normale manier geregeld worden?
Ik praat niet over jou hoor, maar denk aan mensen als GGMM, Chevy en die übernoob waarvan ik de naam ben vergeten.quote:
Welkom op het internet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind er nog wel enig verschil in zitten wanneer je dat tijdelijk ff voor de lol doet en er verder niemand bewust mee tegen de schenen gaat trappen of wanneer je stelselmatig de hele shitload voor de gek houdt en blijft houden
Zo is het maar net, dqod.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind er nog wel enig verschil in zitten wanneer je dat tijdelijk ff voor de lol doet en er verder niemand bewust mee tegen de schenen gaat trappen of wanneer je stelselmatig de hele shitload voor de gek houdt en blijft houden
Ik ben inderdaad een lone wolf.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Probeer gewoon de gedachten van een alpha te begrijpen denk ik.
Jellyquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:31 schreef NoelGallagher het volgende:
jullie hebben echt geen sociaal leven hee tfoeeeee
Is niet vulgair.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sorry he, dat ik die vulgaire praat niet ken :s
ga roken ofzoquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:31 schreef NoelGallagher het volgende:
jullie hebben echt geen sociaal leven hee tfoeeeee
is heul nie vulgair :squote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sorry he, dat ik die vulgaire praat niet ken :s
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:32 schreef xcachet het volgende:
Dat is het 9/10 keer als ik het niet ken.
Ja, alsof dat enig verschil maakt met de ernst van de zaakquote:
Maar ik back je toch al een hele tijd :squote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Fuck jou dan ik penetreer jouw kliekje wel.
ben je nu boosquote:
DIBS IS AANGEVEN DAT JIJ ER ALS EERSTE RECHT OP HEBT ZEG MAARquote:
Dibs is het claimen van. Altijd lachen wanneer mensen dat denken te kunnen bereikenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:32 schreef xcachet het volgende:
Dat is het 9/10 keer als ik het niet ken.
dibs op dqod.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dibs is het claimen van. Altijd lachen wanneer mensen dat denken te kunnen bereiken
Ja back me eens evenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar ik back je toch al een hele tijd :s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zosk had het mij al haar fijn uitgelegdquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
DIBS IS AANGEVEN DAT JIJ ER ALS EERSTE RECHT OP HEBT ZEG MAAR
Ik bereik dat altijd.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dibs is het claimen van. Altijd lachen wanneer mensen dat denken te kunnen bereiken
haarfijn*quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zosk had het mij al haar fijn uitgelegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |