Zo enorm veel lopen die peilingen nou ook weer niet op elkaar uit.quote:
Was idd niet mijn bedoeling.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ook echt een punt erachter, heb ik zo'n hekel aan.
Gvdkkquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was idd niet mijn bedoeling.
Wel plaatje van Stimo in de bus in de OP gezet.
Is dat niet meer een beetje wishful thinking van je?quote:
Verschillen met ipsosquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zo enorm veel lopen die peilingen nou ook weer niet op elkaar uit.
Wel goed trucje voor dima toch, maar dan met zijn bulge.quote:
Sow. Deze moet er wel in hakken bij hem.quote:
en zijn nichtjequote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel goed trucje voor dima toch, maar dan met zijn bulge.
Ze zit wel in de metro, dus het zou kunnen. Je kan natuurlijk ook gewoon vallen en dan zo met je hoofd tussen haar benenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel goed trucje voor dima toch, maar dan met zijn bulge.
wel goed mikken, want dat kan je een paar tanden kosten als je faaltquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze zit wel in de metro, dus het zou kunnen. Je kan natuurlijk ook gewoon vallen en dan zo met je hoofd tussen haar benen
Dat zou mijn eerste keus ook zijn hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze zit wel in de metro, dus het zou kunnen. Je kan natuurlijk ook gewoon vallen en dan zo met je hoofd tussen haar benen
quote:
Neuh, wel over nagedacht. Een brexit, en als de gevolgen voor UK meevallen, zou wel helpen. Misschien dat Denemarken dan de volgende is. Die hebben er ook niet zo veel zin meer in. Nooit gehad trouwens. verdrag van Maastricht werd door hen verworpen. Ze wilden oa eigen grenscontroles en eigen geld houden. Dat hebben ze ook afgedwongen. Ook al is de Deense Kroon gekoppeld aan de Euro. Er uit stappen maakt het wel makkelijker als je al een eigen valuta in omloop hebt.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is dat niet meer een beetje wishful thinking van je?
Ik zie het idd, stuk meer dan ik verwacht had.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Verschillen met ipsos
PvdA+D66+GL= +5
VVD+CDA+D66= +13
Er zullen wel weer wat zeteltje bij de PVV zijn blijven hangen.
Maar wat is dan het voordeel van eruit stappen? Hetgeen wat iedereen zat is, dat blijft grotendeels gewoon, alleen verlies je de inspraak erop.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Neuh, wel over nagedacht. Een brexit, en als de gevolgen voor UK meevallen, zou wel helpen. Misschien dat Denemarken dan de volgende is. Die hebben er ook niet zo veel zin meer in. Nooit gehad trouwens. verdrag van Maastricht werd door hen verworpen. Ze wilden oa eigen grenscontroles en eigen geld houden. Dat hebben ze ook afgedwongen. Ook al is de Deense Kroon gekoppeld aan de Euro. Er uit stappen maakt het wel makkelijker als je al een eigen valuta in omloop hebt.
En gedoe met wisselen valt ook allemaal wel mee. Je steekt gewoon je pasje in de muur en trekt lokaal geld. Niks moeilijks aan.
Nee maakt niet heel veel uit, maar ben eigenlijk sws tegen peilingen. Iig rond verkiezingstijd.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zie het idd, stuk meer dan ik verwacht had.
Maar om enigszins in te schatten welke partijen een meerderheid zullen halen maken die verschillen tussen peilingen toch weinig uit?
Hmm oké. Nou ja, laten we iig eerst de brexit shit maar eens afwachten.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Neuh, wel over nagedacht. Een brexit, en als de gevolgen voor UK meevallen, zou wel helpen. Misschien dat Denemarken dan de volgende is. Die hebben er ook niet zo veel zin meer in. Nooit gehad trouwens. verdrag van Maastricht werd door hen verworpen. Ze wilden oa eigen grenscontroles en eigen geld houden. Dat hebben ze ook afgedwongen. Ook al is de Deense Kroon gekoppeld aan de Euro. Er uit stappen maakt het wel makkelijker als je al een eigen valuta in omloop hebt.
En gedoe met wisselen valt ook allemaal wel mee. Je steekt gewoon je pasje in de muur en trekt lokaal geld. Niks moeilijks aan.
dima niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:56 schreef gianni61 het volgende:
ook als het lukt trouwens, maar dat is een ander verhaal
Kost wat hoor dat Brussel. Hoeven ze dan niet meer te betalen. Dat geld kunnen ze prima in eigen land spenderen. Ik weet de bedragen trouwens niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar wat is dan het voordeel van eruit stappen? Hetgeen wat iedereen zat is, dat blijft grotendeels gewoon, alleen verlies je de inspraak erop.
Ja eens wel, het voegt in principe weinig toe behalve dat mensen sneller geneigd zijn om strategisch te gaan stemmen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee maakt niet heel veel uit, maar ben eigenlijk sws tegen peilingen. Iig rond verkiezingstijd.
Ging het even narekenen voor de leuk.
Zeg nooit nooit. Vooral bij Braddie niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:05 schreef TARDIS. het volgende:
Dat Braddie echt nooit meer teruggekomen is.
heeft hij wel nog gevlogt?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:05 schreef TARDIS. het volgende:
Je maakt er een opsessie van man. Geen wonder dat je niet scoort.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:05 schreef Dimachaerus het volgende:
Ze stapte 1 halte eerder uit!!!!!!!!!!! :| Z-!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
zo misselijk nu
Duizelig ook
Zeker naar dr vriendje gaat ze jezus hejjjjj
Ze deed ook expres uitstappen zeker bij de deur waar ik stond
Lekker erin wrijven cker-!!!!
heb je snel aan haar haar geroken toen ze je volledig negeerde en langs je naar haar neukdate liep?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:05 schreef Dimachaerus het volgende:
![]()
![]()
![]()
zo misselijk nu
Duizelig ook
Geen meerwaarde en het kan misbruikt worden als een soort propaganda.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja eens wel, het voegt in principe weinig toe behalve dat mensen sneller geneigd zijn om strategisch te gaan stemmen.
sowdehenkiequote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je snel aan haar haar geroken toen ze je volledig negeerde en langs je naar haar neukdate liep?
ja ik deed ook naar grond starenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je snel aan haar haar geroken toen ze je volledig negeerde en langs je naar haar neukdate liep?
Hoi cachetquote:
Lan malmisin lan?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:05 schreef Dimachaerus het volgende:
![]()
![]()
![]()
zo misselijk nu
Duizelig ook
Vrouwen gaan voorquote:
Kan toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:11 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd ik wil beetje achteroverleunend in m'n stoel beetje fokken
Ik weet nou niet goed wat ik van je PI-gebruik moet vinden, maar iddquote:
Met vlagenquote:
Braddie is allang weer terugquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:05 schreef TARDIS. het volgende:
Vond het ook verwarrend hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik weet nou niet goed wat ik van je PI-gebruik moet vinden, maar idd
Haha iddquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh, verkeerdequote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik voel me gesteund, dank je wel :$quote:
Kquote:
Kan de beste overkomen.quote:
Ik duim voor je.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja maar nog niks gehoord. Is nu net 2 weken op vakantie_!!!!!
echt hèquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Twijfel af en toe of jij niet gewoon issues hebt hoor.
Denk dat ze bevestiging zoekt.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Hey, geef anderen ook een eerlijke kansquote:
We hebben allemaal issues op FOK! Zosk.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Ik niet alleen op fok hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
We hebben allemaal issues op FOK! Zosk.
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:17 schreef xcachet het volgende:
xcachet TARDIS., lekkerste wijf van FOK!.
Ynuhh.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:19 schreef Germano het volgende:
Ik denk dat Breathtaking, Wolvendagen, Ynuhh en Lot sowieso tot de knapste behoren.
Waarmee?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Housesquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:20 schreef Zosk het volgende:
wd en veer zijn sowieso de lekkerste overigens.
mag dat ook al niet meer?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:20 schreef Dqod het volgende:
Zie die mannen stoer doen eh, maar ondertussen zitten ze te huilen tijdens het fappen
zij is wel knap hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk, but at least be honest about itquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |