Zou ook beetje raar zijn, je bent aan het werk ;ssquote:
Alsof 7 cm opvalt. :squote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou ook beetje raar zijn, je bent aan het werk ;ss
Zou iedereens hart breken voor jou.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:01 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja
[..]
Vind het geil als je gaat flirten met ze en daarna zegt dat het allemaal een grap is en je van mij bent
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou iedereens hart breken voor jou.
Oké ik ga wel wegquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Sorry is echt niet voldoende op dit moment.
Is dat dezelfde als van: TINDEJJRRR, INSTGHJRAMM EN FACEBOOK IK BEN ERJRJRJRBIJJJJJ TWENTYFOURSEVUN!!!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:07 schreef Chloroform het volgende:
Kennen jullie die reclame van hollands nieuwe waarbij zo'n trol zegt "I like that!"
Wil haar echt doodsteken
Hahaha jaquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:07 schreef Chloroform het volgende:
Kennen jullie die reclame van hollands nieuwe waarbij zo'n trol zegt "I like that!"
Wil haar echt doodsteken
Ja die.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dat dezelfde als van: TINDEJJRRR, INSTGHJRAMM EN FACEBOOK IK BEN ERJRJRJRBIJJJJJ TWENTYFOURSEVUN!!!
Walgelijk iddquote:
Ja, zou onvoldoende geven voor mondelingquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hahaha ja
Echt zo gênant slecht uitgesproken ook
haha bradleyquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:13 schreef BozeHaas het volgende:
zocht het op maar kwam dit tegen
wat een aids
Ja hij moet ook kapot, wie smst nou nogquote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:13 schreef BozeHaas het volgende:
zocht het op maar kwam dit tegen
wat een aids
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |