nee hebben mijn ouders afgeschaftquote:
nee onzinquote:Op zondag 19 juni 2016 12:20 schreef supersof het volgende:
[..]
nee hebben mijn ouders afgeschaft
jij?
Ik ook, al zou ik niet weten aan wiequote:Op zondag 19 juni 2016 14:25 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het wel leuk om in elk geval te laten weten dat je aan iemand denkt op zo'n dag.
Ik wilde wel vrijdag ofzo een abo afsluiten aan de overkant.quote:Op zondag 19 juni 2016 17:32 schreef Lokasenna het volgende:
Zal ik sportschoolabonnement weer verlengen omdat het vakantie is?
Gewoon eens proberen.quote:Op zondag 19 juni 2016 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde wel vrijdag ofzo een abo afsluiten aan de overkant.
Worden we ripped straks.quote:Op zondag 19 juni 2016 17:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon eens proberen.
Ik ga denk ik gewoon de komende maanden een maandabonnement nemen in plaats van in een keer het hele jaar.
De clown is Clinton, en de dikke vrouw een Sanders supporter.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:08 schreef JanCees het volgende:
Sanders supporters zijn niet de slimsten he
quote:Op zondag 19 juni 2016 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De clown is Clinton, en de dikke vrouw een Sanders supporter.
http://2static.fjcdn.com/hdgifs/Doot+doot_663a2b_5951381.mp4
dit moeten toch trolls zijnquote:
Deze verkiezingen zijn wel oppergenot.quote:
Met zo'n onderwijs systeem kun je ook moeilijk slim zijn.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dit moeten toch trolls zijn
Ook die posts van ik heb het verjaardagsgeld van m'n kinderen gedoneerd
Dat ken niet hè
Die telefoonquote:
Is een font van Samsungquote:Op zondag 19 juni 2016 18:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die telefoon
Al die meldingen die niet weggewerkt worden, comic sans ofzo
Autistisch trekje van me
lol die link verwijst naarquote:Op zondag 19 juni 2016 18:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die telefoon
Al die meldingen die niet weggewerkt worden, comic sans ofzo
Autistisch trekje van me
Raar.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lol die link verwijst naar
[ afbeelding ]
Ik had je er al een tijd niet over gehoord, wist niet of je er nog mee door wilde gaan.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
euh, ja ik was niet echt van plan een andere te nemen?
goeie bikini bridgequote:Op zondag 19 juni 2016 18:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lol die link verwijst naar
[ afbeelding ]
Haha, jaaa ik wilde hem nog steeds echt mega graag maar durfde gewoon niet dus was beetje aan het wachten op het juiste moment en dat was schijnbaar vandaagquote:Op zondag 19 juni 2016 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had je er al een tijd niet over gehoord, wist niet of je er nog mee door wilde gaan.
Deed het veel pijn?quote:Op zondag 19 juni 2016 18:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, jaaa ik wilde hem nog steeds echt mega graag maar durfde gewoon niet dus was beetje aan het wachten op het juiste moment en dat was schijnbaar vandaag
Dat het broekje niet overal de huid raakt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee lol ging nergens overquote:
Wow. Respect.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee lol ging nergens over![]()
Toen hij zat was het echt 'oooooooooh haahahahah dat viel mee' en dat was ook wat ik zei![]()
maar voordat ik zei dat het meeviel zei piercer al "haha dat doe je goed' want gaf geen kik
Nee maar for real deed gewoon echt geen pijn. Ja natuurlijk deed het pijn maar het doet niet meer pijn dan verdoving van de tandarts!en letterlijk één seconde
hahaha, ja maar dat had ik dus ook héquote:Op zondag 19 juni 2016 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow. Respect.
Alleen van het idee al krimpt mijn piemel 50%
Mind over matter toch.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha, ja maar dat had ik dus ook hé
Ik ging er heen met het idee dat ik echt drie seconden intense pijn zou hebbenen was fucking zenuwachtig en dacht echt 'omg schiet nou op
'
![]()
Misschien dat het daarom ook wel meeviel, omdat het echt intense pijn had moeten zijn in mijn hoofd ofzo?
quote:Op zondag 19 juni 2016 18:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat het broekje niet overal de huid raakt.Oh wat is hier nou weer zo bijzonder aantrekkelijk aan danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkt zeker alleen bij anorexia
Is tering mooi toch man.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh wat is hier nou weer zo bijzonder aantrekkelijk aan dan
Lijkt me leuke baan wel.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:29 schreef Crack_ het volgende:
Ze ging trouwens ook echt alles bestuderen en analyseren en nou hebben we dat ook eens gehad
'Ja je hebt heir zo'n mooi driehoekje waar die net in valt maar kijk als je dan zo doet dan beweegt het beetje maar stel voor om toch daar te doen'
Ja joh is goed doemaar gewoon
Mij niet, andere piercen.... nee echt nietquote:Op zondag 19 juni 2016 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is tering mooi toch man.
Fggt ben je ook.
[..]
Lijkt me leuke baan wel.
Ik vind het ook niet aantrekkelijk, maar wij vallen ook niet eens op vrouwen paxquote:Op zondag 19 juni 2016 18:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh wat is hier nou weer zo bijzonder aantrekkelijk aan dan
Worden die nog veel gezet?quote:Op zondag 19 juni 2016 18:32 schreef Crack_ het volgende:
Ze noemde het zelf trouwens een naar beneden gezakte navelpiercing en vind dat wel goeie
Die all the way dingen? Ja, haha. Meeste deden verticale hood clit ding oid zei zequote:
neequote:Op zondag 19 juni 2016 18:34 schreef Lokasenna het volgende:
Kunnen jullie de bodem van je navel zien? :$
Oke ik wil mijn koekje niet meer eten dankje kaneel GAVDERGAGDTAKSH IEUWLquote:Op zondag 19 juni 2016 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snuit mijn neus, neusgat zat niet helemaal dicht.
Snot ding vliegt 3 meter door de lucht, recht op de tv
Diepe navels, niks mis mee.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:34 schreef Lokasenna het volgende:
Hmm, misschien eens aan vrienden en kennissen gaan vragen.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die all the way dingen? Ja, haha. Meeste deden verticale hood clit ding oid zei ze. Want die geven ook wat extra stimulatie etc etc, dit doet niks.
Over het algemeen als je naar populatie kijkt wordt die piercing zeer weinig gezet hequote:Op zondag 19 juni 2016 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Diepe navels, niks mis mee.
[..]
Hmm, misschien eens aan vrienden en kennissen gaan vragen.
Kan er ook niet zo diep in met mijn vinger dat ik een bodem voel, dat past niet. :$quote:Op zondag 19 juni 2016 18:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe de fuck kun je bodem van je navel niet zien
ben dik, hou je mondquote:Op zondag 19 juni 2016 18:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe de fuck kun je bodem van je navel niet zien
Oke lokje dit klinkt ranzigquote:Op zondag 19 juni 2016 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, het is echt zo'n pudgy weggezakt gat.
Ik ging serieus mijn navel voelen hier he, het lukte wel thoquote:Op zondag 19 juni 2016 18:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan er ook niet zo diep in met mijn vinger dat ik een bodem voel, dat past niet. :$
Weg sexappeal.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snuit mijn neus, neusgat zat niet helemaal dicht.
Snot ding vliegt 3 meter door de lucht, recht op de tv
Ja sorry ik vind het gewoon lelijk en probeer het op deze manier uit te drukken. :$quote:Op zondag 19 juni 2016 18:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ben dik, hou je mond
[..]
Oke lokje dit klinkt ranzig
Ik wel maar ik heb ondergewicht dus dat telt nietquote:Op zondag 19 juni 2016 18:34 schreef Lokasenna het volgende:
Het is vooral een je pa heeft te kort afgeknipt ding volgens mij.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:39 schreef Fera het volgende:
Ik dacht dat een diepe navel wel een fatty ding was.
Ik ben expert.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:39 schreef Fera het volgende:
Het is ook lelijk, daarom beter gewoon negerenquote:Op zondag 19 juni 2016 18:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja sorry ik vind het gewoon lelijk en probeer het op deze manier uit te drukken. :$
Ja, dit dacht ik dus ook mega lang. Tot iemand mij zei dat dat er niks mee te maken maar dit is voor mij echt láng bewijs geweest 'ja zie je ben dikquote:Op zondag 19 juni 2016 18:39 schreef Fera het volgende:
Weer iets waar ik me vader van kan beschuldigen.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is vooral een je pa heeft te kort afgeknipt ding volgens mij.
Ja, probeer dat ook wel. Maar het is slechts een van de stuk of 30 lelijke dingen die je dagelijks in je gezichtsveld krijgt, het is zo moeilijk om dat soort dingen de hele tijd te negeren. :$quote:Op zondag 19 juni 2016 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is ook lelijk, daarom beter gewoon negeren
quote:Op zondag 19 juni 2016 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is ook lelijk, daarom beter gewoon negeren
tot hier dacht ik dat het over een navelpiercing gingquote:Op zondag 19 juni 2016 18:32 schreef Crack_ het volgende:
Ze noemde het zelf trouwens een naar beneden gezakte navelpiercing en vind dat wel goeie
Ik ben helaas nog steeds chubby.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dit dacht ik dus ook mega lang. Tot iemand mij zei dat dat er niks mee te maken maar dit is voor mij echt láng bewijs geweest 'ja zie je ben dik'
Dat is waar. Heppie zou je nog steeds raken.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe.
Ik heb wel weer stoere baard though.
Ik ookquote:Op zondag 19 juni 2016 18:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tot hier dacht ik dat het over een navelpiercing ging
Zal ik het bij je doen op de meet? Ik vind dat soort dingen leuk.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar goed, als een piercing daar niet zo zeer doet, moet ik ook geen pussy zijn.
Ik ga maar injectie zetten. Gvd wat haat ik dat.
Maar een navel vind ik juist makkelijk om te negeren omdat het pas opvalt dathet ranzig is als je er goed op let vind ik dan?quote:Op zondag 19 juni 2016 18:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, probeer dat ook wel. Maar het is slechts een van de stuk of 30 lelijke dingen die je dagelijks in je gezichtsveld krijgt, het is zo moeilijk om dat soort dingen de hele tijd te negeren. :$
quote:Op zondag 19 juni 2016 18:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ohh, lukt afvallen wel beetje of ben je niet bezig?quote:
quote:Op zondag 19 juni 2016 18:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Zal ik het bij je doen op de meet? Ik vind dat soort dingen leuk.
Anders had ik al gebedeld om pics toch.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
HIer doe ik het voor.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is waar. Heppie zou je nog steeds raken.
Dat is te laat. Kan niet nog 2 weken wachten. Moet hem al 2 weken zettenquote:Op zondag 19 juni 2016 18:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Zal ik het bij je doen op de meet? Ik vind dat soort dingen leuk.
Ik was afgevallen, toen weer wat aangekomen en nu rotzooi ik wat aan.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar een navel vind ik juist makkelijk om te negeren omdat het pas opvalt dathet ranzig is als je er goed op let vind ik dan?
[..]
[..]
Ohh, lukt afvallen wel beetje of ben je niet bezig?
[..]![]()
![]()
Ohhh, afvallen en dan weer aankomen is wel beetje zonde opzichquote:Op zondag 19 juni 2016 18:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was afgevallen, toen weer wat aangekomen en nu rotzooi ik wat aan.
Nee eigenlijk elke keer bij uittrekken shirt.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar een navel vind ik juist makkelijk om te negeren omdat het pas opvalt dathet ranzig is als je er goed op let vind ik dan?
Had ik het anders serieus mogen doen?quote:Op zondag 19 juni 2016 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is te laat. Kan niet nog 2 weken wachten. Moet hem al 2 weken zetten
Echt? oh dat is kutquote:Op zondag 19 juni 2016 18:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee eigenlijk elke keer bij uittrekken shirt.
Hij vraagt het me niet, dan doe ik het ook niet. :$quote:Op zondag 19 juni 2016 18:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Had ik het anders serieus mogen doen?![]()
Kan Lokasenna het niet?
Ja, dat had je van te voren al gezegd geloof ik.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:46 schreef Crack_ het volgende:
En Kaneel, toen ie eenmaal zat voelde ik echt níks meer. Dat was best bizar. Maar denk dat dat nog wel komt, en jeuk enzo
Ik heb het gewoon best wel druk met van alles de laatste tijd. Maar ik eet op zich niet slecht.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, afvallen en dan weer aankomen is wel beetje zonde opzich![]()
En rotzooien word je vaak ook niet echt vrolijk van?
Dit is mijn eerste piercing.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat had je van te voren al gezegd geloof ik.
Kan het me slecht voorstellen, maar heb ook nog nooit iets van een piercing gehad.
Het is niet moeilijk, dus had je best mogen doen.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Had ik het anders serieus mogen doen?![]()
Kan Lokasenna het niet?
Ohhh, ja als je het druk hebt is het vaak lastiger hequote:Op zondag 19 juni 2016 18:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon best wel druk met van alles de laatste tijd. Maar ik eet op zich niet slecht.
Je had toch ook neus ding? Of telt dat niet?quote:Op zondag 19 juni 2016 18:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste piercing.
Ja nee, en het was ook wel bizar om die naald zo te zien zitten hahaha. Maar toen ze naald pakte had ik wel meteen 'ok crack niet kijken je wil NIET weten hoe die eruit ziet' dat helpt ook
En toen piercing zelf erin doen en bolletje erop draaien, ja nee voelde gewoon niks. Ben gevoelloosnee wel hoge pijngrens kom ik achter. Wel fijn, nouja opzich niet want ik ben wel echt een mega watje dus kei zenuawchtig voor achteraf vaak niet zo veel
Die is geschoten, niet gepiercetquote:Op zondag 19 juni 2016 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je had toch ook neus ding? Of telt dat niet?
hahahahaha lokjequote:Op zondag 19 juni 2016 18:52 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn drollen zijn zo hard, die laten zich niet splijten
Sorry dat ik een noob ben.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die is geschoten, niet gepiercet
Edit: dus methode gewoon anders![]()
Ohnee, ligt niet aan jou. Neuspiercings mogen heeul niet geschoten worden officieël, weet niet waarom maar iedereen doet het toch want kan gewoon. En verder is het beetje gejank, schieten of piercenquote:
Dat lijkt me zoooo naar.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Mij werd laatst een tepelpiercing aangeraden, weenie of het een compliment is tho
Lol, hoezo werd dat je aangeradenquote:Op zondag 19 juni 2016 18:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Mij werd laatst een tepelpiercing aangeraden, weenie of het een compliment is tho
Haha, ja maar het is vergelijkbaar met navelpiercing en dat valt ook allemaal wel meee. En omdat ik het mooi vind en ik had dat paar maanden geleden bedacht dat ik dat wilde en liep er toen echt al paar maanden mee met het idee en nu eindelijk gedaan ghighgihgquote:Op zondag 19 juni 2016 18:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
godvernee echt ik lees hoge kans op afstoting Y DID U DO DAT
Ik vind het wel de mooiste soort piercing denk ik.quote:
Vraag me altijd af hoe dat dan zit met harde/zachte tepels. Als ie hard is toch kei klein, steekt zo'n staafje dan uit?!quote:Op zondag 19 juni 2016 18:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja dat ook en dat iemand dus zo'n naald door je nipples gaat boren lijkt mij NIKS.
Ik heb wel wat ervaring. Hoewel vaccinaties bij dieren zetten natuurlijk anders is.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk, dus had je best mogen doen.
Ik weet niet of Lokje dat zou doen. Of dat ik het haar zie doen.
Ik voel me op zich wel prima. Het nadeel is alleen dat ik nogal de neiging heb om obsessief te worden als ik op eten ga letten. Dan voel ik me ook weer niet fijn. Maar zoals vandaag was ik op een verjaardag en was ik vergeten dat de winkel nu al dicht is. Dus heb ik een afhaalsalade gehaald. In ieder geval beter dan friet of zo.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, ja als je het druk hebt is het vaak lastiger he
En niet slecht eten is ook al heel goed, als je je er maar goed bij voeltof dat dat maar snel mag komen
Stahp itquote:Op zondag 19 juni 2016 18:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja dat ook en dat iemand dus zo'n naald door je nipples gaat boren lijkt mij NIKS.
Ik had zo'n lace bralette met jasje overheen aan tijdens uitgaan #hipster en blijkbaar keek hij dus naar mn titties uhm ja oke ... Zo begon hetquote:Op zondag 19 juni 2016 18:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol, hoezo werd dat je aangeraden
[..]
Haha, ja maar het is vergelijkbaar met navelpiercing en dat valt ook allemaal wel meee. En omdat ik het mooi vind en ik had dat paar maanden geleden bedacht dat ik dat wilde en liep er toen echt al paar maanden mee met het idee en nu eindelijk gedaan ghighgihgZO BLIJ
WEET IK NIET HEB GEEN PIERCED NIPPLESquote:Op zondag 19 juni 2016 18:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vraag me altijd af hoe dat dan zit met harde/zachte tepels. Als ie hard is toch kei klein, steekt zo'n staafje dan uit?!
quote:Op zondag 19 juni 2016 18:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Of dat ze lekker zo'n naald door je tong steken hmm
Dan gewoon beginnen met kaas te schrappen. En dan steeds geleidelijk aan de rest. Als je in één keer alles schrapt is het misschien moeilijker vol te houden.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:58 schreef Lokasenna het volgende:
Zal ik proberen helemaal te stoppen met zuivelproducten eten?
Ik denk dat geen kaas wel goed voor me zou zijn.
word er een beetje niet goed van. Dat moet nog meer pijn doen dan een bevallingquote:Op zondag 19 juni 2016 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er wel kinky uit hoor.
Kom je dan met me mee?
Verder eet ik vooral yoghurt, maar daar ga ik sowieso hoe dan ook een tijdje mee ophouden.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan gewoon beginnen met kaas te schrappen. En dan steeds geleidelijk aan de rest. Als je in één keer alles schrapt is het misschien moeilijker vol te houden.
Ik vind het er ook niet mooi uitzien eigenlijk.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
word er een beetje niet goed van. Dat moet nog meer pijn doen dan een bevalling
Ik heb net gegoogled en het is een van de vreselijkste dingen die ik heb gezienquote:Op zondag 19 juni 2016 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het er ook niet mooi uitzien eigenlijk.
Misschien moeten we er een kopen voor Paxje, dan kan hij ons vertellen hoeveel pijn het doet.
Ga je vegan?quote:Op zondag 19 juni 2016 19:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Verder eet ik vooral yoghurt, maar daar ga ik sowieso hoe dan ook een tijdje mee ophouden.
En eieren. Misschien bewaar ik daarmee stoppen dan voor later, maar dat moet ook wel minder worden uiteindelijk.
maar als sub heb je toch niets aan een piercing daarquote:Op zondag 19 juni 2016 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het er ook niet mooi uitzien eigenlijk.
Misschien moeten we er een kopen voor Paxje, dan kan hij ons vertellen hoeveel pijn het doet.
Klopt, interesseert me niets.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Jullie willen niet weten waar ik een piercing heb hihaho.
Mwah nee. :$quote:
Jammer.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb net gegoogled en het is een van de vreselijkste dingen die ik heb gezien
Pax zou voor jou wel dom zijn.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar als sub heb je toch niets aan een piercing daar
Nee, doe niet aan die dingen.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gwn oorlel leuk he. Jij dan, van die tunnels zouden wel wat voor jou zijn.
Beter voor jou of in het algemeen?quote:Op zondag 19 juni 2016 19:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah nee. :$
Dan kun je niet meer uit eten. En ben te weinig principieel. Maar het zou wel beter zijn.
Ohh, nou hopelijk vind je je balans. Is ook wel erg lastigquote:Op zondag 19 juni 2016 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel wat ervaring. Hoewel vaccinaties bij dieren zetten natuurlijk anders is.
[..]
Ik voel me op zich wel prima. Het nadeel is alleen dat ik nogal de neiging heb om obsessief te worden als ik op eten ga letten. Dan voel ik me ook weer niet fijn. Maar zoals vandaag was ik op een verjaardag en was ik vergeten dat de winkel nu al dicht is. Dus heb ik een afhaalsalade gehaald. In ieder geval beter dan friet of zo.
Ik snap het niet, dan zie je toch niet je tieten?quote:Op zondag 19 juni 2016 18:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik had zo'n lace bralette met jasje overheen aan tijdens uitgaan #hipster en blijkbaar keek hij dus naar mn titties uhm ja oke ... Zo begon het![]()
Maarmaar geen pijn niks dus? Jeetje mina lijkt mij echt VERSCHRIKKELIJK pijnlijk joh
oh, nou ik vind het ook wel iets voor jouquote:Op zondag 19 juni 2016 18:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
WEET IK NIET HEB GEEN PIERCED NIPPLES
Nee, totaal netquote:
Oh dat is wel fijn danquote:Op zondag 19 juni 2016 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, nou hopelijk vind je je balans. Is ook wel erg lastig
[..]
Ik snap het niet, dan zie je toch niet je tieten?waarom zag hij die
Ja het deed wel even pijn maar ik kan het eigenlijk nog geen eens echt pijn noemen nee. Gewoon klein steekje, en was echt 1 seconde dus voordat je pijn eventueel kan voelen is het al voorbij
En nu voel ik écht niks, voel uberhaupt niet dat er wat zit. Af en toe met bepaalde beweging voel je wel beetje druk oid maar thats it
[..]
oh, nou ik vind het ook wel iets voor joudoen!
[..]
Nee, totaal net. Had echt verwacht dat ik drie sec intense pijn zou hebben oid maar was gewoon écht niet zo.
Komt denk ik ook omdat ze dat huidje meeega strak pakken. Dat deed ongeveer even veel pijn zeg maar
Ik heb dit net gegoogled.quote:
Komt vast wel goed.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee ze gaat daarna verderquote:Op zondag 19 juni 2016 19:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb dit net gegoogled.
Dit lijkt me geen metropole.
In het algemeen.quote:
Volgens mij was het openingszin-ish, wel een hele lame variant danquote:Op zondag 19 juni 2016 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik snap het niet, dan zie je toch niet je tieten?waarom zag hij die
Ja het deed wel even pijn maar ik kan het eigenlijk nog geen eens echt pijn noemen nee. Gewoon klein steekje, en was echt 1 seconde dus voordat je pijn eventueel kan voelen is het al voorbij
En nu voel ik écht niks, voel uberhaupt niet dat er wat zit. Af en toe met bepaalde beweging voel je wel beetje druk oid maar thats it
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh dat is wel fijn danZiet er toch een pijnlijk uit namelijk
Ik heb die dingen eigenlijk al erg lang niet meer gekocht. Niet eens met die bedoeling, maar gewoon geen behoefte meer aan. Ik heb vanmorgen havermout gemaakt met soja melk en dat was best wel lekker als ontbijt.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In het algemeen.
En voor mij ook wel. Want kaas kan ik niet langer dan twee dagen in huis hebben, het schreeuwt gewoon naar me vanuit de koelkast. En melk en yoghurt enzo zijn enorm lekker, maar krijg er zo snel echt last van, het wordt steeds erger de laatste tijd.
Niets beter dan vroeg aan de alcohol gaan.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had vandaag tussen 8 en 10 al 3/4 liter mede op
Ik heb die behoefte best wel, maar ik kan dus niet echt maat houden met producten. Lijkt me dan misschien beter om mijn vraatzucht bij plantaardige dingen te houden. :$quote:Op zondag 19 juni 2016 19:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb die dingen eigenlijk al erg lang niet meer gekocht. Niet eens met die bedoeling, maar gewoon geen behoefte meer aan. Ik heb vanmorgen havermout gemaakt met soja melk en dat was best wel lekker als ontbijt.
Viel er wel door in slaap.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niets beter dan vroeg aan de alcohol gaan.
Quequote:Op zondag 19 juni 2016 19:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je overdag drinkt krijg je ook geen katers.
Wel ballen hoor, zo'n openingszinquote:Op zondag 19 juni 2016 19:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens mij was het openingszin-ish, wel een hele lame variant dan![]()
Jeetje ik ga jou echt niet nadoen haha. Hoe is het qua verzorging eigenlijk, moet het een tijdje niet in contact komen met water of blablabla?
Oh kreeg ik wel.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je overdag drinkt krijg je ook geen katers.
Wat veel gedoe zegquote:Op zondag 19 juni 2016 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel ballen hoor, zo'n openingszin![]()
Euhm, ja twee keer per dag met wattenstaafjeding en zoutoplossing schoonmaken en ja, het is heel verschillend per persoon zei ze maar douchen ofcourse mag wel enzo maar twee maandjes oid even niet zwemmen en strakke broeken en seks etc etc is even niet zo slim
Kaas is wel enorm lekker. Dat zou ik niet honderd procent kunnen schrappen. Maar zelf koop ik het eigenlijk niet meer. Bij mij zijn het altijd fases. Soms vind ik wekenlang iets helemaal geweldig tot ik het zat ben. En dan komt er weer iets anders.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb die behoefte best wel, maar ik kan dus niet echt maat houden met producten. Lijkt me dan misschien beter om mijn vraatzucht bij plantaardige dingen te houden. :$
Ja dat vind ik toch neigen naar daytime drinken.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2016 19:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind juist in de vroege avond drinken beter te doen. En dan vanaf een uur of 9 niets meer, dan merk je er in de ochtend helemaal niets meer van.
Hebben jullie al zin in meet?quote:Op zondag 19 juni 2016 19:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Kaas is wel enorm lekker. Dat zou ik niet honderd procent kunnen schrappen. Maar zelf koop ik het eigenlijk niet meer. Bij mij zijn het altijd fases. Soms vind ik wekenlang iets helemaal geweldig tot ik het zat ben. En dan komt er weer iets anders.
Ach, ik liep met mijn hipsterbril en shawltje om net de saladebar binnen. Nog net geen quinoa besteld.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, ik wil jullie vragen om mij te behoeden van nog meer hipster te worden.
Iedere keer als ik de winkel uitloop, voel ik me meer hipster. Ik baal hier van.
Speltbrood, biologische producten, obscure producten kopen.
Ja.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie al zin in meet?
Volgens JanCees ben ik een hipster.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iedere keer als ik de winkel uitloop, voel ik me meer hipster. Ik baal hier van.
Ja. Altijd wel gezellig.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie al zin in meet?
Je moet wel stoppen met de vlierbessenfrisdrank.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb je ook een hoedje ofzo?quote:Op zondag 19 juni 2016 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een fedora.quote:
Wel bulgur?quote:Op zondag 19 juni 2016 19:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, ik liep met mijn hipsterbril en shawltje om net de saladebar binnen. Nog net geen quinoa besteld.
quote:
Jawel, kan ik eindelijk ontspannen zonder denken aan de volgende lesweek.quote:
waardoor?quote:
Ik weet hetquote:Op zondag 19 juni 2016 19:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet wel stoppen met de vlierbessenfrisdrank.
Dat heb ik nog nooit geprobeerd eigenlijk. Is het wat?quote:Op zondag 19 juni 2016 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel bulgur?
[..]
[..]
Jawel, kan ik eindelijk ontspannen zonder denken aan de volgende lesweek.
[..]
waardoor?
[..]
Ik weet het
Een paarquote:Op zondag 19 juni 2016 19:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Welke stads gaat je moeder naar toe, Paxcon
Wat gaat ze doenquote:Op zondag 19 juni 2016 19:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Een paar
wroclaw, nog wat
weet zo niet uit mn hoofd
Jaaaaaaquote:Op zondag 19 juni 2016 19:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Hey flips ik ben nu in singapore leuk he.
Ik had ooit een foto van Fera en Heppie met hoedjes.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Een paar
wroclaw, nog wat
Liever niet.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moet je eens doen, misschien lijk je dan op Markus Persson.
Het is niet boeiend, maar niks mis mee.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit geprobeerd eigenlijk. Is het wat?
Heb nog niet veel gedaan.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JaaaaaaVen je al naar de gardens geweest? Moet je in de avond doen of met zonsondergang
Oh god en Marina Bay
en een strand zoeken. en eten bij metrostation Burgur of hoe dat ook heette. Niet ver van Lavender.
Veel plezier
O ja, die foto. Volgens mij heb ik die niet meer.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had ooit een foto van Fera en Heppie met hoedjes.
[..]
Liever niet.
[..]
Het is niet boeiend, maar niks mis mee.
hehequote:Op zondag 19 juni 2016 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had ooit een foto van Fera en Heppie met hoedjes.
[..]
Liever niet.
[..]
Het is niet boeiend, maar niks mis mee.
ik zal zeggen dat ze jou altijd kan dm'en voor tips over Polskaquote:Op zondag 19 juni 2016 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat leuk.
Doe haar de vriendelijke groeten
Volgende week richting 40 graden in Polen hequote:Op zondag 19 juni 2016 19:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik zal zeggen dat ze jou altijd kan dm'en voor tips over Polska
Hahaha ja dat hadden wij ookquote:Op zondag 19 juni 2016 19:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb nog niet veel gedaan.
Was vanochtend nog kerk in maleisie, daarna naar vliegveld en vliegen en toen naar hotel.
En toen savonds vooral gegeten en gedronken.
Geld gaat er hier wel als water doorheen
ooh ik zal het even snel doorgevenquote:Op zondag 19 juni 2016 19:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Volgende week richting 40 graden in Polen he
In Maleisie ging het geld ook al zo enorm hardquote:Op zondag 19 juni 2016 19:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha ja dat hadden wij ookVooral slapen was x keer zo duur en eten ook eigenlijk. Eigenlijk alles
Maar ik vond het echt vet.
Maar ik vond gardens at the bay echt heel leuk om te zien. Ondanks dat het uiteraard een geplante park was, maar gvd boeiend
Dat herken ikquote:Op zondag 19 juni 2016 19:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Maleisie ging het geld ook al zo enorm hard
Maar hier is het echt lachwekkend.
450%quote:Op zondag 19 juni 2016 19:21 schreef JanCees het volgende:
ik heb een boek over trump aan mn pa gegeven
van een nlse journalist
hoe groot is de kans dat ie links gekleurd is
Nog niet. Eens even kijken.quote:
Nee, moet die ding allemaal nog regelen morgen.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat herken ikHeb je wel een metropas? Dat is wel chill die metro daar. Hoe lang blijf je er?
Ik ben jaloers op je inso.Vind je vriendin het ook leuk even goed?
BLM mensen zijn zo treurig.quote:
Wel doen. Metro is vrij goedkoop alleen de pas zelf is wat duurder.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, moet die ding allemaal nog regelen morgen.
Geen idee, denk paar dagen. En dan even kijken of we nog eilandje pakken ergens of dat we naar huis gaan.
Ja hoor. Alleen ze is al 10x in Singapore geweest.
Echt hequote:Op zondag 19 juni 2016 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
450%
[..]
Nog niet. Eens even kijken.
BLM is in de essentie een terroristische groeperingquote:Op zondag 19 juni 2016 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
BLM mensen zijn zo treurig.
Jammer dat ze bestaan.
ik ben in wroclaw geweestquote:Op zondag 19 juni 2016 19:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Een paar
wroclaw, nog wat
Wel leuk entertainment. "A young black man got killed sixteen times".quote:Op zondag 19 juni 2016 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
BLM mensen zijn zo treurig.
Jammer dat ze bestaan.
Anders gaan we terug naar Maleisie voor Langkawi.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel doen. Metro is vrij goedkoop alleen de pas zelf is wat duurder.
Je hebt ook een Indonesisch eiland(engroep) vrij dichtbij (dacht ongeveer 3u met ferry) of een strand van Singapore kan ook leuk zijn.
Ach, volgend jaar beter.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Echt he
nu al spijt dat ik niet meer geld uitgegeven heb voor Crippled america
Je zou zeggen dat ik weet wat dom is, met klassen vol kinderen met een iq van ronde 70.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel leuk entertainment. "A young black man got killed sixteen times".
Waarom ben je zo xenofiel, flips?quote:Op zondag 19 juni 2016 19:26 schreef Flippiee het volgende:
Ik raak helemaal enthousiast van het feit dat je in Singapore zit, inso.![]()
Ik vond Langkawi best saai eigenlijk maar ze hebben wel een fatsoenlijke strand en je kan wel eiland beetje rond touren voor natuur ook.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Anders gaan we terug naar Maleisie voor Langkawi.
Ik heb niet veel nodig op een eiland.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vond Langkawi best saai eigenlijk maar ze hebben wel een fatsoenlijke strand en je kan wel eiland beetje rond touren voor natuur ook.
Penang ben je al geweest he? of tioman?
Murrica, hè.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, volgend jaar beter.
[..]
Je zou zeggen dat ik weet wat dom is, met klassen vol kinderen met een iq van ronde 70.
Maar deze mensen slaan toch wel alles.
[..]
Waarom ben je zo xenofiel, flips?
Geen idee. Ik vergelijk het soms met een onstilbare honger.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, volgend jaar beter.
[..]
Je zou zeggen dat ik weet wat dom is, met klassen vol kinderen met een iq van ronde 70.
Maar deze mensen slaan toch wel alles.
[..]
Waarom ben je zo xenofiel, flips?
Ik hoor dat vaker van mensen die lange, verre reizen hebben gemaakt.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vergelijk het soms met een onstilbare honger.![]()
Zeker nu ik thuis ben uit Azie merk ik alleen maar hoe erg ik kick op uit de comfortzone gaan.
Azie is voor mij juist het extreme comfort.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:30 schreef Flippiee het volgende:
Geen idee. Ik vergelijk het soms met een onstilbare honger.![]()
Zeker nu ik thuis ben uit Azie merk ik alleen maar hoe erg ik kick op uit de comfortzone gaan.
Veel wel, sommigen hebben opgegeven.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Murrica, hè.
Hoe gaat het met de kindertjes trouwens? Doen ze nog een beetje hun best?
Bekeer je tot Islam.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:32 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan kom ik terug in het koninkrijk en bedenk ik me dat je daar geen mensen geld toe kan stoppen om iets gedaan te krijgen.
Dat is wel heel erg leuk. Lijkt me een fijne bevestiging als leraar.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel wel, sommigen hebben opgegeven.
Hebben of het vak niet nodig, of ze gaan toch wel over. Laatste loodjes.
De meeste meiden luisteren super aandachtig de laatste weken. Voortplanting he.
En ook veel complimenten gehad. Veel aanvragen van leerlingen of ik ze volgend jaar weer in de klas kan hebben.
Ook van veel leerlingen die ik nu niet eens heb
quote:Op zondag 19 juni 2016 19:32 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan kom ik terug in het koninkrijk en bedenk ik me dat je daar geen mensen geld toe kan stoppen om iets gedaan te krijgen.
Dan zit je op langkawi wel goed. Al leek het wel een beetje op een turks eiland. Onwijs vriendelijke mensen wel.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb niet veel nodig op een eiland.
Alleen wat fatsoenlijke restaurants, rustig strand en fatsoenlijke slaapplaatsen.
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar misschien hebben we wel zin om naar huis te gaan na Singapore.
Nog even familiebezoek brengen in Bangkok en dan een ticket naar huis.
Pak mn zonvakantie nog wel in September
Afgelopen vrijdag ben ik naar een salsaclub gegaan. Heb er de hele avond/nacht met onbekende mensen gedanst. En ik had het toch leukquote:Op zondag 19 juni 2016 19:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoor dat vaker van mensen die lange, verre reizen hebben gemaakt.
Ja. Ja.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:34 schreef Toto69 het volgende:
Ga je stemmen bij brexit inso? Weet niet of je Uk paspoort hebt
Dat zou ik echt niet durven. Maar wel heel erg tof.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan zit je op langkawi wel goed. Al leek het wel een beetje op een turks eiland. Onwijs vriendelijke mensen wel.
[..]
Dat kan natuurlijk ook.
[..]
Afgelopen vrijdag ben ik naar een salsaclub gegaan. Heb er de hele avond/nacht met onbekende mensen gedanst. En ik had het toch leukBen nu beetje aan het bedenken of ik ergens een watersport kan doen. (Ik zwem al, maar wil iets van zeilen of kiten gaan doen.)
quote:Op zondag 19 juni 2016 19:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat is wel een toffe compliment, Kaneeltje.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel wel, sommigen hebben opgegeven.
Hebben of het vak niet nodig, of ze gaan toch wel over. Laatste loodjes.
De meeste meiden luisteren super aandachtig de laatste weken. Voortplanting he.
En ook veel complimenten gehad. Veel aanvragen van leerlingen of ik ze volgend jaar weer in de klas kan hebben.
Ook van veel leerlingen die ik nu niet eens heb
Vorig jaar bedacht ik me opeens dat je geen taxichaufeurs een 5je kon geven om sigaretten en eten voor je te halen in het koninkrijk.quote:
Nee.quote:
Ja, erg fijn.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg leuk. Lijkt me een fijne bevestiging als leraar.Ik deed toevallig laatst een interview met leraren (zelfde leeftijd ongeveer) in Rotterdam. Daar hadden ze het over het begrip Bildung. Een andere manier van lesgeven. Wel erg interessant.
Denk meer dan een jaar geleden had ik het ook nooit gedaanquote:Op zondag 19 juni 2016 19:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zou ik echt niet durven. Maar wel heel erg tof.![]()
In before Faxie.
Komt schijnbaar vooral door de rust die ik uitstraal.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Herkenbaar wel
En alles is vies duur
[..]
Dat is wel een toffe compliment, Kaneeltje.
Hahahaha inso.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vorig jaar bedacht ik me opeens dat je geen taxichaufeurs een 5je kon geven om sigaretten en eten voor je te halen in het koninkrijk.
Heb slof uit Maleisie meegenomen ja.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahahaha inso.Wat aandoenlijk
Sigaretten zijn ook vies duur in SingaporeEn enkel roken op bestemde plekken.
Mwah, zo opvallend vind ik dat niet. Ik denk dat meiden sowieso eerder naar een mentor/leraar toestappen met iets. Dat je jong bent en er goed uit ziet maakt je ook wel benaderbaar. Tenminste, ik stapte ook eerder naar jongere leraren toe dan oudere. Die waren vaak ook minder flexibel en begripvol. En chagrijnig.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, erg fijn.
Zijn er ook aantal die naar mij komen als soort van mentor. Is wel grappig.
Ook opvallend dat het voornamelijk meiden zijn.
Bilding is wel interessant, ja. Alleen niet supergeschikt voor bij ons.
Je moet er gewoon van genieten. Dat is ook heel belangrijk. Leven moet ook leuk zijn.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Denk meer dan een jaar geleden had ik het ook nooit gedaanMoet alleen oppassen dat ik niet doordraai.
Het is niet alsof ik een heel leven moet inhalen oid.
HOE.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb slof uit Maleisie meegenomen ja.
En ja, dat is HEEL hinderlijk.
Daar heb je gelijk in Feerquote:Op zondag 19 juni 2016 19:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Je moet er gewoon van genieten. Dat is ook heel belangrijk. Leven moet ook leuk zijn.
Ja vlieg in Azie alles. Malaysian is een ZEER fijne maatschappij, en de business is goed betaalbaar.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HOE.
Vloog je naar Singapore? Per bus kon ik enkel 19 sigaretten meenemen. En dus moest ik er 1 uit een pakje weghalen anders was het importeren
Klopt.Altijd zoeken naar prullenbak met asbak. Man man man.
Misschien.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah, zo opvallend vind ik dat niet. Ik denk dat meiden sowieso eerder naar een mentor/leraar toestappen met iets. Dat je jong bent en er goed uit ziet maakt je ook wel benaderbaar. Tenminste, ik stapte ook eerder naar jongere leraren toe dan oudere. Die waren vaak ook minder flexibel en begripvol. En chagrijnig.
quote:Op zondag 19 juni 2016 19:44 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan gewoon nothing to declare.
[ afbeelding ]
Wel duur als ze je toch door zon xray machine laten gaan.quote:
Geen ervaring mee.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel duur als ze je toch door zon xray machine laten gaan.
If you have a open packet of cigarette pack, it is most likely that the customs would allows you to go through. If not, a fine of $200 per pack of cigarette will be imposed onto you.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen ervaring mee.Maar mooi mazzel mee gehad dan.
Holy fuck. Wat een geld.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
If you have a open packet of cigarette pack, it is most likely that the customs would allows you to go through. If not, a fine of $200 per pack of cigarette will be imposed onto you.
Maar vloog dus business, krijgt je bagage priority. En zo'n sticker.
En zowel in Maleisie als Singapore lieten die mensen je met een glimlach doorlopen
Ik denk juist dat Cersei het niet gaat overleven.quote:
Hahaha ja. Sry. Ik raak echt enthousiast over die 2 landen.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:52 schreef JanCees het volgende:
Volgens mij vond Flippie Maleisie en Singapore leuk
Waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Cersei het niet gaat overleven.
Ja FUCKING chill.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Holy fuck. Wat een geld.
Oh chill. En dat zal wel. In zowel Maleisie als Singapore zijn ze erg aardig voor buitenlanders. Fantastische landen zijn het.
quote:Op zondag 19 juni 2016 19:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha ja. Sry. Ik raak echt enthousiast over die 2 landen.![]()
Zolang Jaime maar niet doodgaat.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet.
Wildfire plot in ep 10 toch.
RIP Tommen.
is goed hoor maat.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik zou ook wel een keer die kant op willen
haha dat geloof ik welquote:Op zondag 19 juni 2016 19:57 schreef Insomnia_ het volgende:
En beter dan erotische massages voor half barkie
Ze schuiven het alleen niet onder stoelen of bankenquote:
Ik heb een nieuwe goal in het leven. Business vliegen. Dit klinkt echt heel fijn.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja FUCKING chill.
Priority bij douane. Priority bij bagage. Businesslounges met gratis eten en drinken en massages
Vooral die priority bij douane is chill, bij bangkok normaal superlang in rij.
Nu gewoon doorlopen en "Welcome sir"
Gewoon een keertje doen.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik zou ook wel een keer die kant op willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |