Dat herken ikquote:Op zondag 19 juni 2016 19:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Maleisie ging het geld ook al zo enorm hard
Maar hier is het echt lachwekkend.
450%quote:Op zondag 19 juni 2016 19:21 schreef JanCees het volgende:
ik heb een boek over trump aan mn pa gegeven
van een nlse journalist
hoe groot is de kans dat ie links gekleurd is
Nog niet. Eens even kijken.quote:
Nee, moet die ding allemaal nog regelen morgen.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat herken ikHeb je wel een metropas? Dat is wel chill die metro daar. Hoe lang blijf je er?
Ik ben jaloers op je inso.Vind je vriendin het ook leuk even goed?
BLM mensen zijn zo treurig.quote:
Wel doen. Metro is vrij goedkoop alleen de pas zelf is wat duurder.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, moet die ding allemaal nog regelen morgen.
Geen idee, denk paar dagen. En dan even kijken of we nog eilandje pakken ergens of dat we naar huis gaan.
Ja hoor. Alleen ze is al 10x in Singapore geweest.
Echt hequote:Op zondag 19 juni 2016 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
450%
[..]
Nog niet. Eens even kijken.
BLM is in de essentie een terroristische groeperingquote:Op zondag 19 juni 2016 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
BLM mensen zijn zo treurig.
Jammer dat ze bestaan.
ik ben in wroclaw geweestquote:Op zondag 19 juni 2016 19:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Een paar
wroclaw, nog wat
weet zo niet uit mn hoofd
Wel leuk entertainment. "A young black man got killed sixteen times".quote:Op zondag 19 juni 2016 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
BLM mensen zijn zo treurig.
Jammer dat ze bestaan.
Anders gaan we terug naar Maleisie voor Langkawi.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel doen. Metro is vrij goedkoop alleen de pas zelf is wat duurder.
Je hebt ook een Indonesisch eiland(engroep) vrij dichtbij (dacht ongeveer 3u met ferry) of een strand van Singapore kan ook leuk zijn.
Ach, volgend jaar beter.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Echt he
nu al spijt dat ik niet meer geld uitgegeven heb voor Crippled america
Je zou zeggen dat ik weet wat dom is, met klassen vol kinderen met een iq van ronde 70.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel leuk entertainment. "A young black man got killed sixteen times".
Waarom ben je zo xenofiel, flips?quote:Op zondag 19 juni 2016 19:26 schreef Flippiee het volgende:
Ik raak helemaal enthousiast van het feit dat je in Singapore zit, inso.![]()
Ik vond Langkawi best saai eigenlijk maar ze hebben wel een fatsoenlijke strand en je kan wel eiland beetje rond touren voor natuur ook.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Anders gaan we terug naar Maleisie voor Langkawi.
Ik heb niet veel nodig op een eiland.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vond Langkawi best saai eigenlijk maar ze hebben wel een fatsoenlijke strand en je kan wel eiland beetje rond touren voor natuur ook.
Penang ben je al geweest he? of tioman?
Murrica, hè.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, volgend jaar beter.
[..]
Je zou zeggen dat ik weet wat dom is, met klassen vol kinderen met een iq van ronde 70.
Maar deze mensen slaan toch wel alles.
[..]
Waarom ben je zo xenofiel, flips?
Geen idee. Ik vergelijk het soms met een onstilbare honger.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, volgend jaar beter.
[..]
Je zou zeggen dat ik weet wat dom is, met klassen vol kinderen met een iq van ronde 70.
Maar deze mensen slaan toch wel alles.
[..]
Waarom ben je zo xenofiel, flips?
Ik hoor dat vaker van mensen die lange, verre reizen hebben gemaakt.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vergelijk het soms met een onstilbare honger.![]()
Zeker nu ik thuis ben uit Azie merk ik alleen maar hoe erg ik kick op uit de comfortzone gaan.
Azie is voor mij juist het extreme comfort.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:30 schreef Flippiee het volgende:
Geen idee. Ik vergelijk het soms met een onstilbare honger.![]()
Zeker nu ik thuis ben uit Azie merk ik alleen maar hoe erg ik kick op uit de comfortzone gaan.
Veel wel, sommigen hebben opgegeven.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Murrica, hè.
Hoe gaat het met de kindertjes trouwens? Doen ze nog een beetje hun best?
Bekeer je tot Islam.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:32 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan kom ik terug in het koninkrijk en bedenk ik me dat je daar geen mensen geld toe kan stoppen om iets gedaan te krijgen.
Dat is wel heel erg leuk. Lijkt me een fijne bevestiging als leraar.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel wel, sommigen hebben opgegeven.
Hebben of het vak niet nodig, of ze gaan toch wel over. Laatste loodjes.
De meeste meiden luisteren super aandachtig de laatste weken. Voortplanting he.
En ook veel complimenten gehad. Veel aanvragen van leerlingen of ik ze volgend jaar weer in de klas kan hebben.
Ook van veel leerlingen die ik nu niet eens heb
quote:Op zondag 19 juni 2016 19:32 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan kom ik terug in het koninkrijk en bedenk ik me dat je daar geen mensen geld toe kan stoppen om iets gedaan te krijgen.
Dan zit je op langkawi wel goed. Al leek het wel een beetje op een turks eiland. Onwijs vriendelijke mensen wel.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb niet veel nodig op een eiland.
Alleen wat fatsoenlijke restaurants, rustig strand en fatsoenlijke slaapplaatsen.
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar misschien hebben we wel zin om naar huis te gaan na Singapore.
Nog even familiebezoek brengen in Bangkok en dan een ticket naar huis.
Pak mn zonvakantie nog wel in September
Afgelopen vrijdag ben ik naar een salsaclub gegaan. Heb er de hele avond/nacht met onbekende mensen gedanst. En ik had het toch leukquote:Op zondag 19 juni 2016 19:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoor dat vaker van mensen die lange, verre reizen hebben gemaakt.
Ja. Ja.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:34 schreef Toto69 het volgende:
Ga je stemmen bij brexit inso? Weet niet of je Uk paspoort hebt
Dat zou ik echt niet durven. Maar wel heel erg tof.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan zit je op langkawi wel goed. Al leek het wel een beetje op een turks eiland. Onwijs vriendelijke mensen wel.
[..]
Dat kan natuurlijk ook.
[..]
Afgelopen vrijdag ben ik naar een salsaclub gegaan. Heb er de hele avond/nacht met onbekende mensen gedanst. En ik had het toch leukBen nu beetje aan het bedenken of ik ergens een watersport kan doen. (Ik zwem al, maar wil iets van zeilen of kiten gaan doen.)
quote:Op zondag 19 juni 2016 19:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat is wel een toffe compliment, Kaneeltje.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel wel, sommigen hebben opgegeven.
Hebben of het vak niet nodig, of ze gaan toch wel over. Laatste loodjes.
De meeste meiden luisteren super aandachtig de laatste weken. Voortplanting he.
En ook veel complimenten gehad. Veel aanvragen van leerlingen of ik ze volgend jaar weer in de klas kan hebben.
Ook van veel leerlingen die ik nu niet eens heb
Vorig jaar bedacht ik me opeens dat je geen taxichaufeurs een 5je kon geven om sigaretten en eten voor je te halen in het koninkrijk.quote:
Nee.quote:
Ja, erg fijn.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg leuk. Lijkt me een fijne bevestiging als leraar.Ik deed toevallig laatst een interview met leraren (zelfde leeftijd ongeveer) in Rotterdam. Daar hadden ze het over het begrip Bildung. Een andere manier van lesgeven. Wel erg interessant.
Denk meer dan een jaar geleden had ik het ook nooit gedaanquote:Op zondag 19 juni 2016 19:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zou ik echt niet durven. Maar wel heel erg tof.![]()
In before Faxie.
Komt schijnbaar vooral door de rust die ik uitstraal.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Herkenbaar wel
En alles is vies duur
[..]
Dat is wel een toffe compliment, Kaneeltje.
Hahahaha inso.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vorig jaar bedacht ik me opeens dat je geen taxichaufeurs een 5je kon geven om sigaretten en eten voor je te halen in het koninkrijk.
Heb slof uit Maleisie meegenomen ja.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahahaha inso.Wat aandoenlijk
Sigaretten zijn ook vies duur in SingaporeEn enkel roken op bestemde plekken.
Mwah, zo opvallend vind ik dat niet. Ik denk dat meiden sowieso eerder naar een mentor/leraar toestappen met iets. Dat je jong bent en er goed uit ziet maakt je ook wel benaderbaar. Tenminste, ik stapte ook eerder naar jongere leraren toe dan oudere. Die waren vaak ook minder flexibel en begripvol. En chagrijnig.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, erg fijn.
Zijn er ook aantal die naar mij komen als soort van mentor. Is wel grappig.
Ook opvallend dat het voornamelijk meiden zijn.
Bilding is wel interessant, ja. Alleen niet supergeschikt voor bij ons.
Je moet er gewoon van genieten. Dat is ook heel belangrijk. Leven moet ook leuk zijn.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Denk meer dan een jaar geleden had ik het ook nooit gedaanMoet alleen oppassen dat ik niet doordraai.
Het is niet alsof ik een heel leven moet inhalen oid.
HOE.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb slof uit Maleisie meegenomen ja.
En ja, dat is HEEL hinderlijk.
Daar heb je gelijk in Feerquote:Op zondag 19 juni 2016 19:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Je moet er gewoon van genieten. Dat is ook heel belangrijk. Leven moet ook leuk zijn.
Ja vlieg in Azie alles. Malaysian is een ZEER fijne maatschappij, en de business is goed betaalbaar.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HOE.
Vloog je naar Singapore? Per bus kon ik enkel 19 sigaretten meenemen. En dus moest ik er 1 uit een pakje weghalen anders was het importeren
Klopt.Altijd zoeken naar prullenbak met asbak. Man man man.
Misschien.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah, zo opvallend vind ik dat niet. Ik denk dat meiden sowieso eerder naar een mentor/leraar toestappen met iets. Dat je jong bent en er goed uit ziet maakt je ook wel benaderbaar. Tenminste, ik stapte ook eerder naar jongere leraren toe dan oudere. Die waren vaak ook minder flexibel en begripvol. En chagrijnig.
quote:Op zondag 19 juni 2016 19:44 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan gewoon nothing to declare.
[ afbeelding ]
Wel duur als ze je toch door zon xray machine laten gaan.quote:
Geen ervaring mee.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel duur als ze je toch door zon xray machine laten gaan.
If you have a open packet of cigarette pack, it is most likely that the customs would allows you to go through. If not, a fine of $200 per pack of cigarette will be imposed onto you.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen ervaring mee.Maar mooi mazzel mee gehad dan.
Holy fuck. Wat een geld.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
If you have a open packet of cigarette pack, it is most likely that the customs would allows you to go through. If not, a fine of $200 per pack of cigarette will be imposed onto you.
Maar vloog dus business, krijgt je bagage priority. En zo'n sticker.
En zowel in Maleisie als Singapore lieten die mensen je met een glimlach doorlopen
Ik denk juist dat Cersei het niet gaat overleven.quote:
Hahaha ja. Sry. Ik raak echt enthousiast over die 2 landen.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:52 schreef JanCees het volgende:
Volgens mij vond Flippie Maleisie en Singapore leuk
Waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Cersei het niet gaat overleven.
Ja FUCKING chill.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Holy fuck. Wat een geld.
Oh chill. En dat zal wel. In zowel Maleisie als Singapore zijn ze erg aardig voor buitenlanders. Fantastische landen zijn het.
quote:Op zondag 19 juni 2016 19:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha ja. Sry. Ik raak echt enthousiast over die 2 landen.![]()
Zolang Jaime maar niet doodgaat.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet.
Wildfire plot in ep 10 toch.
RIP Tommen.
is goed hoor maat.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik zou ook wel een keer die kant op willen
haha dat geloof ik welquote:Op zondag 19 juni 2016 19:57 schreef Insomnia_ het volgende:
En beter dan erotische massages voor half barkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |