Wel bulgur?quote:Op zondag 19 juni 2016 19:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, ik liep met mijn hipsterbril en shawltje om net de saladebar binnen. Nog net geen quinoa besteld.
quote:
Jawel, kan ik eindelijk ontspannen zonder denken aan de volgende lesweek.quote:
waardoor?quote:
Ik weet hetquote:Op zondag 19 juni 2016 19:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet wel stoppen met de vlierbessenfrisdrank.
Dat heb ik nog nooit geprobeerd eigenlijk. Is het wat?quote:Op zondag 19 juni 2016 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel bulgur?
[..]
[..]
Jawel, kan ik eindelijk ontspannen zonder denken aan de volgende lesweek.
[..]
waardoor?
[..]
Ik weet het
Een paarquote:Op zondag 19 juni 2016 19:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Welke stads gaat je moeder naar toe, Paxcon
Wat gaat ze doenquote:Op zondag 19 juni 2016 19:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Een paar
wroclaw, nog wat
weet zo niet uit mn hoofd
Jaaaaaaquote:Op zondag 19 juni 2016 19:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Hey flips ik ben nu in singapore leuk he.
Ik had ooit een foto van Fera en Heppie met hoedjes.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Een paar
wroclaw, nog wat
Liever niet.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moet je eens doen, misschien lijk je dan op Markus Persson.
Het is niet boeiend, maar niks mis mee.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit geprobeerd eigenlijk. Is het wat?
Heb nog niet veel gedaan.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JaaaaaaVen je al naar de gardens geweest? Moet je in de avond doen of met zonsondergang
Oh god en Marina Bay
en een strand zoeken. en eten bij metrostation Burgur of hoe dat ook heette. Niet ver van Lavender.
Veel plezier
O ja, die foto. Volgens mij heb ik die niet meer.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had ooit een foto van Fera en Heppie met hoedjes.
[..]
Liever niet.
[..]
Het is niet boeiend, maar niks mis mee.
hehequote:Op zondag 19 juni 2016 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had ooit een foto van Fera en Heppie met hoedjes.
[..]
Liever niet.
[..]
Het is niet boeiend, maar niks mis mee.
ik zal zeggen dat ze jou altijd kan dm'en voor tips over Polskaquote:Op zondag 19 juni 2016 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat leuk.
Doe haar de vriendelijke groeten
Volgende week richting 40 graden in Polen hequote:Op zondag 19 juni 2016 19:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik zal zeggen dat ze jou altijd kan dm'en voor tips over Polska
Hahaha ja dat hadden wij ookquote:Op zondag 19 juni 2016 19:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb nog niet veel gedaan.
Was vanochtend nog kerk in maleisie, daarna naar vliegveld en vliegen en toen naar hotel.
En toen savonds vooral gegeten en gedronken.
Geld gaat er hier wel als water doorheen
ooh ik zal het even snel doorgevenquote:Op zondag 19 juni 2016 19:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Volgende week richting 40 graden in Polen he
In Maleisie ging het geld ook al zo enorm hardquote:Op zondag 19 juni 2016 19:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha ja dat hadden wij ookVooral slapen was x keer zo duur en eten ook eigenlijk. Eigenlijk alles
Maar ik vond het echt vet.
Maar ik vond gardens at the bay echt heel leuk om te zien. Ondanks dat het uiteraard een geplante park was, maar gvd boeiend
Dat herken ikquote:Op zondag 19 juni 2016 19:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Maleisie ging het geld ook al zo enorm hard
Maar hier is het echt lachwekkend.
450%quote:Op zondag 19 juni 2016 19:21 schreef JanCees het volgende:
ik heb een boek over trump aan mn pa gegeven
van een nlse journalist
hoe groot is de kans dat ie links gekleurd is
Nog niet. Eens even kijken.quote:
Nee, moet die ding allemaal nog regelen morgen.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat herken ikHeb je wel een metropas? Dat is wel chill die metro daar. Hoe lang blijf je er?
Ik ben jaloers op je inso.Vind je vriendin het ook leuk even goed?
BLM mensen zijn zo treurig.quote:
Wel doen. Metro is vrij goedkoop alleen de pas zelf is wat duurder.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, moet die ding allemaal nog regelen morgen.
Geen idee, denk paar dagen. En dan even kijken of we nog eilandje pakken ergens of dat we naar huis gaan.
Ja hoor. Alleen ze is al 10x in Singapore geweest.
Echt hequote:Op zondag 19 juni 2016 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
450%
[..]
Nog niet. Eens even kijken.
BLM is in de essentie een terroristische groeperingquote:Op zondag 19 juni 2016 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
BLM mensen zijn zo treurig.
Jammer dat ze bestaan.
ik ben in wroclaw geweestquote:Op zondag 19 juni 2016 19:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Een paar
wroclaw, nog wat
Wel leuk entertainment. "A young black man got killed sixteen times".quote:Op zondag 19 juni 2016 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
BLM mensen zijn zo treurig.
Jammer dat ze bestaan.
Anders gaan we terug naar Maleisie voor Langkawi.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel doen. Metro is vrij goedkoop alleen de pas zelf is wat duurder.
Je hebt ook een Indonesisch eiland(engroep) vrij dichtbij (dacht ongeveer 3u met ferry) of een strand van Singapore kan ook leuk zijn.
Ach, volgend jaar beter.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Echt he
nu al spijt dat ik niet meer geld uitgegeven heb voor Crippled america
Je zou zeggen dat ik weet wat dom is, met klassen vol kinderen met een iq van ronde 70.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel leuk entertainment. "A young black man got killed sixteen times".
Waarom ben je zo xenofiel, flips?quote:Op zondag 19 juni 2016 19:26 schreef Flippiee het volgende:
Ik raak helemaal enthousiast van het feit dat je in Singapore zit, inso.![]()
Ik vond Langkawi best saai eigenlijk maar ze hebben wel een fatsoenlijke strand en je kan wel eiland beetje rond touren voor natuur ook.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Anders gaan we terug naar Maleisie voor Langkawi.
Ik heb niet veel nodig op een eiland.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vond Langkawi best saai eigenlijk maar ze hebben wel een fatsoenlijke strand en je kan wel eiland beetje rond touren voor natuur ook.
Penang ben je al geweest he? of tioman?
Murrica, hè.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, volgend jaar beter.
[..]
Je zou zeggen dat ik weet wat dom is, met klassen vol kinderen met een iq van ronde 70.
Maar deze mensen slaan toch wel alles.
[..]
Waarom ben je zo xenofiel, flips?
Geen idee. Ik vergelijk het soms met een onstilbare honger.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, volgend jaar beter.
[..]
Je zou zeggen dat ik weet wat dom is, met klassen vol kinderen met een iq van ronde 70.
Maar deze mensen slaan toch wel alles.
[..]
Waarom ben je zo xenofiel, flips?
Ik hoor dat vaker van mensen die lange, verre reizen hebben gemaakt.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vergelijk het soms met een onstilbare honger.![]()
Zeker nu ik thuis ben uit Azie merk ik alleen maar hoe erg ik kick op uit de comfortzone gaan.
Azie is voor mij juist het extreme comfort.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:30 schreef Flippiee het volgende:
Geen idee. Ik vergelijk het soms met een onstilbare honger.![]()
Zeker nu ik thuis ben uit Azie merk ik alleen maar hoe erg ik kick op uit de comfortzone gaan.
Veel wel, sommigen hebben opgegeven.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Murrica, hè.
Hoe gaat het met de kindertjes trouwens? Doen ze nog een beetje hun best?
Bekeer je tot Islam.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:32 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan kom ik terug in het koninkrijk en bedenk ik me dat je daar geen mensen geld toe kan stoppen om iets gedaan te krijgen.
Dat is wel heel erg leuk. Lijkt me een fijne bevestiging als leraar.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel wel, sommigen hebben opgegeven.
Hebben of het vak niet nodig, of ze gaan toch wel over. Laatste loodjes.
De meeste meiden luisteren super aandachtig de laatste weken. Voortplanting he.
En ook veel complimenten gehad. Veel aanvragen van leerlingen of ik ze volgend jaar weer in de klas kan hebben.
Ook van veel leerlingen die ik nu niet eens heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |