Verder eet ik vooral yoghurt, maar daar ga ik sowieso hoe dan ook een tijdje mee ophouden.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan gewoon beginnen met kaas te schrappen. En dan steeds geleidelijk aan de rest. Als je in één keer alles schrapt is het misschien moeilijker vol te houden.
Ik vind het er ook niet mooi uitzien eigenlijk.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
word er een beetje niet goed van. Dat moet nog meer pijn doen dan een bevalling
Ik heb net gegoogled en het is een van de vreselijkste dingen die ik heb gezienquote:Op zondag 19 juni 2016 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het er ook niet mooi uitzien eigenlijk.
Misschien moeten we er een kopen voor Paxje, dan kan hij ons vertellen hoeveel pijn het doet.
Ga je vegan?quote:Op zondag 19 juni 2016 19:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Verder eet ik vooral yoghurt, maar daar ga ik sowieso hoe dan ook een tijdje mee ophouden.
En eieren. Misschien bewaar ik daarmee stoppen dan voor later, maar dat moet ook wel minder worden uiteindelijk.
maar als sub heb je toch niets aan een piercing daarquote:Op zondag 19 juni 2016 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het er ook niet mooi uitzien eigenlijk.
Misschien moeten we er een kopen voor Paxje, dan kan hij ons vertellen hoeveel pijn het doet.
Klopt, interesseert me niets.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Jullie willen niet weten waar ik een piercing heb hihaho.
Mwah nee. :$quote:
Jammer.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb net gegoogled en het is een van de vreselijkste dingen die ik heb gezien
Pax zou voor jou wel dom zijn.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar als sub heb je toch niets aan een piercing daar
Nee, doe niet aan die dingen.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gwn oorlel leuk he. Jij dan, van die tunnels zouden wel wat voor jou zijn.
Beter voor jou of in het algemeen?quote:Op zondag 19 juni 2016 19:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah nee. :$
Dan kun je niet meer uit eten. En ben te weinig principieel. Maar het zou wel beter zijn.
Ohh, nou hopelijk vind je je balans. Is ook wel erg lastigquote:Op zondag 19 juni 2016 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel wat ervaring. Hoewel vaccinaties bij dieren zetten natuurlijk anders is.
[..]
Ik voel me op zich wel prima. Het nadeel is alleen dat ik nogal de neiging heb om obsessief te worden als ik op eten ga letten. Dan voel ik me ook weer niet fijn. Maar zoals vandaag was ik op een verjaardag en was ik vergeten dat de winkel nu al dicht is. Dus heb ik een afhaalsalade gehaald. In ieder geval beter dan friet of zo.
Ik snap het niet, dan zie je toch niet je tieten?quote:Op zondag 19 juni 2016 18:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik had zo'n lace bralette met jasje overheen aan tijdens uitgaan #hipster en blijkbaar keek hij dus naar mn titties uhm ja oke ... Zo begon het![]()
Maarmaar geen pijn niks dus? Jeetje mina lijkt mij echt VERSCHRIKKELIJK pijnlijk joh
oh, nou ik vind het ook wel iets voor jouquote:Op zondag 19 juni 2016 18:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
WEET IK NIET HEB GEEN PIERCED NIPPLES
Nee, totaal netquote:
Oh dat is wel fijn danquote:Op zondag 19 juni 2016 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, nou hopelijk vind je je balans. Is ook wel erg lastig
[..]
Ik snap het niet, dan zie je toch niet je tieten?waarom zag hij die
Ja het deed wel even pijn maar ik kan het eigenlijk nog geen eens echt pijn noemen nee. Gewoon klein steekje, en was echt 1 seconde dus voordat je pijn eventueel kan voelen is het al voorbij
En nu voel ik écht niks, voel uberhaupt niet dat er wat zit. Af en toe met bepaalde beweging voel je wel beetje druk oid maar thats it
[..]
oh, nou ik vind het ook wel iets voor joudoen!
[..]
Nee, totaal net. Had echt verwacht dat ik drie sec intense pijn zou hebben oid maar was gewoon écht niet zo.
Komt denk ik ook omdat ze dat huidje meeega strak pakken. Dat deed ongeveer even veel pijn zeg maar
Ik heb dit net gegoogled.quote:
Komt vast wel goed.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee ze gaat daarna verderquote:Op zondag 19 juni 2016 19:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb dit net gegoogled.
Dit lijkt me geen metropole.
In het algemeen.quote:
Volgens mij was het openingszin-ish, wel een hele lame variant danquote:Op zondag 19 juni 2016 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik snap het niet, dan zie je toch niet je tieten?waarom zag hij die
Ja het deed wel even pijn maar ik kan het eigenlijk nog geen eens echt pijn noemen nee. Gewoon klein steekje, en was echt 1 seconde dus voordat je pijn eventueel kan voelen is het al voorbij
En nu voel ik écht niks, voel uberhaupt niet dat er wat zit. Af en toe met bepaalde beweging voel je wel beetje druk oid maar thats it
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh dat is wel fijn danZiet er toch een pijnlijk uit namelijk
Ik heb die dingen eigenlijk al erg lang niet meer gekocht. Niet eens met die bedoeling, maar gewoon geen behoefte meer aan. Ik heb vanmorgen havermout gemaakt met soja melk en dat was best wel lekker als ontbijt.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In het algemeen.
En voor mij ook wel. Want kaas kan ik niet langer dan twee dagen in huis hebben, het schreeuwt gewoon naar me vanuit de koelkast. En melk en yoghurt enzo zijn enorm lekker, maar krijg er zo snel echt last van, het wordt steeds erger de laatste tijd.
Niets beter dan vroeg aan de alcohol gaan.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had vandaag tussen 8 en 10 al 3/4 liter mede op
Ik heb die behoefte best wel, maar ik kan dus niet echt maat houden met producten. Lijkt me dan misschien beter om mijn vraatzucht bij plantaardige dingen te houden. :$quote:Op zondag 19 juni 2016 19:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb die dingen eigenlijk al erg lang niet meer gekocht. Niet eens met die bedoeling, maar gewoon geen behoefte meer aan. Ik heb vanmorgen havermout gemaakt met soja melk en dat was best wel lekker als ontbijt.
Viel er wel door in slaap.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niets beter dan vroeg aan de alcohol gaan.
Quequote:Op zondag 19 juni 2016 19:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je overdag drinkt krijg je ook geen katers.
Wel ballen hoor, zo'n openingszinquote:Op zondag 19 juni 2016 19:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens mij was het openingszin-ish, wel een hele lame variant dan![]()
Jeetje ik ga jou echt niet nadoen haha. Hoe is het qua verzorging eigenlijk, moet het een tijdje niet in contact komen met water of blablabla?
Oh kreeg ik wel.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je overdag drinkt krijg je ook geen katers.
Wat veel gedoe zegquote:Op zondag 19 juni 2016 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel ballen hoor, zo'n openingszin![]()
Euhm, ja twee keer per dag met wattenstaafjeding en zoutoplossing schoonmaken en ja, het is heel verschillend per persoon zei ze maar douchen ofcourse mag wel enzo maar twee maandjes oid even niet zwemmen en strakke broeken en seks etc etc is even niet zo slim
Kaas is wel enorm lekker. Dat zou ik niet honderd procent kunnen schrappen. Maar zelf koop ik het eigenlijk niet meer. Bij mij zijn het altijd fases. Soms vind ik wekenlang iets helemaal geweldig tot ik het zat ben. En dan komt er weer iets anders.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb die behoefte best wel, maar ik kan dus niet echt maat houden met producten. Lijkt me dan misschien beter om mijn vraatzucht bij plantaardige dingen te houden. :$
Ja dat vind ik toch neigen naar daytime drinken.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2016 19:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind juist in de vroege avond drinken beter te doen. En dan vanaf een uur of 9 niets meer, dan merk je er in de ochtend helemaal niets meer van.
Hebben jullie al zin in meet?quote:Op zondag 19 juni 2016 19:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Kaas is wel enorm lekker. Dat zou ik niet honderd procent kunnen schrappen. Maar zelf koop ik het eigenlijk niet meer. Bij mij zijn het altijd fases. Soms vind ik wekenlang iets helemaal geweldig tot ik het zat ben. En dan komt er weer iets anders.
Ach, ik liep met mijn hipsterbril en shawltje om net de saladebar binnen. Nog net geen quinoa besteld.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, ik wil jullie vragen om mij te behoeden van nog meer hipster te worden.
Iedere keer als ik de winkel uitloop, voel ik me meer hipster. Ik baal hier van.
Speltbrood, biologische producten, obscure producten kopen.
Ja.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie al zin in meet?
Volgens JanCees ben ik een hipster.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iedere keer als ik de winkel uitloop, voel ik me meer hipster. Ik baal hier van.
Ja. Altijd wel gezellig.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie al zin in meet?
Je moet wel stoppen met de vlierbessenfrisdrank.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb je ook een hoedje ofzo?quote:Op zondag 19 juni 2016 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |