hahahahaha lokjequote:Op zondag 19 juni 2016 18:52 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn drollen zijn zo hard, die laten zich niet splijten
Sorry dat ik een noob ben.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die is geschoten, niet gepiercet
Edit: dus methode gewoon anders![]()
Ohnee, ligt niet aan jou. Neuspiercings mogen heeul niet geschoten worden officieël, weet niet waarom maar iedereen doet het toch want kan gewoon. En verder is het beetje gejank, schieten of piercenquote:
Dat lijkt me zoooo naar.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Mij werd laatst een tepelpiercing aangeraden, weenie of het een compliment is tho
Lol, hoezo werd dat je aangeradenquote:Op zondag 19 juni 2016 18:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Mij werd laatst een tepelpiercing aangeraden, weenie of het een compliment is tho
Haha, ja maar het is vergelijkbaar met navelpiercing en dat valt ook allemaal wel meee. En omdat ik het mooi vind en ik had dat paar maanden geleden bedacht dat ik dat wilde en liep er toen echt al paar maanden mee met het idee en nu eindelijk gedaan ghighgihgquote:Op zondag 19 juni 2016 18:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
godvernee echt ik lees hoge kans op afstoting Y DID U DO DAT
Ik vind het wel de mooiste soort piercing denk ik.quote:
Vraag me altijd af hoe dat dan zit met harde/zachte tepels. Als ie hard is toch kei klein, steekt zo'n staafje dan uit?!quote:Op zondag 19 juni 2016 18:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja dat ook en dat iemand dus zo'n naald door je nipples gaat boren lijkt mij NIKS.
Ik heb wel wat ervaring. Hoewel vaccinaties bij dieren zetten natuurlijk anders is.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk, dus had je best mogen doen.
Ik weet niet of Lokje dat zou doen. Of dat ik het haar zie doen.
Ik voel me op zich wel prima. Het nadeel is alleen dat ik nogal de neiging heb om obsessief te worden als ik op eten ga letten. Dan voel ik me ook weer niet fijn. Maar zoals vandaag was ik op een verjaardag en was ik vergeten dat de winkel nu al dicht is. Dus heb ik een afhaalsalade gehaald. In ieder geval beter dan friet of zo.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, ja als je het druk hebt is het vaak lastiger he
En niet slecht eten is ook al heel goed, als je je er maar goed bij voeltof dat dat maar snel mag komen
Stahp itquote:Op zondag 19 juni 2016 18:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja dat ook en dat iemand dus zo'n naald door je nipples gaat boren lijkt mij NIKS.
Ik had zo'n lace bralette met jasje overheen aan tijdens uitgaan #hipster en blijkbaar keek hij dus naar mn titties uhm ja oke ... Zo begon hetquote:Op zondag 19 juni 2016 18:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol, hoezo werd dat je aangeraden
[..]
Haha, ja maar het is vergelijkbaar met navelpiercing en dat valt ook allemaal wel meee. En omdat ik het mooi vind en ik had dat paar maanden geleden bedacht dat ik dat wilde en liep er toen echt al paar maanden mee met het idee en nu eindelijk gedaan ghighgihgZO BLIJ
WEET IK NIET HEB GEEN PIERCED NIPPLESquote:Op zondag 19 juni 2016 18:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vraag me altijd af hoe dat dan zit met harde/zachte tepels. Als ie hard is toch kei klein, steekt zo'n staafje dan uit?!
quote:Op zondag 19 juni 2016 18:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Of dat ze lekker zo'n naald door je tong steken hmm
Dan gewoon beginnen met kaas te schrappen. En dan steeds geleidelijk aan de rest. Als je in één keer alles schrapt is het misschien moeilijker vol te houden.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:58 schreef Lokasenna het volgende:
Zal ik proberen helemaal te stoppen met zuivelproducten eten?
Ik denk dat geen kaas wel goed voor me zou zijn.
word er een beetje niet goed van. Dat moet nog meer pijn doen dan een bevallingquote:Op zondag 19 juni 2016 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er wel kinky uit hoor.
Kom je dan met me mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |