Ik was afgevallen, toen weer wat aangekomen en nu rotzooi ik wat aan.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar een navel vind ik juist makkelijk om te negeren omdat het pas opvalt dathet ranzig is als je er goed op let vind ik dan?
[..]
[..]
Ohh, lukt afvallen wel beetje of ben je niet bezig?
[..]![]()
![]()
Ohhh, afvallen en dan weer aankomen is wel beetje zonde opzichquote:Op zondag 19 juni 2016 18:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was afgevallen, toen weer wat aangekomen en nu rotzooi ik wat aan.
Nee eigenlijk elke keer bij uittrekken shirt.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar een navel vind ik juist makkelijk om te negeren omdat het pas opvalt dathet ranzig is als je er goed op let vind ik dan?
Had ik het anders serieus mogen doen?quote:Op zondag 19 juni 2016 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is te laat. Kan niet nog 2 weken wachten. Moet hem al 2 weken zetten
Echt? oh dat is kutquote:Op zondag 19 juni 2016 18:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee eigenlijk elke keer bij uittrekken shirt.
Hij vraagt het me niet, dan doe ik het ook niet. :$quote:Op zondag 19 juni 2016 18:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Had ik het anders serieus mogen doen?![]()
Kan Lokasenna het niet?
Ja, dat had je van te voren al gezegd geloof ik.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:46 schreef Crack_ het volgende:
En Kaneel, toen ie eenmaal zat voelde ik echt níks meer. Dat was best bizar. Maar denk dat dat nog wel komt, en jeuk enzo
Ik heb het gewoon best wel druk met van alles de laatste tijd. Maar ik eet op zich niet slecht.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, afvallen en dan weer aankomen is wel beetje zonde opzich![]()
En rotzooien word je vaak ook niet echt vrolijk van?
Dit is mijn eerste piercing.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat had je van te voren al gezegd geloof ik.
Kan het me slecht voorstellen, maar heb ook nog nooit iets van een piercing gehad.
Het is niet moeilijk, dus had je best mogen doen.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Had ik het anders serieus mogen doen?![]()
Kan Lokasenna het niet?
Ohhh, ja als je het druk hebt is het vaak lastiger hequote:Op zondag 19 juni 2016 18:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon best wel druk met van alles de laatste tijd. Maar ik eet op zich niet slecht.
Je had toch ook neus ding? Of telt dat niet?quote:Op zondag 19 juni 2016 18:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste piercing.
Ja nee, en het was ook wel bizar om die naald zo te zien zitten hahaha. Maar toen ze naald pakte had ik wel meteen 'ok crack niet kijken je wil NIET weten hoe die eruit ziet' dat helpt ook
En toen piercing zelf erin doen en bolletje erop draaien, ja nee voelde gewoon niks. Ben gevoelloosnee wel hoge pijngrens kom ik achter. Wel fijn, nouja opzich niet want ik ben wel echt een mega watje dus kei zenuawchtig voor achteraf vaak niet zo veel
Die is geschoten, niet gepiercetquote:Op zondag 19 juni 2016 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je had toch ook neus ding? Of telt dat niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |