Het is vooral een je pa heeft te kort afgeknipt ding volgens mij.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:39 schreef Fera het volgende:
Ik dacht dat een diepe navel wel een fatty ding was.
Ik ben expert.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:39 schreef Fera het volgende:
Het is ook lelijk, daarom beter gewoon negerenquote:Op zondag 19 juni 2016 18:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja sorry ik vind het gewoon lelijk en probeer het op deze manier uit te drukken. :$
Ja, dit dacht ik dus ook mega lang. Tot iemand mij zei dat dat er niks mee te maken maar dit is voor mij echt láng bewijs geweest 'ja zie je ben dikquote:Op zondag 19 juni 2016 18:39 schreef Fera het volgende:
Weer iets waar ik me vader van kan beschuldigen.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is vooral een je pa heeft te kort afgeknipt ding volgens mij.
Ja, probeer dat ook wel. Maar het is slechts een van de stuk of 30 lelijke dingen die je dagelijks in je gezichtsveld krijgt, het is zo moeilijk om dat soort dingen de hele tijd te negeren. :$quote:Op zondag 19 juni 2016 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is ook lelijk, daarom beter gewoon negeren
quote:Op zondag 19 juni 2016 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is ook lelijk, daarom beter gewoon negeren
tot hier dacht ik dat het over een navelpiercing gingquote:Op zondag 19 juni 2016 18:32 schreef Crack_ het volgende:
Ze noemde het zelf trouwens een naar beneden gezakte navelpiercing en vind dat wel goeie
Ik ben helaas nog steeds chubby.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dit dacht ik dus ook mega lang. Tot iemand mij zei dat dat er niks mee te maken maar dit is voor mij echt láng bewijs geweest 'ja zie je ben dik'
Dat is waar. Heppie zou je nog steeds raken.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe.
Ik heb wel weer stoere baard though.
Ik ookquote:Op zondag 19 juni 2016 18:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tot hier dacht ik dat het over een navelpiercing ging
Zal ik het bij je doen op de meet? Ik vind dat soort dingen leuk.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar goed, als een piercing daar niet zo zeer doet, moet ik ook geen pussy zijn.
Ik ga maar injectie zetten. Gvd wat haat ik dat.
Maar een navel vind ik juist makkelijk om te negeren omdat het pas opvalt dathet ranzig is als je er goed op let vind ik dan?quote:Op zondag 19 juni 2016 18:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, probeer dat ook wel. Maar het is slechts een van de stuk of 30 lelijke dingen die je dagelijks in je gezichtsveld krijgt, het is zo moeilijk om dat soort dingen de hele tijd te negeren. :$
quote:Op zondag 19 juni 2016 18:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ohh, lukt afvallen wel beetje of ben je niet bezig?quote:
quote:Op zondag 19 juni 2016 18:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Zal ik het bij je doen op de meet? Ik vind dat soort dingen leuk.
Anders had ik al gebedeld om pics toch.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
HIer doe ik het voor.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is waar. Heppie zou je nog steeds raken.
Dat is te laat. Kan niet nog 2 weken wachten. Moet hem al 2 weken zettenquote:Op zondag 19 juni 2016 18:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Zal ik het bij je doen op de meet? Ik vind dat soort dingen leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |