Ik heb die dingen eigenlijk al erg lang niet meer gekocht. Niet eens met die bedoeling, maar gewoon geen behoefte meer aan. Ik heb vanmorgen havermout gemaakt met soja melk en dat was best wel lekker als ontbijt.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In het algemeen.
En voor mij ook wel. Want kaas kan ik niet langer dan twee dagen in huis hebben, het schreeuwt gewoon naar me vanuit de koelkast. En melk en yoghurt enzo zijn enorm lekker, maar krijg er zo snel echt last van, het wordt steeds erger de laatste tijd.
Niets beter dan vroeg aan de alcohol gaan.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had vandaag tussen 8 en 10 al 3/4 liter mede op
Ik heb die behoefte best wel, maar ik kan dus niet echt maat houden met producten. Lijkt me dan misschien beter om mijn vraatzucht bij plantaardige dingen te houden. :$quote:Op zondag 19 juni 2016 19:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb die dingen eigenlijk al erg lang niet meer gekocht. Niet eens met die bedoeling, maar gewoon geen behoefte meer aan. Ik heb vanmorgen havermout gemaakt met soja melk en dat was best wel lekker als ontbijt.
Viel er wel door in slaap.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niets beter dan vroeg aan de alcohol gaan.
Quequote:Op zondag 19 juni 2016 19:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je overdag drinkt krijg je ook geen katers.
Wel ballen hoor, zo'n openingszinquote:Op zondag 19 juni 2016 19:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Volgens mij was het openingszin-ish, wel een hele lame variant dan![]()
Jeetje ik ga jou echt niet nadoen haha. Hoe is het qua verzorging eigenlijk, moet het een tijdje niet in contact komen met water of blablabla?
Oh kreeg ik wel.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je overdag drinkt krijg je ook geen katers.
Wat veel gedoe zegquote:Op zondag 19 juni 2016 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel ballen hoor, zo'n openingszin![]()
Euhm, ja twee keer per dag met wattenstaafjeding en zoutoplossing schoonmaken en ja, het is heel verschillend per persoon zei ze maar douchen ofcourse mag wel enzo maar twee maandjes oid even niet zwemmen en strakke broeken en seks etc etc is even niet zo slim
Kaas is wel enorm lekker. Dat zou ik niet honderd procent kunnen schrappen. Maar zelf koop ik het eigenlijk niet meer. Bij mij zijn het altijd fases. Soms vind ik wekenlang iets helemaal geweldig tot ik het zat ben. En dan komt er weer iets anders.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb die behoefte best wel, maar ik kan dus niet echt maat houden met producten. Lijkt me dan misschien beter om mijn vraatzucht bij plantaardige dingen te houden. :$
Ja dat vind ik toch neigen naar daytime drinken.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2016 19:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind juist in de vroege avond drinken beter te doen. En dan vanaf een uur of 9 niets meer, dan merk je er in de ochtend helemaal niets meer van.
Hebben jullie al zin in meet?quote:Op zondag 19 juni 2016 19:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Kaas is wel enorm lekker. Dat zou ik niet honderd procent kunnen schrappen. Maar zelf koop ik het eigenlijk niet meer. Bij mij zijn het altijd fases. Soms vind ik wekenlang iets helemaal geweldig tot ik het zat ben. En dan komt er weer iets anders.
Ach, ik liep met mijn hipsterbril en shawltje om net de saladebar binnen. Nog net geen quinoa besteld.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, ik wil jullie vragen om mij te behoeden van nog meer hipster te worden.
Iedere keer als ik de winkel uitloop, voel ik me meer hipster. Ik baal hier van.
Speltbrood, biologische producten, obscure producten kopen.
Ja.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie al zin in meet?
Volgens JanCees ben ik een hipster.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iedere keer als ik de winkel uitloop, voel ik me meer hipster. Ik baal hier van.
Ja. Altijd wel gezellig.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie al zin in meet?
Je moet wel stoppen met de vlierbessenfrisdrank.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb je ook een hoedje ofzo?quote:Op zondag 19 juni 2016 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |