nee hebben mijn ouders afgeschaftquote:
nee onzinquote:Op zondag 19 juni 2016 12:20 schreef supersof het volgende:
[..]
nee hebben mijn ouders afgeschaft
jij?
Ik ook, al zou ik niet weten aan wiequote:Op zondag 19 juni 2016 14:25 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het wel leuk om in elk geval te laten weten dat je aan iemand denkt op zo'n dag.
Ik wilde wel vrijdag ofzo een abo afsluiten aan de overkant.quote:Op zondag 19 juni 2016 17:32 schreef Lokasenna het volgende:
Zal ik sportschoolabonnement weer verlengen omdat het vakantie is?
Gewoon eens proberen.quote:Op zondag 19 juni 2016 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde wel vrijdag ofzo een abo afsluiten aan de overkant.
Worden we ripped straks.quote:Op zondag 19 juni 2016 17:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon eens proberen.
Ik ga denk ik gewoon de komende maanden een maandabonnement nemen in plaats van in een keer het hele jaar.
De clown is Clinton, en de dikke vrouw een Sanders supporter.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:08 schreef JanCees het volgende:
Sanders supporters zijn niet de slimsten he
quote:Op zondag 19 juni 2016 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De clown is Clinton, en de dikke vrouw een Sanders supporter.
http://2static.fjcdn.com/hdgifs/Doot+doot_663a2b_5951381.mp4
dit moeten toch trolls zijnquote:
Deze verkiezingen zijn wel oppergenot.quote:
Met zo'n onderwijs systeem kun je ook moeilijk slim zijn.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dit moeten toch trolls zijn
Ook die posts van ik heb het verjaardagsgeld van m'n kinderen gedoneerd
Dat ken niet hè
Die telefoonquote:
Is een font van Samsungquote:Op zondag 19 juni 2016 18:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die telefoon
Al die meldingen die niet weggewerkt worden, comic sans ofzo
Autistisch trekje van me
lol die link verwijst naarquote:Op zondag 19 juni 2016 18:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die telefoon
Al die meldingen die niet weggewerkt worden, comic sans ofzo
Autistisch trekje van me
Raar.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lol die link verwijst naar
[ afbeelding ]
Ik had je er al een tijd niet over gehoord, wist niet of je er nog mee door wilde gaan.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
euh, ja ik was niet echt van plan een andere te nemen?
goeie bikini bridgequote:Op zondag 19 juni 2016 18:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lol die link verwijst naar
[ afbeelding ]
Haha, jaaa ik wilde hem nog steeds echt mega graag maar durfde gewoon niet dus was beetje aan het wachten op het juiste moment en dat was schijnbaar vandaagquote:Op zondag 19 juni 2016 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had je er al een tijd niet over gehoord, wist niet of je er nog mee door wilde gaan.
Deed het veel pijn?quote:Op zondag 19 juni 2016 18:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, jaaa ik wilde hem nog steeds echt mega graag maar durfde gewoon niet dus was beetje aan het wachten op het juiste moment en dat was schijnbaar vandaag
Dat het broekje niet overal de huid raakt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee lol ging nergens overquote:
Wow. Respect.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee lol ging nergens over![]()
Toen hij zat was het echt 'oooooooooh haahahahah dat viel mee' en dat was ook wat ik zei![]()
maar voordat ik zei dat het meeviel zei piercer al "haha dat doe je goed' want gaf geen kik
Nee maar for real deed gewoon echt geen pijn. Ja natuurlijk deed het pijn maar het doet niet meer pijn dan verdoving van de tandarts!en letterlijk één seconde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |