Wilders is te druk met haringen eten en shekels en roebels tellenquote:Op zondag 19 juni 2016 10:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wilders nog steeds geen afstand genomen?![]()
Ik snap het echt niet. Hij zit in hetzelfde schuitje als Jo Cox, het komt ook zo wel dichtbij voor hem he.quote:Op zondag 19 juni 2016 10:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Bij de bookmakers hebben ze hun eigen cijfers, ladbrokes heeft 62 Remain, 38 leavequote:Op zondag 19 juni 2016 10:00 schreef Montagui het volgende:
Remain 44%
Leave 46%
Undecided 10%
Volgens de verzamelstatistiek naderen beide partijen elkaar weer.
https://ig.ft.com/sites/brexit-polling/
Het is ook een mooi plan. Iemand 52 jaar lang als rechtsradicaal laten fungeren om hem, in het geval er ooit een referendum over Europa komt, een moord te laten plegen.quote:
Kennelijk vind hij dat Jo Cox in een ander schuitje zat? Hij zit in het anti-EU-schuitje, met een vlag van de patriottistische lente.... : bestrijd de elite.quote:Op zondag 19 juni 2016 11:11 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet. Hij zit in hetzelfde schuitje als Jo Cox, het komt ook zo wel dichtbij voor hem he.
Je hebt er duidelijk geen verstand van. Odds van bookmakers liggen altijd dicht bij elkaar.quote:Op zondag 19 juni 2016 11:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bij de bookmakers hebben ze hun eigen cijfers, ladbrokes heeft 62 Remain, 38 leave
quote:
New flyer through the door from Brexit campaign. Thought I'd look into this claim. The Rio-Antirrio bridge cost 630m euro, 47% funded by a loan from the European Investment Bank (source: the economist). The same bank is funding £280m for expansion of facilities at UCL, £700m funding for the Thames Tideway Tunnel, and £360m funding towards the smart meter roll out by British Gas. This is all part of £16b investment in British projects over the last 3 years (crossrail, Manchester metrolink etc.) (source: gov.uk, Wikipedia).
Potholes annoy the hell out of me too, but this flyer is pure propaganda, the EIB funds projects in the UK just as well as other countries.
Met die quotering kan een gokje op Leave best wel lucratief zijn.quote:Op zondag 19 juni 2016 11:59 schreef Falco het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijk geen verstand van. Odds van bookmakers liggen altijd dicht bij elkaar:
Check anders: https://sports.ladbrokes.(...)eferendum/220800266/
In decimale systeem hanteert Ladbrokes voor Remain een quote van 1,30 en voor Leave een quote van 3,50
De EU heeft met haar economische kracht wel geholpen met het omverwerpen van regeringen en het feit dat je niet erkent dat de EU medeplichtig is aan de berg nieuwe wapens in het MO is nogal kleinzerig en triest.quote:Op zondag 19 juni 2016 08:36 schreef Igen het volgende:
[..]
De EU heeft ook geen wapens aan het MO geleverd. De rest zijn allemaal smoesjes en kronkelredeneringen.
25 uur voor toekijken hoe een ander meisje twee andere meisjes duwde en aan de rok trok. Wat mij betreft is dat totaal gestoord.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gaat wel ver hè tegenwoordig. Bureau Halt.
Ga je ook altijd je moslim omgeving af of ze even afstand willen nemen van de maandelijkse aanslag in Europa?quote:Op zondag 19 juni 2016 10:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ga er gewoon wat geld op inzetten. Blijven ze er in, dan heb ik gelezen dat de kans op oorlog kleiner wordt. Gaan ze weg, ga ik met een paar tientjes extra de oorlog in. Altijd prijs zeg maar.quote:Op zondag 19 juni 2016 12:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Met die quotering kan een gokje op Leave best wel lucratief zijn.
De lijsttrekker van de virtueel grootste partij is toch niet echt vergelijkbaar met de huis-tuin en keukenmoslim in deze.quote:Op zondag 19 juni 2016 12:07 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ga je ook altijd je moslim omgeving af of ze even afstand willen nemen van de maandelijkse aanslag in Europa?
De lijsttrekker die al tientallen keren heeft gezegd dat geweld niet de oplossing is.quote:Op zondag 19 juni 2016 12:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De lijsttrekker van de virtueel grootste partij is toch niet echt vergelijkbaar met de huis-tuin en keukenmoslim in deze.
Dat verzoek is hier in het verleden anders geregeld voorbij gekomen.quote:Op zondag 19 juni 2016 12:07 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ga je ook altijd je moslim omgeving af of ze even afstand willen nemen van de maandelijkse aanslag in Europa?
Hij is wel erg selectief in welke aanslag hij aandacht geeft. Fijne premier zal dat worden.quote:Op zondag 19 juni 2016 12:13 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De lijsttrekker die al tientallen keren heeft gezegd dat geweld niet de oplossing is.
Wilders heeft toch ook in een Kamerdebat zitten zeiken dat moslims afstand moesten nemen van de aanslagen in Parijs door middel van massale protesten? Waarom zou dat andersom niet mogen?quote:Op zondag 19 juni 2016 12:07 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
I know, maar nu vragen dezelfde mensen die dat echt niet vonden kunnen om hetzelfde nu het hun uitkomt.quote:Op zondag 19 juni 2016 12:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat verzoek is hier in het verleden anders geregeld voorbij gekomen.
Heeft Groenlinks ook al afstand genomen? Fijne regeringspartners zullen dat vast ooit nog wel worden.quote:Op zondag 19 juni 2016 12:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij is wel erg selectief in welke aanslag hij aandacht geeft. Fijne premier zal dat worden.
Het verschil is dat moslims zeggen te geloven in heilige boekjes waarin staat dat je met vechten tegen ongelovigen in de hemel komt en Wilders vooralsnog nergens heeft gepubliceerd dat we moslims of politici moeten aanvallen.quote:Op zondag 19 juni 2016 12:19 schreef J.B. het volgende:
[..]
Wilders heeft toch ook in een Kamerdebat zitten zeiken dat moslims afstand moesten nemen van de aanslagen in Parijs door middel van massale protesten? Waarom zou dat andersom niet mogen?
Ehhhh ja hoorquote:Op zondag 19 juni 2016 12:27 schreef Glazenmaker het volgende:
Heeft Groenlinks ook al afstand genomen? Fijne regeringspartners zullen dat vast ooit nog wel worden.
twitter:jesseklaver twitterde op donderdag 16-06-2016 om 19:32:35Vandaag is in Europa een parlementariër doodgeschoten. Een volksvertegenwoordiger. Zij streed voor mensenrechten. Huiveringwekkend. reageer retweet
Zulke soort kul afleidingsmanoeuvres maken je punten er niet sterker op.quote:Op zondag 19 juni 2016 12:27 schreef Glazenmaker het volgende:
Heeft Groenlinks ook al afstand genomen? Fijne regeringspartners zullen dat vast ooit nog wel worden.
Tsja daar kan ik weinig tegenin brengen. Bij deze neem ik afstand van Geert Wilders.quote:Op zondag 19 juni 2016 12:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ehhhh ja hoortwitter:jesseklaver twitterde op donderdag 16-06-2016 om 19:32:35Vandaag is in Europa een parlementariër doodgeschoten. Een volksvertegenwoordiger. Zij streed voor mensenrechten. Huiveringwekkend. reageer retweet
http://nos.nl/artikel/211(...)rrorist-of-niet.htmlquote:Thomas Mair wordt ervan verdacht de Britse politica Jo Cox te hebben vermoord. Maar de vraag waar Britse media mee lijken te worstelen: is hij een doorgeslagen eenling of een extreem-rechtse terrorist? Hoe noemen we hem?
Als Mair in de rechtszaal om zijn naam wordt gevraagd, is zijn antwoord: "Mijn naam is dood aan de verraders, vrijheid voor Groot-Brittannië." Het past in een beeld dat de afgelopen dagen van de man van 52 is geschetst: iemand met rechts-extremistische sympathieën.
Verklaart een hoop.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens een van de KLB SC users is het aantal domme radicale users gestegen sinds Danny met zijn forum zo slim was stelling te nemen in het zwarte Piet debat.
En ik geef zeer daarin nog gelijk ook.
Is vanaf het begin zo geweestquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat was een erg domme actie inderdaad.
Forum is wat dat betreft ook niet meer wat het geweest is hoor. Maar goed de hele samenleving wordt steeds xenofobischer
Bezorgde burgerquote:Op zondag 19 juni 2016 14:00 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/211(...)rrorist-of-niet.html
Is dit Mair ?
[ afbeelding ]
Tja, het met al zijn fans hier net als met Wilders zelf. Gewoon zwijgen hopen dat het weer overwaait.quote:
Had het hier vandaanquote:Op zondag 19 juni 2016 11:59 schreef Falco het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijk geen verstand van. Odds van bookmakers liggen altijd dicht bij elkaar.
Check anders: https://sports.ladbrokes.(...)eferendum/220800266/
In het decimale systeem hanteert Ladbrokes voor Remain een quote van 1,30 en voor Leave een quote van 3,50
Britse media moet je nooit vertrouwen, dat begrijp je toch ook welquote:Op zondag 19 juni 2016 15:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Had het hier vandaan
http://www.mirror.co.uk/n(...)-brexit-odds-8182872
Leg uit wat je nou precies bedoeltquote:Op zondag 19 juni 2016 16:40 schreef BarryOSeven het volgende:
Logisch dat de odds voor remain zo hoog zijn. Als het leave wordt dan stort de wereld in en krijgen we oorlog en een continentale crisis en kunnen ze toch niet meer uitbetalen.
Dat als de wereld economie instort je toch niet kunt uitbetalen. Kun je de leave odds ook wel onrealistisch hoog maken.quote:
1. De wereldeconomie stort heus niet in na een eventuele Brexitquote:Op zondag 19 juni 2016 17:14 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat als de wereld economie instort je toch niet kunt uitbetalen. Kun je de leave odds ook wel onrealistisch hoog maken.
Het was dan ook een knipoog naar de uitlatingen van Britse politici die suggereren dat de wereld instort bij een Brexit.quote:Op zondag 19 juni 2016 17:22 schreef Falco het volgende:
[..]
1. De wereldeconomie stort heus niet in na een eventuele Brexit
2. Odds zijn zo hoog voor leave omdat betters/handelaren verwachten dat de kans dat dat gebeurt niet bijster hoog is.
3. Wedkantoren bepalen de odds al naar gelang de inzetten op de twee opties, aangezien ze zo min mogelijk risico en winst willen behalen op dit soort weddenschappen.
Kortom, de leave odds lijken me allesbehalve onrealistisch hoog en als je dat wel vindt, adviseer ik je als een malle in te zetten op een Brexit. Krijg je meer dan 3x je inzet terug!!
Beide partijen hebben doemscenario's gepredikt, al denk ik dat de Brexiters het wel wat bonter hebben gemaakt.quote:Op zondag 19 juni 2016 17:23 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het was dan ook een knipoog naar de uitlatingen van Britse politici die suggereren dat de wereld instort bij een Brexit.
Het hele punt is juist dat dat altijd van moslims wordt geëist. Maar goed de dubbele standaard zijn we wel gewend van extreem-rechts. Zo worden allochtonen die klagen over racisme ook beschuldigd van het kruipen in een slachtofferrol, maar nu zijn het opeens de Grote Boze Linkse media die moeten benadrukken dat dit een politieke aanslag was, en dat dat zogenaamd niet gebeurt bij aanslagen van moslims. Het is allemaal best wel hilarisch, als het niet zo triest was.quote:Op zondag 19 juni 2016 12:07 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat is absoluut niet waar. En zijn moderators "ontslagen" omdat ze zich kritisch uitlieten over de banner etc.quote:Op zondag 19 juni 2016 14:23 schreef Manono het volgende:
[..]
Is vanaf het begin zo geweest![]()
In Danny;s defense, ander gedachtengoed werd ook niet gecensureerd. Half stormfront kwam hier en er zijn vanaf dag 1 op het scherpst van de snede discussies gevoerd die je nu regelmatig in publicaties tegenkomt. Beter dan filteren denk ik.
Wat valt er over te zeggen...Een rechts extremist vermoord een politica. Ik vind het verschrikkelijk voor de nabestaanden, verschrikkelijk voor het open debat maar zolang we de polarisatie toe laten zullen dit soort dingen blijven gebeuren. Ik hoop dat het niet verder escaleert, maar doen we niets tegen de polarisatie dan blijven de botsingen komen.quote:
Jan Roos vindt dit niet leuk.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:44 schreef Bluesdude het volgende:
Neighbours have confirmed the man in the blue cap standing behind the Britain First banner berating the Muslim men is Mair.
http://guerillawire.org/p(...)group-britain-first/
[ afbeelding ]
Heeft Jan onderwijl erkend dat deze brexit-terrorist handelde uit politieke motieven?quote:
Een heel klein beetje, impliciet, toen hij er op aangesproken werd:quote:Op zondag 19 juni 2016 20:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Heeft Jan onderwijl erkend dat deze brexit-terrorist handelde uit politieke motieven?
Dezelfde politieke motieven als die Jan promoot?
Uiteraard treft Jan zelf geen enkele blaam.twitter:LavieJanRoos twitterde op zaterdag 18-06-2016 om 08:07:18@jvdweerdhof @geenstijl Die feiten waren toen niet bekend. reageer retweet
Jan had niet zo snel met dat vingertje moeten wijzen : ...... foei.. links zit die man tot extreemrechts te verketteren..quote:Op zondag 19 juni 2016 20:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Een heel klein beetje, impliciet, toen hij er op aangesproken werd:Uiteraard treft Jan zelf geen enkele blaam.twitter:LavieJanRoos twitterde op zaterdag 18-06-2016 om 08:07:18@jvdweerdhof @geenstijl Die feiten waren toen niet bekend. reageer retweet
Als het een prominente linkse journalist was geweest, had GeenStijl er wel een lekker scherp stukje aan gewijd vermoed ik.quote:Op zondag 19 juni 2016 20:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jan had niet zo snel met dat vingertje moeten wijzen : ...... foei.. links zit die man tot extreemrechts te verketteren..
Had ie even een dag gewacht en meer informatie gezocht over wie die getuigen waren ( britainfirst kreet) dan zat hij niet te blunderen. Voor een beroepsjournalist gaat ie zwaar in de fout.
Als beroepsactivist was zijn factfreegelul al duidelijk
Uiteraard. Maar niemand heeft ooit beweerd dat ze consequent zijnquote:Op zondag 19 juni 2016 20:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als het een prominente linkse journalist was geweest, had GeenStijl er wel een lekker scherp stukje aan gewijd vermoed ik.
Ik snap het. Punt is alleen dat wanneer de dader een moslim was geweest deze reeks al op deel 80 zat. De gebruikelijke doemroepers ontbreken.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:50 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Wat valt er over te zeggen...Een rechts extremist vermoord een politica. Ik vind het verschrikkelijk voor de nabestaanden, verschrikkelijk voor het open debat maar zolang we de polarisatie toe laten zullen dit soort dingen blijven gebeuren. Ik hoop dat het niet verder escaleert, maar doen we niets tegen de polarisatie dan blijven de botsingen komen.
Komt indd doordat er weinig te discussiëren valt. In het begin nog wel, toen aluhoedje dragend Nederland nog kon ontkennen dat het een rechtextremistische politieke aanslag was. "Probleem" is dat weldenkend Nederland niet heel extreemrechts over één kam gaat scheren en zeggen dat we nieuwe regels moeten bedenken om het buiten onze samenleving te kunnen krijgen. Dat gebeurt wel met moslims als een moslim iets verkeerd doet, waardoor er dan veel meer voer voor discussie is.quote:Op zondag 19 juni 2016 20:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik snap het. Punt is alleen dat wanneer de dader een moslim was geweest deze reeks al op deel 80 zat. De gebruikelijke doemroepers ontbreken.
Jan Roos, die er zelf als de kippen bij was om voor zijn beurt te pratenquote:Op zondag 19 juni 2016 20:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Een heel klein beetje, impliciet, toen hij er op aangesproken werd:Uiteraard treft Jan zelf geen enkele blaam.twitter:LavieJanRoos twitterde op zaterdag 18-06-2016 om 08:07:18@jvdweerdhof @geenstijl Die feiten waren toen niet bekend. reageer retweet
Waarvan 40 delen gevuld met verdedigende reacties. Komt wel van 2 kanten natuurlijk.quote:Op zondag 19 juni 2016 20:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik snap het. Punt is alleen dat wanneer de dader een moslim was geweest deze reeks al op deel 80 zat. De gebruikelijke doemroepers ontbreken.
En aangezien jij ook wel doorhebt dat ik de oorzaak van de polarisatie vooral een gevolg zie van de islam, vind ik dit niet het juiste topic om het daarover te hebben. ( Extreem rechts was bijna compleet verdwenen voordat deze religie in de EU zijn kop op stak).quote:Op zondag 19 juni 2016 20:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom is dit soort revisionisme toch nog altijd zo populair onder het simpele volk hier?quote:Op maandag 20 juni 2016 07:24 schreef truthortruth het volgende:
[..]
En aangezien jij ook wel doorhebt dat ik de oorzaak van de polarisatie vooral een gevolg zie van de islam, vind ik dit niet het juiste topic om het daarover te hebben. ( Extreem rechts was bijna compleet verdwenen voordat deze religie in de EU zijn kop op stak).
Het is echt zo'n redenering als "de joden hadden gewoon niet zulke grierige graaiers moeten zijn, want daarmee hebben zij voor polarisatie gezorgd en de holocaust veroorzaakt".quote:Op maandag 20 juni 2016 07:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom is dit soort revisionisme toch nog altijd zo populair onder het simpele volk hier?
Inderdaad, compleet zot.quote:Op maandag 20 juni 2016 07:52 schreef Igen het volgende:
[..]
Het is echt zo'n redenering als "de joden hadden gewoon niet zulke grierige graaiers moeten zijn, want daarmee hebben zij voor polarisatie gezorgd en de holocaust veroorzaakt".
Tsja, dat komt doordat bepaalde lieden geen onderscheid kunnen of willen maken tussen gematigde en extreme moslims.quote:Op maandag 20 juni 2016 01:22 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Waarvan 40 delen gevuld met verdedigende reacties. Komt wel van 2 kanten natuurlijk.
Neem eens objectief afstand van de wereld, kijk naar de conflicten, de cijfers, de feiten, de ellende, de slachtoffers. Iedere objectieve buitenstaander zal tot de conclusie komen dat de islam als ideologie een drijfveer is voor polarisatie.quote:
Ja, dat is het echt....zo triest en zielig dit soort opmerkingen.quote:Op maandag 20 juni 2016 07:52 schreef Igen het volgende:
Het is echt zo'n redenering als "de joden hadden gewoon niet zulke grierige graaiers moeten zijn, want daarmee hebben zij voor polarisatie gezorgd en de holocaust veroorzaakt".
Dat is zo, maar het vermoorden van mensen die niet kritisch genoeg zijn of die zelfs voorstander zijn van immigratie of Europese integratie mag nooit met dat argument goedgepraat worden. Dat is namelijk echt een glijdende schaal.quote:Op maandag 20 juni 2016 09:27 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Neem eens objectief afstand van de wereld, kijk naar de conflicten, de cijfers, de feiten, de ellende, de slachtoffers. Iedere objectieve buitenstaander zal tot de conclusie komen dat de islam als idealogie een drijfveer is voor polarisatie.
quote:Op maandag 20 juni 2016 07:24 schreef truthortruth het volgende:
[..]
( Extreem rechts was bijna compleet verdwenen voordat deze religie in de EU zijn kop op stak).
Ideologie.quote:Op maandag 20 juni 2016 09:27 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Neem eens objectief afstand van de wereld, kijk naar de conflicten, de cijfers, de feiten, de ellende, de slachtoffers. Iedere objectieve buitenstaander zal tot de conclusie komen dat de islam als idealogie een drijfveer is voor polarisatie.
Maar dat zal ik dan ook nooit doen, vandaar dat ik deze discussie ook niet in dit topic wilde voeren, zie mijn reacties.quote:Op maandag 20 juni 2016 09:31 schreef Mystikvm het volgende:
Dat is zo, maar het vermoorden van mensen die niet kritisch genoeg zijn of die zelfs voorstander zijn van immigratie of Europese integratie mag nooit met dat argument goedgepraat worden. Dat is namelijk echt een glijdende schaal.
Ik ken jou definitie van extreem rechts niet, maar de aanhang is nu wel meer dan 20 jaar geleden. Toen was het in Nederland bijna volledig uitgebannen.quote:
Dat klopt.quote:
Wellicht heb je gelijk, maar ik zou toch graag een bron zien ter ondersteuning.quote:Op maandag 20 juni 2016 09:36 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik ken jou definitie van extreem rechts niet, maar de aanhang is nu wel meer dan 20 jaar geleden. Toen was het in Nederland bijna volledig uitgebannen.
In het geval van een bezittelijk voornaamwoord is het 'jouw', zoals 'jouw definitie'.quote:Op maandag 20 juni 2016 09:36 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik ken jou definitie van extreem rechts niet, maar de aanhang is nu wel meer dan 20 jaar geleden. Toen was het in Nederland bijna volledig uitgebannen.
Je hebt weer helemaal gelijk. Ik kan excuses maken voor mijn slordige typegedrag, maar dat zal ongetwijfeld weer als zwakte worden gezien.quote:Op maandag 20 juni 2016 09:39 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
In het geval van een bezittelijk voornaamwoord is het 'jouw', zoals 'jouw definitie'.
Ik denk dat het lastig wordt een bron van te vinden. En nee, dat is niet dezelfde redenering, beide kanten van de polarisatie zijn fout.quote:Op maandag 20 juni 2016 09:38 schreef KoosVogels het volgende:
Wellicht heb je gelijk, maar ik zou toch graag een bron zien ter ondersteuning.
Verder is die redenering natuurlijk nog krommer dan een banaan. Het is als stellen dat het logisch is dat vrouwen vaker worden verkracht, omdat ze zich tegenwoordig uitdagender kleden.
Het is recht praten wat krom is, beste jongen.quote:Op maandag 20 juni 2016 09:46 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik denk dat het lastig wordt een bron van te vinden. En nee, dat is niet dezelfde redenering, beide kanten van de polarisatie zijn fout.
Twee dingen;quote:Op maandag 20 juni 2016 09:49 schreef KoosVogels het volgende:
Het is recht praten wat krom is, beste jongen.
En dat gebeurt hier godverdomme nou al een paar dagen. Een aantal figuren schijnt het retemoeilijk te vinden om deze walgelijke daad gewoon af te keuren. Nee, er moeten allerlei verzachtende omstandigheden worden aangedragen.
Toppertje.
Wie de schoen past, beste jongen.quote:Op maandag 20 juni 2016 09:52 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Twee dingen;
- Ik heb dit al keihard veroordeeld, meerdere keren, ik vind dit soort geweld afschuwelijk.
- Heb je het geheugen van een goudvis? Ik wil deze discussie hier niet voeren, exact vanwege de reden die je aangeeft.
Ha! Dat komt mij bekend voor...quote:Op maandag 20 juni 2016 09:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is recht praten wat krom is, beste jongen.
En dat gebeurt hier godverdomme nou al een paar dagen. Een aantal figuren schijnt het retemoeilijk te vinden om deze walgelijke daad gewoon af te keuren. Nee, er moeten allerlei verzachtende omstandigheden worden aangedragen.
Toppertje.
Is dat zo? Noem mij eens wat figuren die terroristische aanslagen vergoelijken.quote:
Hebben we het over dit topic of gewoon in Nederland algemeen?quote:Op maandag 20 juni 2016 10:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is dat zo? Noem mij eens wat figuren die terroristische aanslagen vergoelijken.
Dit forum.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hebben we het over dit topic of gewoon in Nederland algemeen?
Wat je zegt ben je zelf.quote:Op maandag 20 juni 2016 08:32 schreef KoosVogels het volgende:
Wilders is gewoon een bijzonder nare vent.
Dan moet ik even terug gaan zoeken in het Orlando, Charlie Hebdo en Parijs topic.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit forum.
En voor alle duidelijkheid: kut-Marokkaantjes die overlast veroorzaken beschouw ik niet als terrorisme.
Neuh, dit is volledig subjectief en gevoed door niets meer dan je eigen haat.quote:Op maandag 20 juni 2016 09:27 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Neem eens objectief afstand van de wereld, kijk naar de conflicten, de cijfers, de feiten, de ellende, de slachtoffers. Iedere objectieve buitenstaander zal tot de conclusie komen dat de islam als ideologie een drijfveer is voor polarisatie.
Beschouw je het wel gewoon als genocide dan?quote:Op maandag 20 juni 2016 10:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit forum.
En voor alle duidelijkheid: kut-Marokkaantjes die overlast veroorzaken beschouw ik niet als terrorisme.
Ben wel benieuwd of het daar net zo en zo openlijk gebeurde als in dit topicquote:Op maandag 20 juni 2016 10:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan moet ik even terug gaan zoeken in het Orlando, Charlie Hebdo en Parijs topic.
Als je even geduld hebt kan je wel een paar berichten toesturen.
Ik snap dat die vraag gesteld wordt, maar het is natuurlijk een idioot complot. Hoe kun je iemand die al 52 jaar als rechtsextremist door het leven gaat voor je karretje spannen om iemand van je eigen kamp dood te schieten?quote:Op maandag 20 juni 2016 10:06 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Doorslaggevend aan de beurzen te zien.
http://www.investing.com/indices/indices-cfds
Bijna alles in het groen het gaat zeker bremain worden nu.
* BNW vraag; zou het opzet zijn geweest van bremain voorstanders?
Welke haat?quote:Op maandag 20 juni 2016 10:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Neuh, dit is volledig subjectief en gevoed door niets meer dan je eigen haat.
Zijn er hier mensen die dit goedpraten?quote:Op maandag 20 juni 2016 10:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of het daar net zo en zo openlijk gebeurde als in dit topic
Ben benieuwd.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan moet ik even terug gaan zoeken in het Orlando, Charlie Hebdo en Parijs topic.
Als je even geduld hebt kan je wel een paar berichten toesturen.
Staat op mijn agenda.quote:
Er is al door een groot aantal users gehint naar een complot van het Bremain-kamp. Wellicht geen goedpraten, maar erg gezond is het evenmin,quote:Op maandag 20 juni 2016 10:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zijn er hier mensen die dit goedpraten?
Complotgekkies zijn sowieso rijp voor het gesticht.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er is al door een groot aantal users gehint naar een complot van het Bremain-kamp. Wellicht geen goedpraten, maar erg gezond is het evenmin,
Alle abrahamitische religies hebben dat probleem, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 20 juni 2016 09:27 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Neem eens objectief afstand van de wereld, kijk naar de conflicten, de cijfers, de feiten, de ellende, de slachtoffers. Iedere objectieve buitenstaander zal tot de conclusie komen dat de islam als ideologie een drijfveer is voor polarisatie.
Op vrijdag zag ik een reactie voorbijkomen (volgens had iemand die van de FP getrokken) waarin werd gesteld dat deze dame haar verdiende loon heeft gekregen, omdat ze mede-verantwoordelijk is voor de 'witte genocide'.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Staat op mijn agenda.
Maar zijn er hier mensen dan die dit soort walgelijke daden goedpraten? Lijkt me sterk.
Wow.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Op vrijdag zag ik een reactie voorbijkomen (volgens had iemand die van de FP getrokken) waarin werd gesteld dat deze dame haar verdiende loon heeft gekregen, omdat ze mede-verantwoordelijk is voor de 'witte genocide'.
Oh, en user Lelijknap zei herhaaldelijk dat hij het niet afkeurt. Daarom is hij inmiddels ook geband.
Ik schrok nog van het aantal vooral. Goedpraten, goedkeuren, of mensen die gelijk 'complot' roepen terwijl nog niemand even naar de feiten heeft kunnen kijken. Maar is ook allemaal tijdsgeest denk ik.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja, helaas welquote:Op maandag 20 juni 2016 10:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tot een bepaalde hoogte zeker.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:18 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Alle abrahamitische religies hebben dat probleem, eerlijk gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |