Ha! Dat komt mij bekend voor...quote:Op maandag 20 juni 2016 09:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is recht praten wat krom is, beste jongen.
En dat gebeurt hier godverdomme nou al een paar dagen. Een aantal figuren schijnt het retemoeilijk te vinden om deze walgelijke daad gewoon af te keuren. Nee, er moeten allerlei verzachtende omstandigheden worden aangedragen.
Toppertje.
Is dat zo? Noem mij eens wat figuren die terroristische aanslagen vergoelijken.quote:
Hebben we het over dit topic of gewoon in Nederland algemeen?quote:Op maandag 20 juni 2016 10:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is dat zo? Noem mij eens wat figuren die terroristische aanslagen vergoelijken.
Dit forum.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hebben we het over dit topic of gewoon in Nederland algemeen?
Wat je zegt ben je zelf.quote:Op maandag 20 juni 2016 08:32 schreef KoosVogels het volgende:
Wilders is gewoon een bijzonder nare vent.
Dan moet ik even terug gaan zoeken in het Orlando, Charlie Hebdo en Parijs topic.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit forum.
En voor alle duidelijkheid: kut-Marokkaantjes die overlast veroorzaken beschouw ik niet als terrorisme.
Neuh, dit is volledig subjectief en gevoed door niets meer dan je eigen haat.quote:Op maandag 20 juni 2016 09:27 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Neem eens objectief afstand van de wereld, kijk naar de conflicten, de cijfers, de feiten, de ellende, de slachtoffers. Iedere objectieve buitenstaander zal tot de conclusie komen dat de islam als ideologie een drijfveer is voor polarisatie.
Beschouw je het wel gewoon als genocide dan?quote:Op maandag 20 juni 2016 10:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit forum.
En voor alle duidelijkheid: kut-Marokkaantjes die overlast veroorzaken beschouw ik niet als terrorisme.
Ben wel benieuwd of het daar net zo en zo openlijk gebeurde als in dit topicquote:Op maandag 20 juni 2016 10:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan moet ik even terug gaan zoeken in het Orlando, Charlie Hebdo en Parijs topic.
Als je even geduld hebt kan je wel een paar berichten toesturen.
Ik snap dat die vraag gesteld wordt, maar het is natuurlijk een idioot complot. Hoe kun je iemand die al 52 jaar als rechtsextremist door het leven gaat voor je karretje spannen om iemand van je eigen kamp dood te schieten?quote:Op maandag 20 juni 2016 10:06 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Doorslaggevend aan de beurzen te zien.
http://www.investing.com/indices/indices-cfds
Bijna alles in het groen het gaat zeker bremain worden nu.
* BNW vraag; zou het opzet zijn geweest van bremain voorstanders?
Welke haat?quote:Op maandag 20 juni 2016 10:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Neuh, dit is volledig subjectief en gevoed door niets meer dan je eigen haat.
Zijn er hier mensen die dit goedpraten?quote:Op maandag 20 juni 2016 10:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of het daar net zo en zo openlijk gebeurde als in dit topic
Ben benieuwd.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan moet ik even terug gaan zoeken in het Orlando, Charlie Hebdo en Parijs topic.
Als je even geduld hebt kan je wel een paar berichten toesturen.
Staat op mijn agenda.quote:
Er is al door een groot aantal users gehint naar een complot van het Bremain-kamp. Wellicht geen goedpraten, maar erg gezond is het evenmin,quote:Op maandag 20 juni 2016 10:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zijn er hier mensen die dit goedpraten?
Complotgekkies zijn sowieso rijp voor het gesticht.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er is al door een groot aantal users gehint naar een complot van het Bremain-kamp. Wellicht geen goedpraten, maar erg gezond is het evenmin,
Alle abrahamitische religies hebben dat probleem, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 20 juni 2016 09:27 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Neem eens objectief afstand van de wereld, kijk naar de conflicten, de cijfers, de feiten, de ellende, de slachtoffers. Iedere objectieve buitenstaander zal tot de conclusie komen dat de islam als ideologie een drijfveer is voor polarisatie.
Op vrijdag zag ik een reactie voorbijkomen (volgens had iemand die van de FP getrokken) waarin werd gesteld dat deze dame haar verdiende loon heeft gekregen, omdat ze mede-verantwoordelijk is voor de 'witte genocide'.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Staat op mijn agenda.
Maar zijn er hier mensen dan die dit soort walgelijke daden goedpraten? Lijkt me sterk.
Wow.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Op vrijdag zag ik een reactie voorbijkomen (volgens had iemand die van de FP getrokken) waarin werd gesteld dat deze dame haar verdiende loon heeft gekregen, omdat ze mede-verantwoordelijk is voor de 'witte genocide'.
Oh, en user Lelijknap zei herhaaldelijk dat hij het niet afkeurt. Daarom is hij inmiddels ook geband.
Ik schrok nog van het aantal vooral. Goedpraten, goedkeuren, of mensen die gelijk 'complot' roepen terwijl nog niemand even naar de feiten heeft kunnen kijken. Maar is ook allemaal tijdsgeest denk ik.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja, helaas welquote:Op maandag 20 juni 2016 10:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tot een bepaalde hoogte zeker.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:18 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Alle abrahamitische religies hebben dat probleem, eerlijk gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |