abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163153632

Als de dader niet past in het profiel waar een uitgesproken rechts of links iemand hem/haar graag ziet, dan is het een "verwarde" man/vrouw.

Jan Roos van Geenstijl kan er wat van, maar "links" doet hier ook net zo goed aan mee.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_163153663
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2016 20:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik snap het. Punt is alleen dat wanneer de dader een moslim was geweest deze reeks al op deel 80 zat. De gebruikelijke doemroepers ontbreken.
Waarvan 40 delen gevuld met verdedigende reacties. Komt wel van 2 kanten natuurlijk.
pi_163155214
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2016 20:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik snap het. Punt is alleen dat wanneer de dader een moslim was geweest deze reeks al op deel 80 zat. De gebruikelijke doemroepers ontbreken.
En aangezien jij ook wel doorhebt dat ik de oorzaak van de polarisatie vooral een gevolg zie van de islam, vind ik dit niet het juiste topic om het daarover te hebben. ( Extreem rechts was bijna compleet verdwenen voordat deze religie in de EU zijn kop op stak).
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_163155238
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 07:24 schreef truthortruth het volgende:

[..]

En aangezien jij ook wel doorhebt dat ik de oorzaak van de polarisatie vooral een gevolg zie van de islam, vind ik dit niet het juiste topic om het daarover te hebben. ( Extreem rechts was bijna compleet verdwenen voordat deze religie in de EU zijn kop op stak).
Waarom is dit soort revisionisme toch nog altijd zo populair onder het simpele volk hier?
pi_163155365
quote:
9s.gif Op maandag 20 juni 2016 07:31 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Waarom is dit soort revisionisme toch nog altijd zo populair onder het simpele volk hier?
Het is echt zo'n redenering als "de joden hadden gewoon niet zulke grierige graaiers moeten zijn, want daarmee hebben zij voor polarisatie gezorgd en de holocaust veroorzaakt".
pi_163155451
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 07:52 schreef Igen het volgende:

[..]

Het is echt zo'n redenering als "de joden hadden gewoon niet zulke grierige graaiers moeten zijn, want daarmee hebben zij voor polarisatie gezorgd en de holocaust veroorzaakt".
Inderdaad, compleet zot.
pi_163155594
Het gebrek aan zelfreflectie is inderdaad redelijk storend. Ik snap niet zo goed waarom men niet flink afstand kan nemen van deze daad en ook niet naar zichzelf wil kijken. De toon van het debat (aan beide kanten) is soms gewoon onacceptabel en dat werkt dit soort gedrag in de hand.

Vooral van Wilders valt mij dat wel tegen. Ergens heb je de hoop dat die man menselijk is en daarom begaan met nabestaanden, maar hij gaat er gewoon aan voorbij alsof het niet gebeurd is. Als een conservatieve MP omgelegd zou zijn door een moslimgekkie dan zou hij weer op de barricade hebben gestaan. Dit bewijst dan ook weer dat hij in die situatie ook niet begaan is met de nabestaanden en dat hij het geweld liever ziet stoppen, hij grijpt het enkel aan om zijn eigen politieke agenda te promoten.

Alleen afstand van iets nemen als het je uitkomt, of zo. Zo'n man moet je toch ook niet als premier willen?
pi_163155614
Wilders is gewoon een bijzonder nare vent.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_163155663
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 01:22 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Waarvan 40 delen gevuld met verdedigende reacties. Komt wel van 2 kanten natuurlijk.
Tsja, dat komt doordat bepaalde lieden geen onderscheid kunnen of willen maken tussen gematigde en extreme moslims.

Het is alsof in dit topic wordt geopperd om alle anti-EU'ers aan te pakken. Iets wat mij niet de bedoeling lijkt.
pi_163156240
quote:
9s.gif Op maandag 20 juni 2016 07:31 schreef 99.999 het volgende:
revisionisme
Neem eens objectief afstand van de wereld, kijk naar de conflicten, de cijfers, de feiten, de ellende, de slachtoffers. Iedere objectieve buitenstaander zal tot de conclusie komen dat de islam als ideologie een drijfveer is voor polarisatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door truthortruth op 20-06-2016 09:37:22 ]
pi_163156258
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 07:52 schreef Igen het volgende:
Ja, dat is het echt....zo triest en zielig dit soort opmerkingen.
pi_163156288
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 09:27 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Neem eens objectief afstand van de wereld, kijk naar de conflicten, de cijfers, de feiten, de ellende, de slachtoffers. Iedere objectieve buitenstaander zal tot de conclusie komen dat de islam als idealogie een drijfveer is voor polarisatie.
Dat is zo, maar het vermoorden van mensen die niet kritisch genoeg zijn of die zelfs voorstander zijn van immigratie of Europese integratie mag nooit met dat argument goedgepraat worden. Dat is namelijk echt een glijdende schaal.

Ik zie het argument "Tsja, maar ze hebben er ook een beetje zelf om gevraagd" vaker terugkomen. Dat kan toch niet? De opvattingen van deze MP zijn toch niet verboden? Sterker nog, het is een hele gewone opvatting die door veel meer mensen wordt gedeeld. Of het uiteindelijk de opvatting is die het beste is voor iedereen doet er helemaal niet toe.

Dat de islam leidt tot polarisatie is waarschijnlijk gewoon waar. Maar elke extremistische uitwas moet gewoon unaniem veroordeeld worden.
pi_163156292
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 07:24 schreef truthortruth het volgende:

[..]

( Extreem rechts was bijna compleet verdwenen voordat deze religie in de EU zijn kop op stak).
:D
pi_163156318
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 09:27 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Neem eens objectief afstand van de wereld, kijk naar de conflicten, de cijfers, de feiten, de ellende, de slachtoffers. Iedere objectieve buitenstaander zal tot de conclusie komen dat de islam als idealogie een drijfveer is voor polarisatie.
Ideologie.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_163156333
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 09:31 schreef Mystikvm het volgende:
Dat is zo, maar het vermoorden van mensen die niet kritisch genoeg zijn of die zelfs voorstander zijn van immigratie of Europese integratie mag nooit met dat argument goedgepraat worden. Dat is namelijk echt een glijdende schaal.
Maar dat zal ik dan ook nooit doen, vandaar dat ik deze discussie ook niet in dit topic wilde voeren, zie mijn reacties.
pi_163156344
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 09:32 schreef Kosmoproleet het volgende:
:D
Ik ken jou definitie van extreem rechts niet, maar de aanhang is nu wel meer dan 20 jaar geleden. Toen was het in Nederland bijna volledig uitgebannen.
pi_163156367
quote:
7s.gif Op maandag 20 juni 2016 09:33 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ideologie.
Dat klopt.
pi_163156381
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 09:36 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik ken jou definitie van extreem rechts niet, maar de aanhang is nu wel meer dan 20 jaar geleden. Toen was het in Nederland bijna volledig uitgebannen.
Wellicht heb je gelijk, maar ik zou toch graag een bron zien ter ondersteuning.

Verder is die redenering natuurlijk nog krommer dan een banaan. Het is als stellen dat het logisch is dat vrouwen vaker worden verkracht, omdat ze zich tegenwoordig uitdagender kleden.
pi_163156384
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 09:36 schreef truthortruth het volgende:

[..]

In het geval van een bezittelijk voornaamwoord is het 'jouw', zoals 'jouw definitie'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_163156432
quote:
7s.gif Op maandag 20 juni 2016 09:39 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
In het geval van een bezittelijk voornaamwoord is het 'jouw', zoals 'jouw definitie'.
Je hebt weer helemaal gelijk. Ik kan excuses maken voor mijn slordige typegedrag, maar dat zal ongetwijfeld weer als zwakte worden gezien.
pi_163156497
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 09:38 schreef KoosVogels het volgende:
Wellicht heb je gelijk, maar ik zou toch graag een bron zien ter ondersteuning.

Verder is die redenering natuurlijk nog krommer dan een banaan. Het is als stellen dat het logisch is dat vrouwen vaker worden verkracht, omdat ze zich tegenwoordig uitdagender kleden.
Ik denk dat het lastig wordt een bron van te vinden. En nee, dat is niet dezelfde redenering, beide kanten van de polarisatie zijn fout.
pi_163156540
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 09:46 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik denk dat het lastig wordt een bron van te vinden. En nee, dat is niet dezelfde redenering, beide kanten van de polarisatie zijn fout.
Het is recht praten wat krom is, beste jongen.

En dat gebeurt hier godverdomme nou al een paar dagen. Een aantal figuren schijnt het retemoeilijk te vinden om deze walgelijke daad gewoon af te keuren. Nee, er moeten allerlei verzachtende omstandigheden worden aangedragen.

Toppertje.
  maandag 20 juni 2016 @ 09:51:03 #173
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_163156562
DAX 3% hoger, FTSE 2.5%
Brexit zorgen zijn blijkbaar voorbij...
are we infinite or am I alone
pi_163156581
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 09:49 schreef KoosVogels het volgende:
Het is recht praten wat krom is, beste jongen.

En dat gebeurt hier godverdomme nou al een paar dagen. Een aantal figuren schijnt het retemoeilijk te vinden om deze walgelijke daad gewoon af te keuren. Nee, er moeten allerlei verzachtende omstandigheden worden aangedragen.

Toppertje.
Twee dingen;
- Ik heb dit al keihard veroordeeld, meerdere keren, ik vind dit soort geweld afschuwelijk.
- Heb je het geheugen van een goudvis? Ik wil deze discussie hier niet voeren, exact vanwege de reden die je aangeeft.
pi_163156633
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 09:52 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Twee dingen;
- Ik heb dit al keihard veroordeeld, meerdere keren, ik vind dit soort geweld afschuwelijk.
- Heb je het geheugen van een goudvis? Ik wil deze discussie hier niet voeren, exact vanwege de reden die je aangeeft.
Wie de schoen past, beste jongen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')