Waarvan 40 delen gevuld met verdedigende reacties. Komt wel van 2 kanten natuurlijk.quote:Op zondag 19 juni 2016 20:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik snap het. Punt is alleen dat wanneer de dader een moslim was geweest deze reeks al op deel 80 zat. De gebruikelijke doemroepers ontbreken.
En aangezien jij ook wel doorhebt dat ik de oorzaak van de polarisatie vooral een gevolg zie van de islam, vind ik dit niet het juiste topic om het daarover te hebben. ( Extreem rechts was bijna compleet verdwenen voordat deze religie in de EU zijn kop op stak).quote:Op zondag 19 juni 2016 20:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik snap het. Punt is alleen dat wanneer de dader een moslim was geweest deze reeks al op deel 80 zat. De gebruikelijke doemroepers ontbreken.
Waarom is dit soort revisionisme toch nog altijd zo populair onder het simpele volk hier?quote:Op maandag 20 juni 2016 07:24 schreef truthortruth het volgende:
[..]
En aangezien jij ook wel doorhebt dat ik de oorzaak van de polarisatie vooral een gevolg zie van de islam, vind ik dit niet het juiste topic om het daarover te hebben. ( Extreem rechts was bijna compleet verdwenen voordat deze religie in de EU zijn kop op stak).
Het is echt zo'n redenering als "de joden hadden gewoon niet zulke grierige graaiers moeten zijn, want daarmee hebben zij voor polarisatie gezorgd en de holocaust veroorzaakt".quote:Op maandag 20 juni 2016 07:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom is dit soort revisionisme toch nog altijd zo populair onder het simpele volk hier?
Inderdaad, compleet zot.quote:Op maandag 20 juni 2016 07:52 schreef Igen het volgende:
[..]
Het is echt zo'n redenering als "de joden hadden gewoon niet zulke grierige graaiers moeten zijn, want daarmee hebben zij voor polarisatie gezorgd en de holocaust veroorzaakt".
Tsja, dat komt doordat bepaalde lieden geen onderscheid kunnen of willen maken tussen gematigde en extreme moslims.quote:Op maandag 20 juni 2016 01:22 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Waarvan 40 delen gevuld met verdedigende reacties. Komt wel van 2 kanten natuurlijk.
Neem eens objectief afstand van de wereld, kijk naar de conflicten, de cijfers, de feiten, de ellende, de slachtoffers. Iedere objectieve buitenstaander zal tot de conclusie komen dat de islam als ideologie een drijfveer is voor polarisatie.quote:
Ja, dat is het echt....zo triest en zielig dit soort opmerkingen.quote:Op maandag 20 juni 2016 07:52 schreef Igen het volgende:
Het is echt zo'n redenering als "de joden hadden gewoon niet zulke grierige graaiers moeten zijn, want daarmee hebben zij voor polarisatie gezorgd en de holocaust veroorzaakt".
Dat is zo, maar het vermoorden van mensen die niet kritisch genoeg zijn of die zelfs voorstander zijn van immigratie of Europese integratie mag nooit met dat argument goedgepraat worden. Dat is namelijk echt een glijdende schaal.quote:Op maandag 20 juni 2016 09:27 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Neem eens objectief afstand van de wereld, kijk naar de conflicten, de cijfers, de feiten, de ellende, de slachtoffers. Iedere objectieve buitenstaander zal tot de conclusie komen dat de islam als idealogie een drijfveer is voor polarisatie.
quote:Op maandag 20 juni 2016 07:24 schreef truthortruth het volgende:
[..]
( Extreem rechts was bijna compleet verdwenen voordat deze religie in de EU zijn kop op stak).
Ideologie.quote:Op maandag 20 juni 2016 09:27 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Neem eens objectief afstand van de wereld, kijk naar de conflicten, de cijfers, de feiten, de ellende, de slachtoffers. Iedere objectieve buitenstaander zal tot de conclusie komen dat de islam als idealogie een drijfveer is voor polarisatie.
Maar dat zal ik dan ook nooit doen, vandaar dat ik deze discussie ook niet in dit topic wilde voeren, zie mijn reacties.quote:Op maandag 20 juni 2016 09:31 schreef Mystikvm het volgende:
Dat is zo, maar het vermoorden van mensen die niet kritisch genoeg zijn of die zelfs voorstander zijn van immigratie of Europese integratie mag nooit met dat argument goedgepraat worden. Dat is namelijk echt een glijdende schaal.
Ik ken jou definitie van extreem rechts niet, maar de aanhang is nu wel meer dan 20 jaar geleden. Toen was het in Nederland bijna volledig uitgebannen.quote:
Dat klopt.quote:
Wellicht heb je gelijk, maar ik zou toch graag een bron zien ter ondersteuning.quote:Op maandag 20 juni 2016 09:36 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik ken jou definitie van extreem rechts niet, maar de aanhang is nu wel meer dan 20 jaar geleden. Toen was het in Nederland bijna volledig uitgebannen.
In het geval van een bezittelijk voornaamwoord is het 'jouw', zoals 'jouw definitie'.quote:Op maandag 20 juni 2016 09:36 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik ken jou definitie van extreem rechts niet, maar de aanhang is nu wel meer dan 20 jaar geleden. Toen was het in Nederland bijna volledig uitgebannen.
Je hebt weer helemaal gelijk. Ik kan excuses maken voor mijn slordige typegedrag, maar dat zal ongetwijfeld weer als zwakte worden gezien.quote:Op maandag 20 juni 2016 09:39 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
In het geval van een bezittelijk voornaamwoord is het 'jouw', zoals 'jouw definitie'.
Ik denk dat het lastig wordt een bron van te vinden. En nee, dat is niet dezelfde redenering, beide kanten van de polarisatie zijn fout.quote:Op maandag 20 juni 2016 09:38 schreef KoosVogels het volgende:
Wellicht heb je gelijk, maar ik zou toch graag een bron zien ter ondersteuning.
Verder is die redenering natuurlijk nog krommer dan een banaan. Het is als stellen dat het logisch is dat vrouwen vaker worden verkracht, omdat ze zich tegenwoordig uitdagender kleden.
Het is recht praten wat krom is, beste jongen.quote:Op maandag 20 juni 2016 09:46 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik denk dat het lastig wordt een bron van te vinden. En nee, dat is niet dezelfde redenering, beide kanten van de polarisatie zijn fout.
Twee dingen;quote:Op maandag 20 juni 2016 09:49 schreef KoosVogels het volgende:
Het is recht praten wat krom is, beste jongen.
En dat gebeurt hier godverdomme nou al een paar dagen. Een aantal figuren schijnt het retemoeilijk te vinden om deze walgelijke daad gewoon af te keuren. Nee, er moeten allerlei verzachtende omstandigheden worden aangedragen.
Toppertje.
Wie de schoen past, beste jongen.quote:Op maandag 20 juni 2016 09:52 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Twee dingen;
- Ik heb dit al keihard veroordeeld, meerdere keren, ik vind dit soort geweld afschuwelijk.
- Heb je het geheugen van een goudvis? Ik wil deze discussie hier niet voeren, exact vanwege de reden die je aangeeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |