Tja, het met al zijn fans hier net als met Wilders zelf. Gewoon zwijgen hopen dat het weer overwaait.quote:
Had het hier vandaanquote:Op zondag 19 juni 2016 11:59 schreef Falco het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijk geen verstand van. Odds van bookmakers liggen altijd dicht bij elkaar.
Check anders: https://sports.ladbrokes.(...)eferendum/220800266/
In het decimale systeem hanteert Ladbrokes voor Remain een quote van 1,30 en voor Leave een quote van 3,50
Britse media moet je nooit vertrouwen, dat begrijp je toch ook welquote:Op zondag 19 juni 2016 15:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Had het hier vandaan
http://www.mirror.co.uk/n(...)-brexit-odds-8182872
Leg uit wat je nou precies bedoeltquote:Op zondag 19 juni 2016 16:40 schreef BarryOSeven het volgende:
Logisch dat de odds voor remain zo hoog zijn. Als het leave wordt dan stort de wereld in en krijgen we oorlog en een continentale crisis en kunnen ze toch niet meer uitbetalen.
Dat als de wereld economie instort je toch niet kunt uitbetalen. Kun je de leave odds ook wel onrealistisch hoog maken.quote:
1. De wereldeconomie stort heus niet in na een eventuele Brexitquote:Op zondag 19 juni 2016 17:14 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat als de wereld economie instort je toch niet kunt uitbetalen. Kun je de leave odds ook wel onrealistisch hoog maken.
Het was dan ook een knipoog naar de uitlatingen van Britse politici die suggereren dat de wereld instort bij een Brexit.quote:Op zondag 19 juni 2016 17:22 schreef Falco het volgende:
[..]
1. De wereldeconomie stort heus niet in na een eventuele Brexit
2. Odds zijn zo hoog voor leave omdat betters/handelaren verwachten dat de kans dat dat gebeurt niet bijster hoog is.
3. Wedkantoren bepalen de odds al naar gelang de inzetten op de twee opties, aangezien ze zo min mogelijk risico en winst willen behalen op dit soort weddenschappen.
Kortom, de leave odds lijken me allesbehalve onrealistisch hoog en als je dat wel vindt, adviseer ik je als een malle in te zetten op een Brexit. Krijg je meer dan 3x je inzet terug!!
Beide partijen hebben doemscenario's gepredikt, al denk ik dat de Brexiters het wel wat bonter hebben gemaakt.quote:Op zondag 19 juni 2016 17:23 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het was dan ook een knipoog naar de uitlatingen van Britse politici die suggereren dat de wereld instort bij een Brexit.
Het hele punt is juist dat dat altijd van moslims wordt geëist. Maar goed de dubbele standaard zijn we wel gewend van extreem-rechts. Zo worden allochtonen die klagen over racisme ook beschuldigd van het kruipen in een slachtofferrol, maar nu zijn het opeens de Grote Boze Linkse media die moeten benadrukken dat dit een politieke aanslag was, en dat dat zogenaamd niet gebeurt bij aanslagen van moslims. Het is allemaal best wel hilarisch, als het niet zo triest was.quote:Op zondag 19 juni 2016 12:07 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ga je ook altijd je moslim omgeving af of ze even afstand willen nemen van de maandelijkse aanslag in Europa?
Dat is absoluut niet waar. En zijn moderators "ontslagen" omdat ze zich kritisch uitlieten over de banner etc.quote:Op zondag 19 juni 2016 14:23 schreef Manono het volgende:
[..]
Is vanaf het begin zo geweest![]()
In Danny;s defense, ander gedachtengoed werd ook niet gecensureerd. Half stormfront kwam hier en er zijn vanaf dag 1 op het scherpst van de snede discussies gevoerd die je nu regelmatig in publicaties tegenkomt. Beter dan filteren denk ik.
Wat valt er over te zeggen...Een rechts extremist vermoord een politica. Ik vind het verschrikkelijk voor de nabestaanden, verschrikkelijk voor het open debat maar zolang we de polarisatie toe laten zullen dit soort dingen blijven gebeuren. Ik hoop dat het niet verder escaleert, maar doen we niets tegen de polarisatie dan blijven de botsingen komen.quote:
Jan Roos vindt dit niet leuk.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:44 schreef Bluesdude het volgende:
Neighbours have confirmed the man in the blue cap standing behind the Britain First banner berating the Muslim men is Mair.
http://guerillawire.org/p(...)group-britain-first/
[ afbeelding ]
Heeft Jan onderwijl erkend dat deze brexit-terrorist handelde uit politieke motieven?quote:
Een heel klein beetje, impliciet, toen hij er op aangesproken werd:quote:Op zondag 19 juni 2016 20:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Heeft Jan onderwijl erkend dat deze brexit-terrorist handelde uit politieke motieven?
Dezelfde politieke motieven als die Jan promoot?
Uiteraard treft Jan zelf geen enkele blaam.twitter:LavieJanRoos twitterde op zaterdag 18-06-2016 om 08:07:18@jvdweerdhof @geenstijl Die feiten waren toen niet bekend. reageer retweet
Jan had niet zo snel met dat vingertje moeten wijzen : ...... foei.. links zit die man tot extreemrechts te verketteren..quote:Op zondag 19 juni 2016 20:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Een heel klein beetje, impliciet, toen hij er op aangesproken werd:Uiteraard treft Jan zelf geen enkele blaam.twitter:LavieJanRoos twitterde op zaterdag 18-06-2016 om 08:07:18@jvdweerdhof @geenstijl Die feiten waren toen niet bekend. reageer retweet
Als het een prominente linkse journalist was geweest, had GeenStijl er wel een lekker scherp stukje aan gewijd vermoed ik.quote:Op zondag 19 juni 2016 20:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jan had niet zo snel met dat vingertje moeten wijzen : ...... foei.. links zit die man tot extreemrechts te verketteren..
Had ie even een dag gewacht en meer informatie gezocht over wie die getuigen waren ( britainfirst kreet) dan zat hij niet te blunderen. Voor een beroepsjournalist gaat ie zwaar in de fout.
Als beroepsactivist was zijn factfreegelul al duidelijk
Uiteraard. Maar niemand heeft ooit beweerd dat ze consequent zijnquote:Op zondag 19 juni 2016 20:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als het een prominente linkse journalist was geweest, had GeenStijl er wel een lekker scherp stukje aan gewijd vermoed ik.
Ik snap het. Punt is alleen dat wanneer de dader een moslim was geweest deze reeks al op deel 80 zat. De gebruikelijke doemroepers ontbreken.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:50 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Wat valt er over te zeggen...Een rechts extremist vermoord een politica. Ik vind het verschrikkelijk voor de nabestaanden, verschrikkelijk voor het open debat maar zolang we de polarisatie toe laten zullen dit soort dingen blijven gebeuren. Ik hoop dat het niet verder escaleert, maar doen we niets tegen de polarisatie dan blijven de botsingen komen.
Komt indd doordat er weinig te discussiëren valt. In het begin nog wel, toen aluhoedje dragend Nederland nog kon ontkennen dat het een rechtextremistische politieke aanslag was. "Probleem" is dat weldenkend Nederland niet heel extreemrechts over één kam gaat scheren en zeggen dat we nieuwe regels moeten bedenken om het buiten onze samenleving te kunnen krijgen. Dat gebeurt wel met moslims als een moslim iets verkeerd doet, waardoor er dan veel meer voer voor discussie is.quote:Op zondag 19 juni 2016 20:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik snap het. Punt is alleen dat wanneer de dader een moslim was geweest deze reeks al op deel 80 zat. De gebruikelijke doemroepers ontbreken.
Jan Roos, die er zelf als de kippen bij was om voor zijn beurt te pratenquote:Op zondag 19 juni 2016 20:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Een heel klein beetje, impliciet, toen hij er op aangesproken werd:Uiteraard treft Jan zelf geen enkele blaam.twitter:LavieJanRoos twitterde op zaterdag 18-06-2016 om 08:07:18@jvdweerdhof @geenstijl Die feiten waren toen niet bekend. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |