SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Enige nummers die ik had ingeplanned was de eerste en de laatstequote:Op donderdag 16 juni 2016 21:30 schreef Melting het volgende:
Dank voor de muziekjes, Paro.
Je hebt me verrast.
Goed gedaan dus.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Enige nummers die ik had ingeplanned was de eerste en de laatste
quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
waarom heeft DJ Vout een zomerstop? gaat ie naar benidorm oid?
Benidorm is wel een voute locatie om er van te genieten of anders Texel.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:38 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Nee.... ik ga genieten van mijn welverdiende (draai-)vakantie.
Ben bij beide nog niet geweest. Is het iets ja?quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Benidorm is wel een voute locatie om er van te genieten of anders Texel.
Zompen op de klompen?quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:41 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ben bij beide nog niet geweest. Is het iets ja?
Ik ga dit jaar in ieder geval een paar dagtochtjes doen.
quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:46 schreef just me het volgende:
Je bent welkom hoor Vout, dat weet je
en je mag Melting wel meenemen
Moet dat?quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:46 schreef just me het volgende:
Je bent welkom hoor Vout, dat weet je
en je mag Melting wel meenemen
Ik denk dat Vout dat minder leuk gaat vinden, die zetten we wel aan de Schrobbelčrquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet dat?![]()
Of mag ik ook alleen komen?
quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:48 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk dat Vout dat minder leuk gaat vinden, die zetten we wel aan de Schrobbelčr
Slaap lekker.quote:
Misschien moet DJ Vinyl dat gat opvullen...quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:38 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Nee.... ik ga genieten van mijn welverdiende (draai-)vakantie.
Dat zou een mogelijk zijn zijnquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Misschien moet DJ Vinyl dat gat opvullen...
LLoret de Marquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
waarom heeft DJ Vout een zomerstop? gaat ie naar benidorm oid?
vergeet je zadel niet droog te makenquote:Op donderdag 16 juni 2016 22:22 schreef MadMaster het volgende:
Nu even wachten tot ik droog op mijn fiets kan springen...
Jij weet.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:24 schreef just me het volgende:
[..]
vergeet je zadel niet droog te maken
Dat gaat lastig worden, daar zit een gelkussen op dat waarschijnlijk doorweekt is. Zakje er overheen, lekker praktisch...quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:24 schreef just me het volgende:
[..]
vergeet je zadel niet droog te maken
De honkbalpet geen optie?quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat gaat lastig worden, daar zit een gelkussen op dat waarschijnlijk doorweekt is. Zakje er overheen, lekker praktisch...
droge kop, natte kontquote:
Valt mee, gelkussen absorbeert minder dan verwacht.quote:
heb ik nooit last van gehadquote:Op donderdag 16 juni 2016 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Valt mee, gelkussen absorbeert minder dan verwacht.
Wel doorweekte voeten, omdat ik in het donker een flinke plas niet zag...
Soms moet ik wel door de regen...quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik fiets zelden met regen...
dagje ouder enzoquote:Op donderdag 16 juni 2016 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
Het is vroeg afgelopen hier vanavond.
Heb geen inspiratie.quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
Het is vroeg afgelopen hier vanavond.
ondanks de regen, veel plezierquote:Op vrijdag 17 juni 2016 08:12 schreef MadMaster het volgende:
Zwembanden geplaatst en karren maar weer...
Zou ie de volgende zijn?quote:De Amerikaanse zanger Meat Loaf (68) is in elkaar gezakt tijdens een optreden in Edmonton, Canada. Dat melden Canadese media. In de nacht van donderdag op vrijdag trad hij op in het Jubilee Auditorium toen hij tijdens het nummer I Would Do Anything For Love instortte.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Zou ie de volgende zijn?
Volgens mij is het best een sympathieke gozer hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom niet?
Z'n grootste hit heeft 'ie toch al achter de rug...
Onze potentiële 'doelgroep' is de overgang al lang en breed voorbij....quote:
Of ik zou opeens een miljoen op mn rekening hebben staan....quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Onze potentiële 'doelgroep' is de overgang al lang en breed voorbij....
Een verzamelaar die niet direct iets met Veronica te maken heeft, gezien de volgende tracklist:quote:
Ik verzamel alleen LP's met songs/uitzendingen van/over Veronica zelf en met jingles van de zeezender.quote:kant 1:
01: don;t you leave - tee-set
02: without your love - the cats
03: na-na-na - the shoes
04: capitol punishment - the sandy coast
05: king size coca cola man - the george baker selection
06: air - ekseption
kant 2:
01: long and lonesome road - shocking blue
02: the last seven days - unit gloria
03: margio - the rob hoeke rhythm and blues group
04: wasted words - the motions
05: down man - brainbox
06: that day - golden earring
De naam 'Veronica' verkocht goed, dus werd die vaak uitgeleend voor goede doelen...quote:Ter gelegenheid van Radio Veronica tien jaar werd deze LP in 1970 uitgebracht t.b.v. De Nier stichting Nederland. DANK U ! :
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Onze potentiële 'doelgroep' is de overgang al lang en breed voorbij....
Hij moet van mn broer of zus zijn geweest, maar is bij mij beland..quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een verzamelaar die niet direct iets met Veronica te maken heeft, gezien de volgende tracklist:
[..]
Ik verzamel alleen LP's met songs/uitzendingen van/over Veronica zelf en met jingles van de zeezender.
[..]
De naam 'Veronica' verkocht goed, dus werd die vaak uitgeleend voor goede doelen...
Tja, dan zeg je: Dank U!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij moet van mn broer of zus zijn geweest, maar is bij mij beland..
*noteert*quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:24 schreef MadMaster het volgende:
Ik verzamel alleen LP's met songs/uitzendingen van/over Veronica zelf en met jingles van de zeezender.
[..]
De naam 'Veronica' verkocht goed, dus werd die vaak uitgeleend voor goede doelen...
Mijn wenslijstje is wat dat betreft momenteel vrij leeg, er is niet veel wat ik nog niet heb...quote:
én toch ga ik kijken of er iets aanspoeltquote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn wenslijstje is wat dat betreft momenteel vrij leeg, er is niet veel wat ik nog niet heb...
Als het originele Veronica zendschip Norderney aanspoelt, dan ben ik wel geďnteresseerd...quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:43 schreef sacha het volgende:
[..]
én toch ga ik kijken of er iets aanspoelt
Misschien moet je dan eens bij de NDSM pier gaan buurtenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het originele Veronica zendschip Norderney aanspoelt, dan ben ik wel geďnteresseerd...
Daar ligt 'ie al jaren, bijna recht tegenover het voormalige REM eiland.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens bij de NDSM pier gaan buurten
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:12 schreef MadMaster het volgende:
Zo meteen ook op de radio...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang er niemand anders is, is het allemaal voor jou...
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:19 schreef Karzai het volgende:
weekend vers gedouched, westmalle dubbel open getrokken
dan ga ik ondertussen een frisse douche nemenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:26 schreef MadMaster het volgende:
Gaat lekker, ik gooi even wat in de frituur en ben zo terug...
Twee loempia's graag...quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:48 schreef just me het volgende:
vrolijk
![]()
* just me is even 20 minuutjes weg
Was even snel rondje kerkhof ivm verjaardag van mijn moeder en vaderdag zondagquote:
Awww...quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:19 schreef just me het volgende:
[..]
Was even snel rondje kerkhof ivm verjaardag van mijn moeder en vaderdag zondag
Voor mij hoort dat er gewoon bij, even bijkletsenquote:
Lief!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:22 schreef just me het volgende:
[..]
Voor mij hoort dat er gewoon bij, even bijkletsen
Ze hebben een graf,quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lief!
Hebben ze een graf daar of gewoon symbolisch...?
Kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:25 schreef just me het volgende:
[..]
Ze hebben een graf,
het er naar toe gaan is voor mij iets wat ik zelf prettig vind, geen verplichting
Thuis is ook mooiquote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan me er wel iets bij voorstellen.
Mijn ouders hebben geen graf, hun as is verstrooid.
Wel hebben ze jarenlang een gedenkplaatje gehad op de begraafplaats, maar dat kostte een achterlijk bedrag toen we het moesten verlengen.
Plaatjes liggen nu thuis...
Daarom gaat mw. MM met de chemokar mee en ik in de GFT kliko...quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:29 schreef just me het volgende:
[..]
Thuis is ook mooi
Het zijn ook achterlijke bedragen, ook voor een graf, maar goed dat regelen de kinderen tzt maar
Even die opblaasbare zoekenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:29 schreef MadMaster het volgende:
Je hebt nog een paar minuten om je petticoat aan te trekken...
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom gaat mw. MM met de chemokar mee en ik in de GFT kliko...
Kosten voor het verlengen van grafrechten zijn bij het criminele af.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan me er wel iets bij voorstellen.
Mijn ouders hebben geen graf, hun as is verstrooid.
Wel hebben ze jarenlang een gedenkplaatje gehad op de begraafplaats, maar dat kostte een achterlijk bedrag toen we het moesten verlengen.
Plaatjes liggen nu thuis...
Dit was niet eens een graf en dat kostte al honderden euro's voor een plaatje...quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kosten voor het verlengen van grafrechten zijn bij het criminele af.
Ik ben blij dat mijn moeder net voor haar overlijden voor 30 jaar had bijgekochtquote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kosten voor het verlengen van grafrechten zijn bij het criminele af.
die is al op zal nog een paar plakken snijdenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:34 schreef MadMaster het volgende:
Waar blijft de leverworst van Karzai nou?
* MadMaster tast toe...quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
die is al op zal nog een paar plakken snijden
[ afbeelding ]
Goedemiddag trouwens.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit was niet eens een graf en dat kostte al honderden euro's voor een plaatje...
Goedemiddag!
Kwestie van contract en rechten of zoiets?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goedemiddag trouwens.
Totaal absurd, zulke kosten. Grafrechten verlengen is nog veel duurder. Het graf van mijn grootouders is de laatste keer niet meer verlengd. Het rare is dat mijn overgrootouders op dezelfde begraafplaats ongestoord begraven liggen en daar kraait geen haan naar.
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:43 schreef MadMaster het volgende:
Ik moet niet te veel snaaien nu, want we gaan zo bij mijn favo restaurant eten...
Belachelijk dat het van die absurde bedragen zijn, graf van mijn grootouders in Eindhoven is er ook niet meer, best jammerquote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goedemiddag trouwens.
Totaal absurd, zulke kosten. Grafrechten verlengen is nog veel duurder. Het graf van mijn grootouders is de laatste keer niet meer verlengd. Het rare is dat mijn overgrootouders op dezelfde begraafplaats ongestoord begraven liggen en daar kraait geen haan naar.
Mijn oma was ook in de veronderstelling dat ze het goed had geregeld en dat ze haar kinderen later niet meer met kosten zou opzadelen. Maar 15 jaar na haar overlijden (30 jaar nadat mijn opa overleed) kregen mijn ouders op hun adres een brief met haar naam in de adressering; of ze even 600 euro wilden ophoesten. Ze hebben toen tien jaar verlengd, maar toen kwam er weer zo'n brief. Inmiddels was het 1.200 euro.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:36 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn moeder net voor haar overlijden voor 30 jaar had bijgekocht
je mag ze ook niet in de tuin begravenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:46 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
Belachelijk dat het van die absurde bedragen zijn, graf van mijn grootouders in Eindhoven is er ook niet meer, best jammer
Ik weet niet exact hoe het zit. Wel dat het veel geld kost en dat gemeenten het gretig misbruiken om een financieel slaatje uit te slaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kwestie van contract en rechten of zoiets?
boevenstrekenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:46 schreef Elfletterig het volgende:
Wat ik net zei: bij het criminele af.
quote:
Ik moet om 19.00 uur aan tafel...quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:59 schreef just me het volgende:
[..]had het al gezien dat het tot 18.00 uur was
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:22 schreef just me het volgende:
[..]
Voor mij hoort dat er gewoon bij, even bijkletsen
Just emo mutsquote:
Dat kan goed kloppen.. Gisteren was de intocht van de Avondvierdaagse, dus stonden we verkeer te regelen. En mijn computer is ook net weer een uurtje geleden aangesloten.quote:
Muisquote:
quote:
Kan je dat niet ergens anders gaan doen? Ik hoopte op een rustige vrijdagavondquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:26 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Ik ben nog niet helemaal enigszins verre van klaar met schoonmaak, maar ik moest mijn computer weer in mekaar zetten hoor.
Waarom had je jouw computer dan uit elkaar gehaald?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:26 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Ik ben nog niet helemaal enigszins verre van klaar met schoonmaak, maar ik moest mijn computer weer in mekaar zetten hoor.
Staat je DJ spul al op zijn nieuwe stek, knok?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:26 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Ik moest van mijn vriendin, sorry, die heeft de broek aan, een hele grote.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan je dat niet ergens anders gaan doen? Ik hoopte op een rustige vrijdagavond
Omdat ik die nu ergens anders heb neergezetquote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom had je jouw computer dan uit elkaar gehaald?
En jij luistert naar je vriendin?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik moest van mijn vriendin, sorry, die heeft de broek aan, een hele grote.
Rustige vrijdagavond, die is goedquote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan je dat niet ergens anders gaan doen? Ik hoopte op een rustige vrijdagavond
Heulniequote:
Ow, vertel eens..... misschien doe ik inspiratie opquote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De consequenties zijn niet mals als je dat niet doet hoor.
Nu alles wit is bedoel je?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:32 schreef knokkels het volgende:
Lucky ch00000000ns
Hmm klinkt een stuk beter hier
Nou, de laatste keer smoorde ze mij zowat.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, vertel eens..... misschien doe ik inspiratie op
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, de laatste keer smoorde ze mij zowat.
quote:
En lekker dat je het vondquote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ga je nu ook buiten roken? Anders is het over 3 jaar weer heel mooi shag-kleurigquote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:35 schreef knokkels het volgende:
[..]Het meeste is wit. Ik heb de muren in mijn woonkamer gewit, ook het plafond. Vrienden hebben geholpen met het behang. En ik moet nog het plafond in het "eetkamergedeelte", wat nu gebombardeerd is tot DJ Knokkels Central, nog witten. En de gang ook.
En wat verf van de vloer halen*kuch*
In geklaarde boter?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wel de vloer afdekken. Vervolgens ietwat ongelukkig neerkomen en daarmee verf morsen, bijna uitglijden en verf meenemenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
DJ Knokkels Central![]()
Niet even de vloer afdekken hč. Echt op z'n knok's weer.
Lucky A l'Orange.. Mmmmmmmmmmmmmquote:
Met geroosterde knoflookquote:
Yummyquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wel de vloer afdekken. Vervolgens ietwat ongelukkig neerkomen en daarmee verf morsen, bijna uitglijden en verf meenemen
Dat was geen leuke actiequote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]En die ene pot verf nog waar je spontaan een vers zebrapad vlak bij het politiebureau mee maakte.
Je typte het zo lekker smeuďg.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat was geen leuke actie![]()
Daarmee was ik weer een stap dichterbij geweest![]()
\
Ik heb wel gevoel voor dramatiekquote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je typte het zo lekker smeuďg.De enige pot die er te vinden is zakt dwars door die zak heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn interim setup.Dinsdag gaan we hout halen, en dan staat het woensdag hopelijk.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:56 schreef knokkels het volgende:
*Tromgeroffel*Netjes hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn interim setup.Dinsdag gaan we hout halen, en dan staat het woensdag hopelijk.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Dankuquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:56 schreef knokkels het volgende:
*Tromgeroffel*Oeh, lekkere plek zo met veel ruimte! Ziet er goed uit, knok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn interim setup.Dinsdag gaan we hout halen, en dan staat het woensdag hopelijk.
L2B's Mixcloud
En het klinkt een stuk beter ook.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oeh, lekkere plek zo met veel ruimte! Ziet er goed uit, knok.
Subtiel verbergen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
En het klinkt een stuk beter ook.
En nu het zo staat, kan ik nog een boel wat niet opgeruimd is, subtiel verbergen
wacht, maar dit klinkt goedquote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
Lucky die gewoon even hedendaagse Top40 draait
Top. Top 40, is dat zo?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
Lucky die gewoon even hedendaagse Top40 draait
Pffff, ik niet hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:03 schreef just me het volgende:
Rommel verstoppen, wie heeft er nu rommel
Je had toch laatst al een hoop weggedaan, of was je dat van plan en is het er nooit van gekomen?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:03 schreef just me het volgende:
quote:
LB Muis heeft toch geen rommelquote:
Kijk...quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Top zeiden: Just me, Lucky, Melting, Knokkels, ToT
Flop zeiden: Elf, broertje
Ooh, kunnen we volgende week eens doenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ehm, bellen jullie elkaar anders even.
Ik ben mijn oude bureau sowieso kwijtquote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:03 schreef just me het volgende:
Goed planquote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:09 schreef just me het volgende:
[..]
Ooh, kunnen we volgende week eens doen
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Top zeiden: Just me, Lucky, Melting, Knokkels, ToT
Flop zeiden: Elf, broertje
Tail en Piet waren uitgenodigd, althans, die konden.. Tail moest nog wat blokken, en Piet nog niet gezienquote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Begrijp ik nu goed dat Piet nu bij je had horen zijn?
Zou jij aan tail willen vragen waar mijn geld blijft?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tail en Piet waren uitgenodigd, althans, die konden.. Tail moest nog wat blokken, en Piet nog niet gezien![]()
En ik heb geen bier in huis
Herinner je nog dat Balkon in Avenue Ceramique dat naar beneden donderde? Hoe lang wil je Muis nog houden?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik heb hier geen balkon hč! Zal ik er eentje voor je timmeren?
Die is niet hierquote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou jij aan tail willen vragen waar mijn geld blijft?
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Herinner je nog dat Balkon in Avenue Ceramique dat naar beneden donderde? Hoe lang wil je Muis nog houden?
Nee hoor, maar een afdakje voor in de tuin voor als het regent zou niet verkeerd zijnquote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik heb hier geen balkon hč! Zal ik er eentje voor je timmeren?
Je kan onder mijn kratje schuilen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee hoor, maar een afdakje voor in de tuin voor als het regent zou niet verkeerd zijn
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je kan onder mijn kratje schuilen.
Omdat appelflap. Sheeshquote:
Geen bier in huisquote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tail en Piet waren uitgenodigd, althans, die konden.. Tail moest nog wat blokken, en Piet nog niet gezien![]()
En ik heb geen bier in huis
Domste wat je kan doenquote:
Ik moest kratten halen, maar ja.. ik had een linnen tas op mijn rug met daar allemaal voer, daar bovenop kattengrit, en dáár bovenop de rest wat niet in die tas paste.quote:
Broertjequote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Domste wat je kan doen
Wacht, ik ben zo terug.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Domste wat je kan doen
Eej broertje!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Domste wat je kan doen
Muisquote:
Want je gaat morgenavond al aan de zuip?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik moest kratten halen, maar ja.. ik had een linnen tas op mijn rug met daar allemaal voer, daar bovenop kattengrit, en dáár bovenop de rest wat niet in die tas paste.
Ik heb wel chocomel alvast in huis.![]()
Morgen wijn halen, kratje of 2 voor een man of 8 waarvan een deel niet drinkt![]()
En dan zondag geen druppel drinken
Buurmanquote:
quote:
Neequote:
En tussendoor nog even een emmer espresso met een shaggie naar binnen werkenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gaat knok nu eerst op een hol bier kopen en dan rond 22.29 uur zichzelf op het rooster haasten.
Is Lucky verhuist???quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:31 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]Wou graag naar Friesland
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En tussendoor nog even een emmer espresso met een shaggie naar binnen werken
Maar goed ook dat je geen muizen in huis hebt. Wat een ongedierte is datquote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb momenteel geen muis in huis. Wél bier.
Lekker! Smul ze.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:33 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga zo mijn 2e Hollandse nieuwe eten![]()
De vorige was erg lekker, maar nog te koud.
Deze nog even laten liggen want in de koelkast gelegd nadat de eerste te koud was, maar mjam!
Deze is goed onder controle te houden, al denkt dit muisje daar zelf heel anders over.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar goed ook dat je geen muizen in huis hebt. Wat een ongedierte is dat
De eerste was te koud, dus je legt de 2e in de koelkast? Die logica ontgaat mijquote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:33 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga zo mijn 2e Hollandse nieuwe eten![]()
De vorige was erg lekker, maar nog te koud.
Deze nog even laten liggen want in de koelkast gelegd nadat de eerste te koud was, maar mjam!
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Deze is goed onder controle te houden, al denkt dit muisje daar zelf heel anders over.
Die was nog half bevroren, gok ik.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De eerste was te koud, dus je legt de 2e in de koelkast? Die logica ontgaat mij
Even tijd tussendoor, nu even 30 minuten laten "opwarmen".quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De eerste was te koud, dus je legt de 2e in de koelkast? Die logica ontgaat mij
Dat is overdreven, van een goede visboer, maar het is nu natuurlijk erg druk, dus niet altijd ideaal.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die was nog half bevroren, gok ik.
Zelfs van Aldi en Lidl is de kwaliteit erg hoog. Zó lekker een haring.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat is overdreven, van een goede visboer, maar het is nu natuurlijk erg druk, dus niet altijd ideaal.
Een haring rot echt niet in een half uur weg op de aanrecht hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:36 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Even tijd tussendoor, nu even 30 minuten laten "opwarmen".
Wou er eigenlijk 2 opeten, maar wachtte daardoor even. En ga het niet laten rotten op het aanrecht.
Daar heb je waarschijnlijk een tijdje voor moeten proeven voordat je daar achter kwam, of niet?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een haring rot echt niet in een half uur weg op de aanrecht hoor
Ik zelf vind eigenlijk hollandse nieuwe het lekkerst als ie een graad of 18 is
Als het goed is komt ook alle hollandse nieuwe uit de noordzeequote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zelfs van Aldi en Lidl is de kwaliteit erg hoog. Zó lekker een haring.
Als de vetten en eiwitten maar "zacht" worden.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een haring rot echt niet in een half uur weg op de aanrecht hoor
Ik zelf vind eigenlijk hollandse nieuwe het lekkerst als ie een graad of 18 is
Geen idee meerquote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar heb je waarschijnlijk een tijdje voor moeten proeven voordat je daar achter kwam, of niet?
mijn tijdperk?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh muis, jouw tijdperk schijnt de komende jaren aan te breken.
Ehm, nee, het gaat om de manier van "kaken".quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als het goed is komt ook alle hollandse nieuwe uit de noordzee
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als het goed is komt ook alle hollandse nieuwe uit de noordzee
de vetten vooralquote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als de vetten en eiwitten maar "zacht" worden.
Wat? Hollandse nieuwe eten?quote:
Jaquote:
Dat gebeurt al aan boord van het schip als het goed isquote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ehm, nee, het gaat om de manier van "kaken".
Die is toch 30 april al begonnen?quote:
Echt goede, die ook echt goed ontgraat is dan wel juist gefileerd is heerlijk.quote:
Jij lust/eet geen haring?quote:
Kloptquote:
Weet je zeker dat je Hollander Fries bent?quote:
Oh, verhipquote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ook ja, lees je geen tags meer?
Nu begin ik te twijfelenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je Hollander Fries bent?
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Nu begin ik te twijfelen
Bokking lust je ook niet?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Nu begin ik te twijfelen
Een neef van mij nam eens ekte, ékte haring mee, want dat zou je proeven. Ik op een hol haring halen bij de Aldi. Verschil was niet te proeven.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:52 schreef Rafeiro het volgende:
Vorig jaar at ik mijn eerste nieuwe uit de supermarkt, dat was een grote no-no.
Dit jaar toch maar weer naar een echte visboer. Staat ook al jaren in de top 10 van AD (al hecht ik daar an sich weinig waarde aan). De eerste was immers te koud, maar ze waren wel erg goed verder.
Nooit gehadquote:
Eens proberen danquote:
zal ik doenquote:
Als je gerookte makreel lust, denk ik dat je bokking ook wel lekker vindtquote:
Morgenavond mág ik drinken. Zondag mág ik niet drinken. Ik moet verkeer regelen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Want je gaat morgenavond al aan de zuip?
Broertje!quote:
Doe met je mee, knok. *ploppie*quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Morgenavond mág ik drinken. Zondag mág ik niet drinken. Ik moet verkeer regelen.
Dus dat wordt maar een paar uurtjes met de familie.
Overigens: *plop*
Ja en nee.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een neef van mij nam eens ekte, ékte haring mee, want dat zou je proeven. Ik op een hol haring halen bij de Aldi. Verschil was niet te proeven.
Als verkeersregelaar neem je dan (juridisch gezien) deel aan het verkeer? Zo niet, dan mag je best drinken van mij hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Morgenavond mág ik drinken. Zondag mág ik niet drinken. Ik moet verkeer regelen.
Dus dat wordt maar een paar uurtjes met de familie.
Overigens: *plop*
Noh! Spekbokking. Yummy!quote:
Dat magquote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Broertje!![]()
Mag ik jouw haring dan?![]()
Ze waren klein, maar heel lekker![]()
Stond gewoon een rij voor de visboer
Een beetje vent vreet het dan rauw uit zee.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja en nee.
Het kan, maar ook niet.
In een vissersstadje moet je ook altijd vragen om de specialiteit van de dag niet om iets waar je zin in hebt. Je hebt vers en goed en de echte handel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |