Nee hoor, maar een afdakje voor in de tuin voor als het regent zou niet verkeerd zijnquote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik heb hier geen balkon hè! Zal ik er eentje voor je timmeren?
Je kan onder mijn kratje schuilen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee hoor, maar een afdakje voor in de tuin voor als het regent zou niet verkeerd zijn
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je kan onder mijn kratje schuilen.
Omdat appelflap. Sheeshquote:
Geen bier in huisquote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tail en Piet waren uitgenodigd, althans, die konden.. Tail moest nog wat blokken, en Piet nog niet gezien![]()
En ik heb geen bier in huis
Domste wat je kan doenquote:
Ik moest kratten halen, maar ja.. ik had een linnen tas op mijn rug met daar allemaal voer, daar bovenop kattengrit, en dáár bovenop de rest wat niet in die tas paste.quote:
Broertjequote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Domste wat je kan doen
Wacht, ik ben zo terug.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Domste wat je kan doen
Eej broertje!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Domste wat je kan doen
Muisquote:
Want je gaat morgenavond al aan de zuip?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik moest kratten halen, maar ja.. ik had een linnen tas op mijn rug met daar allemaal voer, daar bovenop kattengrit, en dáár bovenop de rest wat niet in die tas paste.
Ik heb wel chocomel alvast in huis.![]()
Morgen wijn halen, kratje of 2 voor een man of 8 waarvan een deel niet drinkt![]()
En dan zondag geen druppel drinken
Buurmanquote:
quote:
Neequote:
En tussendoor nog even een emmer espresso met een shaggie naar binnen werkenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gaat knok nu eerst op een hol bier kopen en dan rond 22.29 uur zichzelf op het rooster haasten.
Is Lucky verhuist???quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:31 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]Wou graag naar Friesland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |