Lief!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:22 schreef just me het volgende:
[..]
Voor mij hoort dat er gewoon bij, even bijkletsen
Ze hebben een graf,quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lief!
Hebben ze een graf daar of gewoon symbolisch...?
Kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:25 schreef just me het volgende:
[..]
Ze hebben een graf,
het er naar toe gaan is voor mij iets wat ik zelf prettig vind, geen verplichting
Thuis is ook mooiquote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan me er wel iets bij voorstellen.
Mijn ouders hebben geen graf, hun as is verstrooid.
Wel hebben ze jarenlang een gedenkplaatje gehad op de begraafplaats, maar dat kostte een achterlijk bedrag toen we het moesten verlengen.
Plaatjes liggen nu thuis...
Daarom gaat mw. MM met de chemokar mee en ik in de GFT kliko...quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:29 schreef just me het volgende:
[..]
Thuis is ook mooi
Het zijn ook achterlijke bedragen, ook voor een graf, maar goed dat regelen de kinderen tzt maar
Even die opblaasbare zoekenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:29 schreef MadMaster het volgende:
Je hebt nog een paar minuten om je petticoat aan te trekken...
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom gaat mw. MM met de chemokar mee en ik in de GFT kliko...
Kosten voor het verlengen van grafrechten zijn bij het criminele af.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan me er wel iets bij voorstellen.
Mijn ouders hebben geen graf, hun as is verstrooid.
Wel hebben ze jarenlang een gedenkplaatje gehad op de begraafplaats, maar dat kostte een achterlijk bedrag toen we het moesten verlengen.
Plaatjes liggen nu thuis...
Dit was niet eens een graf en dat kostte al honderden euro's voor een plaatje...quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kosten voor het verlengen van grafrechten zijn bij het criminele af.
Ik ben blij dat mijn moeder net voor haar overlijden voor 30 jaar had bijgekochtquote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kosten voor het verlengen van grafrechten zijn bij het criminele af.
die is al op zal nog een paar plakken snijdenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:34 schreef MadMaster het volgende:
Waar blijft de leverworst van Karzai nou?
* MadMaster tast toe...quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
die is al op zal nog een paar plakken snijden
[ afbeelding ]
Goedemiddag trouwens.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit was niet eens een graf en dat kostte al honderden euro's voor een plaatje...
Goedemiddag!
Kwestie van contract en rechten of zoiets?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goedemiddag trouwens.
Totaal absurd, zulke kosten. Grafrechten verlengen is nog veel duurder. Het graf van mijn grootouders is de laatste keer niet meer verlengd. Het rare is dat mijn overgrootouders op dezelfde begraafplaats ongestoord begraven liggen en daar kraait geen haan naar.
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:43 schreef MadMaster het volgende:
Ik moet niet te veel snaaien nu, want we gaan zo bij mijn favo restaurant eten...
Belachelijk dat het van die absurde bedragen zijn, graf van mijn grootouders in Eindhoven is er ook niet meer, best jammerquote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goedemiddag trouwens.
Totaal absurd, zulke kosten. Grafrechten verlengen is nog veel duurder. Het graf van mijn grootouders is de laatste keer niet meer verlengd. Het rare is dat mijn overgrootouders op dezelfde begraafplaats ongestoord begraven liggen en daar kraait geen haan naar.
Mijn oma was ook in de veronderstelling dat ze het goed had geregeld en dat ze haar kinderen later niet meer met kosten zou opzadelen. Maar 15 jaar na haar overlijden (30 jaar nadat mijn opa overleed) kregen mijn ouders op hun adres een brief met haar naam in de adressering; of ze even 600 euro wilden ophoesten. Ze hebben toen tien jaar verlengd, maar toen kwam er weer zo'n brief. Inmiddels was het 1.200 euro.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:36 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn moeder net voor haar overlijden voor 30 jaar had bijgekocht
je mag ze ook niet in de tuin begravenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:46 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
Belachelijk dat het van die absurde bedragen zijn, graf van mijn grootouders in Eindhoven is er ook niet meer, best jammer
Ik weet niet exact hoe het zit. Wel dat het veel geld kost en dat gemeenten het gretig misbruiken om een financieel slaatje uit te slaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kwestie van contract en rechten of zoiets?
boevenstrekenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:46 schreef Elfletterig het volgende:
Wat ik net zei: bij het criminele af.
quote:
Ik moet om 19.00 uur aan tafel...quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:59 schreef just me het volgende:
[..]had het al gezien dat het tot 18.00 uur was
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:22 schreef just me het volgende:
[..]
Voor mij hoort dat er gewoon bij, even bijkletsen
Just emo mutsquote:
Dat kan goed kloppen.. Gisteren was de intocht van de Avondvierdaagse, dus stonden we verkeer te regelen. En mijn computer is ook net weer een uurtje geleden aangesloten.quote:
Muisquote:
quote:
Kan je dat niet ergens anders gaan doen? Ik hoopte op een rustige vrijdagavondquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:26 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Ik ben nog niet helemaal enigszins verre van klaar met schoonmaak, maar ik moest mijn computer weer in mekaar zetten hoor.
Waarom had je jouw computer dan uit elkaar gehaald?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:26 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Ik ben nog niet helemaal enigszins verre van klaar met schoonmaak, maar ik moest mijn computer weer in mekaar zetten hoor.
Staat je DJ spul al op zijn nieuwe stek, knok?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:26 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Ik moest van mijn vriendin, sorry, die heeft de broek aan, een hele grote.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan je dat niet ergens anders gaan doen? Ik hoopte op een rustige vrijdagavond
Omdat ik die nu ergens anders heb neergezetquote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom had je jouw computer dan uit elkaar gehaald?
En jij luistert naar je vriendin?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik moest van mijn vriendin, sorry, die heeft de broek aan, een hele grote.
Rustige vrijdagavond, die is goedquote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan je dat niet ergens anders gaan doen? Ik hoopte op een rustige vrijdagavond
Heulniequote:
Ow, vertel eens..... misschien doe ik inspiratie opquote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De consequenties zijn niet mals als je dat niet doet hoor.
Nu alles wit is bedoel je?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:32 schreef knokkels het volgende:
Lucky ch00000000ns
Hmm klinkt een stuk beter hier
Nou, de laatste keer smoorde ze mij zowat.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, vertel eens..... misschien doe ik inspiratie op
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, de laatste keer smoorde ze mij zowat.
quote:
En lekker dat je het vondquote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ga je nu ook buiten roken? Anders is het over 3 jaar weer heel mooi shag-kleurigquote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:35 schreef knokkels het volgende:
[..]Het meeste is wit. Ik heb de muren in mijn woonkamer gewit, ook het plafond. Vrienden hebben geholpen met het behang. En ik moet nog het plafond in het "eetkamergedeelte", wat nu gebombardeerd is tot DJ Knokkels Central, nog witten. En de gang ook.
En wat verf van de vloer halen*kuch*
In geklaarde boter?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wel de vloer afdekken. Vervolgens ietwat ongelukkig neerkomen en daarmee verf morsen, bijna uitglijden en verf meenemenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
DJ Knokkels Central![]()
Niet even de vloer afdekken hè. Echt op z'n knok's weer.
Lucky A l'Orange.. Mmmmmmmmmmmmmquote:
Met geroosterde knoflookquote:
Yummyquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wel de vloer afdekken. Vervolgens ietwat ongelukkig neerkomen en daarmee verf morsen, bijna uitglijden en verf meenemen
Dat was geen leuke actiequote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]En die ene pot verf nog waar je spontaan een vers zebrapad vlak bij het politiebureau mee maakte.
Je typte het zo lekker smeuïg.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat was geen leuke actie![]()
Daarmee was ik weer een stap dichterbij geweest![]()
\
Ik heb wel gevoel voor dramatiekquote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je typte het zo lekker smeuïg.De enige pot die er te vinden is zakt dwars door die zak heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn interim setup.Dinsdag gaan we hout halen, en dan staat het woensdag hopelijk.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:56 schreef knokkels het volgende:
*Tromgeroffel*Netjes hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn interim setup.Dinsdag gaan we hout halen, en dan staat het woensdag hopelijk.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Dankuquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:56 schreef knokkels het volgende:
*Tromgeroffel*Oeh, lekkere plek zo met veel ruimte! Ziet er goed uit, knok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn interim setup.Dinsdag gaan we hout halen, en dan staat het woensdag hopelijk.
L2B's Mixcloud
En het klinkt een stuk beter ook.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oeh, lekkere plek zo met veel ruimte! Ziet er goed uit, knok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |