Lief!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:22 schreef just me het volgende:
[..]
Voor mij hoort dat er gewoon bij, even bijkletsen
Ze hebben een graf,quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lief!
Hebben ze een graf daar of gewoon symbolisch...?
Kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:25 schreef just me het volgende:
[..]
Ze hebben een graf,
het er naar toe gaan is voor mij iets wat ik zelf prettig vind, geen verplichting
Thuis is ook mooiquote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan me er wel iets bij voorstellen.
Mijn ouders hebben geen graf, hun as is verstrooid.
Wel hebben ze jarenlang een gedenkplaatje gehad op de begraafplaats, maar dat kostte een achterlijk bedrag toen we het moesten verlengen.
Plaatjes liggen nu thuis...
Daarom gaat mw. MM met de chemokar mee en ik in de GFT kliko...quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:29 schreef just me het volgende:
[..]
Thuis is ook mooi
Het zijn ook achterlijke bedragen, ook voor een graf, maar goed dat regelen de kinderen tzt maar
Even die opblaasbare zoekenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:29 schreef MadMaster het volgende:
Je hebt nog een paar minuten om je petticoat aan te trekken...
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom gaat mw. MM met de chemokar mee en ik in de GFT kliko...
Kosten voor het verlengen van grafrechten zijn bij het criminele af.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan me er wel iets bij voorstellen.
Mijn ouders hebben geen graf, hun as is verstrooid.
Wel hebben ze jarenlang een gedenkplaatje gehad op de begraafplaats, maar dat kostte een achterlijk bedrag toen we het moesten verlengen.
Plaatjes liggen nu thuis...
Dit was niet eens een graf en dat kostte al honderden euro's voor een plaatje...quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kosten voor het verlengen van grafrechten zijn bij het criminele af.
Ik ben blij dat mijn moeder net voor haar overlijden voor 30 jaar had bijgekochtquote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kosten voor het verlengen van grafrechten zijn bij het criminele af.
die is al op zal nog een paar plakken snijdenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:34 schreef MadMaster het volgende:
Waar blijft de leverworst van Karzai nou?
* MadMaster tast toe...quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
die is al op zal nog een paar plakken snijden
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |