Goedemiddag trouwens.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit was niet eens een graf en dat kostte al honderden euro's voor een plaatje...
Goedemiddag!
Kwestie van contract en rechten of zoiets?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goedemiddag trouwens.
Totaal absurd, zulke kosten. Grafrechten verlengen is nog veel duurder. Het graf van mijn grootouders is de laatste keer niet meer verlengd. Het rare is dat mijn overgrootouders op dezelfde begraafplaats ongestoord begraven liggen en daar kraait geen haan naar.
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:43 schreef MadMaster het volgende:
Ik moet niet te veel snaaien nu, want we gaan zo bij mijn favo restaurant eten...
Belachelijk dat het van die absurde bedragen zijn, graf van mijn grootouders in Eindhoven is er ook niet meer, best jammerquote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goedemiddag trouwens.
Totaal absurd, zulke kosten. Grafrechten verlengen is nog veel duurder. Het graf van mijn grootouders is de laatste keer niet meer verlengd. Het rare is dat mijn overgrootouders op dezelfde begraafplaats ongestoord begraven liggen en daar kraait geen haan naar.
Mijn oma was ook in de veronderstelling dat ze het goed had geregeld en dat ze haar kinderen later niet meer met kosten zou opzadelen. Maar 15 jaar na haar overlijden (30 jaar nadat mijn opa overleed) kregen mijn ouders op hun adres een brief met haar naam in de adressering; of ze even 600 euro wilden ophoesten. Ze hebben toen tien jaar verlengd, maar toen kwam er weer zo'n brief. Inmiddels was het 1.200 euro.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:36 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn moeder net voor haar overlijden voor 30 jaar had bijgekocht
je mag ze ook niet in de tuin begravenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:46 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
Belachelijk dat het van die absurde bedragen zijn, graf van mijn grootouders in Eindhoven is er ook niet meer, best jammer
Ik weet niet exact hoe het zit. Wel dat het veel geld kost en dat gemeenten het gretig misbruiken om een financieel slaatje uit te slaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kwestie van contract en rechten of zoiets?
boevenstrekenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:46 schreef Elfletterig het volgende:
Wat ik net zei: bij het criminele af.
quote:
Ik moet om 19.00 uur aan tafel...quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:59 schreef just me het volgende:
[..]had het al gezien dat het tot 18.00 uur was
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:22 schreef just me het volgende:
[..]
Voor mij hoort dat er gewoon bij, even bijkletsen
Just emo mutsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |