SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Enige nummers die ik had ingeplanned was de eerste en de laatstequote:Op donderdag 16 juni 2016 21:30 schreef Melting het volgende:
Dank voor de muziekjes, Paro.
Je hebt me verrast.
Goed gedaan dus.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Enige nummers die ik had ingeplanned was de eerste en de laatste
quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
waarom heeft DJ Vout een zomerstop? gaat ie naar benidorm oid?
Benidorm is wel een voute locatie om er van te genieten of anders Texel.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:38 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Nee.... ik ga genieten van mijn welverdiende (draai-)vakantie.
Ben bij beide nog niet geweest. Is het iets ja?quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Benidorm is wel een voute locatie om er van te genieten of anders Texel.
Zompen op de klompen?quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:41 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ben bij beide nog niet geweest. Is het iets ja?
Ik ga dit jaar in ieder geval een paar dagtochtjes doen.
quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:46 schreef just me het volgende:
Je bent welkom hoor Vout, dat weet je
en je mag Melting wel meenemen
Moet dat?quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:46 schreef just me het volgende:
Je bent welkom hoor Vout, dat weet je
en je mag Melting wel meenemen
Ik denk dat Vout dat minder leuk gaat vinden, die zetten we wel aan de Schrobbelèrquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet dat?![]()
Of mag ik ook alleen komen?
quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:48 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk dat Vout dat minder leuk gaat vinden, die zetten we wel aan de Schrobbelèr
Slaap lekker.quote:
Misschien moet DJ Vinyl dat gat opvullen...quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:38 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Nee.... ik ga genieten van mijn welverdiende (draai-)vakantie.
Dat zou een mogelijk zijn zijnquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Misschien moet DJ Vinyl dat gat opvullen...
LLoret de Marquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
waarom heeft DJ Vout een zomerstop? gaat ie naar benidorm oid?
vergeet je zadel niet droog te makenquote:Op donderdag 16 juni 2016 22:22 schreef MadMaster het volgende:
Nu even wachten tot ik droog op mijn fiets kan springen...
Jij weet.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:24 schreef just me het volgende:
[..]
vergeet je zadel niet droog te maken
Dat gaat lastig worden, daar zit een gelkussen op dat waarschijnlijk doorweekt is. Zakje er overheen, lekker praktisch...quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:24 schreef just me het volgende:
[..]
vergeet je zadel niet droog te maken
De honkbalpet geen optie?quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat gaat lastig worden, daar zit een gelkussen op dat waarschijnlijk doorweekt is. Zakje er overheen, lekker praktisch...
droge kop, natte kontquote:
Valt mee, gelkussen absorbeert minder dan verwacht.quote:
heb ik nooit last van gehadquote:Op donderdag 16 juni 2016 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Valt mee, gelkussen absorbeert minder dan verwacht.
Wel doorweekte voeten, omdat ik in het donker een flinke plas niet zag...
Soms moet ik wel door de regen...quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik fiets zelden met regen...
dagje ouder enzoquote:Op donderdag 16 juni 2016 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
Het is vroeg afgelopen hier vanavond.
Heb geen inspiratie.quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
Het is vroeg afgelopen hier vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |