Hoef je morgen niet te werken om al die alimentatie te betalen?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:08 schreef HyperViper het volgende:
Gelukkig is die incestueuze sekte van Ubisoft weg. Man man man wat een bocht etaleren die druiven zeg. Maar ook de minder intellectuelen hier moeten voorzien worden van vermaak.
Daar heeft hij een uitkering voor enzo.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:09 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Hoef je morgen niet te werken om al die alimentatie te betalen?
Ik heb geen van mijn 8 kinderen erkent. Dat voorkomt een heleboel poespas.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:09 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Hoef je morgen niet te werken om al die alimentatie te betalen?
Je bent nog erger dan zo'n stereotype negroďde vader uit de Bronxquote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:10 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik heb geen van mijn 8 kinderen erkent. Dat voorkomt een heleboel poespas.
Oh maar af en toe stuur ik wel een brief hoor. En wtf is dat met al dat racisme hier. Loempiabakkers zijn slecht, negers uit de bronx zijn slecht. Echt gatverdammequote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:13 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Je bent nog erger dan zo'n stereotype negroďde vader uit de Bronx
Hetzelfde. Maar met meer indies.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:28 schreef Munchlax het volgende:
hoe is het trouwens altijd met sony vergeleken met microsoft op de e3? Eerste keer dat ik het een beetje kijk.
Steep was de enige die niet van te voren uitgelekt was, volgens mij. Weinig verassingen dus deze E3. Misschien dat Sony het nog goed kan maken, grote studio die zijn eigen console toch ook wel een beetje mag supporten met software.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:37 schreef Friday12 het volgende:
Waren er nou eigenlijk veel nieuwe games?
je was 56 toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 01:30 schreef EvilMarc het volgende:
Ik wens alle die hards veel plezier maar ik heb tentamens morgen dus welterusten
twitter:ZhugeEX twitterde op maandag 13-06-2016 om 22:09:09BTW. Sony's conference is 10x better than this. I won't leak it. But trust me. AMAZING reageer retweet
Kon ik maar live kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:ZhugeEX twitterde op dinsdag 14-06-2016 om 00:57:2816.12.15 https://t.co/kHr1y35JCK reageer retweet
Gewoon lekker in de nacht kijkenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 02:48 schreef Pheno het volgende:
Was ik maar daar, dan was het niet midden in de nacht
Oh ja ik zie dat ze dit keer ergens anders zijn... Hu, veranderingenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 02:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Gewoon lekker in de nacht kijken![]()
Zonlicht
quote:
Beste Sony conferentie ooitquote:
Ja, moet hier ook wat aan wennen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 03:08 schreef Friday12 het volgende:
Was God of War niet altijd meer topview?
Games dont kill people inderdaadquote:Op dinsdag 14 juni 2016 03:17 schreef Friday12 het volgende:
Weer Orlando.. Ja het is triest now get over it
Zoals ik zei... Nooit interesse gehad in GoW maar nu ziet het er toch wel vet uitquote:Op dinsdag 14 juni 2016 03:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat was potdomme een goede game om mee te starten. Goed ook om te zien dat ze de game nu hebben vernieuwd. GoW3 was best een teleurstelling en nu lijkt het wat meer cinematic en een klein snufje TLOU.
Al denken sommige muricans dat welquote:Op dinsdag 14 juni 2016 03:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Games dont kill people inderdaad
Zo'n verplicht moetje. en nu door, het is E3 verdomme.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 03:17 schreef Friday12 het volgende:
Weer Orlando.. Ja het is triest now get over it
Hoezo weer?quote:
Net een paar uur geleden is de trademark aangevraagdquote:Op dinsdag 14 juni 2016 03:20 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik bedoel eerder een game die nog niet is uitgelekt, sorry
Alles is gelekt, en alles lijkt op TLOU tot nu toe.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 03:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Net een paar uur geleden is de trademark aangevraagd
Ja, ik kan amper ademenquote:
Prima te doen hier op een beamerquote:
Zet 'm op HD-kwaliteit danquote:Op dinsdag 14 juni 2016 03:26 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ja, met kleiner beeld is het te doen, full screen is waardeloos.
4/4 die ik wel zou spelenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 03:30 schreef Odaiba het volgende:
Tot nu toe
God of War
Days Gone
The Last Guardian
Horizon Zero Dawn
Dat waren ze twee jaar geleden al.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 03:32 schreef Odaiba het volgende:
Damn, dit ziet er toch ook weer wreed uit!
Xbox is screwed!
Ben gewoon blij zoveel nieuwe vette games te zien man, was al bang dat het net zo'n slappe hap zou zijn als bij die andere bedrijven.quote:
50 games tussen launch en het einde van het jaarquote:Op dinsdag 14 juni 2016 03:41 schreef Odaiba het volgende:
13 oktober 2016 komt de Playstation VR uit, in Amerika...met 50 games.
Nadat het orkest stopte.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 03:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wanneer ging het over van Kitchen naar Resi trouwens
Ik ook nietquote:Op dinsdag 14 juni 2016 03:49 schreef Friday12 het volgende:
CoD... Had niet eens door dat het CoD was in het begin
Je mag stoppen, of je posts editen ipv steeds opnieuw te plaatsenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 03:57 schreef Odaiba het volgende:
Tot nu toe
God of War
Days Gone
The Last Guardian
Horizon Zero Dawn
Detroit: Become Human
Kitchen (Sony VR)
Resident Evil 7 (Sony VR)
Farpoint (Sony VR)
Star Wars (Sony VR)
Batman Arkham (Sony VR)
Final Fantasy XV
Final Fantasy XV: Play as Prompto (Sony VR)
Call of Duty: Infinite Warfare
Call of Duty: Modern Warfare Remastered
Crash Bandicoot Remastered
Spoilers in de preview? Ik moet de film nog steeds kijkenquote:
Lekker lullig! dan stop ik wel. Ben nu uit m'n flow. KRO Kindertijd is toch begonnen zie ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 03:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je mag stoppen, of je posts editen ipv steeds opnieuw te plaatsen
Ga gewoon door.. Boeiendquote:Op dinsdag 14 juni 2016 03:59 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Lekker lullig! dan stop ik wel. Ben nu uit m'n flow. KRO Kindertijd is toch begonnen zie ik.
Royquote:Op dinsdag 14 juni 2016 03:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Spoilers in de preview? Ik moet de film nog steeds kijken![]()
Die was ook vetquote:Op dinsdag 14 juni 2016 04:08 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik heb me anders ook prima vermaakt met de PS1 spider-man
Een stuk meer ookquote:Op dinsdag 14 juni 2016 04:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit is eigenlijk gewoon TLOU2, met actievere vijanden.
Echt zo blij.. De meeste persconferenties zat ik de helft van de tijd iets anders te doen door dat gelulquote:Op dinsdag 14 juni 2016 04:17 schreef Odaiba het volgende:
Oke, leuk persconferentie emt alleen maar games, games, games. Nu kunnen we met een gerust hart naar bed.
JJ en Skate zijn het met ons eensquote:Op dinsdag 14 juni 2016 04:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Echt zo blij.. De meeste persconferenties zat ik de helft van de tijd iets anders te doen door dat gelul
True, maar dan raak je uiteindelijk niet teleurgesteld.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 04:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sure, vette games, maar weer typisch Sony. Allemaal shit die nog lang niet uitkomt. Dat is jammer.
Ze hebben net Uncharted uitgepoept. Misschien met gamescom de dlc, maar een nieuwe game verwacht ik nog even niet dit jaar.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 04:25 schreef Friday12 het volgende:
Hoop wel dat volgend jaar Naughty Dog weer met iets komt
Daarom zeg ik ook volgend jaarquote:Op dinsdag 14 juni 2016 04:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hebben net Uncharted uitgepoept. Misschien met gamescom de dlc, maar een nieuwe game verwacht ik nog even niet dit jaar.
Er zaten al spoilers in de Lego trailer dan. Maar das je eigen schuld, je bent de enige op de planeet die Ep7 nog niet gezien heeftquote:Op dinsdag 14 juni 2016 03:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Spoilers in de preview? Ik moet de film nog steeds kijken![]()
Ik kijk meer uit naar wat Pokémon-beelden. Zelda kan me aan m'n reet roestenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:34 schreef Pheno het volgende:
Zelda met Link en Linkle. Ik koop het toch wel, want Zelda. Dus hyper niet echt, meer zou er niet zijn.
Ik vrees dat ik pokemon al drie edities echt ontgroeid ben. Constant dezelfde gameplay. Ik kom wel terug als het een MMO is.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kijk meer uit naar wat Pokémon-beelden. Zelda kan me aan m'n reet roesten![]()
(al haal ik die waarschijnlijk wel omdat er nooit veel andere launchgames zijn bij Nintendo)
Pokémon ben ik beu eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kijk meer uit naar wat Pokémon-beelden. Zelda kan me aan m'n reet roesten![]()
(al haal ik die waarschijnlijk wel omdat er nooit veel andere launchgames zijn bij Nintendo)
Pokemon Go lijkt me wel tof eigenlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:55 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Pokémon ben ik beu eerlijk gezegd.denk dat ik het ontgroeid ben
Je moet ze ook niet teveel spelen. Sun/Moon wordt mijn vierde (Blauw, Diamond, Y) en dat is goed te doen in 20 jaarquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik pokemon al drie edities echt ontgroeid ben. Constant dezelfde gameplay. Ik kom wel terug als het een MMO is.
Dan nog is er weinig vernieuwend aan. Een paar rare figuurtje als gitarenpokemon erbij trekken bij niet over de streepquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet teveel spelen. Sun/Moon wordt mijn vierde (Blauw, Diamond, Y) en dat is goed te doen in 20 jaar
Ieder zijn ding natuurlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan nog is er weinig vernieuwend aan. Een paar rare figuurtje als gitarenpokemon erbij trekken bij niet over de streep
Die ligt nog even in de vriezerquote:Op dinsdag 14 juni 2016 04:34 schreef Friday12 het volgende:
Dead Island 2 ook niets meer van gehoord..
Nee, heb je die al nodig?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:08 schreef Munchlax het volgende:
Maar sony deed niks over een nieuwe console?
Oh oke thanks.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:15 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Sony had al aangekondigd niks erover bekend te maken.
Na deze E3 lijkt me de Neo helemaal niet zo noodzakelijk. Sony zou er verstandig aan doen om de Neo tijdelijk in de koelkast te leggen en rustig door te gaan met wat ze doen (toffe titels brengen) en niet te vroeg iets nieuws uit te brengen.quote:
Sony wacht op meer games op Neo, in plaats van een papieren bekendmaking met als enige spec: het aantal FLOPS.quote:
Sun en Moon worden als ik het goed begrepen heb in ieder geval 3rd person. Da's al meer vernieuwing dan de afgelopen 20 jaarquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan nog is er weinig vernieuwend aan. Een paar rare figuurtje als gitarenpokemon erbij trekken bij niet over de streep
we gaan het zien. Je weetz, ik slaap niet op E3quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:05 schreef StefanW het volgende:
[..]
Sun en Moon worden als ik het goed begrepen heb in ieder geval 3rd person. Da's al meer vernieuwing dan de afgelopen 20 jaar
dan is het weinig pocket meerquote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:20 schreef Gutanoth het volgende:
Waarom maken ze geen hele toffe Console Pokémon
dat is volgens mij geld printen.
Ik heb eigenlijk nooit meer serieus een pokemon gespeeld na silver.. Ooit black 2 gespeelt maar wat was dat kut zegquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik pokemon al drie edities echt ontgroeid ben. Constant dezelfde gameplay. Ik kom wel terug als het een MMO is.
Pokémon blijft leuk! Ik ben weer begonnen met X. 👏🏻quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit meer serieus een pokemon gespeeld na silver.. Ooit black 2 gespeelt maar wat was dat kut zeg
Wel pas geleden Yellow op de DS gedaan
Mijn vriendin is begonnen met Y en het begint ook weer te kriebelen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:55 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Pokémon blijft leuk! Ik ben weer begonnen met X. 👏🏻
Niet. Kitchen = Resident Evil 7.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 03:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wanneer ging het over van Kitchen naar Resi trouwens
Fixedquote:
Vandaag staat in het teken van Zelda en Pokémon. Monster Hunter morgen en andere games morgen.quote:Tune in starting at 9 a.m. PT to see the Pokémon(TM) Sun and Pokémon Moon games in action, followed by the world's first in-depth look at the new Legend of Zelda(TM) game. The day will continue with livestreamed gameplay and behind-the-scenes info from the game experts of Nintendo Treehouse--live and unscripted from the show floor.
Then be sure to come back for a second day of livestreaming, starting at 10 a.m. PT on June 15. The day will start with a special Pokémon GO developer Q&A session. Then Nintendo Treehouse: Live will showcase upcoming games such as Monster Hunter Generations, Dragon Quest VII: Fragments of the Forgotten Past, and Tokyo Mirage Sessions #FE.
Ah, ik dacht al. Thnx.quote:
Ik heb alleen MS gezien. Sucker voor Forza Horizon 3. Ik ben hyped. Sea of Thieves en ReCore ook nog steeds enthousiast over. GoW 4 gameplay zag er als vanouds uit. Alleen dan met goede graphics.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:58 schreef Typisch het volgende:
Vanmiddag even alles terug kijken. Sony was goed dus? Hoe was MS?
Ik ben erg blij met al die crossplatform dingen. Straks even gratis upgraden naar Windows 10 en ik kan zo een beetje alles spelen wat ze op de One uitbrengen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb alleen MS gezien. Sucker voor Forza Horizon 3. Ik ben hyped. Sea of Thieves en ReCore ook nog steeds enthousiast over. GoW 4 gameplay zag er als vanouds uit. Alleen dan met goede graphics.Ik ben niet van FFXV en ik denk ook niet dat ik van Scalebound word. Halo Wars kan ik weinig zinnigs over zeggen. RTS is ook niet mijn ding.
Game die er voor mij uitsprong was We Happy Few.
Ik ben daarnaast nog niet toe aan een nieuwe Xbox.
Dus die Scorpio kan me gestolen worden.
Nintendo is bijna altijd slechtquote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:54 schreef TigerXtrm het volgende:
Ben benieuwd of Nintendo weer net zo cringe waardig wordt als vorig jaar. Mijn god wat was dat slecht.
Normaal tot werkelijk briljant niveau.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er worden twee games getoond die eigenlijk standaard wel van normaal tot goed niveau zijn. Er is geen conferentie zoals Sony of Microsoft hadden.
Dit was overduidelijk 720P, terwijl het spel er voor de rest prima uitzagquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk op de NX iets laten zien als we er nog niets van weten
Treehouse is leuk om dieper op de games in te gaan, niets als vervanger voor een conferentie of direct.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:14 schreef nomar83 het volgende:
Zelda ziet er geweldig uit. Anders. Ik ben hyped.![]()
Maar deze presentatie, mijn god. Zo goedkoop en rommelig.
Ik zou gewoon wachten op de nieuwequote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:14 schreef Munchlax het volgende:
Heb nog geen eens een Wii U, vraag me af of het nu nog slim is om er een te kopen
Ja, dat is leuk tijdens de E3, maar vooraf moet je je nieuwe games toch een beetje presenteren? Dit voelt niet goed.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Treehouse is leuk om dieper op de games in te gaan, niets als vervanger voor een conferentie of direct.
Wat dat betreft hoeft Nintendo niet meer naar E3 te komen eigenlijk.
Precies, ze verliezen ook snel m'n interesse op deze manier. Helemaal omdat het steeds vertaald moet worden. Duurt twee keer zo lang ook nogquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:17 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk tijdens de E3, maar vooraf moet je je nieuwe games toch een beetje presenteren? Dit voelt niet goed.
Mijn 3ds en Wii U hebben me geleerd geen console te kopen inde begin jaren van de life cycle van zo'n ding. Ik wacht wel even tot er games zijn.quote:
Helemaal waar, had ik met m'n 3DS. Kostte 250 euro, amper spellen, en iets later werd die ineens massief in prijs verlaagd.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:18 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
[..]
Mijn 3ds en Wii U hebben me geleerd geen console te kopen inde begin jaren van de life cycle van zo'n ding. Ik wacht wel even tot er games zijn.
Niet nodig als je in Japan werkt. Nintendo, Sega, Atlus, konami, Capcom, Sony.... need i say more?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:12 schreef Friday12 het volgende:
Hoe moeilijk is het engels te leren.. Je werkt in een wereld industrie
Yup daarom zei ik al.. Hoe moeilijk is het basic engels te lerenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Precies, ze verliezen ook snel m'n interesse op deze manier. Helemaal omdat het steeds vertaald moet worden. Duurt twee keer zo lang ook nog
Nintendo en goede presentaties is een soort van sprookjequote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:20 schreef nomar83 het volgende:
Het verschil tussen de presentaties van Sony en Nintendo is als de zon en de maan.
Dat dan weer wel.quote:
Tot 19u geloof ik. Dan weer Zelda.quote:
Is het alleen maar Zelda en Pokémon?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tot 19u geloof ik. Dan weer Zelda.
Ik ben dus naar het EK geschakeld.
Yup.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:32 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Is het alleen maar Zelda en Pokémon?
5 jaar!?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:53 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Meh, misschien leuk voor over 5 jaar op een emulator op m'n smartphone.
Je verwacht het niet bij Nintendoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |