Er zaten al spoilers in de Lego trailer dan. Maar das je eigen schuld, je bent de enige op de planeet die Ep7 nog niet gezien heeftquote:Op dinsdag 14 juni 2016 03:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Spoilers in de preview? Ik moet de film nog steeds kijken![]()
Ik kijk meer uit naar wat Pokémon-beelden. Zelda kan me aan m'n reet roestenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:34 schreef Pheno het volgende:
Zelda met Link en Linkle. Ik koop het toch wel, want Zelda. Dus hyper niet echt, meer zou er niet zijn.
Ik vrees dat ik pokemon al drie edities echt ontgroeid ben. Constant dezelfde gameplay. Ik kom wel terug als het een MMO is.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kijk meer uit naar wat Pokémon-beelden. Zelda kan me aan m'n reet roesten![]()
(al haal ik die waarschijnlijk wel omdat er nooit veel andere launchgames zijn bij Nintendo)
Pokémon ben ik beu eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kijk meer uit naar wat Pokémon-beelden. Zelda kan me aan m'n reet roesten![]()
(al haal ik die waarschijnlijk wel omdat er nooit veel andere launchgames zijn bij Nintendo)
Pokemon Go lijkt me wel tof eigenlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:55 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Pokémon ben ik beu eerlijk gezegd.denk dat ik het ontgroeid ben
Je moet ze ook niet teveel spelen. Sun/Moon wordt mijn vierde (Blauw, Diamond, Y) en dat is goed te doen in 20 jaarquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik pokemon al drie edities echt ontgroeid ben. Constant dezelfde gameplay. Ik kom wel terug als het een MMO is.
Dan nog is er weinig vernieuwend aan. Een paar rare figuurtje als gitarenpokemon erbij trekken bij niet over de streepquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet teveel spelen. Sun/Moon wordt mijn vierde (Blauw, Diamond, Y) en dat is goed te doen in 20 jaar
Ieder zijn ding natuurlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan nog is er weinig vernieuwend aan. Een paar rare figuurtje als gitarenpokemon erbij trekken bij niet over de streep
Die ligt nog even in de vriezerquote:Op dinsdag 14 juni 2016 04:34 schreef Friday12 het volgende:
Dead Island 2 ook niets meer van gehoord..
Nee, heb je die al nodig?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:08 schreef Munchlax het volgende:
Maar sony deed niks over een nieuwe console?
Oh oke thanks.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:15 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Sony had al aangekondigd niks erover bekend te maken.
Na deze E3 lijkt me de Neo helemaal niet zo noodzakelijk. Sony zou er verstandig aan doen om de Neo tijdelijk in de koelkast te leggen en rustig door te gaan met wat ze doen (toffe titels brengen) en niet te vroeg iets nieuws uit te brengen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |