Een stuk meer ookquote:Op dinsdag 14 juni 2016 04:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit is eigenlijk gewoon TLOU2, met actievere vijanden.
Echt zo blij.. De meeste persconferenties zat ik de helft van de tijd iets anders te doen door dat gelulquote:Op dinsdag 14 juni 2016 04:17 schreef Odaiba het volgende:
Oke, leuk persconferentie emt alleen maar games, games, games. Nu kunnen we met een gerust hart naar bed.
JJ en Skate zijn het met ons eensquote:Op dinsdag 14 juni 2016 04:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Echt zo blij.. De meeste persconferenties zat ik de helft van de tijd iets anders te doen door dat gelul
True, maar dan raak je uiteindelijk niet teleurgesteld.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 04:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sure, vette games, maar weer typisch Sony. Allemaal shit die nog lang niet uitkomt. Dat is jammer.
Ze hebben net Uncharted uitgepoept. Misschien met gamescom de dlc, maar een nieuwe game verwacht ik nog even niet dit jaar.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 04:25 schreef Friday12 het volgende:
Hoop wel dat volgend jaar Naughty Dog weer met iets komt
Daarom zeg ik ook volgend jaarquote:Op dinsdag 14 juni 2016 04:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hebben net Uncharted uitgepoept. Misschien met gamescom de dlc, maar een nieuwe game verwacht ik nog even niet dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |