Sony wacht op meer games op Neo, in plaats van een papieren bekendmaking met als enige spec: het aantal FLOPS.quote:
Sun en Moon worden als ik het goed begrepen heb in ieder geval 3rd person. Da's al meer vernieuwing dan de afgelopen 20 jaarquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan nog is er weinig vernieuwend aan. Een paar rare figuurtje als gitarenpokemon erbij trekken bij niet over de streep
we gaan het zien. Je weetz, ik slaap niet op E3quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:05 schreef StefanW het volgende:
[..]
Sun en Moon worden als ik het goed begrepen heb in ieder geval 3rd person. Da's al meer vernieuwing dan de afgelopen 20 jaar
dan is het weinig pocket meerquote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:20 schreef Gutanoth het volgende:
Waarom maken ze geen hele toffe Console Pokémon
dat is volgens mij geld printen.
Ik heb eigenlijk nooit meer serieus een pokemon gespeeld na silver.. Ooit black 2 gespeelt maar wat was dat kut zegquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik pokemon al drie edities echt ontgroeid ben. Constant dezelfde gameplay. Ik kom wel terug als het een MMO is.
Pokémon blijft leuk! Ik ben weer begonnen met X. 👏🏻quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit meer serieus een pokemon gespeeld na silver.. Ooit black 2 gespeelt maar wat was dat kut zeg
Wel pas geleden Yellow op de DS gedaan
Mijn vriendin is begonnen met Y en het begint ook weer te kriebelen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:55 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Pokémon blijft leuk! Ik ben weer begonnen met X. 👏🏻
Niet. Kitchen = Resident Evil 7.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 03:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wanneer ging het over van Kitchen naar Resi trouwens
Fixedquote:
Vandaag staat in het teken van Zelda en Pokémon. Monster Hunter morgen en andere games morgen.quote:Tune in starting at 9 a.m. PT to see the Pokémon(TM) Sun and Pokémon Moon games in action, followed by the world's first in-depth look at the new Legend of Zelda(TM) game. The day will continue with livestreamed gameplay and behind-the-scenes info from the game experts of Nintendo Treehouse--live and unscripted from the show floor.
Then be sure to come back for a second day of livestreaming, starting at 10 a.m. PT on June 15. The day will start with a special Pokémon GO developer Q&A session. Then Nintendo Treehouse: Live will showcase upcoming games such as Monster Hunter Generations, Dragon Quest VII: Fragments of the Forgotten Past, and Tokyo Mirage Sessions #FE.
Ah, ik dacht al. Thnx.quote:
Ik heb alleen MS gezien. Sucker voor Forza Horizon 3. Ik ben hyped. Sea of Thieves en ReCore ook nog steeds enthousiast over. GoW 4 gameplay zag er als vanouds uit. Alleen dan met goede graphics.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:58 schreef Typisch het volgende:
Vanmiddag even alles terug kijken. Sony was goed dus? Hoe was MS?
Ik ben erg blij met al die crossplatform dingen. Straks even gratis upgraden naar Windows 10 en ik kan zo een beetje alles spelen wat ze op de One uitbrengen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb alleen MS gezien. Sucker voor Forza Horizon 3. Ik ben hyped. Sea of Thieves en ReCore ook nog steeds enthousiast over. GoW 4 gameplay zag er als vanouds uit. Alleen dan met goede graphics.Ik ben niet van FFXV en ik denk ook niet dat ik van Scalebound word. Halo Wars kan ik weinig zinnigs over zeggen. RTS is ook niet mijn ding.
Game die er voor mij uitsprong was We Happy Few.
Ik ben daarnaast nog niet toe aan een nieuwe Xbox.
Dus die Scorpio kan me gestolen worden.
Nintendo is bijna altijd slechtquote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:54 schreef TigerXtrm het volgende:
Ben benieuwd of Nintendo weer net zo cringe waardig wordt als vorig jaar. Mijn god wat was dat slecht.
Normaal tot werkelijk briljant niveau.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er worden twee games getoond die eigenlijk standaard wel van normaal tot goed niveau zijn. Er is geen conferentie zoals Sony of Microsoft hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |