Ik zou gewoon wachten op de nieuwequote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:14 schreef Munchlax het volgende:
Heb nog geen eens een Wii U, vraag me af of het nu nog slim is om er een te kopen
Ja, dat is leuk tijdens de E3, maar vooraf moet je je nieuwe games toch een beetje presenteren? Dit voelt niet goed.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Treehouse is leuk om dieper op de games in te gaan, niets als vervanger voor een conferentie of direct.
Wat dat betreft hoeft Nintendo niet meer naar E3 te komen eigenlijk.
Precies, ze verliezen ook snel m'n interesse op deze manier. Helemaal omdat het steeds vertaald moet worden. Duurt twee keer zo lang ook nogquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:17 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk tijdens de E3, maar vooraf moet je je nieuwe games toch een beetje presenteren? Dit voelt niet goed.
Mijn 3ds en Wii U hebben me geleerd geen console te kopen inde begin jaren van de life cycle van zo'n ding. Ik wacht wel even tot er games zijn.quote:
Helemaal waar, had ik met m'n 3DS. Kostte 250 euro, amper spellen, en iets later werd die ineens massief in prijs verlaagd.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:18 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
[..]
Mijn 3ds en Wii U hebben me geleerd geen console te kopen inde begin jaren van de life cycle van zo'n ding. Ik wacht wel even tot er games zijn.
Niet nodig als je in Japan werkt. Nintendo, Sega, Atlus, konami, Capcom, Sony.... need i say more?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:12 schreef Friday12 het volgende:
Hoe moeilijk is het engels te leren.. Je werkt in een wereld industrie
Yup daarom zei ik al.. Hoe moeilijk is het basic engels te lerenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Precies, ze verliezen ook snel m'n interesse op deze manier. Helemaal omdat het steeds vertaald moet worden. Duurt twee keer zo lang ook nog
Nintendo en goede presentaties is een soort van sprookjequote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:20 schreef nomar83 het volgende:
Het verschil tussen de presentaties van Sony en Nintendo is als de zon en de maan.
Dat dan weer wel.quote:
Tot 19u geloof ik. Dan weer Zelda.quote:
Is het alleen maar Zelda en Pokémon?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tot 19u geloof ik. Dan weer Zelda.
Ik ben dus naar het EK geschakeld.
Yup.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:32 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Is het alleen maar Zelda en Pokémon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |