Games dont kill people inderdaadquote:Op dinsdag 14 juni 2016 03:17 schreef Friday12 het volgende:
Weer Orlando.. Ja het is triest now get over it
Zoals ik zei... Nooit interesse gehad in GoW maar nu ziet het er toch wel vet uitquote:Op dinsdag 14 juni 2016 03:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat was potdomme een goede game om mee te starten. Goed ook om te zien dat ze de game nu hebben vernieuwd. GoW3 was best een teleurstelling en nu lijkt het wat meer cinematic en een klein snufje TLOU.
Al denken sommige muricans dat welquote:Op dinsdag 14 juni 2016 03:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Games dont kill people inderdaad
Zo'n verplicht moetje. en nu door, het is E3 verdomme.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 03:17 schreef Friday12 het volgende:
Weer Orlando.. Ja het is triest now get over it
Hoezo weer?quote:
Net een paar uur geleden is de trademark aangevraagdquote:Op dinsdag 14 juni 2016 03:20 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik bedoel eerder een game die nog niet is uitgelekt, sorry
Alles is gelekt, en alles lijkt op TLOU tot nu toe.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 03:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Net een paar uur geleden is de trademark aangevraagd
Ja, ik kan amper ademenquote:
Prima te doen hier op een beamerquote:
Zet 'm op HD-kwaliteit danquote:Op dinsdag 14 juni 2016 03:26 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ja, met kleiner beeld is het te doen, full screen is waardeloos.
4/4 die ik wel zou spelenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 03:30 schreef Odaiba het volgende:
Tot nu toe
God of War
Days Gone
The Last Guardian
Horizon Zero Dawn
Dat waren ze twee jaar geleden al.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 03:32 schreef Odaiba het volgende:
Damn, dit ziet er toch ook weer wreed uit!
Xbox is screwed!
Ben gewoon blij zoveel nieuwe vette games te zien man, was al bang dat het net zo'n slappe hap zou zijn als bij die andere bedrijven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |