abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162965789
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:42 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

'een historische gebeurtenis'

Ahuh... historische gebeurtenissen in de juiste context ontleden, vrij van moderne waardeoordelen...Profeetschap was dus, nogmaals, niet toekomstbestendig. Waarom niet? Hij is nog steeds de laatste profeet met de enige juiste boodschap.
Mohammed heeft nog nooit gepromoot om Aisha als voorbeeld te nemen, sterker nog er zijn tientallen voorbeelden waar het tegenovergestelde van toepassing is, om oudere vrouwen, weduwen etc te huwen om ze niet eenzaam en zwak te laten in de samenleving, maar goed, als je conclusies trekt, zorg wel dat je goede vergelijkingen maakt tussen vormen van aanbidding en Mohammeds seksleven als het gaat om profeetschap.

quote:
Zullen we s beginnen met de claim van profeetschap eens in historische context te plaatsen, vrij van islamitische 'wij van,wc-eend' waardeoordelen?
Vrij van ieder soort moralistisch waardeoordeel, Islamitisch of liberaal. Gewoon in historisch context, gaarne.
  maandag 13 juni 2016 @ 00:46:15 #202
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_162965791
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:42 schreef Stimorol- het volgende:
Trigger, ga eten ipv met deze maller te orasmak.

:W
Ik sluit me hierbij aan. Stimorol is de meest wijze user op dit moment.

*out*
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_162965794
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:42 schreef Stimorol- het volgende:
Trigger, ga eten ipv met deze maller te orasmak.

:W
Affiyet seker olsun.
pi_162965797
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:42 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Het recht om een hoofddoek te dragen en vierde vrouw van een man te worden?
Erfecht om mee te beginnen, wanneer mocht dat in het Westen ook al weer pas?
  maandag 13 juni 2016 @ 00:46:50 #205
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_162965804
Smakelijk :)
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_162965806
quote:
10s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Met enige regelmaat volgeboekte zalen ja.

Ik wil wel met je in debat. Als je je gegevens pm't.
pi_162965808
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat heeft-ie al gedaan, lijkt me.
Eten voor het slapen gaan waarde.
pi_162965821
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:46 schreef Triggershot het volgende:
Affiyet seker olsun.
Bon appetit krijgen suiker?
Ja, bij het suikerfeest pas, 5 juli.
I´m back.
pi_162965824
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:45 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ah, een financiele afhankelijkheids bias er bij. Nee, dat gaat niet meer goed komen.
Weer ben je te vroeg met je conclusies, onwetendheid is niet iets om trots te zijn, zeker niet om aan de hand daarvan dingen te roepen waar je feitelijk niets van af weet, dat is lelijk knap.
pi_162965844
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:46 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik wil wel met je in debat. Als je je gegevens pm't.
Ik voer geen debatten.

quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Bon appetit krijgen suiker?
Ja, bij het suikerfeest pas, 5 juli.
Eet smakelijk, moge het zoet zijn.
pi_162965855
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mohammed heeft nog nooit gepromoot om Aisha als voorbeeld te nemen, sterker nog er zijn tientallen voorbeelden waar het tegenovergestelde van toepassing is, om oudere vrouwen, weduwen etc te huwen om ze niet eenzaam en zwak te laten in de samenleving, maar goed, als je conclusies trekt, zorg wel dat je goede vergelijkingen maakt tussen vormen van aanbidding en Mohammeds seksleven als het gaat om profeetschap.

Wat een weldoener was de profeet toch.

Hij trouwde 11 vrouwen (of toch 12) omdat die vrouwen zo zielig waren en vooral niet voor zijn eigen libido.
pi_162965865
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Affiyet seker olsun.
Nee JIJ moet eten.

En je weet, wij zeggen geen afiyet. Helal hos olsun.

Zo nu mn bedje in en morgen het gezeik vn collega's aanhoren hierover. *O*
pi_162965868
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:50 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Wat een weldoener was de profeet toch.

Hij trouwde 11 vrouwen (of toch 12) omdat die vrouwen zo zielig waren en vooral niet voor zijn eigen libido.
Hoeveel seksuele partners heb jij tot heden gehad?
pi_162965870
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:26 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Niet liegen, Maria was zeker niet ouder dan 13-14. :) It's ok dude. Ik oordeel niet.

15, aldus je eigen bronnen.

Hoewel het bijbelse standpunt natuurlijk is dat Maria helemaal geen seks voor het huwelijk had (wat ik ook niet geloof).
pi_162965875
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[..]

Vrij van ieder soort moralistisch waardeoordeel, Islamitisch of liberaal. Gewoon in historisch context, gaarne.
Zijn handelen mag los staan van wat hij (voor Allah) predikt? Zijn persoon (gedefinieerd naar zn handelen) kan dus aps onafhankelijk of als apart gezien worden van zijn profeetschap? Waarom dan enige bewondering voor hem als mens zelf? Allah koos een (vd vele) standplaatsgebonden analfabete pedofiel anno 600 als middel de enige echte waarheid te verkondigden. Omarm de boodschap, maar wat moet je verder met de herinnering van Mohammed. Hij brengt enkel de boodschap in discrediet.

Is dat miss toevallig waarom hij beledigd noch afgebeeld mag worden? :D

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2016 00:54:08 ]
pi_162965888
quote:
11s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hoeveel seksuele partners heb jij tot heden gehad?
Lijkt me weinig relevant in deze discussie.

Het is te tellen op één hand, en dan nog in relatieverband ook. Niet tegelijk.
pi_162965889
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:51 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Nee JIJ moet eten.

En je weet, wij zeggen geen afiyet. Helal hos olsun.

Zo nu mn bedje in en morgen het gezeik vn collega's aanhoren hierover. *O*
Ik heb nog 3 uur te gaan joh :9
pi_162965927
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:51 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Zijn handelen mag los staan van wat hij (voor Allah) predikt? Zijn persoon (gedefinieerd naar zn handelen) kan dus aps onafhankelijk of als apart gezien worden van zijn profeetschap? Waarom dan enige bewondering voor hem als mens zelf? Allah koos een (vd vele) standplaatsgebonden analfabete pedofiel anno 600 als middel de enige echte waarheid te verkondigden. Zijn veroveringen, aan wie behoren die dan eig toe?
Vergeet niet dat in de Koran Mohammed ook is bekritiseerd, gecorrigeerd, bedreigd met vernietiging en door zijn metgezellen is tegengesproken als het niet ging om de openbaring van Allah he. De bewondering voor hem als persoon zal persoonsafhankelijk zijn, net zoals ieder religie, fanclub wordt iemand op een gegeven moment verheerlijkt, vaak teveel. Net zoals sommigen hem compleet dehumaniseren, zoals je in sommige posts, ook die van jou leest.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2016 00:55:34 ]
pi_162965947
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:52 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Lijkt me weinig relevant in deze discussie.

Het is te tellen op één hand, en dan nog in relatieverband ook. Niet tegelijk.
Uiteraard pas ik geen ad hominem toe, de relevantie zit hem er in dat ook jij dus meerdere seksuele partners hebt gehad, ik mag hopen dat we beiden trouwen zien als een relatieverband? Het enige waar je Mohammed dan nog echt op kan pakken is polygamie, waar in de meeste oosterse culturen tot op heden nog steeds geen bezwaar voor is, toen niet, tijdens Mohammed niet en ook na hem niet.

Heel Mohammeds seks leven vind ik dan ook irrelevant in deze discussie, maar dat terzijde.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2016 00:58:23 ]
pi_162965964
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:55 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Vergeet niet dat in de Koran Mohammed ook is bekritiseerd, gecorrigeerd, bedreigd met vernietiging en door zijn metgezellen is tegengesproken als het niet ging om de openbaring van Allah he. De bewondering voor hem als persoon zal persoonsafhankelijk zijn, net zoals ieder religie, fanclub wordt iemand op een gegeven moment verheerlijkt, vaak teveel. Net zoals sommigen hem compleet dehumaniseren, zoals je in sommige posts, ook die van jou leest.
I see. Ik dehumaniseer m trouwens niet. Zou eerder zeggen dat ik probeer 'm te humaniseren :D. Van 'meer dan normaal mens' naar 'zoals zovele (machtsbeluste psychopatische) mensen'
pi_162965982
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Uiteraard pas ik geen ad hominem toe, de relevantie zit hem er in dat ook jij dus meerdere seksuele partners hebt gehad, ik mag hopen dat we beiden trouwen zien als een relatieverband? Het enige waar je Mohammed dan nog echt op kan pakken is polygamie, waar in de meeste oosterse culturen tot op heden nog steeds geen bezwaar voor is, toen niet, tijdens Mohammed niet en ook na hem niet.
Mohamed deed waar hij zin in had.

Reken er maar op dat hij zelf met veel vrouwen wilde trouwen, en dit zeker niet deed om die vrouwen te helpen. Zoals jij en vele moslims dit wel presenteren.
pi_162965987
Nou ja, dankzij islam leer je wel weer dat al die andere geloven ook waanzin zijn hè, christendom, jodendom. Zo is het wel. Ik weet nog dat ik in mijn adolescentie de afkeer van religie die mijn ouders en grootouders me hebben geleerd wat overdreven vond. Het gaat in mijn familie zelfs nog verder trouwens. Bepaalde familieleden waren al ruim in de 19de eeuw anti-kerks, behoorden ze wrs tot een percentiel van de bevolking toen. Anyway in mijn generatie was dat allemaal wat gemellowed, maar tegenwoordig heb ik dat niet meer. Sterker nog ik denk dat we idd in grote problemen gaan verkeren als we niet vrij snel richting laïcisme gaan. NL'se ontzuiling heeft geleid annonu tot 82% van de bevolking die niet meer kerks is. 82% van onze bevolking heeft al die gekke dominees, pastoren, droogstoppels en vrouwenknijpers in de kliko gegooid. Gaan we nu een geloof verwelkomen en alle ruimte geven waarbij 50 homo's in een gaybar mogen worden doodgeschoten, omdat wij als "het westen" slaven verhandelden of omdat frigging Hitler en frigging Stalin meer doden op hun geweten hebben? Is dat de narratief, die gebruikt wordt om ook moslimkinderen geen muziekles meer te geven, want haram? We kijken ernaar want anders ben je islamofobisch?
I´m back.
pi_162965990
Elk aspect van Mohammed is relevant...Hoe anders wil je tot een zinnige conclusie komen aangaande zn claims.
pi_162966010
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:58 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

I see. Ik dehumaniseer m trouwens niet. Zou eerder zeggen dat ik probeer 'm te humaniseren :D. Van 'meer dan normaal mens' naar 'zoals zovele (machtsbeluste psychopatische) mensen'
Misschien beschrijf ik je intenties niet helemaal, dat kan uiteraard, maar bij analfabete pedofiel denk ik dan van is dat het enige wat je van Mohammeds 63e leven van hem weet, in de hoop dat het niet wordt aangevuld met voorbeelden als krijgsheer.
pi_162966018
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:00 schreef Ryan3 het volgende:
Nou ja, dankzij islam leer je wel weer dat al die andere geloven ook waanzin zijn hè, christendom, jodendom. Zo is het wel. Ik weet nog dat ik in mijn adolescentie de afkeer van religie die mijn ouders en grootouders me hebben geleerd wat overdreven vond. Het gaat in mijn familie zelfs nog verder trouwens. Bepaalde familieleden waren al ruim in de 19de eeuw anti-kerks, behoorde ze wrs tot een percentiel van de bevolking toen. Anyway in mijn generatie was dat allemaal wat gemellowed, maar tegenwoordig heb ik dat niet meer. Sterker nog ik denk dat we idd in grote problemen gaan verkeren als we niet vrij snel richting laïcisme gaan. NL'se ontzuiling heeft geleid annonu tot 82% van de bevolking die niet meer kerks is. 82% van onze bevolking heeft al die gekke dominees, pastoren, droogstoppels en vrouwenknijpers in de kliko gegooid. Gaan we nu een geloof verwelkomen en alle ruimte geven waarbij 50 homo's in een gaybar mogen worden doodgeschoten, omdat wij als "het westen" slaven verhandelden of omdat frigging Hitler en frigging Stalin meer doden op hun geweten hebben? Is dat de narratief, die gebruikt wordt om moslimkinderen geen muziekles meer te geven, want haram? We kijken ernaar want anders ben je islamofobisch?
En dan hebben we vorig jaar 60.000 asielzoekers binnengelaten. Nog los van de gezinshereniging en importhuwelijken. De Nederlandse bevolking groeit alleen nog vanwege immigratie.

Het gaat de verkeerde kant op, en de enige die er niet aan meedoet is Geert, die vanwege zijn extreme uitspraken en standpunten niet meer dan oppositie zal voeren.

Ik maak me oprecht zorgen.
pi_162966044
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:00 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Mohamed deed waar hij zin in had.

Reken er maar op dat hij zelf met veel vrouwen wilde trouwen, en dit zeker niet deed om die vrouwen te helpen. Zoals jij en vele moslims dit wel presenteren.
Mohammed was een man, met lusten en begeerten en tegelijkertijd ook een sociaal hervormer die vrouwen rechten gaf, veel goeds voor vrouwen probeerde te doen, de hadiths dat Mohammed tegen uithuwelijking, eerwraak, slaan van vrouwen was zijn notabene overgeleverd door zijn eigen vrouwen, waar hebben we het hier over, omdat men ineens wat roept over Aisha is Mohammeds persoonlijkheid jegens vrouwen ineens samengevat en beschreven? Aub zeg.
pi_162966045
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:47 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
MsBlaireWhite twitterde op zondag 12-06-2016 om 19:19:54 We live in a world where Christianity is demonized over cake and Islam is defended despite 50 dead at a gay club. Amazing. reageer retweet
  maandag 13 juni 2016 @ 01:06:50 #228
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_162966068
Zo moet je fundamentalisten/bigotrists (nep moslims/fabricated hadith moslims) te lijf gaan, met kennis.

http://darkdangerbigotry.com/

Door nazaat van Mohammed, Adnan Oktar (Harun Yahya)
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_162966072
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:03 schreef luxerobots het volgende:

[..]

En dan hebben we vorig jaar 60.000 asielzoekers binnengelaten. Nog los van de gezinshereniging en importhuwelijken. De Nederlandse bevolking groeit alleen nog vanwege immigratie.

Het gaat de verkeerde kant op, en de enige die er niet aan meedoet is Geert, die vanwege zijn extreme uitspraken en standpunten niet meer dan oppositie zal voeren.

Het is wel een probleem, maar als moslim lui die hier geboren en getogen zijn hun geloof niet als een probleem zien....
I´m back.
pi_162966078
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mohammed was een man, met lusten en begeerten en tegelijkertijd ook een sociaal hervormer die vrouwen rechten gaf, veel goeds voor vrouwen probeerde te doen, de hadiths dat Mohammed tegen uithuwelijking, eerwraak, slaan van vrouwen was zijn notabene overgeleverd door zijn eigen vrouwen, waar hebben we het hier over, omdat men ineens wat roept over Aisha is Mohammeds persoonlijkheid jegens vrouwen ineens samengevat en beschreven? Aub zeg.
Mohamed de sociale hervormer...

Hij droeg zijn vrouwen op hoofddoeken te dragen, omdat andere mannen naar zijn vrouwen keken.

Hij liet vrouwen van overwonnen stammen seksueel gebruiken.

Echt een voorvechter van emancipatie.
  maandag 13 juni 2016 @ 01:08:16 #231
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_162966085
Jongens, ik kom net uit de moskee voor de nachtelijke Ramadan gebeden. Nog ontwikkelingen die ik heb gemist? :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 13 juni 2016 @ 01:08:55 #232
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_162966093
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:03 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Extreem? Nuchter en realistisch. Zoals we hier altijd gewend waren uitspraken te doen. Generaal Geert w/
  maandag 13 juni 2016 @ 01:10:25 #233
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_162966106
quote:
15s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ik kom net uit de moskee voor de nachtelijke Ramadan gebeden. Nog ontwikkelingen die ik heb gemist? :{

Ja we gaan gratis homo's uitdelen aan moslims.
pi_162966108
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:08 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Extreem? Nuchter en realistisch. Zoals we hier altijd gewend waren uitspraken te doen. Generaal Geert w/
Hoewel populair bij een redelijk groot deel van de bevolking, heeft Geert zichzelf in politiek opzicht natuurlijk buitenspel gezet.
pi_162966113
Islam is gewoon de oorzaak hier van. Klaar. Niets geen generalisaties of dom PVV tokkie gelul. Islam houdt dit in stand door zich niet open te stellen voor homoseksualiteit en sterker nog zich er van af te keren.

Ik hou posters als psvCL en anderen hier indirect verantwordelijk voor deze aanslag. Met hun gehaat op homoseksualiteit houden ze onder andere die haatcultuur in stand.

Tegen moslims an sich heb ik nog steeds helemaal niets.
pi_162966123
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:07 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Mohamed de sociale hervormer...

Hij droeg zijn vrouwen op hoofddoeken te dragen, omdat andere mannen naar zijn vrouwen keken.

Hij liet vrouwen van overwonnen stammen seksueel gebruiken.

Echt een voorvechter van emancipatie.
Even serieus Luxerobots, lees eens een boek over de tijd van Mohammed, in wat voor een samenleving / omgeving hij leefde, prostituees en slaven liepen in zijn tijd halfnaakt en ongesluierd, terwijl alleen mensen van adel, man en vrouw gesluierd mochten rondlopen. De sluier was dan ook geïnspireerd door de vroomheid van de Joodse en christelijke geschriften en de sociale status van de gesluierde mens, man en vrouw van de Perzische samenleving.

Zoals ik al zei, als je niets anders weet over Mohammed dan zijn seksleven en zijn krijgstochten, dan kom je inderdaad op niets meer uit dan een post als bovenstaande.
  maandag 13 juni 2016 @ 01:13:17 #237
13462 BansheeBoy
pi_162966134
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:11 schreef skysherrif het volgende:
Islam is gewoon de oorzaak hier van. Klaar. Niets geen generalisaties of dom PVV tokkie gelul. Islam houdt dit in stand door zich niet open te stellen voor homoseksualiteit en sterker nog zich er van af te keren.
Christendom en Jodendom staan hier hetzelfde in. Hoe vaak heeft een Christen of Jood 50 homo's neergeknald? :?

Precies, dit is gewoon een gek. Als jij legendarisch wilt doen, ga je gang. Maar ga niet doen alsof dit enigszins theologisch gefundeerd is. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_162966149
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Even serieus Luxerobots, lees eens een boek over de tijd van Mohammed, in wat voor een samenleving / omgeving hij leefde, prostituees en slaven liepen in zijn tijd halfnaakt en ongesluierd, terwijl alleen mensen van adel, man en vrouw gesluierd mochten rondlopen. De sluier was dan ook geïnspireerd door de vroomheid van de Joodse en christelijke geschriften en de sociale status van de gesluierde mens, man en vrouw van de Perzische samenleving.

Zoals ik al zei, als je niets anders weet over Mohammed dan zijn seksleven en zijn krijgstochten, dan kom je inderdaad op niets meer uit dan een post als bovenstaande.
We moeten het inderdaad in de tijdsgeest zien, Mohamed had groot gelijk dat hij zijn vrouwen hoofddoeken liet dragen. Je wil tenslotte niet dat anderen naar je vrouwen kijken.

En de joden, christenen en Perzen deden het ook. Mooie voorbeelden voor Mohamed, waar hij beslist geen appeltje mee te schillen had.
pi_162966158
quote:
15s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Christendom en Jodendom staan hier hetzelfde in. Hoe vaak heeft een Christen of Jood 50 homo's neergeknald? :?

Precies, dit is gewoon een gek. Als jij legendarisch wilt doen, ga je gang. Maar ga niet doen alsof dit enigszins theologisch gefundeerd is. :{

Ik vind ook dat de paus zich veel meer voor acceptatie van homoseksualiteit moet uitspreken. ALs een christen zon aanslag pleegt hou ik net zo zeer die andere religie verantwoordelijk.
pi_162966165
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:06 schreef TeenWolf het volgende:
Zo moet je fundamentalisten/bigotrists (nep moslims/fabricated hadith moslims) te lijf gaan, met kennis.

http://darkdangerbigotry.com/

Door nazaat van Mohammed, Adnan Oktar (Harun Yahya)
Jongen :').
Met je nazaat van Mohammed. :').
I´m back.
pi_162966174
quote:
15s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Precies, dit is gewoon een gek, de kolder in hun kop krijgen. Als jij legendarisch wilt doen, ga je gang. Maar ga niet doen alsof dit enigszins theologisch gefundeerd is. :{
Kan jou ook overkomen.

Moslim kan zo maar van de ene op de andere dag gek worden, dat is een beetje het probleem, denk ik.
I´m back.
pi_162966180
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:16 schreef luxerobots het volgende:

[..]

We moeten het inderdaad in de tijdsgeest zien, Mohamed had groot gelijk dat hij zijn vrouwen hoofddoeken liet dragen. Je wil tenslotte niet dat anderen naar je vrouwen kijken.
Je valt in herhaling. En wekt niet erg de indruk op dat je hebt begrepen wat ik zei, iig niet er op gericht reageert.

quote:
En de joden, christenen en perzen deden het ook. Mooie voorbeelden voor Mohamed, waar hij beslist geen appeltje mee te schillen had.
Wilders heeft ook geen moeite met Baklava hoor, over Turkije en Turken is dat wel weer anders. Hetzelfde met Henk die kankert op moslims maar wel even naar de Turkse donerboer loopt, goede dingen neem je over, slechte dingen wijs je af.
pi_162966184
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Met moslims als hij heb je geen Islamofoben meer nodig om Mohammed te bashen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2016 01:20:13 ]
  maandag 13 juni 2016 @ 01:20:19 #244
13462 BansheeBoy
pi_162966189
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Moslim kan zo maar van de ene op de andere dag gek worden, dat is een beetje het probleem, denk ik.
Zijn eigen ex-vrouw omschreef hem als "agressief en labiel". Ik breng mijn zaak ter ruste bij de KVK. :{

maandag 13 juni 2016 @ 01:20:39 #245
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_162966190
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zo raar is dat niet. Twee onafhankelijke onderzoekers (waaronder een Russische) hebben het via zijn dna achterhaald.

Tevens stonden zijn (groot)ouders op de Kaukasus 'sayyid (nazaat) dodenlijst' van Stalin en zijn zij mede daardoor naar Turkije gevlucht.
  maandag 13 juni 2016 @ 01:21:35 #246
13462 BansheeBoy
pi_162966196
quote:
10s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:20 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Met moslims als hij heb je geen Islamofoben meer nodig om Mohammed te bashen.
Die Adnan Oktar met zijn harem. "Masha Allah". :')

pi_162966197
quote:
15s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:20 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zijn eigen ex-vrouw omschreef hem als "agressief en labiel". Ik breng mijn zaak ter ruste bij de KVK. :{

Dat het een gek/psychopaat is staat buiten kijf. Het is echter zeer naar dat hij een motief bij de Islam kan zoeken. Zorgen als religie dat dit niet meer kan, geld ook voor andere religies natuurlijk
pi_162966200
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:20 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Zo raar is dat niet. Twee onafhankelijke onderzoekers (waaronder een Russische) hebben het via zijn dna achterhaald.

Tevens stonden zijn (groot)ouders op de Kaukasus 'sayyid (nazaat) dodenlijst' van Stalin en zijn zij mede daardoor naar Turkije gevlucht.
Welke DNA sample van Mohammed had die Rus in handen dan? :')
pi_162966204
quote:
15s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Die Adnan Oktar met zijn harem. "Masha Allah". :')

Vergeet InshaAllah niet ;(
  maandag 13 juni 2016 @ 01:22:18 #250
13462 BansheeBoy
pi_162966206
quote:

[..]

En dan? :?

maandag 13 juni 2016 @ 01:23:19 #251
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_162966217
  maandag 13 juni 2016 @ 01:23:29 #252
13462 BansheeBoy
pi_162966221
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:21 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Dat het een gek/psychopaat is staat buiten kijf. Het is echter zeer naar dat hij een motief bij de Islam kan zoeken. Zorgen als religie dat dit niet meer kan, geld ook voor andere religies natuurlijk
Een geestesziek iemand kan zelfs geïnspireerd worden door het Rad van Fortuin of de laatste Suske en Wiske. :{

pi_162966231
quote:
15s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:23 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Een geestesziek iemand kan zelfs geïnspireerd worden door het Rad van Fortuin of de laatste Suske en Wiske. :{

Wat is er mis om de islam progressiever te maken en je uit te spreken tegen homo haat?
pi_162966236
quote:
Misschien moet ik ook maar even zo een video maken en mezelf nazaat maken van de Rotschilds.
pi_162966239
quote:
7s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:19 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je valt in herhaling. En wekt niet erg de indruk op dat je hebt begrepen wat ik zei, iig niet er op gericht reageert.

Ik val in herhaling over de hoofddoek, omdat jij mijn andere punt omzeilt. Namelijk over de seksslavinnen.

Je kent Koran 4:24? Daarin staat dat het toegestaan is voor mannen om seks te hebben met getrouwde gevangengenomen vrouwen.
pi_162966255
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:25 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik val in herhaling over de hoofddoek, omdat jij mijn andere punt omzeilt. Namelijk over de seksslavinnen.

Je kent Koran 4:24? Daarin staat dat het toegestaan is voor mannen om seks te hebben met getrouwde gevangengenomen vrouwen.
Dat maak jij en de IS figuren die het met je eens zijn er van in 24 staat niets over slavinnen:

quote:
Also (prohibited are) women already married, except those whom your right hands possess: Thus hath Allah ordained (Prohibitions) against you: Except for these, all others are lawful, provided ye seek (them in marriage) with gifts from your property,- desiring chastity, not lust, seeing that ye derive benefit from them, give them their dowers (at least) as prescribed; but if, after a dower is prescribed, agree Mutually (to vary it), there is no blame on you, and Allah is All-knowing, All-wise.
maar dat terzijde.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2016 01:28:20 ]
  maandag 13 juni 2016 @ 01:28:34 #257
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_162966269
quote:
9s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:25 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Misschien moet ik ook maar even zo een video maken en mezelf nazaat maken van de Rotschilds.
Met het accepteren van ALLE 'sahih' Bukhari zooi als zijnde authentiek win je toch niet van ze want daar staan alle gruwelijkheden (die Mohammed eigenlijk niet pleegde maar wel de noord-Mekkanen) in.
  maandag 13 juni 2016 @ 01:29:35 #258
13462 BansheeBoy
pi_162966278
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:28 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Met het accepteren van ALLE 'sahih' Bukhari zooi als zijnde authentiek win je toch niet van ze want daar staan alle gruwelijkheden (die Mohammed eigenlijk niet pleegde maar wel de noord-Mekkanen) in.
Jij erkent Sahih Bukhari niet? :?

pi_162966281
quote:
15s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Adnan aanhanger jongeeee.
pi_162966287
quote:

[..]

Die flauwekul neemt niemand serieus hè, dat weet je ook wel. En ook al zou het zo zijn, wat sws gelul is, so fucking what? Echt je begrijpt niets van het westen als je met dit soort flauwekul komt aandragen.
I´m back.
pi_162966297
US/Westen is toch in oorlog met ISIS? Dan mag je ook wat tegenaanvallen verwachten, zoals ook in Parijs. Eigen schuld
And remember, respect is everything!
pi_162966308
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:27 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat maak jij en de IS figuren die het met je eens zijn er van in 24 staat niets over slavinnen:

[..]

maar dat terzijde.
Onder voorwaarden mocht je seks hebben met gevangengenomen vrouwen. Ook een prima middel om je medestrijders tevreden te houden.

http://www.answering-isla(...)alsseksueelbezit.htm
pi_162966317
quote:
13s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:31 schreef killfrenzy het volgende:
US/Westen is toch in oorlog met ISIS? Dan mag je ook wat tegenaanvallen verwachten, zoals ook in Parijs. Eigen schuld
Ik vraag me toch af waar een reactie als deze vandaan komt.
pi_162966346
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:33 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Onder voorwaarden mocht je seks hebben met gevangengenomen vrouwen. Ook een prima middel om je medestrijders tevreden te houden.

http://www.answering-isla(...)alsseksueelbezit.htm
Als we dan toch met answering links gaan strooien

http://www.answering-christianity.com/umar/slave_girls.htm
http://www.answering-chri(...)of_female_slaves.htm

alsjeblieft

maar ik hoop dus dat je zelf ook beaamt dat er in '24 met geen woord wordt gerept over slavinnen, maar juist zelfs wordt aangespoord om huwelijken, of verzet je je daar ook nog tegen? Anders moet ik de vers nog x plaatsen namelijk.
  maandag 13 juni 2016 @ 01:37:13 #265
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_162966361
quote:
15s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Er zitten een hoop valse hadith in. De meest vroege hadith waren 200 jaar na de dood van Mohammed op schrift gesteld en veelal door fundamentalisten die ook tegen de profeet waren omdat ze de profeet te vrij vonden.
Zij waren fundamentalisten die vonden dat Mohammed er niet goed aan deed omdat hij aan het hardlopen was met zijn vrouw en ze wilden zelfs geen kinderen in de moskee hebben.
In die hadith staat rare dingen. De Koran zegt dat je je woodoo alleen kwijtraakt als je geslachtsgemeenschap hebt gehad of naar het toilet bent geweest.
Wat de Koran zegt is waar, zij gaan een stapje verder en zeggen dat je woodoo ook niet meer geldig is als je een hond hebt aangeraakt of een vrouw(!) en dit zijn allemaal SAHIH hadith.
Als iets wel verboden is in de Islam is het wel nieuwe haram bijverzinnen die niet in de Koran staan.

De Koran (Allah) waarschuwt ook voor deze mensen door te zeggen 'vinden zij de Koran niet genoeg?' in de Koran.
  maandag 13 juni 2016 @ 01:38:37 #266
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_162966387
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:37 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Er zitten een hoop valse hadith in. De meest vroege hadith waren 200 jaar na de dood van Mohammed op schrift gesteld en veelal door fundamentalisten die ook tegen de profeet waren omdat ze de profeet te vrij vonden.
Zij waren fundamentalisten die vonden dat Mohammed er niet goed aan deed omdat hij aan het hardlopen was met zijn vrouw en ze wilden zelfs geen kinderen in de moskee hebben.
In die hadith staat rare dingen. De Koran zegt dat je je woodoo alleen kwijtraakt als je geslachtsgemeenschap hebt gehad of naar het toilet bent geweest.
Wat de Koran zegt is waar, zij gaan een stapje verder en zeggen dat je woodoo ook niet meer geldig is als je een hond hebt aangeraakt of een vrouw(!) en dit zijn allemaal SAHIH hadith.
Als iets wel verboden is in de Islam is het wel nieuwe haram bijverzinnen die niet in de Koran staan.

De Koran (Allah) waarschuwt ook voor deze mensen door te zeggen 'vinden zij de Koran niet genoeg?' in de Koran.
Wat een hoop rare woorden. Snap er geen ruk van.
Woodoo is de arabische variant van voodoo ofzo?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
  maandag 13 juni 2016 @ 01:38:39 #267
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_162966388
Laat ik het zo zeggen, de hadith zijn net zo betrouwbaar als de huidige Bijbel en Torah zijn. Verdraaid, maar zitten wel goed gebleven elementen in.

De Koran daarentegen is 100% betrouwbaar en staat onder bescherming van Allah.
  maandag 13 juni 2016 @ 01:39:42 #268
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_162966398
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

Wat een hoop rare woorden. Snap er geen ruk van.
Woodoo is de arabische variant van voodoo ofzo?
Is een kleine wassing (reiniging) voor het gebed.
  maandag 13 juni 2016 @ 01:39:58 #269
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_162966401
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:38 schreef TeenWolf het volgende:
Laat ik het zo zeggen, de hadith zijn net zo betrouwbaar als de huidige Bijbel en Torah zijn. Verdraaid, maar zitten wel goed gebeleven elementen in.

:') _O-
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_162966407
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:38 schreef TeenWolf het volgende:
Laat ik het zo zeggen, de hadith zijn net zo betrouwbaar als de huidige Bijbel en Torah zijn. Verdraaid, maar zitten wel goed gebeleven elementen in.

Je moet gewoon afstand van deze shit nemen, en je eigen humanistische waarden ontdekken.
Het is een wirwar van shit, en deze zegt dit en de andere dat en ze vliegen elkaar in de haren en moorden elkaar en anderen uit.
I´m back.
pi_162966414
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:35 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als we dan toch met answering links gaan strooien

http://www.answering-christianity.com/umar/slave_girls.htm
http://www.answering-chri(...)of_female_slaves.htm

alsjeblieft

maar ik hoop dus dat je zelf ook beaamt dat er in '24 met geen woord wordt gerept over slavinnen, maar juist zelfs wordt aangespoord om huwelijken, of verzet je je daar ook nog tegen? Anders moet ik de vers nog x plaatsen namelijk.
Als je slavinnen dwingt tot een huwelijk, zou ik het inderdaad geen verkrachting meer noemen. :')
  maandag 13 juni 2016 @ 01:42:53 #272
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_162966427
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je moet gewoon afstand van deze shit nemen, en je eigen humanistische waarden ontdekken.
Het is een wirwar van shit, en deze zegt dit en de andere dat en ze vliegen elkaar in de haren en moorden elkaar en anderen uit.
Nee helaas. Anderen maken me niets uit wat ze er van vinden, als ik maar op het juiste pad ben.
pi_162966441
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:42 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Nee helaas. Anderen maken me niets uit wat ze er van vinden, als ik maar op het juiste pad ben.
Nou ja dan niet, ik denk, ik geef je een tip, het wordt alleen erger hoor, mensen zijn het zat. Als er wat gebeurt door je geloofsgenootjes, berg je.
I´m back.
pi_162966443
quote:
15s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:23 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat gaat alleen wat moeilijker omdat de Suske en Wiske doorgaans niet opdraagt mensen te vermoorden.
pi_162966451
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:41 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Als je slavinnen dwingt tot een huwelijk, zou ik het inderdaad geen verkrachting meer noemen. :')
Goed je hebt dus en de gegeven links noch de exegeses gelezen.

quote:
[4:24]. Muhammad ibn ‘Abd al-Rahman al-Bunani informed us> Muhammad ibn Ahmad ibn Hamdan> Abu Ya‘la> ‘Amr al-Naqid> Abu Ahmad al-Zubayri> Sufyan> ‘Uthman al-Batti> Abu’l-Khalil> Abu Sa‘id al-Khudri who said: “We had captured female prisoners of war on the day of Awtas and because they were already married we disliked having any physical relationship with them.
De stemming onder prominente metgezellen van Mohammed waren juist om geen seks met ze te hebben, laat staan trouwen of verkrachten, maar goed, je kunt niet van iedereen verwachten zich te verdiepen en verder te kijken dan de neus lang is, iig ga ik slapen, truste. :*
  maandag 13 juni 2016 @ 01:46:08 #276
13462 BansheeBoy
pi_162966454
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:45 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Dat gaat alleen wat moeilijker omdat de Suske en Wiske doorgaans niet opdraagt mensen te vermoorden.
Laat dat maar aan de creativiteit van de gek in kwestie over. :{

maandag 13 juni 2016 @ 01:46:22 #277
422311 Erebos
Het is een beetje donker.
pi_162966458
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:45 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Jerommeke is af en toe best gewelddadig.
  maandag 13 juni 2016 @ 01:50:01 #278
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_162966496
quote:
13s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:31 schreef killfrenzy het volgende:
Precies. Net zoals toen ze de zevende dag adventisten (of hoe heet dat) van Branch Davidians levend verbrandden, kreeg je ook een reactie: het opblazen van het FBI gebouw door McVeigh.
are we infinite or am I alone
pi_162966497
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:24 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Wat is er mis om de islam progressiever te maken en je uit te spreken tegen homo haat?
Je stelt een heel goede vraag, maar zoals je ziet: je krijgt geen antwoord. Veelzeggend.
  maandag 13 juni 2016 @ 01:50:47 #280
323401 Kijkertje
met filter
pi_162966508
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[..]

De stemming onder prominente metgezellen van Mohammed waren juist om geen seks met ze te hebben, laat staan trouwen of verkrachten, maar goed, je kunt niet van iedereen verwachten zich te verdiepen en verder te kijken dan de neus lang is, iig ga ik slapen, truste. :*
^O^ Slaap lekker
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_162966524
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:50 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Je stelt een heel goede vraag, maar zoals je ziet: je krijgt geen antwoord. Veelzeggend.
Inderdaad...

Tijdje afwezig geweest trouwens?
pi_162966528
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[..]

Je bent ofwel dom, of aan het liegen.

In de Koran wordt duidelijk een uitzondering gemaakt om wel seks te hebben met slavinnen. En de Hadith van Boechari waarin Ali seks had met een slavin gaat hier nog verder op door.

Mohamed had seks met slavinnen ook kunnen verbieden, iets dat niet gebeurt.

pi_162966602
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:52 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Je bent ofwel dom, of aan het liegen.

In de Koran wordt duidelijk een uitzondering gemaakt om wel seks te hebben met slavinnen. En de Hadith van Boechari waarin Ali seks had met een slavin gaat hier nog verder op door.

Mohamed had seks met slavinnen ook kunnen verbieden, iets dat niet gebeurt.

Het is echt om wanhopig van te worden.
I´m back.
pi_162966615
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:50 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Precies. Net zoals toen ze de zevende dag adventisten (of hoe heet dat) van Branch Davidians levend verbrandden, kreeg je ook een reactie: het opblazen van het FBI gebouw door McVeigh.
Wat is nou je argument dan?
I´m back.
pi_162966627
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:46 schreef Erebos het volgende:

[..]

Jerommeke is af en toe best gewelddadig.
Maar wel een heel zachtaardige en lieve man, toch?
I´m back.
pi_162966632
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:52 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Inderdaad...

Tijdje afwezig geweest trouwens?
Behoorlijk tijdje niet in NWS gepost. Dit is het eerste topic sinds tijden, op de SC na dan.

Maar laten we het on-topic houden hier. Dat je geen antwoord krijgt op je vraag maakt nog eens duidelijk dat veel moslims niet tot matiging bereid zijn. De homohaat is diep geworteld in hun cultuur, waar de religie uiteraard een uitvloeisel van is. Liefst 52 procent van de Britse moslims wil homoseksualiteit zelfs strafbaar gesteld zien.
pi_162966645
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar wel een heel zachtaardige en lieve man, toch?
Mohammed was een gewelddadige pedofiel. Maar ja, moslims zijn zo idolaat van de man dat ze alleen zijn goede kanten willen zien, niet de slechte. Sterker nog: de verknipte denkbeelden uit de tijd van Mohammed over de rol van de vrouw zijn nog springlevend binnen de islam.
pi_162966673
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 02:00 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Mohammed was een gewelddadige pedofiel. Maar ja, moslims zijn zo idolaat van de man dat ze alleen zijn goede kanten willen zien, niet de slechte. Sterker nog: de verknipte denkbeelden uit de tijd van Mohammed over de rol van de vrouw zijn nog springlevend binnen de islam.
Ik had het over Jerom. Van Francois en Louise.
Mohammed was een doorsnee psychiatrische patiënt zoals al die lui toen naar onze maatstaven anno 2016 en dankzij de cultureel-marxistische revolutie.
I´m back.
pi_162966675
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:58 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Behoorlijk tijdje niet in NWS gepost. Dit is het eerste topic sinds tijden, op de SC na dan.

Maar laten we het on-topic houden hier. Dat je geen antwoord krijgt op je vraag maakt nog eens duidelijk dat veel moslims niet tot matiging bereid zijn. De homohaat is diep geworteld in hun cultuur, waar de religie uiteraard een uitvloeisel van is. Liefst 52 procent van de Britse moslims wil homoseksualiteit zelfs strafbaar gesteld zien.
Ja en het is erg zonde dat je je hier moeilijk over kan uitspreken terwijl het toch een soort probleem is. De mensen die deze haat hebben kan je moeilijk nog veranderen, daarom moet je het bij de kern aanpakken. Als mensen van jongs af aan horen dat homoseksualiteit onnatuurlijk is (hoeft nog niet eens haatvol te zijn in de trend van alle homos moeten dood), creer je toch een zekere afkeer binnen een onderhand groot deel van westerse bevolking... zeer gevaarlijk.
pi_162966682
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het is echt om wanhopig van te worden.
http://www.verkenislam.nl/2012/02/11/de-islam-en-slavinnen/

Verkenislam, een islamitische site, wringt zichzelf ook in hele vreemde bochten om seks met slavinnen niet af te keuren. Als een slaveneigenaar goed voor zijn slaaf is, en haar behandelt als zijn vrouw, dan mag het.

quote:
Het stond dus de moslims in het begin toe om fysieke relaties te hebben met slavinnen. Indien zij zwanger raakte, zou zij alsook haar kind vrij worden. Dit is niet het enige, de Islam beval moslims om zijn slavin met wie hij intieme relaties had, te beschouwen als zijn eigen vrouw. In andere woorden, hij was verplicht haar te voeden, kleden en de bescherming te geven die zij nodig had. Zij had de mogelijkheid kennis op te doen over het geloof en was vrij in het accepteren of verwerpen.
De mening van de vrouw zelf is weer eens totaal ondergeschikt.
pi_162966700
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 02:02 schreef Ryan3 het volgende:
Mohammed was een doorsnee psychiatrische patiënt zoals al die lui toen naar onze maatstaven anno 2016 en dankzij de cultureel-marxistische revolutie.
Het mooie van de menselijke ontwikkeling is dat we voor onszelf kunnen nadenken, dat we slimmer en verstandiger worden en tot nieuwe inzichten komen. Religie staat die ontwikkeling in de weg. Zo heb je in de VS bloedserieuze Christenen die denken dat de Aarde hooguit 6.000 jaar oud is. :')
pi_162966701
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 02:03 schreef luxerobots het volgende:

[..]

http://www.verkenislam.nl/2012/02/11/de-islam-en-slavinnen/

Verkenislam, een islamitische site, wringt zichzelf ook in hele vreemde bochten om seks met slavinnen niet af te keuren. Als een slaveneigenaar goed voor zijn slaaf is, en haar behandelt als zijn vrouw, dan mag het.

[..]

De mening van de vrouw is weer eens totaal ondergeschikt.
Degout hè. En nog bij hoog en bij laag volhouden dat er niets aan de hand is met islam hoor. Niet in het minst, meneer, jullie allemaal slavenhandelaars, en Israël en Joden en homo's en ik word nu heel boos en koop een wapen en ga jullie dood schieten...
I´m back.
  maandag 13 juni 2016 @ 02:05:25 #293
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_162966703
Slaverij is verboden in de Islam, als jullie Turks kunnen hier met verwijzingen naar de verzen uit de Koran.
Verschillende Islamitische geleerden uit Turkije leggen het uit.

http://kurandaceliskiolmaz.com/kuranda-kolelik-var-mi/

Hier onder legt Adnan Oktar uit dat slavernij na de komst van de Islam was opgeheven.

pi_162966719
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 02:05 schreef TeenWolf het volgende:
Slaverij is verboden in de Islam, als jullie Turks kunnen hier met verwijzingen naar de verzen uit de Koran.

Hier onder legt Adnan Oktar uit dat slavernij na de komst van de Islam was opgeheven.

Kan jij niet een speciaal hoekje krijgen op FOK!?
I´m back.
pi_162966728
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 02:05 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het mooie van de menselijke ontwikkeling is dat we voor onszelf kunnen nadenken, dat we slimmer en verstandiger worden en tot nieuwe inzichten komen. Religie staat die ontwikkeling in de weg. Zo heb je in de VS bloedserieuze Christenen die denken dat de Aarde hooguit 6.000 jaar oud is. :')
Die heb je in mijn werkcollege geschiedenis ook... (2)
pi_162966742
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 02:05 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ja, klopt, het is te infantiel allemaal.
I´m back.
pi_162966746
quote:
15s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Laat dat maar aan de creativiteit van de gek in kwestie over. :{

Misschien had de moslim in kwestie wel jouw opstelletje over homoïsme gelezen, of je ideaalbeeld van een wereld zonder homo's in een ander schrijfwerkje van je...
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_162966757
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 02:05 schreef TeenWolf het volgende:

Wat maakt het uit wat de islam precies verbiedt of niet? De realiteit van vandaag de dag is dat vrouwen in veel moslimlanden tweederangs burgers zijn.

Dat gelovigen selectief shoppen in de regels van hun geloof wisten we allang. Ze passen alleen toe wat uitkomt, ze negeren wat minder goed uitkomt; het is de essentie van religie.

Nergens ter wereld zijn mensenrechten slechter geregeld dan in moslimlanden. Denk anders nog even aan de Nederlandse vrouw die momenteel vastzit in Qatar omdat ze verkracht is. Doe me een lol en stop met het onderstrepen van de "redelijkheid" van de islam en zie de realiteit onder de ogen: het is een primitieve, barbaarse en mensonterende religie.
pi_162966762
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 02:06 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Die heb je in mijn werkcollege geschiedenis ook... (2)
Op Netflix is een film over een meisje dat biologie gaat studeren als major en dan erachter komt dat ze de leer van Darwin krijgt... the horror. Heb de film niet afgekeken. Gelukkig komt haar vader die erg gelovig is haar te hulp.
I´m back.
  maandag 13 juni 2016 @ 02:10:30 #300
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_162966776
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 02:08 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Wat maakt het uit wat de islam precies verbiedt of niet? De realiteit van vandaag de dag is dat vrouwen in veel moslimlanden tweederangs burgers zijn.

Dat gelovigen selectief shoppen in de regels van hun geloof wisten we allang. Ze passen alleen toe wat uitkomt, ze negeren wat minder goed uitkomt; het is de essentie van religie.

Nergens ter wereld zijn mensenrechten slechter geregeld dan in moslimlanden. Denk anders nog even aan de Nederlandse vrouw die momenteel vastzit in Qatar omdat ze verkracht is. Doe me een lol en stop met het onderstrepen van de "redelijkheid" van de islam en zie de realiteit onder de ogen: het is een primitieve, barbaarse en mensonterende religie.
Wachten tot Turkije het voortouw gaat nemen om dit allemaal te veranderen. Tijdsbestek tussen 2019 en 2023 is erg belangrijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')