Mohammed was een man, met lusten en begeerten en tegelijkertijd ook een sociaal hervormer die vrouwen rechten gaf, veel goeds voor vrouwen probeerde te doen, de hadiths dat Mohammed tegen uithuwelijking, eerwraak, slaan van vrouwen was zijn notabene overgeleverd door zijn eigen vrouwen, waar hebben we het hier over, omdat men ineens wat roept over Aisha is Mohammeds persoonlijkheid jegens vrouwen ineens samengevat en beschreven? Aub zeg.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:00 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Mohamed deed waar hij zin in had.
Reken er maar op dat hij zelf met veel vrouwen wilde trouwen, en dit zeker niet deed om die vrouwen te helpen. Zoals jij en vele moslims dit wel presenteren.
quote:
twitter:MsBlaireWhite twitterde op zondag 12-06-2016 om 19:19:54We live in a world where Christianity is demonized over cake and Islam is defended despite 50 dead at a gay club. Amazing. reageer retweet
Het is wel een probleem, maar als moslim lui die hier geboren en getogen zijn hun geloof niet als een probleem zien....quote:Op maandag 13 juni 2016 01:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En dan hebben we vorig jaar 60.000 asielzoekers binnengelaten. Nog los van de gezinshereniging en importhuwelijken. De Nederlandse bevolking groeit alleen nog vanwege immigratie.
Het gaat de verkeerde kant op, en de enige die er niet aan meedoet is Geert, die vanwege zijn extreme uitspraken en standpunten niet meer dan oppositie zal voeren.
Ik maak me oprecht zorgen.
Mohamed de sociale hervormer...quote:Op maandag 13 juni 2016 01:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mohammed was een man, met lusten en begeerten en tegelijkertijd ook een sociaal hervormer die vrouwen rechten gaf, veel goeds voor vrouwen probeerde te doen, de hadiths dat Mohammed tegen uithuwelijking, eerwraak, slaan van vrouwen was zijn notabene overgeleverd door zijn eigen vrouwen, waar hebben we het hier over, omdat men ineens wat roept over Aisha is Mohammeds persoonlijkheid jegens vrouwen ineens samengevat en beschreven? Aub zeg.
Extreem? Nuchter en realistisch. Zoals we hier altijd gewend waren uitspraken te doen. Generaal Geertquote:Op maandag 13 juni 2016 01:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het gaat de verkeerde kant op, en de enige die er niet aan meedoet is Geert, die vanwege zijn extreme uitspraken en standpunten niet meer dan oppositie zal voeren.
Ik maak me oprecht zorgen.
Ja we gaan gratis homo's uitdelen aan moslims.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ik kom net uit de moskee voor de nachtelijke Ramadan gebeden. Nog ontwikkelingen die ik heb gemist?²
Hoewel populair bij een redelijk groot deel van de bevolking, heeft Geert zichzelf in politiek opzicht natuurlijk buitenspel gezet.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:08 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Extreem? Nuchter en realistisch. Zoals we hier altijd gewend waren uitspraken te doen. Generaal Geert
Even serieus Luxerobots, lees eens een boek over de tijd van Mohammed, in wat voor een samenleving / omgeving hij leefde, prostituees en slaven liepen in zijn tijd halfnaakt en ongesluierd, terwijl alleen mensen van adel, man en vrouw gesluierd mochten rondlopen. De sluier was dan ook geïnspireerd door de vroomheid van de Joodse en christelijke geschriften en de sociale status van de gesluierde mens, man en vrouw van de Perzische samenleving.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Mohamed de sociale hervormer...
Hij droeg zijn vrouwen op hoofddoeken te dragen, omdat andere mannen naar zijn vrouwen keken.
Hij liet vrouwen van overwonnen stammen seksueel gebruiken.
Echt een voorvechter van emancipatie.
Christendom en Jodendom staan hier hetzelfde in. Hoe vaak heeft een Christen of Jood 50 homo's neergeknald?quote:Op maandag 13 juni 2016 01:11 schreef skysherrif het volgende:
Islam is gewoon de oorzaak hier van. Klaar. Niets geen generalisaties of dom PVV tokkie gelul. Islam houdt dit in stand door zich niet open te stellen voor homoseksualiteit en sterker nog zich er van af te keren.
We moeten het inderdaad in de tijdsgeest zien, Mohamed had groot gelijk dat hij zijn vrouwen hoofddoeken liet dragen. Je wil tenslotte niet dat anderen naar je vrouwen kijken.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Even serieus Luxerobots, lees eens een boek over de tijd van Mohammed, in wat voor een samenleving / omgeving hij leefde, prostituees en slaven liepen in zijn tijd halfnaakt en ongesluierd, terwijl alleen mensen van adel, man en vrouw gesluierd mochten rondlopen. De sluier was dan ook geïnspireerd door de vroomheid van de Joodse en christelijke geschriften en de sociale status van de gesluierde mens, man en vrouw van de Perzische samenleving.
Zoals ik al zei, als je niets anders weet over Mohammed dan zijn seksleven en zijn krijgstochten, dan kom je inderdaad op niets meer uit dan een post als bovenstaande.
Ik vind ook dat de paus zich veel meer voor acceptatie van homoseksualiteit moet uitspreken. ALs een christen zon aanslag pleegt hou ik net zo zeer die andere religie verantwoordelijk.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Christendom en Jodendom staan hier hetzelfde in. Hoe vaak heeft een Christen of Jood 50 homo's neergeknald?
Precies, dit is gewoon een gek. Als jij legendarisch wilt doen, ga je gang. Maar ga niet doen alsof dit enigszins theologisch gefundeerd is.²
Jongenquote:Op maandag 13 juni 2016 01:06 schreef TeenWolf het volgende:
Zo moet je fundamentalisten/bigotrists (nep moslims/fabricated hadith moslims) te lijf gaan, met kennis.
http://darkdangerbigotry.com/
Door nazaat van Mohammed, Adnan Oktar (Harun Yahya)
Moslim kan zo maar van de ene op de andere dag gek worden, dat is een beetje het probleem, denk ik.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Christendom en Jodendom staan hier hetzelfde in. Hoe vaak heeft een Christen of Jood 50 homo's neergeknald?
Precies, dit is gewoon een gek, de kolder in hun kop krijgen. Als jij legendarisch wilt doen, ga je gang. Maar ga niet doen alsof dit enigszins theologisch gefundeerd is.
Kan jou ook overkomen.²
Je valt in herhaling. En wekt niet erg de indruk op dat je hebt begrepen wat ik zei, iig niet er op gericht reageert.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
We moeten het inderdaad in de tijdsgeest zien, Mohamed had groot gelijk dat hij zijn vrouwen hoofddoeken liet dragen. Je wil tenslotte niet dat anderen naar je vrouwen kijken.
Wilders heeft ook geen moeite met Baklava hoor, over Turkije en Turken is dat wel weer anders. Hetzelfde met Henk die kankert op moslims maar wel even naar de Turkse donerboer loopt, goede dingen neem je over, slechte dingen wijs je af.quote:En de joden, christenen en perzen deden het ook. Mooie voorbeelden voor Mohamed, waar hij beslist geen appeltje mee te schillen had.
Met moslims als hij heb je geen Islamofoben meer nodig om Mohammed te bashen.quote:
Zijn eigen ex-vrouw omschreef hem als "agressief en labiel". Ik breng mijn zaak ter ruste bij de KVK.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Moslim kan zo maar van de ene op de andere dag gek worden, dat is een beetje het probleem, denk ik.
Zo raar is dat niet. Twee onafhankelijke onderzoekers (waaronder een Russische) hebben het via zijn dna achterhaald.quote:
Die Adnan Oktar met zijn harem. "Masha Allah".quote:Op maandag 13 juni 2016 01:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Met moslims als hij heb je geen Islamofoben meer nodig om Mohammed te bashen.
Dat het een gek/psychopaat is staat buiten kijf. Het is echter zeer naar dat hij een motief bij de Islam kan zoeken. Zorgen als religie dat dit niet meer kan, geld ook voor andere religies natuurlijkquote:Op maandag 13 juni 2016 01:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zijn eigen ex-vrouw omschreef hem als "agressief en labiel". Ik breng mijn zaak ter ruste bij de KVK.²
Welke DNA sample van Mohammed had die Rus in handen dan?quote:Op maandag 13 juni 2016 01:20 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Zo raar is dat niet. Twee onafhankelijke onderzoekers (waaronder een Russische) hebben het via zijn dna achterhaald.
Tevens stonden zijn (groot)ouders op de Kaukasus 'sayyid (nazaat) dodenlijst' van Stalin en zijn zij mede daardoor naar Turkije gevlucht.
Vergeet InshaAllah nietquote:Op maandag 13 juni 2016 01:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die Adnan Oktar met zijn harem. "Masha Allah".²
En dan?quote:Op maandag 13 juni 2016 01:20 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Zo raar is dat niet. Twee onafhankelijke onderzoekers (waaronder een Russische) hebben het via zijn dna achterhaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |