Een geestesziek iemand kan zelfs geïnspireerd worden door het Rad van Fortuin of de laatste Suske en Wiske.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat het een gek/psychopaat is staat buiten kijf. Het is echter zeer naar dat hij een motief bij de Islam kan zoeken. Zorgen als religie dat dit niet meer kan, geld ook voor andere religies natuurlijk
Wat is er mis om de islam progressiever te maken en je uit te spreken tegen homo haat?quote:Op maandag 13 juni 2016 01:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een geestesziek iemand kan zelfs geïnspireerd worden door het Rad van Fortuin of de laatste Suske en Wiske.²
Misschien moet ik ook maar even zo een video maken en mezelf nazaat maken van de Rotschilds.quote:
Ik val in herhaling over de hoofddoek, omdat jij mijn andere punt omzeilt. Namelijk over de seksslavinnen.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je valt in herhaling. En wekt niet erg de indruk op dat je hebt begrepen wat ik zei, iig niet er op gericht reageert.
Dat maak jij en de IS figuren die het met je eens zijn er van in 24 staat niets over slavinnen:quote:Op maandag 13 juni 2016 01:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik val in herhaling over de hoofddoek, omdat jij mijn andere punt omzeilt. Namelijk over de seksslavinnen.
Je kent Koran 4:24? Daarin staat dat het toegestaan is voor mannen om seks te hebben met getrouwde gevangengenomen vrouwen.
maar dat terzijde.quote:Also (prohibited are) women already married, except those whom your right hands possess: Thus hath Allah ordained (Prohibitions) against you: Except for these, all others are lawful, provided ye seek (them in marriage) with gifts from your property,- desiring chastity, not lust, seeing that ye derive benefit from them, give them their dowers (at least) as prescribed; but if, after a dower is prescribed, agree Mutually (to vary it), there is no blame on you, and Allah is All-knowing, All-wise.
Met het accepteren van ALLE 'sahih' Bukhari zooi als zijnde authentiek win je toch niet van ze want daar staan alle gruwelijkheden (die Mohammed eigenlijk niet pleegde maar wel de noord-Mekkanen) in.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar even zo een video maken en mezelf nazaat maken van de Rotschilds.
Jij erkent Sahih Bukhari niet?quote:Op maandag 13 juni 2016 01:28 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Met het accepteren van ALLE 'sahih' Bukhari zooi als zijnde authentiek win je toch niet van ze want daar staan alle gruwelijkheden (die Mohammed eigenlijk niet pleegde maar wel de noord-Mekkanen) in.
Die flauwekul neemt niemand serieus hè, dat weet je ook wel. En ook al zou het zo zijn, wat sws gelul is, so fucking what? Echt je begrijpt niets van het westen als je met dit soort flauwekul komt aandragen.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:20 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Zo raar is dat niet. Twee onafhankelijke onderzoekers (waaronder een Russische) hebben het via zijn dna achterhaald.
Tevens stonden zijn (groot)ouders op de Kaukasus 'sayyid (nazaat) dodenlijst' van Stalin en zijn zij mede daardoor naar Turkije gevlucht.
Onder voorwaarden mocht je seks hebben met gevangengenomen vrouwen. Ook een prima middel om je medestrijders tevreden te houden.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat maak jij en de IS figuren die het met je eens zijn er van in 24 staat niets over slavinnen:
[..]
maar dat terzijde.
Ik vraag me toch af waar een reactie als deze vandaan komt.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:31 schreef killfrenzy het volgende:
US/Westen is toch in oorlog met ISIS? Dan mag je ook wat tegenaanvallen verwachten, zoals ook in Parijs. Eigen schuld
Als we dan toch met answering links gaan strooienquote:Op maandag 13 juni 2016 01:33 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Onder voorwaarden mocht je seks hebben met gevangengenomen vrouwen. Ook een prima middel om je medestrijders tevreden te houden.
http://www.answering-isla(...)alsseksueelbezit.htm
Er zitten een hoop valse hadith in. De meest vroege hadith waren 200 jaar na de dood van Mohammed op schrift gesteld en veelal door fundamentalisten die ook tegen de profeet waren omdat ze de profeet te vrij vonden.quote:
Wat een hoop rare woorden. Snap er geen ruk van.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:37 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Er zitten een hoop valse hadith in. De meest vroege hadith waren 200 jaar na de dood van Mohammed op schrift gesteld en veelal door fundamentalisten die ook tegen de profeet waren omdat ze de profeet te vrij vonden.
Zij waren fundamentalisten die vonden dat Mohammed er niet goed aan deed omdat hij aan het hardlopen was met zijn vrouw en ze wilden zelfs geen kinderen in de moskee hebben.
In die hadith staat rare dingen. De Koran zegt dat je je woodoo alleen kwijtraakt als je geslachtsgemeenschap hebt gehad of naar het toilet bent geweest.
Wat de Koran zegt is waar, zij gaan een stapje verder en zeggen dat je woodoo ook niet meer geldig is als je een hond hebt aangeraakt of een vrouw(!) en dit zijn allemaal SAHIH hadith.
Als iets wel verboden is in de Islam is het wel nieuwe haram bijverzinnen die niet in de Koran staan.
De Koran (Allah) waarschuwt ook voor deze mensen door te zeggen 'vinden zij de Koran niet genoeg?' in de Koran.
Is een kleine wassing (reiniging) voor het gebed.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat een hoop rare woorden. Snap er geen ruk van.
Woodoo is de arabische variant van voodoo ofzo?
quote:Op maandag 13 juni 2016 01:38 schreef TeenWolf het volgende:
Laat ik het zo zeggen, de hadith zijn net zo betrouwbaar als de huidige Bijbel en Torah zijn. Verdraaid, maar zitten wel goed gebeleven elementen in.
De Koran daarentegen is 100% betrouwbaar en staat onder bescherming van Allah.
Je moet gewoon afstand van deze shit nemen, en je eigen humanistische waarden ontdekken.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:38 schreef TeenWolf het volgende:
Laat ik het zo zeggen, de hadith zijn net zo betrouwbaar als de huidige Bijbel en Torah zijn. Verdraaid, maar zitten wel goed gebeleven elementen in.
De Koran daarentegen is 100% betrouwbaar en staat onder bescherming van Allah.
Als je slavinnen dwingt tot een huwelijk, zou ik het inderdaad geen verkrachting meer noemen.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als we dan toch met answering links gaan strooien
http://www.answering-christianity.com/umar/slave_girls.htm
http://www.answering-chri(...)of_female_slaves.htm
alsjeblieft
maar ik hoop dus dat je zelf ook beaamt dat er in '24 met geen woord wordt gerept over slavinnen, maar juist zelfs wordt aangespoord om huwelijken, of verzet je je daar ook nog tegen? Anders moet ik de vers nog x plaatsen namelijk.
Nee helaas. Anderen maken me niets uit wat ze er van vinden, als ik maar op het juiste pad ben.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je moet gewoon afstand van deze shit nemen, en je eigen humanistische waarden ontdekken.
Het is een wirwar van shit, en deze zegt dit en de andere dat en ze vliegen elkaar in de haren en moorden elkaar en anderen uit.
Nou ja dan niet, ik denk, ik geef je een tip, het wordt alleen erger hoor, mensen zijn het zat. Als er wat gebeurt door je geloofsgenootjes, berg je.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:42 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Nee helaas. Anderen maken me niets uit wat ze er van vinden, als ik maar op het juiste pad ben.
Dat gaat alleen wat moeilijker omdat de Suske en Wiske doorgaans niet opdraagt mensen te vermoorden.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een geestesziek iemand kan zelfs geïnspireerd worden door het Rad van Fortuin of de laatste Suske en Wiske.²
Goed je hebt dus en de gegeven links noch de exegeses gelezen.quote:Op maandag 13 juni 2016 01:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als je slavinnen dwingt tot een huwelijk, zou ik het inderdaad geen verkrachting meer noemen.
De stemming onder prominente metgezellen van Mohammed waren juist om geen seks met ze te hebben, laat staan trouwen of verkrachten, maar goed, je kunt niet van iedereen verwachten zich te verdiepen en verder te kijken dan de neus lang is, iig ga ik slapen, truste.quote:[4:24]. Muhammad ibn ‘Abd al-Rahman al-Bunani informed us> Muhammad ibn Ahmad ibn Hamdan> Abu Ya‘la> ‘Amr al-Naqid> Abu Ahmad al-Zubayri> Sufyan> ‘Uthman al-Batti> Abu’l-Khalil> Abu Sa‘id al-Khudri who said: “We had captured female prisoners of war on the day of Awtas and because they were already married we disliked having any physical relationship with them.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |