abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162965789
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:42 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

'een historische gebeurtenis'

Ahuh... historische gebeurtenissen in de juiste context ontleden, vrij van moderne waardeoordelen...Profeetschap was dus, nogmaals, niet toekomstbestendig. Waarom niet? Hij is nog steeds de laatste profeet met de enige juiste boodschap.
Mohammed heeft nog nooit gepromoot om Aisha als voorbeeld te nemen, sterker nog er zijn tientallen voorbeelden waar het tegenovergestelde van toepassing is, om oudere vrouwen, weduwen etc te huwen om ze niet eenzaam en zwak te laten in de samenleving, maar goed, als je conclusies trekt, zorg wel dat je goede vergelijkingen maakt tussen vormen van aanbidding en Mohammeds seksleven als het gaat om profeetschap.

quote:
Zullen we s beginnen met de claim van profeetschap eens in historische context te plaatsen, vrij van islamitische 'wij van,wc-eend' waardeoordelen?
Vrij van ieder soort moralistisch waardeoordeel, Islamitisch of liberaal. Gewoon in historisch context, gaarne.
  maandag 13 juni 2016 @ 00:46:15 #202
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_162965791
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:42 schreef Stimorol- het volgende:
Trigger, ga eten ipv met deze maller te orasmak.

:W
Ik sluit me hierbij aan. Stimorol is de meest wijze user op dit moment.

*out*
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_162965794
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:42 schreef Stimorol- het volgende:
Trigger, ga eten ipv met deze maller te orasmak.

:W
Affiyet seker olsun.
pi_162965797
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:42 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Het recht om een hoofddoek te dragen en vierde vrouw van een man te worden?
Erfecht om mee te beginnen, wanneer mocht dat in het Westen ook al weer pas?
  maandag 13 juni 2016 @ 00:46:50 #205
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_162965804
Smakelijk :)
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_162965806
quote:
10s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Met enige regelmaat volgeboekte zalen ja.

Ik wil wel met je in debat. Als je je gegevens pm't.
pi_162965808
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat heeft-ie al gedaan, lijkt me.
Eten voor het slapen gaan waarde.
pi_162965821
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:46 schreef Triggershot het volgende:
Affiyet seker olsun.
Bon appetit krijgen suiker?
Ja, bij het suikerfeest pas, 5 juli.
I´m back.
pi_162965824
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:45 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ah, een financiele afhankelijkheids bias er bij. Nee, dat gaat niet meer goed komen.
Weer ben je te vroeg met je conclusies, onwetendheid is niet iets om trots te zijn, zeker niet om aan de hand daarvan dingen te roepen waar je feitelijk niets van af weet, dat is lelijk knap.
pi_162965844
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:46 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik wil wel met je in debat. Als je je gegevens pm't.
Ik voer geen debatten.

quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Bon appetit krijgen suiker?
Ja, bij het suikerfeest pas, 5 juli.
Eet smakelijk, moge het zoet zijn.
pi_162965855
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mohammed heeft nog nooit gepromoot om Aisha als voorbeeld te nemen, sterker nog er zijn tientallen voorbeelden waar het tegenovergestelde van toepassing is, om oudere vrouwen, weduwen etc te huwen om ze niet eenzaam en zwak te laten in de samenleving, maar goed, als je conclusies trekt, zorg wel dat je goede vergelijkingen maakt tussen vormen van aanbidding en Mohammeds seksleven als het gaat om profeetschap.

Wat een weldoener was de profeet toch.

Hij trouwde 11 vrouwen (of toch 12) omdat die vrouwen zo zielig waren en vooral niet voor zijn eigen libido.
pi_162965865
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Affiyet seker olsun.
Nee JIJ moet eten.

En je weet, wij zeggen geen afiyet. Helal hos olsun.

Zo nu mn bedje in en morgen het gezeik vn collega's aanhoren hierover. *O*
pi_162965868
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:50 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Wat een weldoener was de profeet toch.

Hij trouwde 11 vrouwen (of toch 12) omdat die vrouwen zo zielig waren en vooral niet voor zijn eigen libido.
Hoeveel seksuele partners heb jij tot heden gehad?
pi_162965870
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:26 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Niet liegen, Maria was zeker niet ouder dan 13-14. :) It's ok dude. Ik oordeel niet.

15, aldus je eigen bronnen.

Hoewel het bijbelse standpunt natuurlijk is dat Maria helemaal geen seks voor het huwelijk had (wat ik ook niet geloof).
pi_162965875
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[..]

Vrij van ieder soort moralistisch waardeoordeel, Islamitisch of liberaal. Gewoon in historisch context, gaarne.
Zijn handelen mag los staan van wat hij (voor Allah) predikt? Zijn persoon (gedefinieerd naar zn handelen) kan dus aps onafhankelijk of als apart gezien worden van zijn profeetschap? Waarom dan enige bewondering voor hem als mens zelf? Allah koos een (vd vele) standplaatsgebonden analfabete pedofiel anno 600 als middel de enige echte waarheid te verkondigden. Omarm de boodschap, maar wat moet je verder met de herinnering van Mohammed. Hij brengt enkel de boodschap in discrediet.

Is dat miss toevallig waarom hij beledigd noch afgebeeld mag worden? :D

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2016 00:54:08 ]
pi_162965888
quote:
11s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hoeveel seksuele partners heb jij tot heden gehad?
Lijkt me weinig relevant in deze discussie.

Het is te tellen op één hand, en dan nog in relatieverband ook. Niet tegelijk.
pi_162965889
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:51 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Nee JIJ moet eten.

En je weet, wij zeggen geen afiyet. Helal hos olsun.

Zo nu mn bedje in en morgen het gezeik vn collega's aanhoren hierover. *O*
Ik heb nog 3 uur te gaan joh :9
pi_162965927
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:51 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Zijn handelen mag los staan van wat hij (voor Allah) predikt? Zijn persoon (gedefinieerd naar zn handelen) kan dus aps onafhankelijk of als apart gezien worden van zijn profeetschap? Waarom dan enige bewondering voor hem als mens zelf? Allah koos een (vd vele) standplaatsgebonden analfabete pedofiel anno 600 als middel de enige echte waarheid te verkondigden. Zijn veroveringen, aan wie behoren die dan eig toe?
Vergeet niet dat in de Koran Mohammed ook is bekritiseerd, gecorrigeerd, bedreigd met vernietiging en door zijn metgezellen is tegengesproken als het niet ging om de openbaring van Allah he. De bewondering voor hem als persoon zal persoonsafhankelijk zijn, net zoals ieder religie, fanclub wordt iemand op een gegeven moment verheerlijkt, vaak teveel. Net zoals sommigen hem compleet dehumaniseren, zoals je in sommige posts, ook die van jou leest.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2016 00:55:34 ]
pi_162965947
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:52 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Lijkt me weinig relevant in deze discussie.

Het is te tellen op één hand, en dan nog in relatieverband ook. Niet tegelijk.
Uiteraard pas ik geen ad hominem toe, de relevantie zit hem er in dat ook jij dus meerdere seksuele partners hebt gehad, ik mag hopen dat we beiden trouwen zien als een relatieverband? Het enige waar je Mohammed dan nog echt op kan pakken is polygamie, waar in de meeste oosterse culturen tot op heden nog steeds geen bezwaar voor is, toen niet, tijdens Mohammed niet en ook na hem niet.

Heel Mohammeds seks leven vind ik dan ook irrelevant in deze discussie, maar dat terzijde.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2016 00:58:23 ]
pi_162965964
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:55 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Vergeet niet dat in de Koran Mohammed ook is bekritiseerd, gecorrigeerd, bedreigd met vernietiging en door zijn metgezellen is tegengesproken als het niet ging om de openbaring van Allah he. De bewondering voor hem als persoon zal persoonsafhankelijk zijn, net zoals ieder religie, fanclub wordt iemand op een gegeven moment verheerlijkt, vaak teveel. Net zoals sommigen hem compleet dehumaniseren, zoals je in sommige posts, ook die van jou leest.
I see. Ik dehumaniseer m trouwens niet. Zou eerder zeggen dat ik probeer 'm te humaniseren :D. Van 'meer dan normaal mens' naar 'zoals zovele (machtsbeluste psychopatische) mensen'
pi_162965982
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Uiteraard pas ik geen ad hominem toe, de relevantie zit hem er in dat ook jij dus meerdere seksuele partners hebt gehad, ik mag hopen dat we beiden trouwen zien als een relatieverband? Het enige waar je Mohammed dan nog echt op kan pakken is polygamie, waar in de meeste oosterse culturen tot op heden nog steeds geen bezwaar voor is, toen niet, tijdens Mohammed niet en ook na hem niet.
Mohamed deed waar hij zin in had.

Reken er maar op dat hij zelf met veel vrouwen wilde trouwen, en dit zeker niet deed om die vrouwen te helpen. Zoals jij en vele moslims dit wel presenteren.
pi_162965987
Nou ja, dankzij islam leer je wel weer dat al die andere geloven ook waanzin zijn hè, christendom, jodendom. Zo is het wel. Ik weet nog dat ik in mijn adolescentie de afkeer van religie die mijn ouders en grootouders me hebben geleerd wat overdreven vond. Het gaat in mijn familie zelfs nog verder trouwens. Bepaalde familieleden waren al ruim in de 19de eeuw anti-kerks, behoorden ze wrs tot een percentiel van de bevolking toen. Anyway in mijn generatie was dat allemaal wat gemellowed, maar tegenwoordig heb ik dat niet meer. Sterker nog ik denk dat we idd in grote problemen gaan verkeren als we niet vrij snel richting laïcisme gaan. NL'se ontzuiling heeft geleid annonu tot 82% van de bevolking die niet meer kerks is. 82% van onze bevolking heeft al die gekke dominees, pastoren, droogstoppels en vrouwenknijpers in de kliko gegooid. Gaan we nu een geloof verwelkomen en alle ruimte geven waarbij 50 homo's in een gaybar mogen worden doodgeschoten, omdat wij als "het westen" slaven verhandelden of omdat frigging Hitler en frigging Stalin meer doden op hun geweten hebben? Is dat de narratief, die gebruikt wordt om ook moslimkinderen geen muziekles meer te geven, want haram? We kijken ernaar want anders ben je islamofobisch?
I´m back.
pi_162965990
Elk aspect van Mohammed is relevant...Hoe anders wil je tot een zinnige conclusie komen aangaande zn claims.
pi_162966010
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 00:58 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

I see. Ik dehumaniseer m trouwens niet. Zou eerder zeggen dat ik probeer 'm te humaniseren :D. Van 'meer dan normaal mens' naar 'zoals zovele (machtsbeluste psychopatische) mensen'
Misschien beschrijf ik je intenties niet helemaal, dat kan uiteraard, maar bij analfabete pedofiel denk ik dan van is dat het enige wat je van Mohammeds 63e leven van hem weet, in de hoop dat het niet wordt aangevuld met voorbeelden als krijgsheer.
pi_162966018
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 01:00 schreef Ryan3 het volgende:
Nou ja, dankzij islam leer je wel weer dat al die andere geloven ook waanzin zijn hè, christendom, jodendom. Zo is het wel. Ik weet nog dat ik in mijn adolescentie de afkeer van religie die mijn ouders en grootouders me hebben geleerd wat overdreven vond. Het gaat in mijn familie zelfs nog verder trouwens. Bepaalde familieleden waren al ruim in de 19de eeuw anti-kerks, behoorde ze wrs tot een percentiel van de bevolking toen. Anyway in mijn generatie was dat allemaal wat gemellowed, maar tegenwoordig heb ik dat niet meer. Sterker nog ik denk dat we idd in grote problemen gaan verkeren als we niet vrij snel richting laïcisme gaan. NL'se ontzuiling heeft geleid annonu tot 82% van de bevolking die niet meer kerks is. 82% van onze bevolking heeft al die gekke dominees, pastoren, droogstoppels en vrouwenknijpers in de kliko gegooid. Gaan we nu een geloof verwelkomen en alle ruimte geven waarbij 50 homo's in een gaybar mogen worden doodgeschoten, omdat wij als "het westen" slaven verhandelden of omdat frigging Hitler en frigging Stalin meer doden op hun geweten hebben? Is dat de narratief, die gebruikt wordt om moslimkinderen geen muziekles meer te geven, want haram? We kijken ernaar want anders ben je islamofobisch?
En dan hebben we vorig jaar 60.000 asielzoekers binnengelaten. Nog los van de gezinshereniging en importhuwelijken. De Nederlandse bevolking groeit alleen nog vanwege immigratie.

Het gaat de verkeerde kant op, en de enige die er niet aan meedoet is Geert, die vanwege zijn extreme uitspraken en standpunten niet meer dan oppositie zal voeren.

Ik maak me oprecht zorgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')