ZIE JIJ ZON NOG SCHIJNEN JA?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:03 schreef Zosk het volgende:
Rustig hier trouwens, mogen degenen die ramadan doen al eten?
Toevallig :squote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zijn we allemaal klonen van elkaar? Was ook al Etsu's nummer en mijn nummer
Dacht als de zon onder is, dus dan kan het nog licht zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:05 schreef Zosk het volgende:
En wanneer mag dat dan, zodra het donker is toch?
ahahahahahahaahahahaahahaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dacht als de zon onder is, dus dan kan het nog licht zijn
Gewoon waarheidquote:
Ik reageer gewoon normaal en dan dit.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:06 schreef Zosk het volgende:
Het zit wel die he die ramadan :s mag niet eens ff normale vraag stellen jeetje
Welke foto's?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:06 schreef NoelGallagher het volgende:
oeh, foto 5 is ook wel nice zosk, wat zit er in? courgette?
Omdat je een dikke ouwe garnaal bent. Ik ben helemaal klaar met jouquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waarom moet ik dan lachen joh kneus?
Ohquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dacht als de zon onder is, dus dan kan het nog licht zijn
make that the cat wisequote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Omdat je een dikke ouwe garnaal bent. Ik ben helemaal klaar met jou
Oké nou het spijt me hoorquote:
Wil gewoon je aandachtquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
spijt je helemaal niet gewoon weer de volgende steek
waarom val je me constant aan? ;s
stel je aan zegquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:12 schreef Oberkullie het volgende:
Last van hooikoorts? Pas zondag neemt het aantal pollen in de lucht af
http://www.parool.nl/amst(...)e-lucht-af~a4314967/
Jezus
Heb echt te doen met mensen met hooikoorts, ripquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:12 schreef Oberkullie het volgende:
Last van hooikoorts? Pas zondag neemt het aantal pollen in de lucht af
http://www.parool.nl/amst(...)e-lucht-af~a4314967/
Jezus
Bedanktquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb echt te doen met mensen met hooikoorts, rip
Bedankt ga de afgelopen week steeds een beetje verder doodquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb echt te doen met mensen met hooikoorts, rip
Oké dan nietquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat moet je daar nou weer mee
Hoorde vanochtend op de radio dat je vaseline in je neus moet smerenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:14 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Bedankt ga de afgelopen week steeds een beetje verder dood
in- en intriestquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:14 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Bedankt ga de afgelopen week steeds een beetje verder dood
Ik smeer het meestal ergens andersquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoorde vanochtend op de radio dat je vaseline in je neus moet smeren
Helaas welquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
je do
[..]
je doet wel lang met een potje vaseline zeker
Nee mag ik nietquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar je kan natuurlijk altijd Crip een dm sturen
Rot maar op danquote:
Ja is ook goed voor je lippenquote:
Ik zal je trappen met die beenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Aldus de man met een klein pijntje aan zijn been
Die been hihahoquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zal je trappen met die been
RIP HPLC 2003-2016
Breek je andere been, schele klapvisquote:
Wat loop je nou weer stoer te doen, wat is er mis met jequote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij wou mijn aandacht wat loop je nou te zeveren man make up your fcking mind
Heb mn been niet gebroken, debiele dwergpekineesquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Breek je andere been, schele klapvis
Kun je je andere nog wel breken gvd retardquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb mn been niet gebroken, debiele dwergpekinees
Ntbquote:
Domquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:27 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik ben echt dom, ik had nog een tabblad van het vorig topic en ik zag dat het topic dicht was en drukte op nieuw deel.
oja want met mij is altijd wat mis ga een ander demoniseren joh schele klapneusquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat loop je nou weer stoer te doen, wat is er mis met je
Dat is onze manier van affectie tonen.quote:
wisten we al toen je popiejopie ging doen met je kansloze LLBquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:27 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik ben echt dom, ik had nog een tabblad van het vorig topic en ik zag dat het topic dicht was en drukte op nieuw deel.
jellyquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wisten we al toen je popiejopie ging doen met je kansloze LLB
Ik heb altijd je rug gehad maar krijg elke keer deze grote bek van jequote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oja want met mij is altijd wat mis ga een ander demoniseren joh schele klapneus
laten we frass pestenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Dit was echt zikasaai ben weer weg gvd waar zijn die relletjes
Begin er zelf een, lamme takquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Dit was echt zikasaai ben weer weg gvd waar zijn die relletjes
Moet je gvd proberen, ik ruk je ballen erafquote:
Zie je wel, gewoon aanstellerijquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zal je trappen met die been
RIP HPLC 2003-2016
Gister wilde je hem niet in ons groepje hebbenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet je gvd proberen, ik ruk je ballen eraf
doesnt matter had some kind of sexquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
oh miss verklaart dat al die messenstekenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb altijd je rug gehad maar krijg elke keer deze grote bek van je
oeh spannendquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Probeer je me er uit te gooien ja?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:31 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Gister wilde je hem niet in ons groepje hebben
Valse aantijgingquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Probeer je me er uit te gooien ja?
Ja hij is een beetje het debiele broertje, ik mag hem pesten maar anderen nietquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:31 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Gister wilde je hem niet in ons groepje hebben
Nou dan ken je mij nog nietquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja hij is een beetje het debiele broertje, ik mag hem pesten maar anderen niet
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja hij is een beetje het debiele broertje, ik mag hem pesten maar anderen niet
houden zoquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:33 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nou dan ken je mij nog niet
Komt door die grote bek van je jaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh miss verklaart dat al die messensteken
Daar dank ik de goden elke dag voor.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:33 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nou dan ken je mij nog niet
Mooi zo.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daar dank ik de goden elke dag voor.
wat grote bek, ik kom hier gewoon en jij begint altijd gelijk kortaf te doen maar nee ligt altijd aan mij want ik heb issues ja flikker dan gwn lekker op ofzo ;squote:
je bent gordonquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:35 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik met gordon ben?
ik ben verre van dikquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je bent gordon
Dik, blonde krullen en homo
ik accepteer je issuesquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat grote bek, ik kom hier gewoon en jij begint altijd gelijk kortaf te doen maar nee ligt altijd aan mij want ik heb issues ja flikker dan gwn lekker op ofzo ;s
dat klinkt al veel beter.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
okee dan ben je 2/3 gordon
Goed genoeg
kom maar bij mijquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hou jij je bek gewoon ook eens
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:37 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ik ben tenminste aantrekkelijk
Gelijk spoileren ja maar prima johquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat grote bek, ik kom hier gewoon en jij begint altijd gelijk kortaf te doen maar nee ligt altijd aan mij want ik heb issues ja flikker dan gwn lekker op ofzo ;s
wat is tempahquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik hoef die smerige sticky tempah van je niet
o nou srry dat ik dacht dat je al verder was in een serie man en wat een verschrikkelijke spoilerquote:
Jelly nuquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is onze manier van affectie tonen.
Geen spoiler: dat ben jij altijdquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o nou srry dat ik dacht dat je al verder was in een serie man en wat een verschrikkelijke spoiler
spoiler: je bent een bitch vandaag ;s
pls you're hurtin'quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die zooi die jij maakt kun je onmogelijk tempeh noemen
Misschien kun je bij noel terechtquote:
Trusten loempiaquote:
Jij doet al dagen kut tegen mij man, hou toch opquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sry chloro doet me zeer en dat reageer ik af op de mensen van wie ik houd
helemaal niet wat een onzin elke keer gewoon antwoorden met k. ok. bedankt. en dan daarna zeikenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij doet al dagen kut tegen mij man, hou toch op
hjbquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:50 schreef HPLC het volgende:
Vraag me af en toe af of hzaw niet gewoon een vrouw is
inderdaad gelijk rennen met die laffe spectrofotometrie kopquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:50 schreef HPLC het volgende:
Ik ga snel naar bed, voordat ik nu de lul ben
Omdat jij zo kut deed en je hebt het gewoon niet doorquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
helemaal niet wat een onzin elke keer gewoon antwoorden met k. ok. bedankt. en dan daarna zeiken
geloof er niks van je draait dingen om gewoon om mij pijn te doen ;squote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat jij zo kut deed en je hebt het gewoon niet door
Zal wel weer lief doen tegen jequote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geloof er niks van je draait dingen om gewoon om mij pijn te doen ;s
Wanneer word je teen mom?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit is nog zeikeriger dan Teen Mom dus nee
Make me.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
make me make me, hjb gwn pussy
#moddervet #walgelijkdik #obesequote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:59 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
ik heb net een lekkere burger op![]()
die in de aanbieding zijn bij de AH
met tomaat, mayo, curry, sla, uien, broodje gebakken in olijfolie, cheddarkaas erop
#viesdik
iel waarom plastic kaasquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:59 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
met tomaat, mayo, curry, sla, uien, broodje gebakken in olijfolie, cheddarkaas erop
#viesdik
Ok, heb net chips gegetenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:59 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
#viesdik
Wat wil je nou jezus manquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o ja kan jij gewoon op command toch ;s
Kom je mee want je bent nog explosiever dan de hiroshima bombquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
pls ga spastisch doen bij shooters ofzo
Zou eten zonder de tomaat.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:59 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
#viesdik
hjb man doe normaal vergelijk mij niet met over honderduizend dodenquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom je mee want je bent nog explosiever dan de hiroshima bomb
Kon ook over andere bommetjes beginnen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hjb man doe normaal vergelijk mij niet met over honderduizend doden
voor jou wel jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon normale kaas
cheddar is niet eens kaas te noemen dat is gewoon eetbaar plastic
wow waarom ben je altijd zo grof :squote:Op woensdag 8 juni 2016 00:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Opso komt vast niet die laffe slet
O ik dacht dat je het metaforisch bedoeldequote:Op woensdag 8 juni 2016 00:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Ben bij club bedroom als jullie mij zoeken xoxo
Letterlijk.
Anders ben ik weer te lief volgens Opsoquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:06 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
wow waarom ben je altijd zo grof :s
Er bestond een club bedroom hier maar die is dus faillietquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:06 schreef Drug het volgende:
[..]
O ik dacht dat je het metaforisch bedoelde
hier, je woont niet eens in groningenquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Er bestond een club bedroom hier maar die is dus failliet
Maar trusten he
bedankt voor je toestemmingquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee maar als jij graag plastic eet be my guest
joequote:Op woensdag 8 juni 2016 00:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Er bestond een club bedroom hier maar die is dus failliet
Maar trusten he
ja en een saaie lelijke ookquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:07 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
zeg je nu dat ik een wijf ben?
alsof je die nodig hebtquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:07 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
bedankt voor je toestemming
ik ga nog een burger maken, verdriet wegeten met vetquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja en een saaie lelijke ook
ik heb hier nog quinoa burgers, twee stuksquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:08 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ik ga nog een burger maken, verdriet wegeten met vet
waar woon jequote:Op woensdag 8 juni 2016 00:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb hier nog quinoa burgers, twee stuks
als je langskomt bak ik ze voor je op
Vet is bijzaak, de carbs is waar het goud isquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:08 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Oefen je nu al voor Amerika?quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:08 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Je hebt al vaak genoeg bewezen dat dat niet waar isquote:
onzin, je kunt niet 24/7 koetjes kalfjes kroeleboele doenquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt al vaak genoeg bewezen dat dat niet waar is
gelukkig loog ikquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:12 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ja doei daar ga ik niet heen
ik had mijn vingers gekruistquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:13 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
nou voel je je maar stoer
Zeer positief, zo blijft Yvette overquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:13 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
bedoel je dat negatief? :s
Tegen mij zeg je altijd dat je liefde niet durft te uiten maar twee seconden later zeg je tegen anderen dat je van ze houdtquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
onzin, je kunt niet 24/7 koetjes kalfjes kroeleboele doen
je moet af en toe eruit gooien wat je dwars zit zodat je verder kunt
Waarom moeten ze terug mailenquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:15 schreef Mortaxx het volgende:
Die kaolo bezorgdienst mailt me niet terug
Heb ik met een klant. Doet alsof ik niet besta ofzo.quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:15 schreef Mortaxx het volgende:
tegen wie dan? ;squote:Op woensdag 8 juni 2016 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tegen mij zeg je altijd dat je liefde niet durft te uiten maar twee seconden later zeg je tegen anderen dat je van ze houdt
Doet pijn ja ;s
voor je shakies?quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:15 schreef Mortaxx het volgende:
omdat het bezorgd is maar ik geen briefje heb ofzo. N als het niet bezorgd is wil ik weten wanneer het komtquote:
hadden ze het niet afgegeven dan? zei je tochquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
omdat het bezorgd is maar ik geen briefje heb ofzo. N als het niet bezorgd is wil ik weten wanneer het komt
ja wat een pauperbedrijf. Eerst alleen leveren tussen vier en tien en nu gewoon negerenquote:
volgens track en trace maar hoe moet ik weten waarquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hadden ze het niet afgegeven dan? zei je toch
je moet ook niet die troep kopenquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja wat een pauperbedrijf. Eerst alleen leveren tussen vier en tien en nu gewoon negeren
Redmijnpakketje maffia diefstal slechte service Red mijn pakketje
haha lekker kutquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
volgens track en trace maar hoe moet ik weten waar
Se en willowquote:
iedereen maakt fouten en mag morti niet even eerst zelf beslissen of hij het troep vindt of niet?quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:20 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
je moet ook niet die troep kopen
ik heb niet voor niks mn LLB bijna, dus ik moet het geleerde ook in de praktijk toepassenquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iedereen maakt fouten en mag morti niet even eerst zelf beslissen of hij het troep vindt of niet?
voor een advocaatje heb je wel erg snel je meningkje paraat zeg
Staat er in de app dat het bezorgd is?quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
omdat het bezorgd is maar ik geen briefje heb ofzo. N als het niet bezorgd is wil ik weten wanneer het komt
Heb me er al overheen gezetquote:
wtf nu staat er ditquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Staat er in de app dat het bezorgd is?
Rip sterkte
Ja zoiets iddquote:
Nee is goed, ben niet goed genoeg voor je, duidelijkquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben gewoon bang dat je me afwijst ;s
ga morgen joylent wel mailen dat ze moeten fixen. Is uiteindelijk hun verantwoordelijkheidquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:24 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
zou alvast topic in WGR openen
Kan alsnog misgaan dan tochquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:27 schreef Mortaxx het volgende:
Vanwege dit soort shit laat ik pakketjes ook meestal bij postkantoor bezorgen
of gewoon bij fatsoenlijk bedrijf kopenquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:27 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:28 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
of gewoon bij fatsoenlijk bedrijf kopen
gelukkig accepteren sommigen me wel zoals ik ben itt jij die me constant probeert te veranderen omdat ik neit voldoe ;squote:Op woensdag 8 juni 2016 00:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee is goed, ben niet goed genoeg voor je, duidelijk
heb nog nooit problemen mee gehad eigenlijkquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:27 schreef Mortaxx het volgende:
lol ik zit dat Red mijn pakketje te googelen. Kom op fb van iemand "owner bij Red mijn pakketje en vennoot bij joylent"quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:28 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
of gewoon bij fatsoenlijk bedrijf kopen
Ik denk ook slapen. Hij had een beetje doorgehaald in het weekend dacht ik.quote:
ja doe ook standaard. beste is nog die dhl locatie bij cs (r'dam), open tot in de nachtquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:27 schreef Mortaxx het volgende:
dat heeft ie er toch al lang uitgeslapen danquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik denk ook slapen. Hij had een beetje doorgehaald in het weekend dacht ik.
dan moet ik helemaal naar roffa voor m'n pakje. Schiet toch niet opquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:38 schreef Drug het volgende:
[..]
ja doe ook standaard. beste is nog die dhl locatie bij cs (r'dam), open tot in de nacht
Dat is waarquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan moet ik helemaal naar roffa voor m'n pakje. Schiet toch niet op
hoeveel cm?quote:Op woensdag 8 juni 2016 01:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
goedmaakcadeautje voor chloro
Nee, jij bent ook snel op je worst getrapt zegquote:
kom knuffelenquote:Op woensdag 8 juni 2016 01:57 schreef EenBeetjeVanAlles het volgende:
[..]
Nee, jij bent ook snel op je worst getrapt zeg
Ik ben altijd zoquote:Op woensdag 8 juni 2016 02:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben je altijd zo cute of doe je nu extra je best?
Natuurlijk!quote:Op woensdag 8 juni 2016 02:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mag ik je snoezepoes noemen?
Alles wat jij leuk vind schatquote:Op woensdag 8 juni 2016 02:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat is je favoriete muziek als je met mij knuffelt?
wauw soulmatesquote:Op woensdag 8 juni 2016 02:12 schreef EenBeetjeVanAlles het volgende:
[..]
Alles wat jij leuk vind schat
Zal ik doen, grote kusquote:Op woensdag 8 juni 2016 02:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ga naar dromenland, zul je aan me denken?
Hahaquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:42 schreef wietparkiet het volgende:
misschien is hij wel werk gaan zoeken
hahah
hahahahahhahaha
HAHAHAHAHHAHAHAHH
wie ga je daarna geven?quote:Op woensdag 8 juni 2016 07:25 schreef Stimorol- het volgende:
Ik geef fok nog 1 maand. Wat ga jij daarna doen Chai?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |