onzin, je kunt niet 24/7 koetjes kalfjes kroeleboele doenquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt al vaak genoeg bewezen dat dat niet waar is
gelukkig loog ikquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:12 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ja doei daar ga ik niet heen
ik had mijn vingers gekruistquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:13 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
nou voel je je maar stoer
Zeer positief, zo blijft Yvette overquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:13 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
bedoel je dat negatief? :s
Tegen mij zeg je altijd dat je liefde niet durft te uiten maar twee seconden later zeg je tegen anderen dat je van ze houdtquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
onzin, je kunt niet 24/7 koetjes kalfjes kroeleboele doen
je moet af en toe eruit gooien wat je dwars zit zodat je verder kunt
Waarom moeten ze terug mailenquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:15 schreef Mortaxx het volgende:
Die kaolo bezorgdienst mailt me niet terug
Heb ik met een klant. Doet alsof ik niet besta ofzo.quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:15 schreef Mortaxx het volgende:
tegen wie dan? ;squote:Op woensdag 8 juni 2016 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tegen mij zeg je altijd dat je liefde niet durft te uiten maar twee seconden later zeg je tegen anderen dat je van ze houdt
Doet pijn ja ;s
voor je shakies?quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:15 schreef Mortaxx het volgende:
omdat het bezorgd is maar ik geen briefje heb ofzo. N als het niet bezorgd is wil ik weten wanneer het komtquote:
hadden ze het niet afgegeven dan? zei je tochquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
omdat het bezorgd is maar ik geen briefje heb ofzo. N als het niet bezorgd is wil ik weten wanneer het komt
ja wat een pauperbedrijf. Eerst alleen leveren tussen vier en tien en nu gewoon negerenquote:
volgens track en trace maar hoe moet ik weten waarquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hadden ze het niet afgegeven dan? zei je toch
je moet ook niet die troep kopenquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja wat een pauperbedrijf. Eerst alleen leveren tussen vier en tien en nu gewoon negeren
Redmijnpakketje maffia diefstal slechte service Red mijn pakketje
haha lekker kutquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
volgens track en trace maar hoe moet ik weten waar
Se en willowquote:
iedereen maakt fouten en mag morti niet even eerst zelf beslissen of hij het troep vindt of niet?quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:20 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
je moet ook niet die troep kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |