onzin, je kunt niet 24/7 koetjes kalfjes kroeleboele doenquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt al vaak genoeg bewezen dat dat niet waar is
gelukkig loog ikquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:12 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ja doei daar ga ik niet heen
ik had mijn vingers gekruistquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:13 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
nou voel je je maar stoer
Zeer positief, zo blijft Yvette overquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:13 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
bedoel je dat negatief? :s
Tegen mij zeg je altijd dat je liefde niet durft te uiten maar twee seconden later zeg je tegen anderen dat je van ze houdtquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
onzin, je kunt niet 24/7 koetjes kalfjes kroeleboele doen
je moet af en toe eruit gooien wat je dwars zit zodat je verder kunt
Waarom moeten ze terug mailenquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:15 schreef Mortaxx het volgende:
Die kaolo bezorgdienst mailt me niet terug
Heb ik met een klant. Doet alsof ik niet besta ofzo.quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:15 schreef Mortaxx het volgende:
tegen wie dan? ;squote:Op woensdag 8 juni 2016 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tegen mij zeg je altijd dat je liefde niet durft te uiten maar twee seconden later zeg je tegen anderen dat je van ze houdt
Doet pijn ja ;s
voor je shakies?quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:15 schreef Mortaxx het volgende:
omdat het bezorgd is maar ik geen briefje heb ofzo. N als het niet bezorgd is wil ik weten wanneer het komtquote:
hadden ze het niet afgegeven dan? zei je tochquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
omdat het bezorgd is maar ik geen briefje heb ofzo. N als het niet bezorgd is wil ik weten wanneer het komt
ja wat een pauperbedrijf. Eerst alleen leveren tussen vier en tien en nu gewoon negerenquote:
volgens track en trace maar hoe moet ik weten waarquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hadden ze het niet afgegeven dan? zei je toch
je moet ook niet die troep kopenquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja wat een pauperbedrijf. Eerst alleen leveren tussen vier en tien en nu gewoon negeren
Redmijnpakketje maffia diefstal slechte service Red mijn pakketje
haha lekker kutquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
volgens track en trace maar hoe moet ik weten waar
Se en willowquote:
iedereen maakt fouten en mag morti niet even eerst zelf beslissen of hij het troep vindt of niet?quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:20 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
je moet ook niet die troep kopen
ik heb niet voor niks mn LLB bijna, dus ik moet het geleerde ook in de praktijk toepassenquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iedereen maakt fouten en mag morti niet even eerst zelf beslissen of hij het troep vindt of niet?
voor een advocaatje heb je wel erg snel je meningkje paraat zeg
Staat er in de app dat het bezorgd is?quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
omdat het bezorgd is maar ik geen briefje heb ofzo. N als het niet bezorgd is wil ik weten wanneer het komt
Heb me er al overheen gezetquote:
wtf nu staat er ditquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Staat er in de app dat het bezorgd is?
Rip sterkte
Ja zoiets iddquote:
Nee is goed, ben niet goed genoeg voor je, duidelijkquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben gewoon bang dat je me afwijst ;s
ga morgen joylent wel mailen dat ze moeten fixen. Is uiteindelijk hun verantwoordelijkheidquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:24 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
zou alvast topic in WGR openen
Kan alsnog misgaan dan tochquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:27 schreef Mortaxx het volgende:
Vanwege dit soort shit laat ik pakketjes ook meestal bij postkantoor bezorgen
of gewoon bij fatsoenlijk bedrijf kopenquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:27 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:28 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
of gewoon bij fatsoenlijk bedrijf kopen
gelukkig accepteren sommigen me wel zoals ik ben itt jij die me constant probeert te veranderen omdat ik neit voldoe ;squote:Op woensdag 8 juni 2016 00:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee is goed, ben niet goed genoeg voor je, duidelijk
heb nog nooit problemen mee gehad eigenlijkquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:27 schreef Mortaxx het volgende:
lol ik zit dat Red mijn pakketje te googelen. Kom op fb van iemand "owner bij Red mijn pakketje en vennoot bij joylent"quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:28 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
of gewoon bij fatsoenlijk bedrijf kopen
Ik denk ook slapen. Hij had een beetje doorgehaald in het weekend dacht ik.quote:
ja doe ook standaard. beste is nog die dhl locatie bij cs (r'dam), open tot in de nachtquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:27 schreef Mortaxx het volgende:
dat heeft ie er toch al lang uitgeslapen danquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik denk ook slapen. Hij had een beetje doorgehaald in het weekend dacht ik.
dan moet ik helemaal naar roffa voor m'n pakje. Schiet toch niet opquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:38 schreef Drug het volgende:
[..]
ja doe ook standaard. beste is nog die dhl locatie bij cs (r'dam), open tot in de nacht
Dat is waarquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan moet ik helemaal naar roffa voor m'n pakje. Schiet toch niet op
hoeveel cm?quote:Op woensdag 8 juni 2016 01:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
goedmaakcadeautje voor chloro
Nee, jij bent ook snel op je worst getrapt zegquote:
kom knuffelenquote:Op woensdag 8 juni 2016 01:57 schreef EenBeetjeVanAlles het volgende:
[..]
Nee, jij bent ook snel op je worst getrapt zeg
Ik ben altijd zoquote:Op woensdag 8 juni 2016 02:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben je altijd zo cute of doe je nu extra je best?
Natuurlijk!quote:Op woensdag 8 juni 2016 02:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mag ik je snoezepoes noemen?
Alles wat jij leuk vind schatquote:Op woensdag 8 juni 2016 02:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat is je favoriete muziek als je met mij knuffelt?
wauw soulmatesquote:Op woensdag 8 juni 2016 02:12 schreef EenBeetjeVanAlles het volgende:
[..]
Alles wat jij leuk vind schat
Zal ik doen, grote kusquote:Op woensdag 8 juni 2016 02:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ga naar dromenland, zul je aan me denken?
Hahaquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:42 schreef wietparkiet het volgende:
misschien is hij wel werk gaan zoeken
hahah
hahahahahhahaha
HAHAHAHAHHAHAHAHH
wie ga je daarna geven?quote:Op woensdag 8 juni 2016 07:25 schreef Stimorol- het volgende:
Ik geef fok nog 1 maand. Wat ga jij daarna doen Chai?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |